rozebral jsem zarzošku r.2002 MX air nebo tak nějak se menuje ten model. Chci se zeptat jestli když vydělám plastový kroužek na obr. č.2 zvýším zdvih z 80 na 100mm? Jestli ano jak potom odšroubovat díl 1 aby ten plast šel vyndat. Dík za rady
rozebral jsem zarzošku r.2002 MX air nebo tak nějak se menuje ten model. Chci se zeptat jestli když vydělám plastový kroužek na obr. č.2 zvýším zdvih z 80 na 100mm? Jestli ano jak potom odšroubovat díl 1 aby ten plast šel vyndat. Dík za rady
tak zdvih by se tím měl zvýšit na to jsem právě narazil ale jak sundat díl č. 1 to teda nevím
a nešlo by to plastove třebas přezinout? :-D je to destrukčni system ale jestli to bez toho bude fungovat, a je to plast…
no to by šlo ale to se mi zrovna nechce to takhle likvidovat ale už i nad tím jsem přemýšlel
neřekl bych ,že se tím zdvih změní , ale nejsem si 100% jistej
viděl jsem pár fotek rozebraných vidlic a někde ten plast byl a někde ne
tak už jsem to rozebral, jen bych potřeboval 100% vědět jestli ten plast č 2 můžu opravdu vyndat, poradte prosím
jj muzes ale musis ho riznout protoze je tam vsechno lepene k sobe
ja takhle predelal marunu exr air 03 na 100mm ale stejne ta vidla je jenom atrapa
supr tak to jdu smontovat, jinak řezat se to nemusí ten díl č.1 jde sklepnout ( kdyby to nešlo tak by nešla ani vyměnit ta pružinka)
Dil c.1 je tam jen namacknuty, jde sklepnout dolu. Pak sundas valecek c.2 a mela by z toho byt 100mm.
Jeste jsem ti udelal dukazni foto:)
jen ty pružiny mi přijdou jiné
Ano, tady na fotu je negativni pruzina delsi, to ale nic nemeni na tom, ze ten spodek jde nedestruktivne sundat. Bomber z techto let byl vzdy variace na stejne tema. Bud se pouzivaly ruzne delky negativnich pruzin, pro zmenu zdvihu, nebo to nekdy meli resene jak v te na fotce, proste kratsi pruzina + valecek.
o.k. ty tomu rozumíš