RS Domain 318 U-Turn..vozí někdo?

32 nepřečtených
  • jimmy63

    po týhle vidli už docela dlouho pokukuju a zajímalo by mi,jak funguje a jestli se vám nesre.mam 90kg a taky sem tam zaprasim,tak by mi zajímaly vaše názory a nebo lépe osobní zkušenosti-ppř doporučení nějaký podobný vidle.díky!

    0 0
    • madcat  

      myslím že verzi ne-u-turn tady má ID coca, jinak sem ju jenom tak lehce pozkoušel na kole jednoho týpka na norco campu a první dojem byl výborne, samozřejmě by to chtělo aspoň projet, zahoupáním na místě toho člověk moc nezjistí… asi bych do ní i šel, vypadá sympaticky za ty prachy, jenom mě serou ty stříbrný vnitřní nohy, to vypadá hrozně lacině…

      jinak další alternativy: marzocchi 66 RV, manitou travis single, ale obě sou dražší…

      0 0
      • Tomcat  

        typek na norko kempu = Hybnoš?

        0 0
        • madcat  

          netuším :-) prostě jsem mu to kolo opřený o zeď vzal, pohoupal se a zas vrátil :-) ale byl to tento:

          etbikez.com/2007/Nor­cocamp_nedele_vit/i­magepages/ima­ge116.html

          0 0
        • Manas  

          Jj, Hybnos.

          0 0
          • Manas  

            Neee, tak pokud to byl ten typek na fotce tak toho neznam.

            0 0
            • carlos1  

              Honza Cerny z Varu ,jeho tata ma obchod s kolama ,docela nadaval na to ,ze ji musi docela casto mazat ,protoze se mu za spatnyho pocasi pridira .

              0 0
              • madcat  

                no mně vykládal něco o tom, že má podezření, že to namazal něčím, čím se to mazat nemá, a teď mu to rozleptává stíráky – prej má nějakej šedej povlak na vnitřních nohách…

                0 0
                • Tomcat  

                  Jo muže se stát. Spousta mazacích směsí je dost kyselá a může tohle způsobovat

                  0 0
            • madcat  

              no byl to pokud vím jedinej mongoose black diamong double s touhle vidlou na norco campu, kdo byl jeho právoplatným majitelem popravdě nevím :-)

              0 0
    • Tomcat  

      Zkušenosti nemám, dneska jsem jiz koušel v servisu „nasucho“ (vzhledem k počasí venku v Kolíně doslova). a sedla mi Osobně budu kupuvat pravě 318 U-turn, jako náhradu dosluhujícího Boxxera Race 2003, na to svoje Banshee.

      Uturna ani sice nepotřebuju, ale kupuju ji pro zdvih 160mm , tas 180ti je už na Chaparral moc. Čeho se bojim je ta „20koosorychlou­pinako“ vymyšlenost.

      Co odní očekávám je trochu víc sofistikovaný systém pruchení než v roce 03. Je lehčí a asi i pevnější ikdyž to je jedno korunka.

      0 0
    • hýbňoš  

      Mám ji necelý měsíc a chodí super.Předtím sem měl 66vf na 150 a Rock Shox mi sedí líp. Ta rychloupínací osa neni špatná , bál sem se že se bude povolovat , ale drží to.

      0 0
      • madcat  

        nechceš to trochu rozvést? myslím jakože srovnat chod těch dvou vidlic – progresivita, jemnost z počátku zdvihu a tak..?

        0 0
        • hýbňoš  

          Abych řek pravdu tak sem na tom byl jezdit asi 3× takže na nějaký větší hodnocení je brzo.Určitě nemá tak houbovitej krok jako ta 66 je prostě tvrdší.To mi vyhovuje protože i tu 66 sem měl trochu nafouknutou. Nastavení komprese je hodně znát, při uplném maximu se vidle skoro nehne a je to od min na max asi jenom půl otočky kolečkem. To samý s nastavením tlumení.

          0 0
        • Tomcat  

          bike-forum.cz/forum/do­main-vs-travis-vs-66/515226/forum­.html#unread1

          tady to je dost nakouslý, upozorňuju že sytémy pružení\tlumení jsou hodně flamawarové

          0 0
    • Tomcat  

      Na 90kg bych doporučoval tvrdší pružiny.

      Rozodně se zatím nesere a doufám že nebude.

      U-turn opravdu nemá vliv nastavení pruže

      Ovládání kompresního útlumu a dekompresního útlumu ( lidově stalačení a odskok) je velice citlivé , rozdíl krajních hodnot je opravdu velký. Skoro bych z mého pohledu je maximální útlum stlačení „lock-out“.

      Zdvih má pěkně progresivní chod, který ke konci prima přitvrzuje, žádná linearita ala vzduchovka.

      doporučení nějaký podobný vidle? no možná počítat stím že vidlice nemá nastavování předpětí tak pokud ti pružiny nesednou budeš muset měnit pružiny.

      Vidle má u mne najeto jen cca 10km ve skateparku a na „stree freeride (zítky, schody a jiný urbanistikký výmysly)“ předpokládám, že se ještě rozchodí zajetím v citlivosti na začátku zdvihu.

      0 0
      • hýbňoš  

        moje slova , mám z toho uplně stejnej pocit :)

        0 0
        • Tomcat  

          Ladil si nějak Motion Control (Floodgate Adjustment)?

          Sem si stím trochu hrál je to rozdhodně zajímavý, ale stejně sem to pak vrátil do výchozího nastavení protže to nemám kde otestovat. Na rovině to člověk sice nepošteluje ale chce to nějakej DH kopec aby to šlo pořádně otestovat.

          0 0
          • hýbňoš  

            zatim sem si s tím nehrál takže taky nevím

            0 0
            • Tomcat  

              no ja šteluju jak divokej , už asi vim jak co jen to neni kde vyzkoušek.

              Ještě, že sem nešel do Totema 2-air to bych si asi hodil mašli. Tam se člověk uladí k smrti.

              0 0
      • JSt  

        uz jsi to tady nekde zminoval, ze vinuta pruzina je progresivni. blbost!!! rovnice pruziny: F = -kr, kde k je koeficient pruziny, r delka stlaceni pruziny jak jiste kazdy uzna, ona rovnice je linearni. takze nemat lidi ;-).

        0 0
        • Tomcat  

          ó je už to tu je zas.

          Fajn , tak se odprosti od jednoduchýh pruzin s „konstatním stoupáním“ a taky o tom ze se nebavíme o pružině jako takové, ale o kompletní sestavě nazývané vidlice. Jak tedy vysvětluješ progresivitu grafu. Kde x mudé stačení a y síla?

          0 0
        • vlk  

          Jo to platí v případě, že jde o konstantní stoupání pružiny a o stejnou šířku drátu v pružině na všech místech. To druhé nepředpokládám, ale nemá náhodou ta pružina v různých místech různé stoupání?Nevím jen odhaduji.Další možnost je použití druhé pružiny či elastomeru uprostřed té hlavní(která začíná až od určitého zdvihu)-což RS někdy dělal.-vznikne tak ale lomená křivka. Předpokládám, že se bavíš o statickém měření vidle.

          0 0
          • JSt  

            jo. to je samo mozny. ja teda videl ve vidlich jen pruziny, ktere dle oka splnovaly tu linearitu. ale nevylucuju, ze u nejakych vidlic se progresivity takto dosahuje. spis me zarazi tvrzeni „vinuta pruzina progresivni, vzduchova linearni“. to je prece nesmysl.

            0 0
            • vlk  

              jj, to mne také zaráží. I když u vzduchové v případě velké pozitivní komory se tomu ten graf může hodně blížit. Ale obecně bývají vzduchové progresivnější.

              0 0
              • JSt  

                jak rikas. jde ovlivnit chovani obou systemu, ale z principu je to naopak nez pise tomcat.

                0 0
                • hanz  

                  ten domain bude progresivní kuli tlumiči, pružina tam bude normal, na to dám krk..co se týče diskúze linearní vzduchovka tak to nekomentuju

                  0 0
                  • Tomcat  

                    no tak tedkas v to zamotal me. Jasne hadame se tu o linearite nebo progresivite pruziny a vzduch jako media.. proti charakteristice cele vidlice. Tedka nevim jak ale dosahnou progresivity pomoci tlumici casti aniz by se ta krivka nejak zasadne lamala, nebo se nemenilo zasadne tlumeni.

                    0 0
              • MlokCZ  

                Opravdu ale jen přiblížit. Když vemu ze vzduchových vidlic ty méně progresivní, tzn. Rebu U-Turn verze, solo Air Tora, RVL, Talas 07, tak jsou stejně všechny výrazně více progresivní než pružinové verze RS vidlic (Tora/Recon/RVL/Pi­ke).

                A o těch více progresivních typu Reba dual dual air pak ani nemluvě.

                0 0
    • crom  

      ahoj nemate nekdo na prodej/vymenu U-Turn Spring Kit?mam medium/red(72–81kg) a potreboval bych x-firm/black.kdyby jste nekdo mel,dejte vedet,abych nemusel kupovat novy.dik

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.

Podobné diskuse