• SOFT

    zlobí mě zadní tlumič ROCK SHOX MONARCH R , nafouknu tlak na 210 a po ujetí 20 – 50 – 80 km (nezáleží na vzdálenosti) spadne tlak na 150 a níž již ne. V čem a kde hledat problém ?

    Děkuji Honza

    0 0
    • va-bo  

      Těsnění- chce to servis. Aspoň malý.

      0 0
    • SOFT  

      Na repasu nebyl , já ho koupil letos a najel jsem cca 3 tis

      0 0
    • allrose  

      Jedna technická :)

      A počítáš s tím,že část vzduchu při měření „uteče“ zpět do hustilky..jen pro jistotu..

      Nejednodušší zkontrolovat ventilek,případně vyměnit,při té příležitosti dolít žďabec oleje do komory

      Jinak bych zkontroloval těsnění,lze vidět opotřebení a malý servis

      0 0
      • va-bo  

        Je to možné. Musel by to změřit 2×. Pumpicky s dvojitým šroubením ten únik minimalizuji. Píše, že mu to změkne až během švihu.

        0 0
        • SOFT  

          Jj tlak zmizí až při jízdě . Jen nevím, proč neklesne pod 1,5 ať fouknu 2 nebo 2,2 a ujedu 30 nebo 70 km.

          Jinak děkuji všem za názory

          0 0
          • va-bo  

            Asi to těsnění 1,5 zvládne a víc už ne.

            0 0
            • SOFT  

              OK buť repase nebo za 4,6 nový

              0 0
              • va-bo  

                Repas bude za 2,5 , tak asi.

                0 0
                • SOFT  

                  Tak jsem se do repase pustil dnes sám dle YouTube . Vše probíhalo dobře až do momentu sestavení pístu . Problém nastal s tím , že nemůžu přesáhnout tělo pístu zpět po válci s olejem a prišroubovat ho k “hlavě” pístu. Tzn k dílu na němž je regulace odskoku a ventilem k natlakovani vzduchové komory. Problém je v tom, že mezi jednotlivými těsněnimi jednak uvnitř těla pístu a na druhé straně těsněnimi vzduchové komory vzniká tlak jako v pumpičce a nevím co s tím . Nejde to přitáhnout a zašroubovat k sobě . Vše dělám dle návodu kromě posledního kroku a tj vstriknuti 15ml 15W oleje do těla pístu. Neporadíte někdo ? Děkuji Honza

                  0 0
                  • va-bo  

                    Co nejde silou, půjde větší silou. Je potřeba upnout do sveraku za horní čep a pořádně zatlačit.

                    1 0
                    • SOFT  

                      Když on se zasouvá píst a nejde mne překonat ten tlak v tom těle pístu , který mám zašroubovat do hlavy pístu . Obráceně to navliknu lehce , protože tam nevzniká ta vzduchová tlaková kapsa. Zkoušel jsem to i na sucho jestli by ten tlak neušel kolem těsnění . Nic platné a cca 40 pokusů i v tom svěráku bez úspěchu.

                      Dnes jsem byl v servisu pro radu , bez úspěchu.

                      Koupil jsem tedy nový a tento nechám zrepasovat a schovám ho jako záložní . Musím a hlavně chci jezdit , je krásně ????

                      0 0
                      • va-bo  

                        „Tlaková kapsa“ tam být musí. Těsnění tam je proto, aby to udrželo. Namazals všechna těsnění?

                        0 0
                      • PatRyck  

                        Jestli se nepletu, tak jsem někde viděl servisní video, kde kvůli tomuhle doporučovali vyšroubovat ventilek. Taky bys ho mel mit v odemčený a s maximálně rychlým odskokem. Proste vsechno naplno otevřené.

                        0 0
                        • Charlie_R  

                          Stejně musíš fakt fest zabrat. Poprvé jsem skrz provlékl vlasec a šlo to OK, otázka je, jak moc jsem dal zabrat těsnění. Další servisy už jsem to dával silou.

                          0 0
                      • Pedro404  

                        U některejch to jde úplně napytel. Můžeš zkusit ho uchytit do rámu, ať na to zmáčknutí máš pořádnou páku.

                        0 0
                        • novas752  

                          Napytel to jde mozná tak u Monarchu XX, kterej je bez hadice zamknutej.

                          U tlumiče co ani zamykání nemá to stačí strčit za oko na hlavě do svěráku a silou to tam zatlačit i s tlumenim. Případně si pomoc uplnym utaženim odskoku.

                          4 0
                          • mirorek2  

                            Taky nevím, co tady borci vyvádí…

                            0 0
                          • PatRyck  

                            Ohledně odskoku je správně úplné utažení, ne to, co jsem psal o kousek výše (z ulice). Omluva za případné komplikace!

                            Dělal jsem to nedávno poprvé v životě a taky moc nechápu, že by to nemělo jít. Sílu to sice vyžaduje, ale já to nakonec ani nemusel fixovat ve svěráku.

                            0 0
                  • mirorek2  

                    15 ml, není to málo?

                    1 0
                  • mrozu  

                    Jo, sestavení pistu je peklo, já nechával horní čep tlumiče v horní rámové trubce, kolo otočil na řídítka a po zapření celou vahou už stačí najít správně závit.

                    2 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.