Mam fat bike, s motorem v zadním kole (Bafang 250W). Při rutinní kontrole řídící jednotky (voltage 36V, max. current 17A, rated current 8A) jsem objevil, že všechny kabely, které spojují akumulátor (Li-ion Silverfish 36V/21Ah) s řídící jednotkou mají částečně roztavenou ochrannou vrstvu (bužírku), a to právě v místě napojení (kabelů z akumulátoru na kabely z jednotky) – viz. přiložená fotka.
Řídící jednotka je relativně nová, je instalována přibližně 15 měsíců. Akumulátor je starší, instalován zhruba 5 let.
Předchozí řídící jednotka (naprosto stejná, se stejnými parametry jako ta aktuální) byla instalována s nynějším akumulátorem po dobu zhruba 3,5 roku a kabely nevykázaly nikdy žádný problém, nedošlo ani k minimálnímu roztavení kabelů.
Věděl by někdo, co způsobilo aktuální roztavení kabelů a jak mu předcházet?
Děkuju předem za komentáře týkající meritu dotazu.