Rock Shox Reverb Stealth - zkušenosti

236 nepřečtených
  • Pijer

    Měl jsem sezónu klasického Reverba a v listopadu začal samovolně zajíždět. Poslal jsem ho na reklamaci a prodejce mě překvapil tím, že nic neopravoval a rovnou mi poslal peníze.

    Teď tedy hledám, co pořídit a pokukuji po Rock Shox Reverb Stealth. S funkčností Reverba, jen malým vaklem i hydraulickým ovládáním jsem byl spokojený a láká mě nově vyvedení hadice spodem. Je rozdíl v provedení vnitřností u obou Reverbů? Poučili se chlapci z RS u provedení Stealth z problémů klasického Reverbu? O problémech s klasikou jsem něco našel, ale o Stealth toho moc není – je otázkou, jestli to není tím, že ho ještě moc lidí nevozí.

    Předpokládám, že montáž do GT Force by díky průchodnosti sedlové roury neměl být problém, nebo se pletu?

    Jsou zde nějací spokojení/nes­pokojení uživatelé, kteří mě od koupě odradí?

    Koukal jsem jsem i na KS LEV, ale ani tam to s bezporuchovostí podle ohlasů není zdaleka stoprocentní a je to dalších + 1500,– :-(

    Předem díky za reakce.

    0 0
    • Breakpain  

      KS – měl jsem 950r

      • „fungovala“ dobře
      • v bahně *******, jak se zasíralo lanko vzadu (chtělo by toutěsnit)
      • v chladných měsících začala zajíždět (nutno vyměnit vzduchovoupatronu) [přes léto OK, tohle přišlo v zimě vždy a nejsem jediný]
      • poté, co mi daly novou patronu 2× jsem to prodal s kolem (je to fajn, alesraní okolo ne …)
      • nyní bych šel cestou, kdy si patronu můžeš sám dofouknout, stejnějako vidli … tlumák
      • to, jestli by nestačil rychloupínák sedlové objímky sis asivyjasnil hádám
      0 0
    • bruco  

      Reverb Stealth od 03/13, funkcny, bez problemov. Lahky vakel od pociatku, ale citit ho len rukou, za jazdy nepostrehnutelny. Za mna spokojnost. Zatial. ;-)

      0 0
    • vondrus  

      Priblizne mesic pouzivam. Lehkej vakl do strany, ani o nem nevim. Ale pri vysunuti a dosednuti na sedlo, tak o 1cm zajede.

      0 0
      • Pijer  

        Ten centimetr neřešíš? To ti nevadí? Já ho u Reverba neměl, tedy než se pokazil.

        0 0
      • JakeF  

        To mi přijde teda celkem vážnej problém… Já si to tady neměl číst, Reverba Stealth jsem přesně chtěl… Co tak čtu, tak mi přijde, že se kazí úplně všechny :(.

        0 0
    • wilda81  

      Reverb Stealth – jedna sezóna za mnou a zatím bez problémů.

      0 0
    • TJK  

      Klasickej reverb se ni taky takhle podelal ale ma za sebou skoro 2 sezony… Taky jde na reklanaci a vzhledem k poruchovosti skoro vseho vezmu Stealth a hotovo

      0 0
    • Marek8  

      Mam na bajku Reverb Stealth, a zaujimalo by ma, ci je OK nechavat bike (doma v byte, … ) s plne stlacenou sedlovkou? Nie je tam nejaky tlak, ktory by mohol pri takomto skladovani nieco spravit?

      0 0
    • Sark88  

      Mám Reverb stealth od podzimu , není s ní vůbec žádnej problém , jen lehká vůle do boků to je celý .

      0 0
    • Tehu  

      dlouho to sledují, páč o nějaký taky uvazuji a přijde mi ze lepší volba jak RS stejně není… pak Specialized a pak nejekonomičtější varianta Giant

      0 0
      • Pijer  

        S tím Giantem nevím – slyšel jsem, že se vnitřek neopravuje, ale rovnou celý mění a cena je snad víc než půlka nové sedlovky :-(

        0 0
      • mr.antik  

        Tak ještě Gravity Dropper, jestli chceš něco bezporuchového. Výhoda RS je, že jde opravit a nemusí se hned měnit celý střeva. Teda nevim jestli je to výhoda. Na druhou stranu zas když zničíš ovládání, tak je celkem slušná cenová bomba.

        0 0
    • Atilla  

      čau, je normální, že reverb doma funguje a venku chodí moooc (13stupňů) pomalu? Co s tím? Dík

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
        0 0
      • tyko  

        Záleží v jaké poloze při odvzdušňováni máš štelovátko na nastavování rychlosti vysouvaní sedlovky.

        0 0
      • mastihuba  

        Podepisují ostatni, v zimě nechtěl vyjet, a když tak moc pomalu. Odvzdusneni packy, případně hadice pomohlo na 1*

        0 0
    • koubic8  

      Ahoj,

      zneužiju tohle vlákno, zajímalo by mě doporučené umístění páčky. Přišel mi Canyon Spectral s Reverbem. Standardní umístění na pravé straně řidítek zeshora mi přijde trochu nešikovné, protože pak nemůžu otočit kolo na řidítka. Jak to řešit, když v terénu potřebujete něco opravit a otočit kolo na řídítka? Dočasně odšroubovat páčku? Podložit řidítka klackama, aby se páčka nedotýkala? Umístit páčku jinam nebo koupit jinou páčku?

      Taky mám kvůli XL rámu nějakou krátkou hadici k Reverbu, ale to už si vyřídím s Canyonem…

      Díky.

      0 0
      • wilda81  

        Občasné položení např. do trávy v pohodě vydrží. Jedno z řešení je hodit ji vlevo.

        0 0
        • koubic8  

          Já mám vlevo řazení přesmykače, takže páčku na reverba mám pak dost z ruky :( Ale asi neni špatný dát pod to uchycení trochu té Assembly Paste od Canyonu a moc ji nedotahovat, abych s ní mohl otáček a neodřel si moc řidítka.

          0 0
          • wilda81  

            první škrábanec bolí nejvíc, pak už to nebudeš řešit ;)

            0 0
      • gargamel  

        Pravá páčka jde použít na levou stranu ze spodu. Dle mě je to spodní uchycení i lépe po ruce (sle to je individuální).

        Edit: viz Wildovo foto :)

        0 0
        • koubic8  

          Pravda, už jsem si o lockout na vidli, co byl na spodu řidítek, rozrazil koleno, tak bych to nerad opakoval :) díky všem za zkušenosti

          0 0
      • tonik666  

        Lidi ji vozí nalevo pod řídítky i napravo shora. Nalevo pod řídítky hrozí, že ji občas nakopneš, napravo ji mám já a když výjimečně dávám kolo na řídítka, tak prostě řídítko podložím.

        btw na reverba pasuje brzdová hadice shimano.

        0 0
        • LM  

          Když se zadaří, tak se dá páčka nakopnout i napravo nahoře :-).

          Po výměně PD-M520 za platformy se 4 mm pinama jsem se na první vyjíždce zasekl pinem o kořen tak, že se kolo zastavilo víceméně na místě, já se proletěl přes řidítka a obtisk vršku reverb páčky byl kousek nad kolenem vidět ještě týden potom…

          0 0
      • gargamel  

        Ještě jsem si vzpomněl na jedno minimalistické řešení, které jsem onehdá zahlédl.

        Tady

        0 0
    • Macik  

      Mám páčku samostatně bez matchmakeru a nemám ji dosaženou na krev, jen tak aby se nehnula při používání teleskopu. Když potřebuji postavit kolo na řidítka, tak tu páčku prostě na řidítkách silou pootočím.

      0 0
    • gazman  

      Zdravim, neválí se někomu doma shifter mount na pravou stranu k reverbu, díky.

      0 0
    • Atilla  

      Nevím jestli to tu už není, ale podle tohoto návodu: http://t3mppu.kapsi.fi/…ed_tools.pdf

      jsem dneska opravil sedlovku co nedržela ve zdvihu bez jakéhokoliv speciálního nářadí. Neměnil jsem ani těsnění, protože sedlovka to začala dělat po ježdění v mrazu, zatím se zdá vše funguje.

      0 0
    • mirorek2  

      Dnes ráno jsem pod kolem našel olejovou louži, vyteklo to z reverba, stalo se vám to už někomu? Bude to asi nějaké těsnění, ale spíš co jsem udělal špatně, servisoval jsem to před 3 měsíci, do teď v pořádku… Postup servisu přesně dle návodu, správné množství oleje, vše cajk.

      0 0
      • Pavel Priesel  

        Já jsem jednou takhle jel a když jsem dosednul tak to udělalo prt a všechen olej vychc… Ven… Reklamace… Poslaly úplně novej

        0 0
    • bmwm3  

      Ja dnes rano:

      http://youtu.be/TU8Mp2BDQBU

      Vcera drzela naprosto ok, daval jsem skoky, schody a rano se zacala takhle propadat..

      Nevite, jestli:

      Nevadi, kdyz je pres noc sedlovka dole?

      Kdyz se sedlovka uvolnuje, zalezi na pozici kola? Mel jsem kolo vertikalne, kdyz jsem ji rano uvolnil a od te doby to dela viz video.

      0 0
      • wilda81  

        Klasika. Servis ji nemine.

        0 0
      • pavlik6022  

        prodej Reverba a kup Giant contact svitch, já to udělal a mám klid, bonusem je ovládání lankem, takže nemusím po každým vytažení sedlovky z rámu ovzdušnovat

        0 0
        • bmwm3  

          Diky za radu, problem je, ze to bylo na novem kole, ktere je jeste v zaruce..

          To lanko funguje dokonale? Nezasekava se, atd?

          0 0
          • pavlik6022  

            to ji jako nesmíš do konce záruky prodat ???

            taky jsem ji měl na novém kole a už je ve světě u jinýho majitele – nevím co to má společnéo se zárukou. Pokud se novému majiteli v záruce vysype tak mu to u prodejce vyreklamuju já, jinak lanko chodí dobře, bez problému

            0 0
    • bmwm3  

      Taky nechapu, proc se teleskopicky sedlovky tak strasne serou, kdyz na kancelarsky zidli to vydrzi naveky

      0 0
      • wilda81  

        Kolik jsi toho na ní najezdil v terénu? :)

        0 0
        • bmwm3  

          Nic, vetsinu casu jsem na silnici, lehky XC.. Vcera jsem trenoval prvni dropy, v terenu najeto 100km max.

          Sedlovku al vyuzivam furt, schody, vyskok na chodnim, kopce dolu..

          0 0
      • Pedro404  

        To máš jak tlumiče, na kole sou drahý a musej se furt servisovat, ale na autě sou levný a vydržej navždycky! Jenom z nás chtěj vytahovat prachy!

        0 0
        • goofy  

          No navždycky ne, protože zadní už mi říkají pápá… :-)

          0 0
        • novas752  

          Na autě mohou být těžší a mít větší vnitřní odpor = lepší zatěsnění a uložení. Ale cena mtb tlumičů je přehnaná no – neni to nutnost a kdo to moc chce, tal za to zaplatí i tak.

          0 0
    • nomecz  

      Lama dotaz dnes mi dorazilo nove kolo a ma reverba a zajimaji me 2 veci.

      Kdyz vysunuju tak na prvni zmacknuti nevyjede az nahoru ,po chvilce kdyz zmacknu podruhe tak dojede na doraz. Co s tim, odvzdusnit ?

      A druha vec jak moc mu vadi podsedlova brasna ? Cca 400 gramu

      0 0
      • wilda81  

        Zkus potocit rychlost na ovládání. Jinak takhle se chová když je zavzdusnene dálkové ovládání..

        0 0
      • TheJD  

        Nevim co ti dorazilo za kolo, ale podsedlovou brasnu bych na teleskop urcite nedaval. Ne kvuli vaze, ale jednoduse kvuli tomu, ze bude zavazet pri snizovani a podle ramu a vysky sedla muze zavazet zadnimu kolu.

        0 0
      • allrose  

        povol upínák sedlovky

        0 0
        • nomecz  

          řekl bych že ho mám dost volně ale zkusím, i to poštelování rychlosti a uvidíme díky za rady

          0 0
          • RebelYell  

            Zdarec, tak co podařilo se vyřešit? Mám stejný problém s úplným nevyjížděním.

            0 0
    • coltcha  

      Mám funglovku (Canyon Spectral 27.5).

      1. Problém č.1

      2 kraťounký jízdy (50km) a cítím vakl – když zkusím sedlem otočit po ose sedlovky, jde to cca o 1mm. A je to poměrně volný. Za jízdy mi to nevadí, i když to lehounce cítím. Dle diskuze koukám, že to běžný problém, ale u takhle nového kola? Reklamace?

      1. Problém č.2 – podle infa na objímce mám sedlovku utahovat na 5Nm. Jakmile ji ale utáhnu víc než 3 Nm, sedlovka nevyjíždí. Nedojede cca posledních 3cm. Při zatlačení tam ve stejném místě jde taky hůř. Těch 5 bude asi max, ale stejně by mě zajímalo, jestli to nebude málo a nemůžu něčemu ublížit. Pocitově mi přijde, že by si určitě ještě dotažení zasloužila. A je vůběc možný, že na to utažení může mít vliv?
      0 0
      • allrose  

        To sané add 1+2

        Dle fora neřeěím a jezdím

        Stačí,že jsem řešil reklamaci tlumáku

        0 0
      • Webonaut  

        Oboje potvrzuji ze svýho rok starýho Spectrala. Teleskop používám často, vůle se nezvětšuje, vše funguje bez jakýchkoli problémů. Neřeším, jezdím.

        0 0
      • nomecz  

        U c2 skus postelovat rychlost vysouvani a pouzij pastu na karbonovy sedlovny abys nemusel tolik utahovat a drzelo to

        0 0
      • LM  

        ad Problém č.2:

        • objímku mam utaženou na 5 Nm tím canyon klíčem a teleskop funguje normálně (Spectral 2015)
        • na sedlovce je aplikovaná montážní pasta co byla ke kolu a více to utahovat netřeba
        0 0
        • tonik666  

          Taky mám utaženo na 5Nm, jak přímo na Spectralovi, tak na jiném kole, a Reverb funguje.

          0 0
      • TheJD  

        1: Toto je naprosto standardni a urcite by ti to nevyreklamovali.

        0 0
      • coltcha  

        Díky, trochu jsem zrychlil vysouvání a trochu to přitáhl, snad to bude ok

        0 0
    • coltcha  

      Po cestě do Rakouska nám ulítla z auta na dálníci zahrádka se třema kolama :( Naštěstí se nic vážného na silnici nestalo a kola z toho snad vyvázla relativně dobře – můj fungle novej Spectral asi nejlíp, pár odřenin na řidítkách. Rakousko jsem na tom odjezdil. https://www.dropbox.com/…axXfzRvRo48a Bohužel to odnesla páčka od Reverba. Kus se ulomil, viz jedna z fotek. Docela se viklá, ale zdá funguje. Jen sedlovka hrozně pomalu vyjíždí, cca 2,5 vteřiny (Páčka dostala zabrat tak, že i štelováníím rychlosti jde otáčet docela silou a mám ho nasteveno na max). Zatím se zdá, že po dvou dnech zajíždí furt stejně pomalu a nehorší se to, uvidíme. Stejně bych se ale rád zeptal, jestli někdo neřešil pomalé zajíždění Reverbu, i když měl rychlost naplno. Případně kdyby se to začalo horšit, doporučíte nějaký servis, kam to poslat? Ideálně někde ve Východních Čechách

      0 0
      • Tehu  

        Ty kraso, tak to je hustý… Se divím že se nic vaznejsiho nestalo. Chyba montáže? Nebo jak se to stalo a co si měl za nosiče, jen tak pro zajímavost 

        0 0
      • mr.antik  

        prvně bych páku zkusit odvzdušnit a doplnil olej… teda v obráceném pořadí

        0 0
        • coltcha  

          Díky vyzkouším

          0 0
        • gargamel  

          Presne tak, pokud pomalu vyjizdi, byva zavzdusnena packa.

          0 0
          • coltcha  

            Hmm tak dneska už sedlovka sotva vyjede. Navíc jsem asi zbrousil i část pro ovzdušnění (nemám 10Torx abych to vyzkoušel) Bojím se, že to bude na novou páčku . Dá se to někde vůbec koupit? A předpokládám, že k tomu budu potřebovat ten kit.

            0 0
            • mirorek2  

              sežeň torx a zkus to. vypadá to v pořádku takto z fotky, třeba to bude fakt jen zavzdušněné.

              ikdyž ta část, kam zajíždí pístek bude možná rozpláclá, tam by se vzduch pak dostat mohl.

              ten kit se dvěma stříkačkami a olejem jsem k reverbu dostal

              0 0
              • coltcha  

                Já to měl na nový na novým Canynonu, takže bez kitu. Předpokládám, že tohle by mělo stačit…http://w­ww.bajkshop.cz/baj­kshop-cz/eshop/0/3/­5/500571166-RockShox-Standard-Bleed-Kit-includes-2-Syringes-fittings-Reverb-Hydraulic-Fluid-120ml-B

                0 0
                • mirorek2  

                  asi už šetří, já to u nového canyonu měl… myslíš asi toto https://www.sram.com/…ox-bleed-kit

                  tvůj odkaz nejede.

                  nebo tam máš nové provedení se spojkou, které nepotřebuje po rozpojení a spojení odvzdušňovat

                  0 0
                  • coltcha  

                    Jak poznám to nové provedení?

                    0 0
                    • mirorek2  

                      je tam takový váleček

                      https://www.google.cz/search?…

                      ale abys to pochopil, je to pro rozpojení hadice u sedlovky, když jí potřebuješ vyndat. ty máš problém s páčkou, asi se ti zavzdušňuje následkem toho poškození. podle fota se to moc diagnostikovat nedá

                      mě se to začalo ***** tak po roce provozu hlavně v zimě

                      zkus odvzdušnit a uvidíš

                      0 0
          • coltcha  

            Hmm ted jsem měl kolo hodinu venku (na sluníčku, přes noc bylo v garáži ), testnu to a vyjíždí do vteřiny , tak už nevim :)

            0 0
            • wilda81  

              Normálka. Dej kolo zase do chladu, ať se sedlovka hodí do klidu a určitě zase zpomalí :)))

              0 0
      • ememem1  

        byt tebou prdim na packu a dakujem bohu ze neslo nic za tebou. to by si riesil za usmrtenie z nedbalosti ine problemy. btw co bola pricina?

        0 0
        • coltcha  

          Však jo jak říkám ve finále to dobře dopadlo. Naštěstí jsme jeli v 5 ráno, takže dálnice relativně prázdná a auta za náma měla rozestupy. Příčinu nevíme, auto nemělo klasické hagusy, byl to takový ten Thule střešní nosič, co se uchytí za hranu střechy a pomocné úchyty. Vozí na tom běžně kola, navíc to nechával kontrolovat před odjezdem v servisu!! Přidělaný to bylo dobře. Podle poškrábaný rejh na autě se nejspíš uvolnil předek, zvedl se a sjelo to do zadu (kde to vzdalo sebou ještě vysunutý křídlo).

          0 0
          • mirorek2  

            Kříco? musíš asi vysvětlit, nejlépe i s foto. Je dobré pro nás ostatní se z toho poučit. Každopádně gratulace, taková haluz!

            0 0
          • Tomínos  

            Vysunutý křídlo? To jste jeli poršákem a asi tak dvě stě ne?

            0 0
            • Macik  

              Chápu, že hlavní problém byl v tom, že se vlivem odporu vzduchu při rychlosti 200 km/h urvala střecha :-)

              No hlavní věc je, že se řeší páčka ovládání a ne jiné průšvihy.

              0 0
      • Concorde  

        Pokud to jeblo na páčku, je velká pravděpodobnost, že se bude muset vyměnit. Už jsem to několikrát zažil… Samotný čudl je ocel a tělo páčky hliník. Není tam žádný „bushing“, pouze těsnění. Po nárazu se může stát, že ocelová páčka vymáčkne v hliníkovém těle rýhu a tou to pak prolíná.

        Nebo je taky šance, že to pouze pustilo vzduch. Zkusil bych odvzdušnit a počkat co to bude dělat. Celý kit páčky s hadicí pak stojí cca 80–90€

        0 0
    • coltcha  

      Asi se netýká přímo Reverbu… koupil jsem bazarové sedlo Phenomen (zaměnil jsem za nevyhovující IRIDIUM \ 3 – 5 \ – Canyon Spectral 6). Posunul sedlo dozadu co to šlo (mám RS na novém kole).Po několika vyjížďkách mi začalo při přesunutí na konec sedla a začátek jakoby praskat. Šteloval jsem utažení sedla apod a nic. Nakonec jsem tam vrátil Iridium a vypadá, že to je OK (musím dát delší výjezd, ale kroužením kolem baráku jsem na nic nepřišel). Načež jsem si všimnul, že je ohnutá lyžina na tom Spešlu (pravá trochu víc viz foto). Začínám přisuzovat to praskání/vrzání právě ohlé lyžině, díky max posunu sedla. Je možný, že by to opravdu lyžiny díky sedlovce nevydržely? Případně dá se sehnat nějaké sedlo, kde to lyžiny vydrží (ten Phenomen mi fakt vyhovuje) Opravdu bych potřeboval sedlo max dozadu (na nohy kolo sedí – kratší nohy, delší trup). Natahovat představec bych chtěl na Spectralu až jako krajní řešení. Díky

      0 0
      • TheJD  

        Ja po umisteni sedla na sedlovku musim sedlo „prokrupat“, tedy zatlacit na predek a pak na zadek sedla, aby si „sedlo“

        v zamku a nekrupalo tak, jak popisujes.

        0 0
        • coltcha  

          Teď jsem po hodince znovu zkusil silně zatlačit na předek a zadek sedla a skřípe/cvaká to úplně stejně i s tím druhým sedlem. Takže ohlá lyžina asi problém nebude. Jako by to nějak pracovalo :(

          0 0
          • LM  

            Mě pomohlo prokřupat a poté pořádně dotáhnout šrouby co sedlo drží na sedlovce. Měl jsem tam 7 Nm a po dotažení na 10 Nm (což je MAX) už skoro nekřupe.

            Ale nejlepší bude to rozebrat a vyčistit dosedací plochy protože se tam možná dostal nějaký bordel. Sedlo Iridium 3–5 rok nevrzalo, začlo to až teď zhruba před měsícem…

            0 0
            • allrose  

              Budte v klidu..sedlo i sedlovka vržou od novoty..sedlo ližiny plast,sedlovvka na pomezí stíráku uvnitř,ale je tišší než sedlo :-)

              0 0
          • tonik666  

            sedla proste obcas krupou

            0 0
          • novas752  

            Jo jo, ja mam na obyc sedlovce asi jeste vic ohnuty Henge Sport a zadny zvuky to nevydava.

            Zkus rozebrat a vycistit a namazat upinaci mechanismus a upnuti sedlovky v ramu vcetne vycisteni objimky.

            0 0
      • Dáňa69  

        vyndej sedlovku a celou ji ocisti, me takle krupal az cely ram a tohle pomohlo

        0 0
    • metr-x  

      Ahoj,

      Najde se tady vlastník nového reverbu 2016 s parametry 125 zdvihu a délky 390mm? Potřeboval bych změřit rozměr D dle rozkresu. Čistě jenom tělo.

      Díky moc

      0 0
    • Jiřina97  

      Ahoj, jde mi hidne spatne ovldaci packa na reverbu, jde tvrde a vraci se hodne pomalu, asi je zavdusnena. Kde jste kupovali sadu na odzdusmeni, bez ktere to asi neudelam?

      Diky

      0 0
      • wilda81  

        Fakt nezvládnes napsat do Googlu „reverb odvzdusnovaci sa­da“?

        0 0
        • Jiřina97  

          Ano zvladnu. Spis jsem se chtel zeptat jestli to jde i bez toho.

          0 0
          • wilda81  

            Jde to blbě i se sadou, takže bez ní bych se do odvzdušňování vůbec nepouštěl.

            0 0
    • Mirapro  

      Ahoj, mám dotaz na reverby.

      Propadá se mě cca o tři cm když na něj nasednu.je to na repas nebo je to jen nějaká blbost co se dá odstranit doma?

      A na druhým kole vyjede do půlky a po druhým zmáčknutí do nejvyšší polohy.

      Sešlo se to, tak kdyztak pošlu oba. A tím mě napadá třetí dotaz komu je v Praze dát na pripadny repas,nějaký tip za rozumné ceny?

      Díky za info

      0 0
      • TheJD  

        Ten co se propada je na repas. Resp. asi by nemusel byt cely, kazdopadne je to uvnitr samotne sedlovky.

        Ten co vyjede na dvakrat si myslim, ze ma zavzdusnene ovladani (hadici), takze odvzdusnit a melo by to fungovat spravne.

        0 0
        • tonik666  

          Souhlas, přesně. První je potřeba rozebrat a složit (pokud byla těsnění měněna nedávno, tak klidně nechat), protože má zavzdušněnou olejovou komoru.

          Druhý odvzdušnit ovládání, stačí doma.

          0 0
          • Mirapro  

            Díky za rady…Zkusím a nechám zrepasovat ;-)

            0 0
          • martinw33  

            mám podobný problém… po nasednutí se propadne o 1 cm a pak už drží=nepruží ani se dál nepropadá… reverb je starý 1,5 roku, v zimě mi tam měnili v rámci servisu celého kola bovden(vše v autorizovaném servisu-kolo je ještě v záruce), tak s tím asi trošku pohnuli(rychlos­t,ovládání -prostě všechno rozj…ali.)… před servisem byla v pořádku

            byl jsem to reklamovat a říkali, že se musí vyměnit celá sada(2000,–+ 600,– práce), že je opotřebované těsnění(na to se prý záruka nevztahuje)… že tlak vzduchu „prolíná“ do oleje, proto údajně nedrží stálou výšku

            osobně se mi to zdá poněkud divné…

            myslíš že stačí rozebrat a složit s původním těsněním nebo mají pravdu a je nutné „střeva“ vyměnit celé?

            0 0
            • tonik666  

              Zavzdušněná olejová část. Mohlo by stačit rozebrat a složit. To těsnění to prostě občas nedá i když je nové… Na druhou stranu, už ho máš rok a půl v provozu…

              Cenu nemohu soudit – kit v eshopech stojí okolo 1600, rozebrat a složit to trvá docela dlouho – můžeš zkusit poptat jiný shop. Každopádně platit 2600 by se mi taky nelíbilo.

              Máš blbé, že jsi na to přišel teď, kdyby mi ze servisu vrátili pružícího reverba, tak bych jim dost vynadal.

              0 0
              • martinw33  

                vynadat jsem se jim pokoušel, ale melou pořád to svoje…

                vytáhl jsem to o 1 cm z rámu, počkám jestli se to bude zhoršovat a pokud to bude držet, tak jim to tam vrazím na opravu těsně před koncem záruky… bude to poslední servis, za který jim zaplatím…kolik to bude stát už vím teď :-)

                0 0
            • Fredos  

              Nebo si ty o-kroužky nakup za 20kc a vyměň si to doma. Mě fascinuje kolik si za to dkáží říct peněz..

              0 0
    • novas752  

      Nevíte někdo jak dlouhá je do rámu nezasunutelná část novýho Reverba Stealth (B1) ve verzi 150mm zdvih, 440mm délka (31,6 průměr) do rámu? Je to stále zdvih + cca 3,5cm zámek + 3,5cm „prstenec“, takže v tomhle případě cca 22cm?

      Vybírám nový kolo (Jeffsy 27), M vs. L se v délce sedlový trubky liší o 3 cm (45 vs 48) a u Lka by mi zbývalo mezi objímkou rámu a prstencem cca 1cm místa (porovnání s aktuálnim posedem, pokud počítám dobře těch 22cm), ale Mko je zase krátký… :)

      0 0
      • tonik666  

        Jo, 22cm je dobrej odhad. 125 ma 19.5.

        0 0
        • LM  

          U předchozí revize reverbu (A2) to bylo 210 mm. Jak to má B1 netuším…

          0 0
          • novas752  

            Diky, jde mi o rozmer G, takze 220 jak jsem odhadoval. Snad ta B1 o centak nenabobtnala.

            0 0
            • Asook  

              Ještě si je třeba uvědomit ,že na konci sedlovky je připojeni hadice ,asi 3 cm neohybatelne časti a potom teprve začina hadice. Ktera taky nejde pořadně ohnout.

              Tobě se na Jeffsy taky lame sedlovka.

              Ja měl problemy u Reigna ,ale tam to je extremni ta sedlovka.

              0 0
              • novas752  

                S tim by neměl být problém, ten ohyb je u Jeffsy dost nízko a na promo fotkách maj sedlovku v rámu nadoraz (předopokládám, že je to velikost M, kde je už 150mm Reverb). Takže ve velikosti L by s tim neměl být problém žádný (sedlová trubka + 30mm).

                Ale díky

                0 0
                • tonik666  

                  S vyustenim hadice na spodku sedlovky je problem pokud mas skrz sedlovou trubku cep. Jinak obycejne ne. Napr. starsi giant trance.

                  0 0
                  • novas752  

                    S tim taky nebude problém. :) Čep je až docela nízko pod ohybem a navíc předsazen před trubkou, v rámu je spoustu místa, já řešim spíš tu část nad rámem, ale to by teda mělo tak nějak na chlup vyjít. Takže cajk.

                    0 0
    • Voz  

      Dostal jsem informaci, že by měl existovat nějaký jiný olej do reverba na zimu. Údajně by pak nemusel po zimě propadat.

      0 0
      • tonik666  

        Propadani neni olejem, ale tesnenim. a celym principem reverba

        0 0
        • Baba-Ji  

          Tak.

          Po tom, co jsem tuhle sezonu u kamosu, majitelu Reverba, videl, co s tim meli/maji za srani, vyhnul bych se jeho porizeni velkym obloukem.

          Zlaty KS. (Btw., jeden takovy figl – pokud se vam KS zacne vaklit do strany a vakl se relativne rychle zvetsuje, neveste hlavu, ono to tam za chvilku preskoci o zoubek a zase se zaaretuje a tak furt dokola. Nevim, jestli to ale nefunguje jen u tech nizsich modelu jako Supernatural apod.)

          0 0
    • Tehu  

      Sakra začínám toho mít dost, 3* za zimu jsem odvzdusnoval Remote. Naposledy v sobotu, kdy jsem během dne pomalu poutahoval kolik rychlosti vysunu až do situace, kdy se sotva hne ta mrcha. Pritom druhý reverb chodí už dva roky bez servisu. Je mi jasné, že teď když teploty vylezou nahoru tak se to bude lepšit až do bezproblémového chodu. Ale to má na to vliv nějaký těsnění v pacce ? Nebo u toho stelovatka, že tak tvrdnou a přisaje si to vzduch v chladnějším počasí?

      0 0
      • LM  

        Zkontroluj ještě jak ho máš nafoukanej. Po 2 letech provozu jsem tam měl už jen 160 psi a v zimně to nechtělo vylejzat. Po nafoukání na 250 psi cajk.

        0 0
        • Tehu  

          To by nevyjizdel ani s čerstvě odvzdusnenym Remote. Ale pro sichr kouknu. Ještě zkusím nepatrně pokratit hadici… Dík

          0 0
    • mastihuba  

      tak po cca trech sezonach sem dofoukl reverba z 200 na 250 a ze zajizdeni do 1cm jsou 2 :) jako na servis jsem nachystanej, ale kdybych do toho nejebal, tak by to ještě chvilu vydrzelo :-)

      0 0
      • Honik  

        A pak by se vysral v nejméně vhodnou dobu..

        0 0
        • mastihuba  

          to se pravděpodobně stane Bretovi az na tom příští tyden vyjede, když budu mimo republiku. :-) clovek z toho nesmi byt posranej. na dovolenou bych s tim nejel. mam v záloze druhej teleskop.

          0 0
          • ememem1  

            no jo, to je tak ze s pokrokom prichadzaju problemy :-) ja sa teda na reverba zatial po roku a pol nestazujem, prezil alpy, zimu, vsetko ok nicmenej som so napr. vcera uvedomil, ze sa to dost blbo chyta do stojana :-) (mam lanko zvonka).

            inak mi ti vyrobcovia obcas pripadaju jak drbly, napr. sa mi vcera nepodarilo odmontovat zatku na pozitivnej komore na vidle lebo uz je tak odrbana(kedze je dost makka hlinikova) ze v nej vidlicovy kluc pretaca a na tu milimetrovu hlavu jaksi gola nezabera. kolko gramov tym usetrili na veci ktora sa ma otvarat podla servisneho manualu kazdych 50hodin jazdy?

            0 0
            • novas752  

              Musi prodavat nahradni dily nebo specialni naradi. :)

              Nech si tu golu zkratit u soustruznika at to zkoseni zmizi.

              0 0
    • thunderCZ  

      Nemá někdo tip kam poslat Reverba B1 na servis ? Vyjíždí v pohodě ,ale má při zatlačení tak 1cm propoad(pruží) a sám se na servis necejtím .Dík

      0 0
    • thunderCZ  

      Jo na ten sem taky koukal někdo ho tu taky doporučoval . A měl ještě otázku vyplatí se to servisovat nebo je lepší se poohlídnout po jiné sedlovce ,která tímto neduhem netrpí.(a snáz by se v domácích podmínkách nechala odvzdušnit) .

      0 0
      • Stingray  

        Já mám už druhou. U první jsem měnil těsnění po roce a půl, po třech letech prodal (byla bez problémů). Druhou mám druhým rokem a zatím bez problémů. Důležitý u Reverba je nezvedat kolo za sedlovku nebo sedlo, pak většinou není problém. Všechny sedlovky jsou podle mě plus mínus poruchový stejně, takže oservisovat a jezdit. :-)

        0 0
    • thunderCZ  

      Stingray: díky za odpověď ,tak to asi to pošlu tedy do Havířova ,když nikdo nenahodil nic jinýho. Snad to nebude stát raketu :) ,ale pro klid duše to nechám prohlédnout.

      0 0
    • thunderCZ  

      Poradí někdo kit na odvzdušnění(do­plnění kapaliny) vedení u reverba ? Origo dvě sříkačky 650kč je úlet a v okolí nemám servis kde by to měly . Dík za případný odkazy .

      0 0
      • wilda81  

        Vykasli se na to a kup kit na konverzi na lanko.

        0 0
        • Fredos  

          A odstranit si to nejlepší co na reverbu je.:-D

          0 0
          • mirorek2  

            hydro pačka je to nejlepší na reverbu? apríl ještě není :-)

            0 0
        • stan.zak  

          wilda81, myslíš toto ?

          Mi zcela nevyhovuje originální páčka. Ta by se dala nahradit i touto .

          Otázka zní: co bude lepší?

          0 0
          • Honza03  

            Nová Reverb 1X páčka je super chodí moc pěkně, za mě bych lanko nechtěl – radši si to jednou za rok odvzdušním než bych měnil bowden a lanko.

            0 0
            • stan.zak  

              Díky, máš ji na na samostatné objímce? Prosím foto, díky.

              Možná to nevyměňování bow+la je ta výhoda X oleji? Bowden je skoro komplet v rámu, vydrží tam bez nutnosti výměny jistě dlouho. Výměna je možná u některých rámů větší opruz než u jiných, ale problém to není tak jako tak.

              0 0
            • wilda81  

              Takhle jsem taky mluvil. Dokud mě párkrát Reverb nevypekl a nezůstal jsem v horách se sedlovkou dole, protože remote zase nefungoval protože se ochladilo, se oteplilo, foukalo zlevo, neměl náladu, doplň si svůj důvod. Od výměny za dehy kit je klid. Stejné zkušenosti mám i s hydr. lockouty tlumiče, takže za mě už se tomu vyhýbám, ale pokud to někomu vyhovuje a funguje, tak proč ne. Já to štěstí neměl. Navíc lanko vozím s sebou, takže není problém v terénu opravit.

              0 0
              • Fredos  

                Co ty si s tou sedlovkou dělal, mám reverba skoro 5 let a nikdy nepřestal fungovat ani v mrazu.

                0 0
                • wilda81  

                  Jezdil na ní.

                  0 0
                  • doubleingram  

                    V zime nevyjizdi, bezna vec, staci jet dlouho z kopce i kdyz neni zas tak zima, a jak se ochladi, tak se ani nehne. Stalo se mi to x krat.

                    0 0
                    • Chiron  

                      Jezdím reverba šestým rokem a tohle se mi nikdy nestalo ani v zimě. Jediné co, tak je to takové línější. A to jsem ovládání ani nemusel odvzdušňovat. Jediné co, tak přestal držet nahoře, tak musel na repas.

                      0 0
          • wilda81  

            ano to jsem myslel

            0 0
            • stan.zak  

              Díky.

              Prošel js vlákna, a i když se mi zdá, že poslední dobou je problémů méně, možná by bylo lepší Reverba prodat, dokud je nejetý, a koupit něco jiného (?).

              0 0
    • thunderCZ  

      Dobře a je to ozkoušený ? Aby byla stejná velikost závitu ? Jinak to hned objednávám :)

      0 0
      • mr.antik  

        já používám originální sadu co byla u Elixíru brzd a tohle by mimo jiné mělo jít i na Elixíry, takže závity ok. Je to tedy sada na brzdovou kapalinu. Někdo řiká že těsnění se při použítí s minerálním olejem můžou pokazit, ale plnim s tim občas Reverba a častěji i Shimano brzdy a zatim vše funguje.

        0 0
        • LM  

          Zajímavý. Mám tu origo SRAM bleed kity jak pro brzdy, tak pro reverba. Závit vypadá stejně, ale drobné rozdíly tam jsou. Vlevo hadička na brzdu, vpravo na reverba:

          0 0
    • thunderCZ  

      mr.antik :Ok díky za info

      0 0
    • fric  

      Nevíte někdo jaký je rozdíl mezi označením sedlovky A2 a B1?

      0 0
      • Dargos  

        B1 má těsně pod úchytem sedlovky přímo na trubce bílý nápis rockshox nebo reverb

        0 0
      • Tecka  

        Pokud nemáš nápis, tak máš A2

        0 0
        • fric  

          ok, díky moc…takže ve funkčnosti nebo konstrukci moc rozdíl není?

          0 0
      • allrose  

        A2 je starší :)

        ..vážně, v pístu ifp,ale už může být i A2, hladinách,vodítkách (tyčinky),rozsah délek..„kosmetické evoluční sjednocující drobnosti“ co si tak mlhavě pamatuji,ale bez záruky :)

        0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • doubleingram  

      Letos mi zacalo blbnout vyjizdeni Reverbu A2. Po servisu teleskopu a odvzdusneni origo packy/tlacitka to par dni chodilo, pak zacal u toho ovladaciho tlacitka chcat olej a opet nevyjizdi.

      Resil to nekdo uspesne dlouhodobe jen vymenou tesneni u ovladaciho tlacitka, coz je asi za 600?

      Nebo jste dali rovnou tohle – https://www.kupkolo.cz/…-b1_z105987/?…

      pripadne tohle – https://www.bikeyoke.de/…ehy-kit.html ?

      Tlacitko mi az tak nevadi, ale uz bych to rad vyresil na dlouhou dobu, tak uvazuju zda vymena tesneni to velmi pravd. vyresi, nebo resit ty alternativy.

      Dik

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován adminem.
      0 0
    • jeff_s  

      Cau, mam problem, ureznul mi pojistnej krouzek an reverb stealth B1, originalne retaining ring, nevali se nekomu doma po repasu, diky moc.

      0 0
    • jeff_s  

      Prave segrovka ma moc velkou tloustku, tohle je atyp bohuzel.

      0 0
    • jirkas  

      Ahoj všem, nemáte někdo nefunkčního reverba B1 30,9/170mm na prodej? Ohnul jsem pístnici a potřeboval bych jinou, jako náhradní díl dle webu sramu není…bazary jsem zkoušel..díky za každou reakci.

      0 0
      • Mr.Duck  

        Na průměru sedlovky nezáleží, liší se jen tloušťkou stěny vnější trubky, zbytek sedlovky je stejný

        0 0
    • Radomil4  

      Kluci, mám sedlovku reverb-stealth-a2/ 420 mm a jsem s ní spokojen, jen bych potřeboval zdvih o 15 mm níže, sedlovka je na doraz v rámu a při plném vysunutí bych potřeboval právě o těch 15 mm níže, lze pořídit nějaká token, kterým se dá upravit výška výsuvu sedlovky ? Vím, že si to můžu navolit jak potřebuji podle ovládání na řídítkách, ale rád bych měl vždy přesnou výšku na poprvé nežli ji hledat,

      dle přiložené tabulky má být u mého modelu výsuv 125 mm, ale po změření mám plný výsuv 150 mm

      0 0
      • novas752  

        Tohle u Reverbu bohužel řešit nejde. Leda že by sis někde nechal na zakázku vyrobit 15mm kovové vložky do vodících drážek.

        0 0
      • Honik  

        Ahoj, jde to uvnitř zredukovat, mam na to vysoustruzene distancni valecky. Snizoval sem jich uz nekolik.

        0 0
    • Radomil4  

      No, jestli to dobře chápu, tak doraz při výsuvu zajišťují 3 zámky, které se opřou o horní zajišťovací matici sedlovky, je tam dost málo místa mezi vnitřní a vnější trubkou, ale pokusím se nechat udělat kroužek, který sníží délku výsuvu,

      0 0
      • novas752  

        Tak tak, akorát tam zrovna moc místa není, vodící pin má průměr cca 2–3mm, asi z poloviny sedí v pístnici, asi z poloviny jezdí ve vodících drážkách ve vnější trubce = prostor mezi nima se blíží k nule. Ale 3 vložky do těch vodících drážek by podle mě mohly fungovat, nejspíš by stačila nějaká plastová tyčinka vhodného průměru zbroušená na půlkruhový průřez.

        0 0
    • Radomil4  

      Přesně jak píšeš, vyplnit drážku 15 mm dlouhou tyčinkou, nejlépe z PVC, otázkou je jak dlouho vydrží nárazy při zdvihu, dalo by se regulovat ventilem na páčce aby nebyl zdvih taková šlupka, no, jakmile se do toho pustím tak dám vědět jak to dopadlo,

      0 0
    • Radomil4  

      Takže jsem sedlovku dolil kapalinou a odsál dle požadavku k sedlovce, tzn 226,5 mm do hloubky. Sedlovka drží v horní pozici pevně, ani se nehne, piny jsem teda neřešil, zatím, jinak jsem si vyrobil odvzdušňovací systém, kterým jsem vedení ovládání odvzdušnil. stále mi zůstává vůle v páčce cca 2 mm, nedaří se mi to odvzdušnit, asi si s tím budu muset více pohrát,

      0 0
    • Radomil4  

      Takže dnes provedeno přetěsnění sedlovky. Použil jsem sadu pro 200 hodin provozu. Sedlovka nebyla dle mě servisována, po výměně všech komponentů a náhrada plovoucího pístu, který byl původní z Al a gumovým ´´o´´ kroužkem jsem nahradil novým IFP celogumovým je sedlovka bez stranové vůle a pevně drží v horní pozici,

      celý proces repase mě zabral cca 1 hodinu.

      0 0
      • Mr.Duck  

        Wow ta musela být bez servisu aspoň 7 let, tak nějak dlouho už se tohle ifp nepoužívá :)

        0 0
      • novas752  

        To nebyla, protože ty předělabé celoplastové ifp pístky jsou v servisních sadách opravdu dlouho.

        0 0
        • mirorek2  

          dokonce zž ve několika verzích :-)))) myslím, že aktuální je 3.1

          0 0
    • Radomil4  

      Nevíte prosím, jaký je průměr hřídele vnitřního vedení a modrého pístku. Jde mi o vnější průměr.

      0 0
    • Radomil4  

      Takže průměr hřídele vedení je 12 mm a modrého pístu je 10 mm. Potřeboval jsem to vědět z důvodu úpravy zdvihu sedlovky. Výsledkem je snížení zdvihu o 15 mm, který jsem potřeboval. Sedlovka s touto vnitřní úpravou funguje naprosto stejně jako bez úpravy.

      0 0
    • LukeChrom  

      Čau mám Rock Shox Reverb A2 stealth s páčkou 1X. Problém je, že se páčka neustále zavzdušňuje (teda hádám že jde o páčku) Po několika vyjížďkách(stis­knutí páčky) jde sedlovka čím dál tím pomaleji nahoru. Pokud zvýším rychlost torxem, zase jde chvíli normálně, ale časem to dojde do fáze kdy je torx na max a sedlovka vůbec nereaguje. V tomto případě stačí páčku odvzdušnit pomocí jedné stříkačky a zase to nějakou dobu jede. Může být problém v samotné páčce? Přisává vzduch? Teče? Nikde jsem nenašel žádné servisní O kroužky nebo podobně k páčce 1X…Setkal se s tímto někdo? Předem díky za odpovědi.

      0 0
      • mirorek2  

        kit hír https://www.bike24.com/p2467972.html

        zkrať pro jistotu na každé straně o dva cm hadici, hlavně přesně ucvakni a pak to dobře našroubuj, ať ubereš potenciální místo se špatným těsněním

        už mi takto jedna nová sedlovka zlobila

        1 0
        • LukeChrom  

          Díky za super rychlou reakci! Jj tenhle kit jsem našel, ale přišlo mi že na těsnící funkci nemá vliv, nenašel jsem totiž nikde žádné schéma/rozpad té páčky. Ok dneska zkusím ucvaknout. Z té strany kde je sedlovka stačí jen vyšroubovat hadici? Díkes!

          0 0
          • mirorek2  

            schéma hír

            těsnění tam bude

            edit: z obou stran jsou našroubované trny

            1 0
            • LukeChrom  

              Ještě jednou dík! Mám za to, že u A2 kterou mám je na konci u sedlovky nalisovaná stříbrná věc které říkají Connectamajig :D, tak to zkusím zkrátit na straně u ovládání a uvidíme :). Dám tady pak výsledek mého počínání :D.

              0 0
              • LukeChrom  

                Čau! Tak jsem zkrátil hadici na straně u páčky a hle vypadá že problém ustal! Dikes!

                2 0
      • allrose  

        Jen okrajově,pokud jí odvzdušníš doma,v teple a pak vyjedeš do chladna/mrazu tak se mi stávalo,že jezdila pomalu/nevyjela vůbec…musel jsem jí vystavit slunci a počkat až zas pojede :)

        Dobré je ji odvzdušnit za chladna/mrazu (nechat vytemperovat),kdy tě nedostane teplotní roztažnost oleje

        0 0
        • LukeChrom  

          Díky za reakci, jj tohle je mi jasné, ale stává se to nezávisle na počasí :)

          0 0
          • wilda81  

            Můžeš ještě vyměnit hydraulické ovládání za lanko (bikeyoke dělá kit) a budeš mít klid.

            0 2
            • LukeChrom  

              Jasne,můžeš ale vyjde tě to přes 3k s originální páčkou bike yoke a to už mi teda moc smysl nedává. Už jsem s tím dál dvě vyjížďky a pořád to drží i na nejmenší rychlost, takže řešení které navrhl mirorek2 100% lepší volba zdarma :)

              2 0
            • mirorek2  

              Mám tady kolo od kámoše na servis a doslova jediné, na co jsem nešáhl, je trojkový reverb. Funguje na jedničku a zbytek kola v hajzlu. S těni staršími verzemi se to nedá, co se týče spolehlivosti, moc srovnávat. Nové ovládání páčkou je taky super a když použiješ správnou zimní :-) kapalinu (dávám motorex) a vychladíš ji před servisem, je to cajk. Samo že nesmí někdo poškubat vedení, pak to přisává a je zle.

              1 0
              • wilda81  

                Jedinečná šance sešrotovat. I se sedlovkou :)

                0 0
                • mirorek2  

                  nene, voe santu nikdy!!! :-D

                  1 0
                  • tonik666  

                    Měl jsem kdysi A1 s vnějším vedením a nic jiného než sešrotování si nezasloužila. Kvůli ní mi Reverb nesmí domů, i když už to asi není co bývalo :D

                    0 0
                    • novas752  

                      Tak A1 byl průšvih, ještě k tomu tehdy jedna z nejčastějších teleskopů na nových kolech. A2 trochu menší průšvih, B1 už byla docela v pohodě. A ty C1 jsou prostě odladěný a spolehlivý, možná až moc – lidi pak kašlou na servis vnější části.

                      2 0
              • LukeChrom  

                Myslíš teda verzi C1? Nabízel mi ji známý sundanou z nového kola na prodejně za 4500, což mi prijde jako hodně solidní deal :)

                0 0
                • mirorek2  

                  jo c1

                  0 0
                • novas752  

                  C1 je dobrá no. Jediná škoda že nemajbpořadný dýlky a škoda že aspoň tu hadici nemaj zakončenou jak na brzdách olivou a převlečnym šroubem – je to jen šroubovací trn + převlečný šroub a snadno se to vytrhne.

                  0 0
                  • Mr.Duck  

                    200 nestačí? :) Je pravda že 200 stačí mě na 173cm, ale skoro žádný jiný rám by mi to nedovolil.

                    0 0
                    • novas752  

                      Spoustě vyššim lidem právě moc ne. Kámoš má OneUp 240 z rámu vysunutou asi 7cm. :-)

                      225 by mohli udělat.

                      0 0
                      • Mr.Duck  

                        Jo tohle je vcelku zajímavá problematika. Sám vozím delší sedlovku než třeba kámoš o 23cm vyšší.

                        Myslím si, že pro ty velký sedlovky je relativně malý trh, protože výrobci pořád cpou tlumič pod sedlovku a pak se ani na XL rám velká sedlová nevejde.

                        Jasně že je pár kol kde to mají vyřešené, ale pořád kola jako rocky mtn, ibis, intense dělají vysoký krátký kola a pak člověk co má 2 metry vozí 150mm sedlovku protože rám má na sedlovku komín.

                        Jsem rád že sedlovky rostou a osobně u tý 200 už vnímám problém s její délkou. Když jsem unavený a mám jí dole, je docela nálož na kolena se zvednout. Myslím si ale že 200mm je na mou výšku dost.

                        Nicméně myslím že to je spíš obecný problém sedlovek a rámů než konkrétně reverb. Kdo ještě dělá víc než 200 kromě oneup?

                        0 0
                        • tonik666  

                          Bikeyoke a Vecnum treba maji 212/213.

                          200 dela kdekdo.

                          Ja mam 185 a v klidu staci, predtim jsem mel 175 a taky ok. (vyska 186).

                          Spus mam problem ze dru zadkem o zadni kolo. To se mi 27,5 moc nestavalo. Duvod poridit si mullet

                          2 0
                          • Mr.Duck  

                            Presne proto mullet mam :)

                            Uprimne si myslim ze 185/190 by bylo akorat, ale jeste sem svuj 200mm neservisoval (umm asi bych mel po 2 letech..) abych ho snizil a nevim jestli vlastne chci..delat to nadvakrat sem linej kdybych si to rozmyslel :(

                            Myslim ze delsi sedlovky prijdou, verim ze 2m lidi by uzili i vic nez 240 kdyz na mych 173cm je ideal neco kolem tech 190.. Snad to bude motivovat vyrobce kol delat nizsi sedlovy trubky s hlubokou dirou a ja si budu moct vybirat z vic nizkych kol :)

                            0 0
                            • tonik666  

                              Mýmu dítěti se 140cm by se vešla v klidu sedlovka 150mm, možná i 170mm :D Teď má 120mm a má na nové 26 místa hafo.

                              0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.