RS Revelation DualAir alebo DualPosition?

332 nepřečtených
  • migo

    Zdravicko, mam dilemu: uvazujem o upgrade bajku v profile a neviem sa rozhodnut medzi RS Revelation DualAir a DualPosition.

    Znizovanie zdvyhu je fajn, ale na mtbr.com som cital dost neprijemne skusenosti s tymto systemom.

    Ma tu niekto z vas podobnu skusenost? Je to single air, aka je jej citlivost a priebeh v provnani s DualAir?

    Pre tuto verziu hovori aj cierna farba – viac sa hodi k biku.

    DualAir by mal byt spolahlivejsi a viac nastavitelny. Je len v bielej farbe :(

    Vopred dakujem za vase reakcie.

    Milan

    0 0
    • Lister  

      Rozhodoval bych se hlavně podle toho, jestli tu změnu zdvihu prostě chceš a využiješ, nebo ne. Osobně ji rozhodně chci, protože je to IMHO na fullu s takovým zdvihem věc užitečnější než lock a proto jdu do Dual position. Ale bohužel zatím nemám osobní zkušenosti zrovna s touhle vidlicí.

      0 0
      • migo  

        Uvazujem podobne, zmena zdvihu sa urcite bude hodit, ale tie problemy, ktore mali niektori majitelia mi robia rozhodovanie tazkym. Keby ich nebolo, tak nie je o com rozhodovat… :) Uvidime, ci aj v nasich koncinach mal niekto problemy a ci sa ozve.

        0 0
      • marapara  

        Odkud RVL udeš brát, kterou verzi a za kolik?

        0 0
        • Lister  

          Prakticky na žádnou z otázek ti nemůžu jistě odpovědět :-(

          Nové verze ještě nejsou, podle toho, co psal hnoj, budou až cca za 8 týdnů – asi budu brát přes něj. Bude to buď RLT nebo RCT3 s 20mm osou. Za kolik fakt nevím, když se to vleze do 13–14tis, budu spokojen.

          0 0
          • Bubis  

            Co znamená RLT a co RL dík za odpověd

            0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
            • migo  

              RL nema floogate nastavitelny z korunky.

              0 0
    • marapara  

      Řekl bych, že dualposition je systém s dualair a ne soloair, viz tohle video, které ukazuje servis: http://www.youtube.com/watch…

      Víc ti ale o vlastnostech DP nepovím. Osobně jsem jezdil starší RVL 100–130 a u-turnem a bylo to fajn vidle. Citlivá a nebyla až tak progresivní, hezky chodila do zdvihu.

      Kdybych si skládal třeba trail bika, tak by byla volba asi Revelation s DP.

      V součastnosti mám SJ FSR, kde je Fox Talas 32 100/120/140 a snižování zdvihu se fakt občas hodí, při prudších stojkách nebo delších prudších výjezdech nebo při skládání do auta.

      0 0
      • mxv  

        nevim jak 2012, ale do ted byly DPA soloair.

        Jinak ja sem chtel mit oboji,DA i zmenu zdvihu, tak sem koupil verzi 2010 s u-turnem. No ale ta zmena geo mi vadi, takze to stejne nepouzivam..

        0 0
      • migo  

        Dual Position je urcite single air, lebo ani nema druhy ventil na dofukovanie negativky a cele znizovanie funguje na principe zmeny velkosti negativnej komory resp. presunu tlaku z + do – komory. Ak som pochopil diskusiu na mtbr.com spravne.

        No nic ukecali ste ma, :) idem pozriet co sa este oplati objendat a idem to odklepnut. Budem robit testovaca, hadam to bude OK.

        0 0
    • migo  

      Nikto ziadne skusenosti? :( Ja budem brat urcite model 2011 RLT Ti s 20mm osou. Uz len aku verziu. Od tialto:

      www.bike-components.de

      Cena je velmi fajn podla mna.

      Co som pozeral, tak modely 2012 pre mna neprinasaju nic zaujimave. Teda ak tam nebude prerobeny DualPosition k lepsej spolahlivosti. :) Ale to sa asi nedozvieme, lebo oficialne s nimi ziadny problem ani nie je.

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • scret  

      psal jsem to na B-Fko uz nekolikrat, presto to napisu i sem…

      Chtel jsem na jare RVL RLT Ti DP s 20mm osou, bohuzel v tu dobu nikde nebyl a tak jsem byl nuceny vzit pouze Dual air..

      Bal jsem se ze mi snizovani zdvihu bude chybet, predtim jsem jezdil Magura Thor se snizovanim ze riditek, ale krom par situaci mi to zas tak nejak ani neschazi… Vidle ma min „kurvitek“ a bohuzel jsem musel zkousnout bilou barvu no:(

      Kupodivu kdyz jsem na predchozi vidli snizil zdvih do kopce, subjektivne se mi jelo hur… MlokCZ to tu kdysi nekde resil, ze je to dano jen subjektivnim pocitem diky oklamani nasich „vnitrnich gyroskopu“ co mame v tele…

      0 0
      • Lister  

        Kdy upgradneš foto v profilu? Mne by to třeba dost zajímalo, jak ten tvůj fešák teď vypadá…

        0 0
        • scret  

          bohuzel je ted malo casu a tak teprve nedavno jsem bike umyl a ted ho nekdy musim komplet rozebrat, docistit, promazat a pak teprve nafotit:) prestoze uz cca dva mesice nejezdim kvuli zdravotnim problemum:(

          Musim s nelibosti priznat ze uz to neni takovy fesak, ale taknejak na to trochu asi kaslu, pres zimu bude mozna nekam jeste malo eloxu abych to doprznil uplne:))

          0 0
          • Lister  

            Doufám, že elox bude zlatej :-)

            Na fotku ho nemusíš rozebírat a a vše vyčistit, to tady až na výjimky nikdo nepozná.

            0 0
            • scret  

              jj, elox je zlatej, ikdyz si rikam ze jsem to napr. na podsel.objimce uz prehnal:)

              ok, premluvil jsi mne, zitra nebo pozitri to nejak provizorne nafotim a mrsknu to sem:)

              0 0
            • scret  

              tak tady to je:)

              Fotky v ramci mezi, foceno na rychlo doma…

              Hadice pujdou jeste pres zimu samozrejme zakratit, nejakej semtam jeste zlatej elox, spis jen na detaily a mozna pristi rok novy CMaxy SX…

              a hrr do me:))

              0 0
              • AleZ80  

                Ctělo by to Hope kotouče se zlatým unašečem.

                0 0
              • kubad  

                mno ta bílá vidle tomu dává nafrak :-(

                0 0
                • mr.antik  

                  někomu se bílá/stříbrná kombinace líbí (viz vlákno o Liteville), mě moc ne.

                  0 0
                • scret  

                  dava, bohuzel v cerny nebyla a ted jsem si na to uz zvyknul:))

                  0 0
              • Lister  

                Nechceš zlatou přehazku, kazetu a kotouče? :-)

                Asi jsem divnej, ale mě se to líbí.

                0 0
                • scret  

                  no zlaty Hope jsou v planu..:) Hazka je zlata edice, ale neni to Goldwin (ten je na me uz moc) a kazetam verim shimanu

                  0 0
              • marapara  

                Pěkné, myslím že ta bílá vidle k tomu pasuje.

                0 0
              • logoman  

                cerna byla lepsi …

                0 0
    • radiator  

      Ja mam verziu SL 2011 Uturn Air a ked som mal este Giant Trance, tak som si zmenu zdvihu pochvaloval, teda za mna je to fajn moznost. Teraz som presiel na Reigna, nechavam to uz len na 150 a obcas pouzijem Lockout. Hned na zaciatku mi praskol piet, ktory bol u prvej varky toho rocnika od vyroby vadny, v servise cez zaruku mi to vymenili a od vtedy funguje ako ma. Inac, sa na nic nestazujem a som spokojny s kupou.

      0 0
    • migo  

      Dakujem, takze objednane, zaplatene a uvidime. V najhorsom pripade si dokupim dualair kit a urobim z toho klasiku. :)

      Za 429EUR to nie je spatne, hlavne oproti cene talasu.

      Teraz uz len vybrat naboj a rafik… :)

      0 0
    • migo  

      Tak mi pred chvilkou prisiel balik s vidlou a adapterom. Som milo prekvapeny rychlostou vybavenia objednavky a aj dopravy. Tovar je OK, mozem iba odporucit.

      0 0
      • Bubis  

        Nevíte kde bych sehnal revelation RLT dual position air 120–150,bílá barva pevná osa 15mm

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
        • migo  

          Ak sa dobre pamatam, tak DualPosition 2011 sa robil iba v ciernej a klasika DualAir iba v bielej. Ak teda neratame WC verziu v keronite :)

          Modely 2012 su vsetky s tapered hlavovou trubkou zda sa, tak si treba dat pozor.

          Ale asi bude rozumnejsie kupit DualAir, lebo nemozem dat dobre referencie na DualPosition. :(

          0 0
          • tomPY  

            Sakra, jednu takú /29 XX DP / idem teraz dávať na bike.Tak čo ti vadí ?

            0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • kubas  

      Zdravim, nechci zakladat nove vlakno a tak zkousim tady.Rad bych podrobil svoji RS Rev Race 2010 tuningu smerem k HS expanzi ale:kompresní patrona RLT Ti 2011 nesehnatelna a pro rok 2012 informace typu , že všechny modely již disponují HSe kontra informace od dovozce, že pouze od typu RCT3 výše.

      Takže kdo může posloužit kvalifikovanou radou k modelům 2012?

      Díky

      0 0
      • Jenda  

        ne uplne chapu tve myslenkove postupy – chces HS expanzi tak proc uvadis dostupnost kompresniho tlumice? Expanzni tlumic s HS expanzi lze koupit, cena cca 1000 Kc, pohledej www.hibike.de, www.forksparts.com ci nekde jinde. Co presne potrebujes zjistis ze stranek RS – spare parts 2012 katalog. Z nej mam dojem ze se samostatne ani expanzni tlumic bez HS expanze neprodava.

        0 0
        • kubas  

          Patrona a nebo tlumič- jen dva výrazy pro stejnou věc.

          A za odkazy a ceny díky, ale jsou celkem k ničemu.

          Kdyby snad někdo jiný měl zájem, tak jsem nalezl třeba tady:

          odkaz

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
          • migo  

            uz si od tial objednaval nieco, alebo ides?

            0 0
            • kubas  

              Doposud ne,ale až se jednou snad dopidim tomu,co vlastně potrebuji,tak to zkusím.

              0 0
            • mr.antik  

              já odtamtud objednával Solo Air kit do Lyrika. Naprosto v pohodě, za pár dnů doma.

              0 0
              • migo  

                Dik, super, uvazujem nad objednanim dualair kitu do mojho nepodarku…

                0 0
          • Jenda  

            kdyz s tebou je to tezky, potrebujes expanzni tlumic a pritom sem porad cpes kompresni.

            tedy abys nerekl ze jsou tu vsichni na tebe zly tak jsem za tebe ten RS katalog otevrel http://www.sram.com/…_rev_a1.pdf

            a na strane 41 vidim ze potrebujes dil #25, tedy dle strany 43 je to # 11.4015.545.030, Rebound Damper and Seal Head Assembly/Shaft Bolt (150mm max travel) – 2010–2012 Revelation 26” and 29”

            kde si to mas koupit uz snad najdes sam.

            Mimochodem jses si jistej ze na ty svy vidli HS expanzi nemas?

            0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
          • deekay  

            Dle me potrebujes jen toto:

            http://www.mountainbikes.net/…/produkt.cfm?…

            taky se na to asi chystam :)

            0 0
    • pavlik6022  

      Tak jsem pořídil taky RVL http://www.bike-discount.de/…-option.html

      Udělal jsem kompletní rozborku, vidle byla totálně suchá, molitany neviděly olej ani z rychlíku a o oleji v nohách ani nemluvě. Tam nebylo nic.Takže první dojem docela zklamání. Tak jsem dal nacucat molitany do Redrumu, doplnil mazací olej do noh, napatlal příslušná místa vazelínou (bohužel nemám tu jejich tak jsem tam dal silikonovou)a vidlu složil, nafoukal a vidle chodí jak horký nůž v másle.Snižování šlape bez problémů, žádný počáteční zadrhávání se nekoná. Takže zatím spokojenost. O víkendu ji snad pořádně projedu, zatím zkoušeno jen na zahradě.

      Když jsem to dal všechno znova do kupy, napadlo mě jestli jde zvýšit zdvih ze současných 140/110 na 150/120, verze 150/120 se samozřejmě prodávají, tak by to mělo jít, ale po zkušenostech s Foxkou bych se ani nedivil, kdyby v tom byl nějaký háček.U vidle byly přibaleny 2 ks 1 cm spacerů.

      Je tato změna možná? Nechce se mi vidlu znovu kuchat, abych zjistil že to nejde…

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • mr.antik  

        140mm a 150mm kity se prodávají pod různými čísly jako dvě různé položky, takže tipuju že to nejde. Pouze tipju, třeba je možná i nějaká úpravička…

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
        • pavlik6022  

          ideální by bylo, kdyby ve vidlici byl ještě spacer, pokud ne tak ten jeden cenťák zdvihu oželím

          0 0
          • mr.antik  

            zas nemám takovou představivost, jak to funguje, ale asi je rozdíl jen v pozici dírek v té tyčce

            0 0
        • pavlik6022  

          Tipoval jsi správně. Rozdělal jsem vidlu a bohužel žádný spacer tam nebyl, takže mám smolíka a zůstávám na 140/110

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
          • mr.antik  

            tak ještě zjisti v čem všem je rozdíl a jestli by se nedala koupit rozumně jen ta tyčka nebo to s někým vyměnit.

            0 0
      • migo  

        :) Som rad, ze su aj funkcne kusy! Vidla „nezatuhne“ ani ked viac hodin stoji?

        Co sa tyka tej vazeliny, je tam iba jedna podmienka, aby bola rozpustatelna v oleji, inak to nemusi byt ta ich original. Je to asi koli tomu, ked sa tam dostane nejaky ojel aby sa netvorili rezidua pri kontakte vazeliny a oleja.

        0 0
        • mr.antik  

          aha, já to namazal obyč vazelínou do vazelínové vidle. Takže radši zkusím jestli se rozpustí v oleji…

          0 0
        • pavlik6022  

          vidla vůbec nezatuhává. Ta jejich vazelína je jak lepidlo, asi ji budu muset pořídit,protože silikonová kterou jsem tam dal, časem jakoby řídne, teče, no uvidím jestli to bude dělat bordel

          0 0
        • pavlik6022  

          teď jsem ji byl zkusit a opravdu od včerejška, i když bike stojí v dílně kde se netopí,vidla funguje bez zadrhávání

          0 0
          • migo  

            Dakujem za info. Este by si prosim mohol skusit, ked ju uplne vypustis zostane v zdvihu, alebo ju musis silno zatlacit ked chces aby isla na doraz a potom sa vrati na cca. 1/2 zdvihu?

            Millitary vazelinu som tusim nasiel na webe u Zitneho. Neviem aka je cena, ale rad by som s nej potom odkupil, ak by si mi predal cast.

            Dakujem.

            0 0
            • pavlik6022  

              Dělá to přesně jak píšeš, docela mě to překvapilo.I při úplném vyfouknutí vnitřní nohy nezajedou, musím zatlačit silou a potom se vrátí do zdvihu. Dělalo mi to u foxky, když jsem při zpětné montáži našroubil matku na zajištění tlumičové nohy jindy než při úplném stlačení vidlice, tedy ve zdvihu.

              Musím to ještě zkusit

              0 0
              • migo  

                Dakujem, neviem coho sa chytit, tak sa snazim zisit co su vlastnosti a co bug-y.

                Ked zistis co tam pruzi daj vediet prosim, lebo to robi aj ked ked vzduchova cast rozobrana z vrchu, tak naozaj netusim.

                0 0
                • pavlik6022  

                  Dnes jsem to byl pořádně projet a světe div se ---- propadáme se taky!!!!!!

                  Do ****** šmejd. Nemusím jezdit žádný Dh a po pár metrech jsem se sagem na 50 pr. zdvihu. 7 cm ze 14.V té chvíli je z ní necitlivá tvrdá mrcha, Odlehčím, pohoda.Pár metrů a znovu propad. Mám chuť to někomu omlátit o hlavu.

                  Jediný co mě napadá je že se při mých předchozích dvou rozborkách zasvinily vazelínou přepouštěcí otvory DP.Jinak to byla první projížďka, takže najeto celkem 40 km

                  0 0
                  • migo  

                    Asi Ta nepotesim, ale tym to na 90% nebude. :( Tie som cistil ako prve.

                    Ci vidla trpi prepadanim sa do zdvihu sa da lahko zistit zbehnutim kratsieho schodiska.

                    0 0
                    • pavlik6022  

                      Jak si výš řešil problém se stlačením vyfouklé vidle, tak to co pruží je vzduch v nohách.Jak v tlumičové tak vzduchové.zkus přišroubovat dolní nohy u vidle vzhůru nohama a plně stlačenou do zdvihu. Při stlačování uslyšíš jak uniká vzduch, až bude na dorazu, tak dotáhni matky.Nevím jestli je to v pořádku, ale ve vidli je potom podtlak, teoreticky by mohla být i citlivější.

                      Myslel jsem že jsem objevil kámen úrazu a to gumový doraz pod vzduchovým pístkem, který překrývá 4 otvory. Ta guma má 3 drážky a vychází tak, že jsou vždy 2 ucpané a 2 v drážce, tedy otevřené. Teoreticky by pootočením mohl vzniknout problém.

                      Každopádně můj DP funguje pouze ve směru nižšího zdvihu. Když jsem na 140 a přepnu na 110 tak nohy ochotně zajedou, ale při přepnutí zpět se neděje nic, musím vidli pomoct. pak už zase na vyšším zdvihu drží..(zkouše­no rukou)

                      0 0
                      • pavlik6022  

                        jo a když nechám pumpu přišroubovanou a stlačím vidli do zdvihu, tak místo aby se tlak na manometru zvýšil, tak klesne, už mi to hlava nebere…

                        0 0
                        • migo  

                          To preto, lebo merias tlak za zatkou s ventilkami. Tam je skor tlak z negativky ako z pozitivky.

                          0 0
                    • pavlik6022  

                      Nevím jestli to je v pořádku, protože jsem soloair ještě neměl, ale při foukání vidle se vůbec nevysouvají nohy i když tlak na manometru pumpy stoupá, takže nafoukám na cca 100psi, nohy se ani nehnou, upustím ventilkem tlak a nohy vyjedou.

                      Nemá to být naopak – nejdřív se naplní + a pak se vzduch přepustí do -?

                      0 0
                      • migo  

                        Tak to mas urcite zapchty jeden/oba kanaliky zriedenou vazlinou (ako si pisal). Vyber tu tycku s prepinacmi a prefukni to pumpickou v oboch polohach prepinaca, malo by to tomuto javu pomoct, a vidal by sa mala aj sama po zmene zdvihu vysuvat.

                        Pripada mi to ako problem, ked chlapci na mtbr.com zacalimazat redrumom. Ta specialna vazelina, ma asi taku konzistenciu ze nelezie to tych prieduchov.

                        Daj vediet ako to dopadlo. Trochu nestiham v praci, tak ma velku latenciu… sorry.

                        0 0
                        • pavlik6022  

                          profouknuto, nic tam nebylo, z tyčky jsem vytáhl tu západku propláchnul to všechno lihem, vyčistil, vrátil a nic. Nejsem schopnej tu podělanou vidli ani nafoukat.

                          Všechno jde do negativky.

                          nevíš kudy se při foukání dostává vzduch do pozitivky?

                          Podla mě přes ventilek A, ale všechno jsem prohlídl, nic s tím není a přesto když všechny otvory v tyčce ucpu a foukám přes plnící ventil pumpou tak se A vůbec neotevře, takže evidentně nefachá vyrovnávání tlaku + /- a ventil A

                          0 0
                          • migo  

                            Ano, cez ventil A. Nedal si tam silnejsiu pruzinku, ked si to znovu skladal? Na A-cku bola slabisa ako na B a C (iba kontrolna otazka). Ked som to mal vonku a upchal som tie prieduchy na tycke a fukol pumpov tak tade normalne prudil vzduch.

                            0 0
                            • pavlik6022  

                              Tak to bude kámen úrazu – kontroloval jsem jenom délku pružinek, taky mě mohlo napadnout že bude rozdíl i v tloušťce , mrknu na to, Díky

                              0 0
                            • pavlik6022  

                              prosím tě, když foukáš vidli, tak normálně na jeden pokus natlakuješ?

                              já foukám, nohy zajíždí, tak je vytáhnu, upustím tlak nohy ještě víc povyjedou…Zjistil jsem že ta tenká pružinka se mi omylem dostala na ventil D, tudíž A,B,C byly všechny silné, ale nepomohlo to a nafoukat positivku se mi nedaří, nějak mi dochází nápady..

                              0 0
                            • pavlik6022  

                              Tak se hlásím znovu. Problém vyřešen. To že nešla vidla nafouknout způsoboval podtlak pod tlumičovou patronou.

                              Nechal jsem si vidli přisát(povolení šroubu na plunžru, odklepnutí pl. , cuc, přitažení šroubu) a najednou jde vidle nafoukat a co víc – fachá i Dual position.

                              Vyfoukl jsem vidlu a na zkoušku ji zkusil stlačit a jde do max zdvihu ze kterého se vrátí na cca 3 cm

                              Takže se zdá že to bude OK , ještě to prubnu na biku a poreferuju

                              0 0
                              • migo  

                                :) Super, som rad ze sa Ti to podarilo rozriesit. Zase sme o nieco mudrejsi. Takto podivnu vidlu clovek len tak nenajde! :DD

                                Uz len zistit preco sa mrcha prepada do zdvihu!

                                0 0
                                • pavlik6022  

                                  abych řekl pravdu tak zlatej Pepicon :))

                                  Teď posílám tlumák do světa, takže to propadání chvilku nemůžu vyzkoušet, ale jak dorazí nový, tak se vrhnu na testování

                                  0 0
                                  • migo  

                                    Skoda, som dost zvedavy. Ale aspom mozes zajtra vyskusat ci nebude zatuhavat, ked bude dlhsie stat v klude. :) dik

                                    0 0
                                    • pavlik6022  

                                      ok, zkusím

                                      0 0
                                      • migo  

                                        Ahoj, skusis prosim? Dakujem.

                                        0 0
                                        • pavlik6022  

                                          Tak jsem to právě vyzkoušel,vidla stála doma cca den a půl a při prvním propružení neklade žádný odpor a jde lehce do zdvihu, foukáno na 140 PSI

                                          0 0
                                          • migo  

                                            Tak definitivne je moja vadana aj v tomto aspekte. Ake mate vyrobne cislo? Moja je: 1T10011281. Tazko povedat ci sa z toho da nieco vycitat, mozno vadna seria?

                                            0 0
                                            • pavlik6022  

                                              41T00020344, co z toho poznáš?

                                              0 0
                                              • migo  

                                                Iba ci su nahodou neni z jednej serie, resp. ci sa problem vyskytuje aj v roznych seriach. Datum vyroby na skatuly vol aky? 41T na zaciatku bude asi tyzden vyroby, ale iba hadam… Ja som spravil preklep, na zaciaktu mam 10T a na skatuly ze je z 8.marca ak si dobre pamatam. Co zhruba sedi.

                                                0 0
                                          • pepek  

                                            A stála o samotě? (bez nasazeného kola? Moje totiž měla nerovnoběžné vnitřní nohy, což nevadí při pružení bez nasazené osy. Ovšem osa ji roztáhla dole o 1,5 mm.

                                            0 0
                                    • pavlik6022  

                                      tlumák dorazil ještě před ježíškem, takže jsem to naházel na bike a teď se projel.

                                      asi po 10 metrech jsem byl při tlaku 155 PSI a jízdě po asfaltu 3 cm od dorazu. Sag 11 cm je i na mě dost. DPA zase nefunkční.Podařilo se mi ale vypozorovat, že když jsem zkoušel jaký tlak je ve vidli, tak DPA jeden pokus opět šel.

                                      Pak už vůbec.

                                      Takže mě čeká zase komplet rozborka a napadá mě už jen vyměnit všechny O kroužky.

                                      Prostě vánoční pohoda :(

                                      0 0
                                      • migo  

                                        hmmm… :( Skus ju poskladat tak aby tam bol ten vzduch v nohach a pruzila aj prazdna do pol zdvihu. Je to sice dost od veci, ale nemozeme vediet ako to maju prespekulovane… A prekontroluj znovu vsetky kanaliky. V kazdom pripade je to dost divoky produkt za tie prachy. :(

                                        Inak pri 155PSI musi byt tvrda jak prasa.

                                        0 0
                                        • pavlik6022  

                                          nafoukal jsem ji podle výrobce a je naopak m+kká jako prase .

                                          Znova ji rozhodím, komplet vyčistím a dám ji originál vazelínu.Žitný ji už má v nabídce cca 400ml za 337 ká no a další už jen komplet o kroužky.

                                          Nejvíc mě točí že jsem se na ní ani nestačil pořádně projet :(

                                          0 0
                                          • migo  

                                            nechapem, moja je tvrda uz pri 140PSI, ked som sa vozil na tom, tak 125PSI bola taka pouzitelna hodnota. S fungovanim DP som nemal nikdy problem, iba s prepaom do zdvihu.

                                            Imak ako si pisal, ze ked spodne nohy nahodis zasunute s klzakmi, tak je tam podtlak, je mozne ze ten „drzi“ DP, a nefunguje. Skor ako to cele rozoberies skus este toto.

                                            0 0
                                          • kyl  

                                            Fakt,jak píšeš nahoře"zlatej Epicon".

                                            0 0
                                            • migo  

                                              Neviem ako funguje zmena zdvihu na epicone, ale DP sa naozaj moc nevydaril. :(

                                              0 0
                                          • migo  

                                            Ahoj, chcel by som Ta poprosit, ked sa moc naseres a cele to rozoberes, mohol by si prosim zmerat vsetky o-kruzky? Nepodarilo sa mi najst ich rozmery a chcem si ich kupit v predstihu aby som to mohol hned vsetko vymenit naraz.

                                            DAKUJEM!

                                            0 0
                                            • pavlik6022  

                                              Když to budu dělat, tak dám vědět, ale nevím kdy na to bude čas

                                              0 0
                                            • pavlik6022  

                                              Ahoj, tak jsem poměřil ty o kroužky v DPA , MC jsem raději nerozdělával i když už teď se pomalu vrací , takže ho to asi taky nemine.

                                              Snažil jsem se měřit co nejpřesněji, ale nemohu to na 100 procent zaručit, měřilo se to fakt blbě…

                                              Jinak našel jsem ještě schéma s rozměry Recona Soloair na mtbr.com, ale rozměrově je to úplně jiný.

                                              http://forums.mtbr.com/…-579868.html

                                              0 0
                                              • migo  

                                                Dakujem! Predpokladam, ze si ziadnu viditelnu vadu na o-kruckoch nenasiel. Som naozaj zvedavy, ci sa nam podari zistit v com je problem s DPA.

                                                0 0
                                                • pavlik6022  

                                                  Jak už to u této speciální vidle bývá, jeví se všechno jako naprosto v pořádku:)))

                                                  pročítal jsem mtbr a tento problém zatím asi nikdo nevyřešil, nebo alespoň nezveřejnil.

                                                  pokud budou ok o kroužky tak poslední možnost by mohl být ten přepínač?

                                                  Asi pohledám na netu kit na Dual Air i když to snižování je luxusní věc a nechce se mi toho zbavovat.

                                                  Takže momentální stav je takový, že vidlice se na počátku zdvihu nezadrhává , DPA funguje a po včerejším složení a zkoušce na zahradě se nepropadla. Divný je že musím, aby byl sag do 4cm foukat až na 155 PSI, což je ale podle tabulek OK.

                                                  0 0
                                                  • migo  

                                                    :) DualAir kit som si uz vyhliadol aj ja. Ale ako pises znizovanie zdvihu je luksusna zalezitost a nechcem sa jej iba tak vzdat. U mna by mala na 155PSI sag asi 1cm, takze dalsia indiakcia problemu u mna. Dufam, ze sa Ti to podarilo dobre poskladat a vyriesil si tym problem aj s prepadanim. Aspom by som mal nadej, ze sa to da.

                                                    0 0
                                                  • pavlik6022  

                                                    mám tam ještě původní o kroužky, protože mají v obchodě s kroužkama dovolenou. Dnes jsem to byl projet a problém s propadáním nebyl až do chvíle kdy jsem použil DPA do kopce.Od té doby celý zbytek vyjížďky propad. Jak si vidla sedne na ten 7 cm sag tak se na bajku ani nedá jet, geometrie total v pytli. řešil jsem to zamknutím, ale propadala se po chvíli i zamknutá … Napadá tě ještě co s tím?

                                                    0 0
                                                  • migo  

                                                    :( zial nic, iba hadanie, napr. ak to nieje o-kuzkami (co asi nie, ked Ti to fachalo kym si neprepol) tak zistit, ktorym ventilkom to prepusta. Ten co som skusal uz mozeme vylucit, robilo to aj ked bol prelepeny lepiacou paskou. Asi by som zacal uplnym utesnenim ventilka A. Ale neviem ako sa potom nafuka, ale malo by to tiect cez ventilok C do pozitivky, takze hadam Ok.

                                                    Prepadala sa Ti uz aj do kopca, alebo iba dolu z kopca?

                                                    0 0
                                                  • pavlik6022  

                                                    bohužel se to propadalo i do kopce, ale tam mi to tolik nevadilo, horší je to na rovině a dolekopcom, to už skoro ryju hubou v zemi:))

                                                    Vyměním o kroužky i u těch ventilků a uvidím. Teď ještě bonus navíc – po odemknutí se nevrací lock – musím mu pomoct rukou…

                                                    0 0
                                                  • migo  

                                                    Tie o-kruzky pre ventilky by som skusil hrubsie, ako tie original. Prepinac DPA to ich tou drazkou „nasilu“ otvara a zatvara, ak by po prepnuti zostal kolik s o-kruzkom jemne vyoseny/nakloneny mohol by prepustat, ale vsetko je to iba tapanie… :(((

                                                    A ten lock uz nechapem vobec, toho si sa nechytal predsa?

                                                    Ten podtlak zo spodnych noh si zrusil?

                                                    0 0
                                                  • pavlik6022  

                                                    Jj, podtlak jsem zrušil, v tom problém nebyl. Lock u RS je běžný problém, dělá to prý pružinka v MC, zkusím ji napružit,jak jsem našel tady na foru – mělo by to pomoct.

                                                    Ty o kroužky na ventilech A,B,C jsou úplně na volno, oproti valve D na kterém drží „nacvaklý“.

                                                    Vezmu ty ventilky s sebou do shopu s těsněním a zkusím na ně napasovat něco natěsno, aby seděly nafest na tom trnu, ale měly stejný vnější průměr jako originály, snad to pomůže.

                                                    0 0
                                                  • migo  

                                                    Aha, jasne, Ty tam mas verziu s remote lockom :) nezdalo sa mi to riesienie s prepruzenim pruzinky! :) Je celkom zarazajuce, ze s DPA vidlou mame tu na fore problemy iba my dvaja! :D

                                                    0 0
                                                  • pavlik6022  

                                                    Dnes jsem vyměnil všechny O kroužky, nepomohlo, dal jsem silnější na ventil a,b,c – nepomohlo. Zkusil jsem vytáhnout tu plastovou tyčinku pro horní vyrovnávací otvor – beze změn, pořád propad.Zaslepil jsem B,C – pořád stejný projev.Zaslepil jsem i A, nic…grrrrrrrr :(

                                                    V zoufalosti jsem došel už tak daleko, že jsem zkusil i 3 ml redrumu na pístek a jediná změna(alespoň něco)je že uniká tlak z positivky do negativky.

                                                    Resumé : vyčistím DPA od R.Rumu, vrátím záslepku, koupím P600 vazelinu a nacpu jí tam celou tubu.

                                                    Je možný že netěsní pístek(i když jsem zkoušel už dva O kroužky) a vazelina to utěsní.

                                                    Jestli ne tak už na to seru a kupuju Dual Air , už na ten šmejd nemám nervy

                                                    0 0
                                                  • migo  

                                                    To su smutne spravy. :( Som na tom rovnako, zachvat zuflastva. Tie o-kruzky medzi pozitivkou a negativkou si neskusal dat hrubsie. Mozno by sa zhorsila citlivost, ale mohlo by to lepsie tesnit.

                                                    0 0
                                                  • pavlik6022  

                                                    psal jsem do servisu RS vidlic a tady je odpověď:

                                                    „Dobrý večer ,

                                                    bohužel se tato vada vyskytuje ve větším množství . Nejlépe by bylo , kdyby

                                                    jste ji mohl poslat , protože je to složitá záležitost.

                                                    Samozřejmě koupená v DE – nelze tady reklamovat , to je problém.

                                                    Jak píši , nejlépe demontovat a zaslat na adresu “

                                                    tož tak :(

                                                    0 0
                                                  • migo  

                                                    Z ktoreho servisu Ti dali takuto odpoved? Tvaria sa, ze vedia co tomu je, co pytaju za opravu?

                                                    0 0
                                                  • pavlik6022  

                                                    http://www.rockshox-servis.cz/

                                                    Psal jsem jim zpět na kolik oprava vyjde, zatím se neozvali

                                                    Zkus ještě postrčit tu diskuzi na mtbr.com, jsou tam nějaký nový příspěvky, ale ten borec co tam rozebíral princip DPA na začátku vlákna se už neúčastní

                                                    thread

                                                    0 0
                                                  • migo  

                                                    V tom fore som sa pokusal spojit s dvoma borcami co to rozoberali a aj tomu rozumia, ale neuspesne. Pisal som aj moderatorovy (warp1), ktory je jednym z nich, ale ignoruje ma. :( Skusim to znovu.

                                                    0 0
                                                  • migo  

                                                    Tak som dostal odpoved od (warp) jedneho z dvoch borcov co to riesili na mtbr.com:

                                                    Mine fixed itself after a few rides… I can't tell what was the cause or fix. Looks like the check valves of the mechanism get stuck or something.

                                                    Zial nic co by nam pomohlo. Kludme to moze byt mnozstvom vazeliny na spravnom mieste, ked sa to dokaze samo aj opravit.

                                                    0 0
                                                  • pavlik6022  

                                                    Mám u PPL už tu vazelínu, tak jestli to stihnu zítra , nejpozději ve čtvrtek vyzvednout, může se začít další testování..

                                                    S tím tuhnutím vidle si myslím že nebude problém v lepení o kroužků. Sice se mě přilepily, ale určitě ne tak silně, aby šly rozhýbat jen celou váhou těla. Viděl bych to spíše na přepouštění tlaku do pozitivky (jestli je to teda technicky možné). Při propružení se možná uvolní ventil co slouží k vyrovnání tlaku +/- v negativce se tlak zvýší a vidlice má normální chod — je to jen úvaha..možná to půjde testnout s nasazenou pumpou nebo manometrem

                                                    0 0
                                                  • migo  

                                                    Zial tlak ktory sa da zmerat nasadenim manometra (pumpuy) je tlak za prepinacom s ventilkami. Je to teoreticky tlak v pozitivke a ked zatlacis vidlu tak v negativke. Samozrejme ked to funguje spravne. Ked budes mat tu vazelinu napis, dohodneme postup ako Ti poslem prachy atd.

                                                    0 0
                                                  • pavlik6022  

                                                    Tak jsem nevydržel a vazelinu už dal do vidle a vypadá to dost nadějně.Zkoušeno jen na zahradě.Zatím drží i sag. 150 PSI a necelý 4 cm. Zítra to projedu a doufám že to vydrží. Navrhni jak to uděláme s tou military grease..

                                                    0 0
                                                  • migo  

                                                    :) Super, dufam, ze to bude ono. Pisem Ti na mail.

                                                    0 0
                                                  • pavlik6022  

                                                    Takže vidla už funguje jak má, dneska se celý švih propadání nekonalo. Teď ještě poladit tlak

                                                    0 0
                                                  •  
                                                    Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                                                    0 0
                                                  • migo  

                                                    :)

                                                    0 0
                                                  • pavlik6022  

                                                    už se ozval, chce to vidět osobně

                                                    0 0
                                                  • migo  

                                                    Pisal si si s panom Kovářom? Ja som si s nim pisal tak pred 2mi mesiacmi a nevedel mi povedat kde je problem… :(

                                                    0 0
                                                  • pavlik6022  

                                                    jj.

                                                    „Dobrý den , to je právě ten problém , že bez vidlice "v ruce“ nemohu

                                                    posoudit závadu , ani její odstranění . Snažil jsem to řešit již s lidmi po

                                                    meilech , ale nejde to.

                                                    Zatím nashle"

                                                    Ještě mě napadlo –

                                                    Zkusím se ještě zeptat Milana1 jestli se s tím už nesetkal, případně jestli by to byl ochoten servisovat.je to relativně nový systém tak s tím nemá ještě moc lidí zkušenosti. Dnes jsem to měl zase rozhozené a mám úplně jiný ten vnitřní díl přepínače zdvihu oproti fotce na mtbr.com, takže u RS se snažili problém řešit, ale zatím se jim to moc nepovedlo:(

                                                    0 0
                                                  • migo  

                                                    Mailami to riesil minimalne so mnou. Nechal som si to ako zalohu, ked sa nepodari najst riesenie svojpomocne, ked uz mam posielat vidlu s neistym vysledkom, tak sa mozno viac oplati dat 57EUR za DA a mam istotu dobreho chodu a bezproblemovosti.

                                                    Samozrejme ak pan Kovar najde riesenie, tak si ho necha pre seba a servisovanie bude doma znovy problematicke.

                                                    Co Ti napsial Milan1? Riesil to uz?

                                                    0 0
                                                  • pavlik6022  

                                                    Ne, Milanovi jsem ještě nepsal, napadlo mě to včera. S tím servisem to vydím podobně. chtěl jsem rámcově naznačit cenu, abych se mohl rozhodnout jestli mu to poslat a neřekl, takže smolík. Přepínač nafotím během večera, snad

                                                    0 0
                                                  • migo  

                                                    Isiel som na to podobne. :) Panovy Kovarovy verim, ze je sikovny a vyzna sa, ale sere ma, ze pre RockShox tento problem neexistuje! A teda nie je ani oficialne riesenie. A on by ako skolitel pre servis mal o tom vediet.

                                                    Stale nechapem, ako to moze niekomu aj fungovat. :) V com bude ten drobny rozdiel, zeby naozaj v mnozstve vazeliny? A ked si to oservisuju, tak im to prestane? Skoda, ze si to hned rozobral, mozno aj tvoja fungovala, moja nie. :(

                                                    0 0
                                                  • pavlik6022  

                                                    právě jsem objednal pm600 tak uvidíme co to přinese

                                                    0 0
                                                  • migo  

                                                    Neviem aku budes mat spotrebu :), ale ak by si bol cast ochotny predat, tak sa dohodneme. Dakujem.

                                                    0 0
                                                  • pavlik6022  

                                                    nevím jestli se ti to vyplatí, vyjde to i s poštou na 450, netuším na kolik přijde pošta k vám…

                                                    0 0
                                                  • migo  

                                                    Ak by si to dal do sacku a do velkej obalky mohlo by to byt OK. Peniaze by som Ti poslal v obalke predom.

                                                    0 0
                                                  • pavlik6022  

                                                    ok, jak to dorazí, dám vědět

                                                    0 0
                                                  • migo  

                                                    dakujem! :)

                                                    0 0
                                                  • migo  

                                                    Ahoj, nieco nove? Ked natlacim moju mrchu na 155PSI tak ju svojou vahou nestlacim ani do polovice zdvihu a to mam posviatkovych skoro 90Kg. :( Nechapem, ako mozes vozit 155PSI!

                                                    0 0
                                                  • pavlik6022  

                                                    ja to nechápu taky:) , problém bude asi v přepouštění positivka x negativka, mám podezření že v negativce zůstává větší tlak jak v pozitivce.

                                                    Nechce se mi riskovat, ale myslím že by byla vidla měkká i s vyšším tlakem.

                                                    Jinak mám teď patronu DPA pár dní na stole a je s ní docela problém pohnout – jakoby přilepené o kroužky

                                                    0 0
                                                  • migo  

                                                    Bude to tou vazelinou? To prilepenie by mohlo vysvetlovat tu zatuhnutost co pozorujem na mojej pod dlhsom oddychu. Nechal som ju na 155PSI a rano s nou bol problem pohnut, musel som na to skocit celou vahou aby sa to rozhybalo. :(

                                                    0 0
                                                  • migo  

                                                    Vyfotil si ten tvoj prepinac, co mas iny? Chcel by som ho porovnat s mojim haraburdom.

                                                    0 0
                                                  • migo  

                                                    Tu Millitary vazelinu z bazaru si zobral Ty? :))

                                                    0 0
                                                  • pavlik6022  

                                                    kde, na CB?

                                                    tak tu jsem prošvihl :( , za kolik byla?

                                                    0 0
                                                  • migo  

                                                    tu na fore, ale len som ju zahliadol v highlite na titulke a kym som sa dostal do bazaru (musel som odbehnut od PC) tak tam uz nebola.

                                                    0 0
                  • migo  

                    Aky si dal tlak a kolko vazis? Dakujem.

                    0 0
                    • pavlik6022  

                      V plné polní cca 92 kg, s tlakem jsem laboroval celou vyjíž´dku, ale na to propadání do zdvihu vůbec neměl vliv

                      0 0
                • Bubis  

                  Objednáno RVL DA tak doufám,že to bude chodit jak má

                  0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Petr L.  

      Přešel jsem z U-turn na DP, tak jsem zvědavý kdy mi to přestane fungovat :-(. Kit jsem odkoupil od uživatele pavlik6022 kterému to dělalo neplechu. Momentálně ujeto jen pár metru a prozatim funguje. Systém se zdá být lineárnější než u-turn, citlivost mi připadá o něco málo horší.

      0 0
      • pavlik6022  

        To mi spadl kámen ze srdce – jsem rád že to šlape – už jsi zkoušel i nějaké schody?

        0 0
        • Petr L.  

          Ještě jsem neměl moc času to pořádně projet, jen trochu propruženi nanečisto po rovině, až počasi a čas dovoli tak to otestuju víc.

          0 0
          • migo  

            Ahoj, ja stale debugujem ten moj DPA. Mohol by si prosim preverit urcite spravanie to systemu? Otravujem Teba, ked sa toho Pavlik zbavil. :)

            0 0
            • Petr L.  

              Dneska to projedu trochu vic, tak jsem zvedavy.

              0 0
              • migo  

                :) Dufam, ze to bude OK. Daj vediet potom.

                0 0
                • Petr L.  

                  Takze problem se vyskytl i me, i pri jizde po rovne ceste, vidlice pomalu zajizdela do zdvihu, po sesednuti z kola vyjela zpet na plny zdvih, pri jizde do kopce to drzelo, asi proto ze predni kolo bylo odlehcenejsi, pri jizde dolu to zas slo do zdvihu rychleji (jizda dolu po zmrzle sjezdovce s vidli zatlacenou par cm od dorazu byla celkem vyzivna). Rozebru to rozlestim odreninu na spodni tycce( uz to bylo odrene jak mi to prislo ale nechal jsem to tak, nebylo to odrene moc) a skusim vystredit horni tycku, popr. upravit tesneni tak aby byla ta tycka souosa.

                  0 0
                  • migo  

                    :( Ak si to uz nerozobral, mohol by si mi nieco skusit? V tichej miestnosti celou vahou zatazit vidlu a prepruzovat ju tak aby nemohla vijst viac ako do polovice zdvihu. Pocuvaj pri prepinaci poloh ci nepocujes slape prepustanie vzduchu pri ovazeni sa na riaditka?

                    Je to podobny zvuk ako ked menis zdvih, iba slabsi.

                    Potom pomali opatrne pustaj vidlu a pocuvaj ci pri konci zdvihu nebudes pocut zvuk prepustania vzduchu s prepinaca – vyrovna za tlak z negativky do pozitivky. A na konci jemne cvaknutie ako dosadne prepustaci ventilok?

                    U mna je to takto, len chcem potvrdit od dlasich ludi ci aj u nich je to podobne.

                    Dakujem.

                    0 0
                    • Petr L.  

                      Bohuzel jsem vidlici uz rozebral, muzu to vyzkouset az ji poskladam.

                      0 0
                      • migo  

                        Dakujem, ja to uz viem poskaldat so zavretymi ocami… :(

                        0 0
                        •  
                          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                          0 0
    • migo  

      Tak som to vzdal a uz dva dni som DualAir. :) Po dvoch jazdach sa zda, ze vsetko funguje ako ma. Objednal som 2012 kit vsetko OK. Skoda, ze RS prestane robit DualAir, tento system sa mi paci najviac.

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • pavlik6022  

        No trvalo ti dlouho než jsi to vzdal :)

        mně zatím šlape DPC bez problémů. Mám vidlu teda trošku obouchanou ( ulomený přepínač zdvihu, vytržený lock :( )Zapoměl jsem že mám auto na střeše a vlítnul s ním do myší díry v Olmiku, no prostě debil. Ale podařilo se mi ulámaný kousky domodelovat z dvousložkovýho lepidla na kov, takže to ani není moc vidět. Hlavně že funguje :)

        0 0
        • migo  

          no pekne, clovek sa zabudne raz-dva, odiesla si to iba vidla?

          Skusal som vselico, ono mi to fungovalo kolko krat aj cely vyjazd, ale niekedy sa to prepadlo v najhorsom zjazde. Proste nepredvidatelne, tak som to vzdal. DA je oooovela citlivejsi a pri stupani lepsie ide po terene a tym padom mi znizovanie vobec nechyba.

          0 0
    • scret  

      mam dotaz: cim jste povolili matici/zatku na vrchu na pravy noze u RVL? Nemam tam klas.matici, ale spis takovou „kyticku“… je na to nejaky spesl klic? diky..

      0 0
      • migo  

        Ja rovnakym klucom, ako na lavej nohe. :)

        0 0
        • scret  

          taky jsem si rikal, ale bal jsem se baych to nestrhnul… Nechapu, proc to neudelaj standartni…

          0 0
          • migo  

            Neviem, ale bolo to bez problemov, nic som neznicil.

            0 0
    • nemesishard  

      keby niekto potreboval mám navyše komplet u-turn air 120–150mm pre revelation. mi pisnite mail keby dačo

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.