Ahoj,
v březnu jsem kupoval z Německa jetou vidlici Lyrik 2014 s tlumením RC2 DH. Když jsem si po prvním šoku z toho jak vidlice pěkně šlape troufnul otočit nějakým tim kolečkem co je na korunce (HSC a LSC), tak jsem zjistil že nepoznám rozdíl. Pak jsem to nechal vyzkoušet ještě pár zkušenějším jezdcům a ti také nic nepoznali. Modrým kolečkem jde otáčet celkem ztuha (rozhodně víc než u kamarádovo Boxxera).
Už před časem jsem se tu na to ptal, řekli jste, že mám zkontrolovat olej a kouknout jestli se při otáčení kolečky "správně otevírají "dirky"". Teď si už konečně říkám že se do toho pustím. (Nebo bude lepší když to dám do servisu? Mě se to moc složitý nezdá, ale zdání může klamat, proto se ptám :-)) Rád bych věděl co k tomu budu potřebovat. 15ml oleje do vidlic Rock Shox do každé nohy, samozřejmě nářadí (imbusy, kleště). Dostal jsem k vidlici nějakou sadu kroužků, bude taky potřeba, nebo se použije jen při celkové výměně všech těsnění? Z video-návodů na netu jsem našel jenom jak sundat spodní nohy + nějakej ten servis. O servisu kompresí jsem našel pouze toto. Myslíte že je nejpravděpodobnější závada nedostatek/špatný stav oleje, nebo nedejbože nějaká mechanická závada?
Díky