Rotor Q-Rings, výdrž a převod na 2*9

49 nepřečtených
  • lodyh

    Tak eRkový převodníky mi odešly do věčných lovišť a když jsem si spočítal že mě nový přijdou na 4 tisíce, už se mi ty vysněný rotory nezdaj tak drahý:) Ale teď je otázka co to vydrží? eRka jsem trápil dvě sezony závodně, C9 řetěz pěkně jeden na sezonu, a byl jsem spokojenej. Poradí někdo jak jsou na tom ty rotory? Když to vydrží stejně, jdu do nich, ale bojím se aby to nebylo bláto. Má někdo zkušenost?

    Jako bonus jsem se rozhoupal a rád bych to zkusil přestavět na dvojplacku. Jediný co jsem našel je FRM conversion kit, je použitelnej i pro rotory? Případně kde ho v čechách sehnat? Na airoo.cz se zdá že je v nabídce jen s převodníkama. Teď babo raď:)

    Kliky jsou XTR FC-M970.

    Anketa: Bonusová otázka - jaký placky?

    0x
    0%
    XTR
    0x
    0%
    0x
    0%
    2x
    67%
    0 0
    • TJK  

      to je otazka, FRM kit mas komplet i s podlozkama, takze nasadis a proste jedes a neresis, TAcka maj Sismic placky a ty jsou jeste o dost drazsi nez origo! Rotory budou mit podle me stejnou vydrz jako origo prevodnik, Mburn s harcoat upravou budou odolnosti nejlepsi, ale ten nevim jestli delaji v BCD na 970tky a v jakych poctech zubu aby byly vhodne na 2*9… a tak jako tak budes muset resit ty podlozky…

      0 0
    • JakeF  

      Per tam Rotory, pak mi řekneš, jak to šlape :). Já je nedávno málem koupil i s klikama, ale (naštěstí) to nevyšlo…

      0 0
      • lodyh  

        jo to do mě hustili dneska v bikegallery – kupte celý nový kliky, updatovat tohle nemá cenu:D

        jako já je tam naperu až zjistím jestli to jde.

        0 0
        • JakeF  

          To je řeč, stejně jsou po konverzi na dvojplacku hnusný, tak můžeš koupit komplet Rotory a já už se o ty eRka postarám :).

          0 0
    • kubad  

      rotory celkem vydrzi dalo by se to asi v klidu srovnat s velkou XTR.

      2×9 bude trochu slozitejsi musim mrknout jak to mají s rozteci.

      0 0
      • lodyh  

        tak ono to bude vyřešený asi pěkně rychle:) dej vědět, díky!

        0 0
        • kubad  

          jj verze 2×9 na XTR kliky od Rotoru neexistuje maji jinou rozteč.

          musel bys mít kliky od Rotoru.

          pokud chceš kit FRM tak na jejich strankach je kontakt na prodej, to je na kamoše který se o to stara, byvaly Elitak, sam je vozi na XTR a je s nima spokojeny

          0 0
          • lodyh  

            takže rotor padá, škoda:(

            no dvouplacky se asi nevzdám a z vlákna z ww co sem dával tjk vypadaly chinooky moc pěkně a aspoň ušetřím.

            říkáš že přes airoo se tedy dá jen ten kit bez převodníků? tak aspoň něco:)

            díky všem.

            0 0
            • cragsman  

              rotory vozím tak 4000km a zatím bez problému. Co mám info tak vydrží fakt hodně a hlavně mě sedí mnohem víc než kulaté převodníky:-))

              0 0
              • lodyh  

                nj, ale já tam dvouplacku nedostanu… leda že by q-rings triple pro xtr, ale to už je docela láce.

                prosímtě ale ty mi určitě poradíš s jinou věcí – na silničku by stoprocentně nepřišly. jaký to je pak sednout na kolo s kulatejma převodníkama? abych si furt nezvykal na to druhý jak ty kola střídám.

                0 0
                • cragsman  

                  no problém, ale pokaždé když si sednu na kolo s kulatýma př. tak mám pocit, že mám v nohách tak polovinu síly než na rotorech:-)…pracují tam trochu jiné svalové partie…

                  0 0
                  • lodyh  

                    hmm tak to jsem přesně nechtěl slyšet:D

                    0 0
                    • Gorgov  

                      V klidu, ja jsem uspesne presel z rotoru zpet na klasiku. Rozdily tam jsou, slapani je na prvni pocit uplne jiny, ale ne horsi nebo lepsi, proste jiny…

                      0 0
            • kubad  

              pisni mě do mejlu, zitra ti to zjistim a dam vedet

              0 0
    • roud  

      rotory mi vydrzeli na starym cannonu bezproblemu dve sezony vozeno 3×9 a uz mam doma nove ktere se ted chystam vrazit na scalpela cena nic moc ale vydrz hooodne dobra :-)

      0 0
    • roud  

      rotory mi vydrzeli na starym cannonu bezproblemu dve sezony vozeno 3×9 a uz mam doma nove ktere se ted chystam vrazit na scalpela cena nic moc ale vydrz hooodne dobra :-)

      0 0
    • roud  

      rotory mi vydrzeli na starym cannonu bezproblemu dve sezony vozeno 3×9 a uz mam doma nove ktere se ted chystam vrazit na scalpela cena nic moc ale vydrz hooodne dobra :-)

      0 0
      • lodyh  

        rotory už jsou pasé, nejdou mi na kliky jako dvojplacka. takže příště, ale dík:)

        0 0
        • roud  

          A co třeba Carbon-ti ? (taky jde o to kolik do toho chceš vrazit) PS: tyhle jsem nevozil nvm co vydržej.

          0 0
          • lodyh  

            tyhle fota už jsem viděl a je to bezkonkurenčně nejhezčí:) ale přeci jen jsem student:D mám rozhodnuto, chinooky. ono taky, kdybych třeba zjistil že mi ta dvojplacka nevyhovuje, tak bych si z carbon-ti moh udělat maximálně drahou dekoraci.

            0 0
            • roud  

              nebo posední varianta střelit xtr kliky co máš a doplatit si za kliky s dvouplackou zas takovej rozdíl tam nebude pokud vrazíš několik tisíc do převodníků…

              0 0
              • lodyh  

                taky způsob. ale s 970 mi je dobře:) reinkarnuju novejma plackama a ještě dva roky budou sloužit, jsou v poměrně dobrým stavu.

                0 0
            • roud  

              Ještě rotory trojplacka na XTR

              0 0
              • lodyh  

                hmm fakt pěkný:) fotku celýho kola nemáš, že bych si to ještě rozmyslel:D ale 5,5 litru… brrr… takovej magor asi zase nejsem

                0 0
                • kubad  

                  na XTR jsou ale jen 3-placky kdyby sis to rozmyslel :-)

                  0 0
                  • lodyh  

                    já vím že je to jen nicotně dražší než dvojplacka+frm kit, do čehož jsem byl ochotnej ty prachy nacpat, ale když to není přesně to co jsem chtěl, navíc když ta cena přeleze nějakou únosnou míru, nad kterou si člověk říká jestli se už nezbláznil, tak se pak zaseknu…

                    0 0
                • roud  

                  bohužel foto je z netu…

                  0 0
                • JakeF  

                  S 34z kazetou ti stačí jenom velká a střední :). A do Alp si tam krizově hodíš malou eRkovou. (Aneb koukej do nich jít, chci vědět, jak to šlape :D)

                  0 0
                  • roud  

                    až budeš mít cestu okolo tak se stav xD xD xD

                    0 0
                  • lodyh  

                    jo a pak ti budu půjčovat svojí krásku a budu jezdit na tvym zlatohlavovi, to tak:D

                    ale vážně… tam pak řeším to spřevodování, možnost jezdit třeba velká-velká bez přílišnýho křížení řetězu…

                    ne strachič, rotory nebudou;)

                    0 0
                    • lodyh  

                      jo a navíc, hradec máš na jeden celodeňáček, tak si udělej výlet když ti to roud nabízí:D

                      0 0
                    • JakeF  

                      Počkej, až tam budou nový kola :P.

                      Já jezdim velká/velká v pohodě i na trojplacce, ale je fakt, že dělat to s C9kou, tak ty převodníky asi dostanou zabrat víc.

                      A HK je teda pěknej celodeňák, 160km na jednu cestu, to bych si to zkoušení rotorů asi fakt užil :D.

                      0 0
                    • Miroslav Janota  

                      Pokud bys se přecijen hecnul do tech Rotorů, mám k dispozici jednu plonkovní sadu z loňského dvojkového kola. Můžu na ně mrknout a dát vědět, co bych si za ně představoval. Jinak, já Rotor jezdím už pět let, mám je na všech kolech včetně zimáků a nechci jinak. Neskutečná výdrž a líp se mi s nimi jezdí. Problém velkého křížení řetězu na velkou placku a větší převodníky jsem řešil přemístěním jedné podložky na ose zprava doleva. C9 řetěz vozím taky.

                      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.