• bestom

    Máte někdo zkušenosti s letošním modelem RoR pacestar tubeless ready ? Jde mě o to jestli je trochu odolnější oproti klasické EVO verzi ,hlavně co se týká síly boků ,nebo je to taky papírák.díky

    0 0
    • o5majkl  

      je úplně stejnej, akorát má pogumovanej bok, aby se líp chytnul s mlíkem bez duše…

      0 0
    • Pa.T2  

      No mám doma oba dva. Když jsem je byl teď osahat, tak RoR Pacestar 2011 na mě působí víc gumovitě a ohebněji než EVO z 2010. Ten to má ale už dávno za sebou a navíc je starej. Co se týče síly boků, tam fakt rozdíl dle mě není:D Jen ta TLR patka.

      0 0
      • bestom  

        díky za postřehy ,až dojedu stávající ,tak tam RoR s mlíkem hodím

        0 0
        • The_Trooper  

          Muzu potrvdit RoR a RR tubelles ready 2011 funguje výborně s mlíkem, šel nahodit i pumpou a přes kořeny nestrácí tlak jako Contik X-King RS nebo Montain King II RS s mlíkem..

          0 0
          • o5majkl  

            Mě akorát chvíli trvalo, než se zatěsnil… Na prvnim švihu sem musel dofoukávat i během jízdy, pak už to bylo lepší.

            0 0
            • The_Trooper  

              jasny, ja musel taky ze zacatku swalbone 2× dofukovat ale oproti continetalum v RS verzi ktere jsem snad dofukoval 10× to bylo zlate :) Navic ty contiky upustily tlak ve sjezdu pres koreny takze byli docela nebezpecné..

              0 0
          • mr.ricardo  

            Ja nevim, x-kingy RS vozim vpredu i vzadu a oba jsou uplne bez problemu, nasadit sly celkem hladce, zatahly se behem prvnich 15 kilometru a od ty doby dofukuju jednou tydne tak 0.5 bar max. V terenu si jeste neupsoukly :), hustim cca 2.3 bar, koreny, nejaky schody. A jsou paradne rychly, to je mily prekvapeni

            0 0
    • RomanH  

      Jak jsem rikal, ze mi Schwalbe nesmi na kolo, tak po te, co se mnou WTB vyjebalo s vahou (konkretne Prowler MX 2.1 Race mel mit 515g a skutecnost je 660 – za 895Kc fakt supr kup :-(), koukal jsem na stranky Schwalbe – maji tam na rok 2012 RockedRona – SnakeSkin, Evolution Line, TL Ready, vaha 565g. Muj pristi favorit – http://www.schwalbe.com/…mtb/produkt/?…

      0 0
      • Lister  

        Té váze bych moc nevěřil, protože obyč. verze 2011 má reálně jen o něco míň.

        0 0
        • blisterexist  

          obyč verze tlr má jen málo nad 400g

          0 0
          • McBlacky  

            2,1 ale moje měla 435 myslím, ale druhej už měl 460

            0 0
          • Lister  

            Své prohlášení beru zpátky, ale tvému taky nevěřím.

            Spletl jsem si to s NN, který má v 2,25 přes 550gr. Rocket Ron 2,25 TLR má 505gr – vážen jen jeden kus, více jich nemám.

            Jinak ten NN má necelých 54mm, na to, že mají být širší, teda nic moc, ale třeba časem povolí.

            0 0
            • blisterexist  

              já vážil Rona 2,1 a měl kolem 430

              0 0
              • Lister  

                Lehce nad 400, jo??? :-O

                0 0
                • Evilcleaner  

                  hehe, nevím jak je to možné ale moje RoRo evo 2010 v 2,1 váží 380g a 360g. je mi sice jasné že tu napíšete že mi nevěříte, ale je mi to dost jedno:-D

                  edit: zase je pravda že skutečnou šířku na 18mm ráfku nají asi 48mm, takže celkem bída.

                  0 0
                  • destr  

                    Cože? Moje měli 460 a 470, ale zase mi přijde, že se sjíždí daleko pomaleji než ty co sem měl předtím.

                    0 0
                    • Evilcleaner  

                      no ty moje mizí před očima, to je pravda a taky se dost žvýkají. kdyby nebyly tak lehké tak bych je nevozil no.

                      0 0
                • blisterexist  

                  pro mě jo:-) nejsem gramař

                  0 0
      • Paja  

        Neposlali ti UST? Ta ma vazit 695g…;-)

        …nebo obyc. 2.3…670;)

        …koukam, ze s o 40g tezsim Contikem proti katalogu jsem to mel jeste v pohode…;D

        0 0
        • RomanH  

          Neposlali, ja to bral osobne. Snad 3× jsem kontroloval vsechy napisy, co na plasti byly – opravdu je to kevralova klasika. Holt Cinan nesetril gumou.

          Ale zase abych ho tak nehanil, mam na nem odlitano jen 50 km a prvni postrehy jsou :

          • i pres tu vahu je rychlejsi nez Maxxis (ma kulaty profil)
          • na sotoline + kaminkach plave
          • neskutecne drzi na hline, lesnich cestach a vrstevnicich – nejdeutrhnout

          Jak bude drzet na korenech, mokrych kamenech a obecne za mokra zatim netusim.

          0 0
      • bestom  

        To je dobrá zpráva ,na ten si počkám

        0 0
        • destr  

          To už bych radši šel do toho UST, co mám 620 ;-)

          0 0
          • RomanH  

            Pokud ma ovsem UST rafek :-)

            0 0
            • bestom  

              Právě že mám klasický ráfky ,ten snake skin na zadní kolo by pro mě mohl být optimální .Vpředu vozím RoR klasiku EVO a max spokojenost

              0 0
    • MirkoCarver  

      Podle mě je klasickej EVO ať už RoR, RaR, či NN bez duše na zadní kolo takřka nepoužitelný. Pokud jezdíš v terénu, kde jsou kameny, neubráníš se škrábnutí pláště z boku a to mlíko lepí hodně špatně. Pokud ti jde o váhu a nížší valivý odpor, tak je dobrej, pokud chceš mít míň defektů, tak musí mít alespoň zesílené boky, nebo DD. Ale tam jsi na ceně přes 1200kč za kus :-(

      0 0
      • RomanH  

        jj, to je presne to, co mi vadi. Ale s tou cenou – u nas ano, ale na zahranicnich (vetsinou anglickych webech) se obcas objevi v prepoctu okolo 800,–

        0 0
      • McBlacky  

        na kolo do terénu bych si ho nedal, ale závodit se na tom dá v klidu. Sem tak to fikneš, ale to všechno

        0 0
        • Cryzyy  

          mladej Svorcik ho dal 2 x za kratke Sudety, ja za dlouhe ani jednou, nekdo ma proste stesti a jinej ho nema :) zatim tuk tuk, mam ho 4 zavody na predku a neni ani skrablej.

          0 0
          • McBlacky  

            RoR mám na předku už druhou sezonu (každou sezonu teda novej) a defekt jeden, co vzalo mlíko letos na Karlštejně.

            vzadu to kosím trochu víc :/

            0 0
            • Mug  

              Já po dvou říznutí boků zadních TLR plášťů jsem dal dozadu UST a ve předu nechal TLR. A tak to asi nechám i na příští rok. Těch pár garmů navíc za větší jistotu je pro mě přijatelných.

              0 0
              • McBlacky  

                to jo, jenže má to háček. Z alpine a Crest RR a RoR UST (když už ho vůbec nějak nasadíš) při závodě nesundáš. Na to potřebuješ tři kovový montpáky, ***** sílu, kliku a nervy. A říznout můžeš i to UST

                0 0
                • destr  

                  Klika stačí deore nebo to musí být nějaká top sada? :-P

                  0 0
                • Mug  

                  No to jo. Říznout se dá vše. Tmel tam je jen kvůli průpichům. Já to mám na Rovalu od Spešlu, což je těm NoTubes ráfkům podle mě podobné. Nasadil jsem to vcelku v pohodě pomocí jedné plastové montpáky. A zatím to drží. Ale s koly od Mavicu či Fulcrumu by to bylo určitě snazší. Prostě v tu UST gumu mám větší důvěru a nerad opravuju během závodu. ;)

                  0 0
            • marios  

              Taky ho mám vpředu celou sezonu včetně pár závodů jako král a Saltz A, úplně v poho, vzadu vozím zbaběle RK UST, je to sice neladící, ale RaR UST jsme vloni na Svatoboru parádně rozřezal.

              0 0
          • MirkoCarver  

            Na předku problém není, vždy byl problém jen vzadu…

            0 0
      • ememem  

        to mas pravdu, bud ust alebo aspon klasika tlr+snake skin.

        0 0
      • oldaka  

        Vozim EVO 2.1 RoR/RaR bez duse a RaR jsem rizl jednou jinak zadnej problem. Podlepit a jezdi se dal :)

        0 0
    • ememem  

      skusenost nie ale omylom mi ho poslali takze som ho aspon omakal, je to uplny papier ako evo len ma patku, imho ked RoR tak ust, ta vaha je dobra a vydrzi, mal som ho teraz vzadu na alpenX a no problem. (teda az na tu vydrz co je ale o nom zname)

      0 0
      • destr  

        Kolik ten UST ve skutečnosti váží?

        0 0
        • ememem  

          ust 2.1 615g, vazene, cize presne kolko uvadza katalog. inak volakde malymi pismenakmi je v nom aj to ze rozptyl je +/- 8%. jasne ze vzdy + cize ak bude mat cez 660g este furt bude vo vyrobnej tolerancii.

          0 0
      • Flegmatik  

        Zajímavé je, že stránky Schwalbe rozdíl mezi UST a TLR moc nepřipouští. Aspoň odolnost je tam hodnocena stejně (vlastně úplně vše je stejné, až na hmotnost), i odolnost boků atd. Čert jejich tabulkám věřit.

        0 0
        • ememem  

          ono ten RoR ust je taky hodne povyziveny UST(uz len ta hmotnost) ked to porovnas trebars s NN alebo nebodaj FA tak to je uplne ina liga. takze je to aj docela dobre mozne. nicmenej ja som s RoR ust problem nemal a ten tlr sa mizda o dost slabsi, v podstate jak evo.

          0 0
        • bagr84  

          Nemcum neverit.

          0 0
          • ememem  

            nikdy, aj dve vojny uz zacali. treba nakupit plaste na DX.

            0 0
        • Lister  

          Mně třeba ty TLR verze 2011 až tak popírové nepřišly, gumy z cca roku 2008 byly IMHO užší, ale třeba jde jen o pocit. Ať si kdo chce co chce říká, já dávám běžné TLR jen s tmelem bez duše a uvidíme co to vydrží.

          0 0
          • Supík86  

            uvažuju taky nad tím ROR pacestar, ale 2012. Uz mas nejake poznatky, zda to „vydrzelo“, co se týká defektů, utesnení mlíkem apod.

            0 0
            • DAWE25  

              Uvažuju nad tím samým dopředu, jelikož momentálně vzadu vozím RR z roku 2008, který byl 2 roky jetý s duší, už byl pořezaný jak sviňa a teď ještě rok jezdil s tmelem, tak se Schwalbu vůbec nebojim a půjdou na bika znovu. RoRo dopředu, RaR dozadu, obojí ve 2,25.

              0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.