• Nimrod

    tak, jelikož v retro vlaknu nikdo nic a už jsem psal komu jsem mohl (a těm, kteří mi odpověděli děkuju) a furt jsem se nedobral k tomu, co potřebuju, tak zakládám nové vlákno…

    vyšrouboval jsem štelovátka, vylil olej, ale teď nevím, jak vyndat vnitřní nohy… sundal jsem stíráky, pod nima ségrovky, tak jsem je vyndal, ale dál už nevím, přece nedrží za gufera…? koukají na mě nějaké plastové těžko říct co, ale nenapadá mi, jak bych to jima povolil. dole u těhle plastových „tyček“ jsou zas ségrovky, ale tam se nedostanu, jsou utopený v útrobách vidlice…

    děkuju za rady

    0 0
    • juli  

      servisní manuál: http://www.enduroforkseals.com/…gservice.pdf

      0 0
    • Mamut  

      Quadra 97 a Indy C 98 potrebovali imbus (jedna 5 a druha 6) na dlhej tycke (40cm?), ktora sa zasunula do vnutornych noh a povolila sa sruba, ktora drzala vnutorne nohy k vonkajsim. Dnesne vidlice maju tu istu srubu, len dole hlavou a pristupnu zvonka.

      0 0
    • Nimrod  

      tak to musím oživit… manuál mi nestačí, potřebuju to napsat česky a pomalu :-) tak jestli někdo něco ví a napíše to sem, budu mu vděčný

      0 0
      • Tomínos  

        Mělo by to být jak píše mamut, jen u quadry jsem měl ty imbusy zevnitř přikryté plastovou zátkou, otočil jsem vidlici vzhůru nohama a krkem mlátil do gumový podložky, potom odskočily a pod nima byly ty imbusy.

        0 0
        • Nimrod  

          aha :-) tak to tam mám asi také zátky, protože bohůžel nic nevidím. tak snad vypadnou

          0 0
          • juli  

            Ono to tak asi nebude. Na straně 4 v manuálu píšou, že

            1. po odstranění pojistného kroužku pod horním stírákem (fig.4b)
            2. se vnitřní nohy vytáhnou na doraz
            3. navlékne se na ně stahovák (70113) což asi bude trubka s osazením na

            klíč a patřičným průměrem

            1. vnitřní nohy se přes přípravek (70101) uchytí do svěráku
            2. v nataženém stavu se vnější nohy vyšroubují (fig.4c)
            3. potom lze již nohy oddělit (fig.4d)

            Dál píšou, že pokud bod 5 nezafunguje, je možné vnější nohy ohřát horkovzdušnou pistolí a opatrně pokračovat v otáčení přípravkem 70113, eventuálně použít klíč, který se na něj nasadí.

            Pomůže udájně i důrazné zapumpování vnitřními nohami a vyšťourání-uvolnění spodního pojistného kroužku šroubovákem.

            Je to jenom nedokonalý překlad. Pokud by si někdo, kdo dobře zvládá technickou angličtinu, dal práci stranu 4 přeložit, bylo by to asi lepší.

            Věřím tomu, že tam nebude žádné zajištění šroubem, což obrázky v manuálu docela potvrzují. Konečně staré Marzocchi na tom byly podobně. 1 pojistka nad olejovým těsněním a nohy se od sebe oddělily tak, že se dovnitř napumpoval vzduch, až těsnění vystřelilo a bylo rozebráno.

            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.