Ahoj – lze udělat ze Schvalbe Racing Ralf performance bezduše…mám RR EVO a po vylití mlíkem v pohodě drží.
Půjde to i s řadou Performance?? Zkoušel to někdo??
Ahoj – lze udělat ze Schvalbe Racing Ralf performance bezduše…mám RR EVO a po vylití mlíkem v pohodě drží.
Půjde to i s řadou Performance?? Zkoušel to někdo??
Ano, na zadním kole to tak mám.
A bez problému???
Jo, mám ho tam asi 3 měsíce, cca týden víc ucházel (asi někde kolem patky, ale to bude kus od kusu), pak už o.k.
Tak taky zkusím
Sice ne RR, ale NN, ale v pohodě. Nahazování dokonce menší cirkus než s EVO.
ist to ide ale moze to byt kus od kusu. a performance verzia neni o nic horsia (potvrdzuju to aj testy v BM niekedy z leta) ako EVO verzie, rozdiely boli takmer zanedbatelne uplne vo vsetkom, naopak je predpoklad ze vydrzi viac. jej najvacsi problem bude to, ze je to klasicka slupka bez SS takze seknut bocnice nebude nijaky problem.
Já mám i EVO bez Snake ssssskin, takže to bude asi úplně ssstejný…
bude
Někde už jsem to tu psal a napíšu to zase – vozim vzadu RaR Perf. s mlíkem a těch malých defektů, kdy člověk najedou zjistil, že má nějak měkkej plášť, už bylo spousty. Tlak to moc nedrží ani při delším stání (neježdění), někdy prostě člověk přijde po pár dnech ke kolu a zadní kolo skoro prázdný. Přední Ikon v podobný neTLR verzi je na tom mnohem líp a nikdy jsem s nim žádný dofukování řešit nemusel (krom běžnýho dofouknutí jednou za čas), ale možná kdyby byl vzadu, tak by pár defektů taky pochytal, těžko říct. Oba jsou TPI 60 (resp.67).
Přední/zadní plášť je rozhodně z hlediska defektů rozdíl, mně ucházel jen první týden, pak se to zatěsnilo a od té doby drží tlak stejně jako jiný pláště, ať už Schwalbe, WTB nebo Conti.