Vážení, mám dotaz, jaké rozdílyjsou mezi klikami XT a LX (myslím tím materiály, tuhost klik atd.). Nějak se mi tonedaří nikde najít. Díky Miky
Vážení, mám dotaz, jaké rozdílyjsou mezi klikami XT a LX (myslím tím materiály, tuhost klik atd.). Nějak se mi tonedaří nikde najít. Díky Miky
maj to vsechno stejny, akorat XT ma titanovej stred a tim to je cely lehci.
co? to slysim poprve
xt titan nikdy nevidelo ani v tuneli z rychlíka, co to je za kravinu
Myslím, že o tom titanu je to kravina, ale je pravda, že xt má ten střed-tu trubku tenší a mají i nejmenší převodník z hliníku a jsou tak lehčí.Srovnání tuhosti mezi těmito 2 jsem zatím nikde ještě neviděl.
resim podobnej problem,jediny co me laka na XT je design,vyssi rada a vaha 60gramu dolu taze jdu do lx…
cpu to všude, nacpu to i sem, chceš skvělej design a funkčnost i hmotnost totožnou s lx(doslova)? kup shimano hone. mám je a sem nadšenej..za 2800 na koloshop.cz a je to šperk (možná jen pro mne, chudého studenta:)
No Hone jsou vlastně černé LX s mohutnější(širší) osou. Takže v designu je rozdíl akorát barvy a teoreticky by měli být ještě o něco málo težší než LX.
podle katalogu přesně o gram:) j já vim že jsou to lx proto v závorce píšu „doslova“ ale jsou mnohem hezčí .. muj názor
subjektivni nazor… LX se daj koupit za 2400,– takze jenom za cernou barvu u Hone priplatek 400Kc:))
…myslim, ze za tuhle cenu neni co resit, ja jdu do nich taky
to bych si fakt radši připlatil ty tři kilča za hone:)
proč??
za 2800 kliky hone se všim všudy tedy samo i s osou..koloshop.cz..
ok…jsem mel za to, ze na Koloshopu to jsou jen samostatny kliky
kdepak:)
za 2700,– www.koloshop.cz/index.php?…
Svatá pravda. Už je má ženuška na bikovi a jsou fakt krásný. Líběj se mě víc než moje XT. Prostě černý kliky jsou černý kliky.
jj,obzvlast kdyz pak ta cerna barva leze dolu od treter,to je pak krasa:))
A co takhle ji posunout kufry? :)
Pardon to „ji“ vypust
no ja jenom ze to vidam u lidi ktery maj cerny kliky,skoro u 90% toz tak:)) ja s tim problem nemam,mam XT:)
Mas pravdu ze kdyz olestis XT tak to tolik nebije do oci.
prave:) ikdyz stary LXa jsem mel olesteny…XT 03 vubec…
Jediny rozdil je v designu a v tom, ze nejmensi prevodnik je u LX z oceli.
Záleží kolik do těch klik chceš nacpat. Já si myslím, že moc velkej rozdíl mezi LX a XT klikami není. Ale já bych se přiklonil XT klikám, že se mi víc líbí a že je to vyšší řada než LX.
Redaktor z Vela odpovídal přesně na tuto otázku,rozdíl v tuhosti se prý rovná nule,hmotnosti znáte,ale údajně mají větší životnost(i když to nechápu jak to myslel,slitina je stejná),takže asi opravdu jen ta nižší hmotnost a hlavně design a příslušnost k vyšší sadě.Mě osobně tyto dvě věci nalákaly dostatečně,objednal jsem je.Koneckonců proč šetřit nějaký litr,když si tím zaplatím svou spokojenost a dobrý pocit.I když teď mně jeden borec psal,že s XT najel 2000 km a převodníky po výměně řetězu špatně nabíhaly,totéž ovšem platí údajně i pro LX.Já jsemměl na svém starém kole FCM440 a i po 6000 km fungují v pohodě,tak nevím..
„Koneckonců proč šetřit nějaký litr“ No ten ušetřený litr se zase dá dát třeba do rámu, zapletených kol či vidle…:-)
Jestli to psal ten samý redaktor, co tvrdil ve Velu, ře Author Introvert 2005 je tuhý a nekroutí se(byl tam test kol), tak nevím nevím:) Arthur se kroutil ve středu v už 19".
To ještě jde, horší by bylo, kdyby se kroutil o víkendech… :-)
:)))
o víkendech jsem to nepozoroval, chrtil jsem jenom po-pá:)
to mas kliku:)))