Jelikoz jsem po provedene prestavbe OEM Lyrika R na MiCo DH tlumeni stale nespokojen s vysledkem, tak jsem se rozhodl zalozit tohle tema.
Vec se ma nasledovne:
Puvodni Lyrik R odnesen do BikeLive na vymenu oleje a spolu s nim doneseny dily k namontovani, a to MiCo DH tlumic a patricny rebound pistek s HS expanzi.
Ocekaval jsem, ze budu moct po namontovani pritahnout LS kompresi tak, aby se vidlice toliko neborila.
V soucasne dobe totiz ma lyrik hodne citlivy a linearni chod, az na posledni asi 1.5cm zdvihu,kam to skoro nedostanu. Do te doby, se ovsem progrese nekonala a vidlice se tak bori pri brzdeni a prudseji projizdenych zatackach vic, nez by se mi libilo.
Vtip je v tom, ze po instalaci DH tlumeni jaksi nejsem moc schopen poznat to, kdyz tocim LS/HS kompresi. Vicemene to pocitove (skoro)nic nedela, ovsem kdyz pritocim LS kompresi opravdu hodne a propruzim na miste, tak se ozyva z vidlice jiny srkavy zvuk. Pozadovana funkce se ale jaksi nedostavuje.
Zkousel jsem namiste propruzit treba novou Foxkou 36/180 RC2 a tam je ta komprese mnohem znatelnejsi.
Tudiz otazka na majitele lyrika s MiCo DH: Jak moc je nastaveni komprese znat u vas? mam to jen rozbite? (vadne MiCo, malo oleje, …???), nebo je to takhle normalni? o_O
Dalsi vec je, jak trochu upravit krivku prubehu vidlice. Libilo by se mi, kdyby se krivka zacla zvedat uz drive, cili se nabizi zmenseni vzduchove komory. Predpokaldam ze u soloair to nepujujde udelat dolitim oleje do vzduchove komory, protoze by protekl skrz vyrovnavaci ventil, tudiz se nabizi umisteni nejakeho pevneho telese nekam pod ventilek. Delal uz to nekdo z vas a ma nejake poznatky?
Treba se tu rozvine i diskuse ohledne dalsich ficurek a ladeni tyhle vidle, coz by bylo fajn.
Predem diky vsem, co se smysluplne zapoji do diskuse :)