Hele, vím že pružinovej boxxer se dá upgradovat na vzduchovej boxxer.. a zeptat se chci jestli je v kitech nějakej rozdíl a jakej bych měl použít já?
Mělo by to být určený na vidlici RockShox boxxer Team (ročník přesně nwm, ale minimálně 2015)
Hele, vím že pružinovej boxxer se dá upgradovat na vzduchovej boxxer.. a zeptat se chci jestli je v kitech nějakej rozdíl a jakej bych měl použít já?
Mělo by to být určený na vidlici RockShox boxxer Team (ročník přesně nwm, ale minimálně 2015)
Bacha na to, pokud se to dělá na jetý vidlici, která má vnitřek nohy odrbanej od pružiny, tak to údajně nemusí těsnit.
Ne údajně, poškrabané = smolik…
K cemu to pak je ? Většinou si to koupí člověk kterej má pružiny dost a chce vzduch
Normálně to poznám tak že vyndam pruzinu a kouknu jestli ti je poskrabane nebo jak ?
Nesázel bych na to, že to nutně bude vidět.
Jak se to teda pozná ?
No že koupíš air kit a uvidíš, jestli to drží tlak. Jestli ne, taks ty peníze vyhodil do hajzlu:)
tak, ze to zkusis :)…cos teda vzal?
Kellys noid 90 2018 s custom úpravama, za 50k a jezdí se mi na něm fakt že skvěle
A co si teda slibuješ od přechodu na vzduch v boxeru?
Vpoho volba…a kdyz sedi, neni o cem, at to lita ;)…a proc ze to chces tak hrozne moc prekopat na luft?
No taky menší otázka, udělá přechod na vzduch hodně ? Nebo to jsou jen moje myšlenkové pochody ?
Tak nejak netusim, jsem foxovy…nicmene pruzina je pruzina, vzduch bude o par deka lehci, ale obecne je tupejsi…mozna rozdil poznas, ale, no offence, nereknes tohle nebo tohle je lepsi…neresil bych
Jestli máš pružinu vhodnou pro tvojí váhu, tak bych přechod na vzduch vůbec neřešil, pružina je citlivější a prakticky bezúdržbová.
Citlivější ? To jsem netušil ;D
Proč by se dělali teda všechny vidlice na vzduchu ? Když je pružina citlivější a bezudrzbova?
Protože vzduch si nafoukáš přesně tak tvrdej jak potřebuješ, zatimco když seš váhově mezi dvěma tvrdostma pružiny, tak to nikdy nebude ideální. Někomu taky může vyhovovat vyšší progresivita vzduchu a možnost ovlivňování křivky pružení.
Protože sag nastavíš správně jen výměnou pružiny, u vzduchové jednoduše pumpičkou
Taky je to lehčí
Tudíž jedinej důvod proč se celej bajk průmysl otočil ke vzduchu je o něco lehčí a praktičtější nastavení na jezdce?
Ano. Protože ta praktičnost je dost zásadní. Běžnej uživatel si nechce hledat ideální pružinu podle svojí váhy a vyměňovat je, bike shopy nechtěj ty pružiny skladovat a výrobci je nechtěj vyrábět.
Jako četl jsem to na netu, ale osobně neznám nikoho komu to nefungovalo.