• kesu

    Ahoj,

    každý rok jsem posílal reverba na servis k dovozci, protože sedlovka nedržela v horní pozici a zajela vždy tak o 1cm. Před 3 lety to stálo 1000kč, vloni 1200 a letos za to už chtějí 1500kč. Dospěl jsem tedy k názoru, že za to mi sedlovka nestojí a chci se to naučit oservisovat sám. Pokud to nepůjde, tak ji prodám a dám klasiku.

    Takže:

    našel jsem si na youtube manuál a zjistil co potřebuju:

    1

    2

    3

    a servisní kit těsnění

    No a podle videjka na youtube

    jsem se dozvěděl, že s tímdle problémem to mám poslat do autorizovanýho servisu

    Zkoušel jste to někdo rozebrat? Jde tahle vůle odstranit v domácích podmínkách?

    Díky moc

    0 0
    • TJK  

      Ja to mam u RS servisaka u nas… pocitam ze to nebu stat ani litr :))

      0 0
    • Pedro404  

      Z toho videa mi příde, že to rozebíraj celkem důkladně, tak si řikam, jestli ten tvůj problém nespočívá v tom, že se vzduch nějakym způsobem dostal mimo hlavní komoru a mohlo by to při rozebrání vystřelit, tak se radši jistěj, ať je pak někdo nežaluje, že mu to vystřelilo voko. Ale to je jenom moje teorie.

      0 0
      • kesu  

        aha, to není špatná teorie..

        Takže je tu pořád možnost, že budu vozit teleskop:-)

        0 0
        • TJK  

          Hele muj reverb delal to samy a dal se ivytahnout kdyz byl dole… kdyz pockas do pondeli budu vedet jestli chodi dobre po opravr a kolik to stalo…

          0 0
          • kesu  

            super zpráva, díky

            0 0
            • TJK  

              Pisnu sem… me osobne cena za servis znechucuje…

              0 0
              • kesu  

                já chápu, že zadarmo to nikdo dělat nebude. Ale účtovat si víc jak 1000Kč na hodinu mi už přijde přes čáru..

                0 0
                • TJK  

                  Vsak proto pisu, ze pejud servis cajk, jako ze nevim proc by nemel byt, a pokud bude stat mnohem min, nevidim duvot sem nedat info a usetrit nekomu penize.

                  0 0
                • MirosPikos  

                  Taky se na to můžeš dívat z druhého pohledu, že je přes čáru za to platit 1000,– (a víc…) :)

                  0 0
                • TJK  

                  Tak reverb je doma ze servisu… nezkousel jsem ho jeste… ale jen diky tomu ze sem se v tom vrtal a cely to rozebral, me to stalo 700kč .. jinak by to bylo krapet min.. pocitam mezi 500–600kč … pak ještě napíšu jestli to chdí OK .. ale nemám důvod tomu nevěřit :-)

                  0 0
                  • kesu  

                    A kdo to dělal? Pokud by to vyšlo takhle šlo by mu to poslat?

                    stejnak mě ale láká zkusit to doma:)

                    0 0
            • ToBla  

              Dobrej servis na RS i Fox je BikeLive na Pankráci, zavolej jim, poví ti orientační cenu po telefonu. Z mojí zkušenosti je to –30až 40% oproti cenám servisu u dovozců těchto značek…

              0 0
          • soap  

            no tim tahani to nabere vzduch a je to v řiti

            0 0
      • Petr L2  

        Kdyby šlo pouze o sichr, dají na začátek návodu pár bezpečnostních značek a stránku varování jako to má SR Suntour a mají to v suchu. To je spíš mechanismus, jak udržet ve hře autorizovaný servis.

        0 0
        • Pedro404  

          To by mi přišlo zvláštní, když jinak poskytujou návod, jak to totálně rozebrat. Kdyby chtěli rejžovat na autorizovanym servise, tak tyhle návody nebudou vůbec publikovat.

          0 0
    • soap  

      nic s toho jsem nepoužil jde to i samo domo

      0 0
    • ghostik  

      Si za těch 1500 kup T-Mars :D

      0 0
    • Fredos  

      Už někdo doma servisoval zajížděcího reverba? Kdyby teda mělo něco vystřelit ať jsem připravenej:D

      Postačí mi případně k servisu pouze basic service kit? Nebo potřebuji ty blbosti z prvního postu + třeba full SK? (odvzdušňovací sadu mám).

      0 0
      • Fredos  

        Nikdo se do toho nepustil?

        0 0
        • wilda81  

          Počkám až jak dopadneš :)

          0 0
          • Fredos  

            No vemu asi z práce štít a pustím se do toho:D

            0 0
            • wilda81  

              OK. Když se už neozveš, tak posílám na servis :))

              0 0
              • Fredos  

                Do dvou týdnů máš info;)

                Jen pořád přemýšlím jestli budou stačit O-kroužky v basic kitu nebo se mi bude hodit něco z full. Je to 400,– vs 1100,– tak bych ten full nechtěl kupovat zbytečně..

                0 0
                • mr.antik  

                  co jsem slyšel stačí ten basic… resp stačí na to jeden kroužek… vlastně není uplně nutně potřeba žádnej, ale když už to jednou máš rozdělaný tak to všecko vyměn :-)

                  0 0
                • MirosPikos  

                  Kde ten kit sháníš? Jsem poleno a nemohl jsem ho dohledat. Potřebuju řešit vakl, takže mě to na jaře taky čeká.

                  0 0
                • MirosPikos  

                  Kde ten kit sháníš? Jsem poleno a nemohl jsem ho dohledat. Potřebuju řešit vakl, takže mě to na jaře taky čeká.

                  0 0
                  •  
                    Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                    0 0
                  • Fredos  

                    V ČR draze

                    Basic

                    Full

                    V DE levněji

                    Basic

                    Full

                    z MTBs.net + 8e pošta takže 500,– a 1200,–, trošku sem kecal..

                    0 0
                    • Fredos  

                      oprava full z DE je zde za 1700,–

                      0 0
                    • MirosPikos  

                      Začínám litovat týhle kravinky na mým kole. Resp. jsem spokojen, ale tohle je hodně úlet. Odejte jedno větší těsnění za hypotetických 20,– (dal bych za něj klidně mezi 100 a 200,–) a člověk si pak musí koupit cenovej tryptych za 1700 peněz. No co se dá dělat, realita někdy bolí. Nakonec není ta Tomínova sedlovka vůbec drahá, když si člověk započítá za servis kurvítek od RS.

                      0 0
                      • zdeno1  

                        ty tesneni musí jit nekde sehnat…posilam to na servis sem http://www.rockshox-servis.cz/…najdete.html a chlapik vždycky posle nazpět haldu tech starejch…na fakture je okolo 60 kc za tesneni…bude jich okolo deseti…

                        0 0
                        • Fredos  

                          Nechávals opravovat i zasouvání? Měnil jenom těsnění? A némáš ty staré náhodou ještě doma k přeměření? To by hooodně bodlo:)

                          0 0
                          • Fredos  

                            Našel jsem tohle, červený by měly být nejdůležitější, modré potom prý stačí vyměnit jen občas. Teď už je jen někde sehnat. Na netu jsem je zatím nenašel.

                            0 0
                            • Fredos  

                              Není tu nějaký moc ochotný angličtinář co by tenhle post stručně přelouskal? Věřím že by to nebylo jen pro mě:) Nějak se v tom se svou výbornou znalostí angličtiny ztrácím.

                              0 0
                            • AH-biker  

                              Zdravím, dělal někdo nebo umí někdo poradit?

                              Mám reverba B1, stealth a pročetl jsem nejen toto vlákno, kde jsem objevil jeden z obrázků jedná se o typy okroužků, je to stejné i pro variantu B1 stealth? (obrázek přílohou)

                              Ty označené 006,009 a 109 by měli být dle dalšího obrázku také k dostání – viz převody na standardní značení.

                              Popřípadě měl by někdo info, jaké okroužky jsou na B1 stealth případně může změřit doma?

                              Já našel jen na A2 verzi… (nebo koupit tyhle v odkazu a většina bude pasovat :-))

                              https://www.peterverdone.com/…s-made-easy/

                              Díky za info

                              0 0
                          • zdeno1  

                            tuhle jsem je mel v ruce,ale nevim kde jsem co hledal…zkusim pohledat

                            0 0
                          • zdeno1  

                            nalezeno…ano,i za­souvani.je v tom cisteni,novy tesneni,odvzdus­neni,montaz a postovny…

                            0 0
                            • Fredos  

                              Výborně, díky. Takže je to otázka pouze o-kroužků. Nemohl bys je ještě prosím poměřit? Jestli to sedí s obrázkem výše.

                              0 0
                              • zdeno1  

                                tak v rychlosti pomereno a něco sedi,neco ne…ty maly vůbec netusim…o kterej mas presne zajem?

                                0 0
                                • Fredos  

                                  Zájem mám o všechny, přetěsním komplet.

                                  Např. na http://www.elotechnik.cz/ je mají všechny skladem (včetně velikostí 006, 009). Ceny od 0,5 do 2Kč. Nějaký rozměr máš teda navíc oproti obrázku?

                                  0 0
                                  • stepik  

                                    Ahoj řeším taky přetěsnění reverba, ale zasekl jsem se na velikostech o-kroužků viz obrázek (size 006, 009, 109) v obchodech nad tím kroutěj hlavou. Můžeš prosím napsat co je to za velikosti(vnitřní průměr a tloušťka stěny) Dík

                                    0 0
                      • Zdyn  

                        Tak si kup jen těsnění, které potřebuješ. Beztak jsou tam jen O-kroužky a to si můžeš koupit v prodejně s těsněním za pár korun.

                        0 0
                      • Fredos  

                        Tak za 1700,– tam máš úplně vše, ne jenom o-kroužky

                        0 0
                        • MirosPikos  

                          Ano já vím, mě jde o to gufero nahoře – mám vakl. Pořád jsou to ale těsnění, která by mohla být za sedítky maximálně stovky korun. No nebudu se s tím *****, strávil bych jím minimálně celý den, to radši budu ten den jezdit. Pošlu to na rockshox-servis.cz a uvidím.

                          0 0
                          • Fredos  

                            Tak ješte tady, ale je to pálka jenom za to gufero..

                            0 0
                          • zdeno1  

                            to udelas asi nejlíp…posilal jsem v pondělí a ve čtvrtek jsem uz montoval na kolo,cena myslim okolo 900kc…

                            0 0
                          • Fredos  

                            Poprvé celý den, podruhé hodinku:) Teda doufám.. Takže pokud seženu ty o-kroužky za pár k tak i kdybych to dělal tři hoďky pořád se mi to hodně vyplatí než vyplaznout 900. A to nepočítám že sem vášnivej rozebírač:D

                            0 0
                • wilda81  

                  Jak to dopadlo? ;-)

                  0 0
                  • Fredos  

                    Nebyl zatím vůbec čas.:D Ale už mi zalejzá přes centimetr. Takže co nevidět se do toho pustím. Dám určitě vědět;)

                    0 0
                    • Fredos  

                      Jinak všechny o-kroužky mám objednané za 94kč každý po 10ti kusech. Tak doufám že to bude sedět.

                      0 0
                      • Atilla  

                        minule jsem rozdělal kámošovi reverba, který zajížděl a nechal jsem původní o kroužky. Jezdí mu to už aspoňˇn 3 měsíce

                        0 0
                        • Fredos  

                          Zajímavý:D

                          0 0
                          • Atilla  

                            Tak moc zajímavého není. S reverbem prostě nemůžeš jet v chladu, „O“ kroužky potom podsávají vzduch.

                            0 0
                            • LM  

                              Škoda že jsem tohle nevěděl dřív. Po pár projíždkách v mrazu mi teď zalejzá cca půl centimetru dolu :-(

                              0 0
                            • tonik666  

                              Ja mam informaci, ze se tam povoluje nejaky zavit a pak skrz nej vystreluje tesneni, ktere drzi tlak v komore. A tohle dela jen reverb s vnejsim vedenim.

                              0 0
                              • Concorde  

                                Tak to je. Jen dodám, že se jedná o matici se spodním bushingem a je dobré ji zalepit loctitem. A při utahování dávat pozor, jestli je o-kroužek vevnitř po celém obvodu.

                                0 0
                                • tonik666  

                                  Jenze lepeni pry moc nepomaha neb pres matici pri smontovani odchazi prebytecny olej.

                                  0 0
                              • Fredos  

                                Tak to je blby, ja mam stealth:)

                                0 0
                            • Fredos  

                              Já jsem ty 3 o-kroužky měnil snad někdy prosinec/leden a od té doby drží

                              EDIT: A proč v chladu přestanou těsnit(se v tom nevyznám)? Jako že ztvrdnou? Ty druhý co jsem tam dával jsou právě o dost tvrdší páč ve srovnatelný tvrdosti jsem nesehnal..

                              0 0
                              •  
                                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                                0 0
              • Pepe72  

                :-)

                0 0
    • Concorde  

      Dělal tu někdo servis reverba? Jde mi to to, jestli je v tom základním BASIC kitu ten spodní bushing, když píšou, že jsou tam o-rings only. (Jde mi vlastně pouze o ten bushing, jinak bych koupil okroužky jinde) Psal jsem žitnému, ale asi toho mají moc…

      0 0
    • Fredos  

      Pozdě ale přece:D

      Takže kdyby to někoho ještě zajímalo. Sedlovku jsem bez problému rozdělal, nikde nic nestřílelo. Vyměnil jsem pouze tři z obrázku kritické o-kroužky a složil. Zasouvání zmizelo, ale musel jsem použít tvrdší o-kroužky než origo tak ještě uvidím jak dlouho to vydrží.

      Jinak videa na YT jsou pro stealth 2015 celkem naprd a obrázek zde je taky pro no-stealth verze sedlovky(jiná seal head).

      0 0
      • wilda81  

        Super, díky za info. Tomu dolévání oleje se asi vyhnout nedá co? To mi přijde nejsložitější. :-/

        0 0
        • Fredos  

          No těžko leda bys to rozchodil bez něj:) Jinak jsem vše dělal podle tohoto . Olej se dolévá úplně jinak než na YT. Jinak je to vcelku sranda. Jenom to složitě vypadá, ale podruhé už bych to zvládnul bez návodu.

          EDIT: Ono jestli jsem to správně pochopil tak právě ten olej prochčije tím se to zavzdušní a potom to nedrží. Myslím..

          0 0
      • mastihuba  

        Zdarec. Zeptam se jako lama. V manuálu je kompletně rozbor všeho. Když chci udělat jen vzduchovou komoru, musím to celý rozdelat? Vypustim vzduch, stlacim dolů, odpojim dole hadici a vydelam spodni segrovku a jsem uvnitř?

        0 0
        • Fredos  

          No rozdělat to musíš jen tak jak píšeš. Odpojíš bowden, vypustíš vzduch, sundáš segrovku, vyklepneš zespodu sealhead kterou odšroubuješ, sundáš vrchní gufero a potom už sundáš vnější nohu.

          0 0
    • mastihuba  

      Kvuli reverbu sem musel koupit 6ku a 7ku stranovej klíč, trubkovou 9ku a ještě musim koupit delší kleště na segrovky. Nechapu proč maji na jedné straně hadice 6 a na druhé 7mm matici. Zapomel bych na velkou 34ku, tu jsem doma taky neměl. :) to se vyplatí :)

      0 0
      • Fredos  

        Tak gola sada, francouzskej klíč a sada stranovejch klíčů kde 6, 7 normálně bývá je snad základní nářadí ne?

        0 0
        • mastihuba  

          Tak gola co mam doma do reverbu nevleze. 6–7 moc normální rozměr není. Preci jen mam doma spíš jezedacky nářadí. Francouzak je pro drbany. :)

          0 0
      • gazman  

        Ja mel vsechno, jen jsem si dodelal pripravek pro odsati presneho mnozstvi kapaliny. Jinac nakup vercajku je preci radost, co uz jednou poridis ti zustane a to je super, mam v dilne sady klicu od tona ktere mi kupoval dycky tatik na vanoce v dobe, kdy jsem jeste ani nevydelaval. Je to nostalgie, hlavne nekupovat smejdy.

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
        • mastihuba  

          Čím měřit správnou hladinu kapaliny? Rikal jsem si že proužek papiru to spraví.

          0 0
          • 01carbon  

            měrka oleje v autě není z papíru :-)

            0 0
          • gazman  

            Tenka trubicka s pohyblivym dorazem a strikackou. Nastavis doraz ponoris trubku tolik kolik doraz dovoli a odsajes prebytek oleje. Chcou hladinu presne na 0,5mm, to bych si papirovym prouzkem nelajsnul.

            0 0
            • mastihuba  

              Škoda že to neuvadi mililitrech, to by se odmerovalo jednodušeji.

              0 0
              • Fredos  

                Sem vul:) Všechno špatně

                0 0
              • gazman  

                ?

                0 0
                • mastihuba  

                  No to jsem asi nedomyslel. Myslel jsem to tak že by se tam nalilo přesně tolik kolik tam ma bejt.

                  0 0
                  • gazman  

                    Je to naopak, aby se to dalo složit bez vzduchu tam kde být nemá, je třeba zachovat postup a ten si vyžaduje to odsátí přebytečné kapaliny na přesnou výšku hladiny ve vnitřní trubce.

                    0 0
    • Fredos  

      Nevím no, 6 a 7 mám v obyč sadě 6ti klíčů a když mrknu na net je téměř ve všech.

      Na to gufero je prd jestli to děláš francouzákem. Nijak jsem si ho nedodrbal a to mám ten klíč pěkně starej a vyvaklanej.:)

      Já jsem akorát kupoval speciálně na reverba 23 ocko-plochej. Ten teda nebyl nikde. Všude 22×24

      0 0
    • MirosPikos  

      Nesehnal už někdo samotné ty mosazné tyčinky? Mám předozadní vakl (mimo jiné) a nechce se mi kupovat sada za ranec. Ale pokud to jinak nepůjde, budu muset :)

      0 0
      • mirorek2  

        Hoj, když jsem tu probíral rozborku reverba, někdo je tady z bf nabízel, jsou myslím 3 průměry v tom velkém service kitu. Já se na to vyprdl, nechal jsem tam staré, halda vazelínky pro sichr liquid o-ring military a vakl je trošku menší. Porovnával jsem to s kámošema (reverby, command posty) a vlastně žádný problém nemám:-) Všem to vakluje 5× více… Každopádně všechny o kroužky za horentních 30kč i olej jsem samo vyměnil. To vyčištění tomu taky pomohlo.

        0 0
        • MirosPikos  

          Ok, díky za info. Bohužel nemám nikde poblíž servis, kde by tohle běžně dělali. Budějce jsou na tom v tomhle směru dost špatně. Tak to zkusím tady.

          Nenabídl byste někdo mosazné tyčinky na servis Reverb Stealth (2014)? Děkuju

          0 0
    • strapal  

      Chlapi, tak jsem asi blby, kde mate v tomto vlaknu ten vas „obrazek“ rozebraneho reverba?

      0 0
    • strapal  

      Myslim ze jo, dik. No ja jsem koupil pres bazar reverba s hornim vyvodem – 1 model (stav „novy“ … :-))) a samozrejme je v haji. Po vysunuti pruzi cca 2cm ale po zasunuti zhruba do 1/3 je citit ze dorazi na neco a uz pak drzi vysku. Vysouvat jde v pohode, ikdyz oproti dalsim dvema reverbum co mam by mohl vyjet kapku plynuleji, ale to ted neresim. Vuli do boku pri vysunuti nema. Zatim jsem nenasel odvahu ho rozkuchat. Myslite, ze by to mohlo byt jen nedostatecnym mnozstvim oleje? Nebo se na to vyprdnout a poslat to zrovna nejakemu schopnemu servisu? Ve vlaknu jsem tady zahlednul nejake typy ale to je lonska historie. Nejake nove vyzkousene servisy se neobjevily?

      https://www.youtube.com/watch?…

      Tady je pomerne sikovny navod, akorat nechapu – od casu 9:35 zacal kuchat nejaky odvzdusnovak pod sedadlem, ktery tam samozrejme mam taky, ale proc nepouziva ten bocni odvzdusnovak? Nebo to je pro odvzdusneni oleje z pistnice, coz je zrejme ten muj problem a stacilo by mi to takto odvzdusnit? Olej je stejny do pistu i do ovladani? Nejak jsem z toho zmaten..

      0 0
      • Concorde  

        Mas vzduch v ifp. Komplet rozborka a vymena tesneni. Bocni odvzdusnovak je pouze pro ovladani packy. Ventilem shora se nastavuje vyska hladiny ifp

        0 0
    • strapal  

      Aha. A musim kupovat celou sadu za tech 16stovek nebo mi staci ta zakladni sada?

      0 0
      • tonik666  

        Nech si to udelat, treba krab cycles. Nemusi byt potreba menit nic, jen rozebrat a slozit. Ale zalezi kdy to bylo naposledy servisovane. Btw v nemecku stoji velka sada okolo 30 eur, tedy 900.

        Nejvic by sis usetril praci, kdyby ses radil pred nakupem:))

        0 0
    • strapal  

      Tak ja jsem za ni dal 4 litry, takze mam jeste nejakou rezervu. Mne nejde ani tak o rozborku a slozeni, jsem automechanik, ale spis o ty cyparny kolem odvzdusnovani, spravne mnozstvi oleje atd.. Musel jsem jednat rychle, kdyz byla pritulna cena. Prisla v puvodni krabici, s olejem a orig. RS odvzdusnovaci sadou. No nekup to… :-))))

      0 0
      • zdeno1  

        tak takovou jsem ti mohl prodat za 3500:-)

        0 0
        • strapal  

          Pokud by jsi tam mel napsano STAV NOVE, urcite bych ji koupil, o tom nepochybuj. Pak by byla jen otazka casu naplanovat si dovolenou nekde v miste tveho bydliste.

          0 0
    • fliicek  

      Máte nějaký doporučení na servis v Praze, kde mají s Reverby zkušenosti? Úplně nevím, jestli se mi do toho chce samotnému pouštět :) Někdo tu zmínil třeba Krab Cycles, mohlo by to být i blíž Praze 6.

      0 0
    • TheJD  

      Nevite co by mohl byt problem? Priznaky: zajede max 1.5 cm, packa se vraci sama jen ze 3/4. Do horni polohy se reverb po zmacknuti packy vraci. Dik

      0 0
    • meris  

      Oživím tohle téma.

      Na čepičce je napsáno 250psi. Na kolik foukáte? Na 250psi mi přijde dost těžké tu sedlovku zasunout.

      0 0
      • tonik666  

        Dle potreby- aby se ti vysunovala dost rychle a snadno zasunovala. Cim min, tim lip (mensi tlak na tesneni).

        Ja mival okolo 150–170.

        0 0
      • allrose  

        nepřišlo mi ,že vypadáš jako lehká děva :)

        přes zimu to chce 250 ,pak to uteče…

        0 0
        • meris  

          :-)

          Ale plno děv mi váhu závidí :-)

          Asi je to jenom pocit, protože před tím tam bylo málo.

          0 0
      • TheJD  

        Jeste jsem nemel potrebu to dofoukavat. Foukali v servisu.

        0 0
      • doubleingram  

        Prifukoval jsem ji, pac chodila pomalu ale 250 psu jsem tam myslim nepral, primerene :)

        0 0
      • meris  

        Díky. Nechám tam 250psi. Ono to bylo jenom o pocitu. Když jsem si na to sednul, tak to vypadá v pohodě.

        0 0
    • svářeč  

      poradí někdo?

      na reverbu jsem si urval hadici při zasunutém stavu.narazil jsem nový trn a nyní nejde odvzdušnit.kapalinu protlačím,ale teleskop se ani nehne.

      do utržení byla sedlovka funkční,sice minimálně zajížděla(cca 5mm)ale jinak v cajku.

      0 0
      • mirorek2  

        kde jsi to urval? tam bude možná vzduch, není možné, že ti zevnitř vytekl olej?

        mě to takhle dělalo, když jsem tam měl málo oleje a ten přes prdlé těsnění vytekl

        0 0
        • svářeč  

          urval jsem to u ovládání.jak je štelovátko na rychlost…problém je v tom,že byla pár měsícu pověšená na zdi s kolem,než jsem se k tomu dostal.kapalinu tlačím oběma směry,nic nepomáhá.zkouší to i kámoš,co se běžně vrtá ve vidlicích(dělal mi Bose)tak to nebude takový poleno jako já ,ale výsledek žádný.

          oleje jsem si nikde žádného nevšiml.není kudy by utekl…rozbilo se jen vedení ovládání.

          0 0
          • mirorek2  

            a když máš napojeny obě stříkačky s olejem a stlačíš páčku tak tlak má? vzduch u sedlovky byl při tom prvním odvzdušnění?

            0 0
            • svářeč  

              i se stříkačkama bez odezvy.vzduch na 240Psi.

              to bude nějaká *********,prostě jí potřebuju vysunout,pak odvzdušnění není problém.v tomhle stavu mě nenapadá co s tím.mužu ji samozřejmě rozdělat,ale rozum říká proč,když jsem jakoby jen odpojil hadici a znovu zapojil.hlava ne­bere

              0 0
      • Concorde  

        Odvzdusnujes na nejpomalejsi nastaveni?

        Taky se mohla za tu dobu pricucnout tesneni. Doporucil bych neco, co sice reverb nema rad, ale mohlo by pomoct – skubni se sedlem nahoru, aby se sedlovka odtrhla.

        0 0
    • allrose  

      Ahoj

      zeptal bych se zkušenějších,chci přemazat sedlovku A2 (základní servis po x hod),nevím zda jde demontovat jen ta „velká matice“ jako u B1 -obr 1,nebo se musí sundat/rozebrat celý „mechanismus“ – obr 2 ,aby šla stáhnout vnější „trubka“ a dostal jsem se ke vodícím trnům.

      dík Aleš

      0 0
      • allrose  

        Nikdo nic?

        Potřebuju se na to morálně připravit :)

        a na žádném videu to není,jen na videu pro B1,tak se obávám toho nejhoršího a stále to odkládám…

        0 0
        • Concorde  

          Jo, chytneš tu černou pístnici do prizmatických nebo nejlépe kruhových čelistí ve svěráku a povolíš normálně klíčem (tuším 26) – Pozor na promáčknutí nebo poškrábání, chce to opatrně a s citem. Ale na promazání by mělo stačit povolit jen horní matici s guferem.

          0 0
          • allrose  

            dík

            v tom případě bych mohl vynechat pístnici a chytit to jen klíčem z obr 2 ze spoda a tou 26?

            0 0
    • Zilbike  

      Ahoj,

      koupil jsem jetý kolo s reverbem. Po měsíci se mi nechce vysunout. Manometr ukazuje 250psi. V průběhu měsíce jsem pozoroval, že se vysunuje čím dál pomalejc… V čem může být problém? Chystám se ho rozebrat a přetěsnit.

      0 0
      • MirosPikos  

        V pohodě, zachovej paniku. Stačí odvzdušnit DO (dálkové ovládání).

        https://youtu.be/XnIss2fOn3k

        Vím o čem mluvím, je to cca 14 dní, co jsem to dělal. Jen mě někdo opravte. Je nebo není nutnost před odvzdušňováním mít teleskop plně vysunutý? Asi to platí jen u foukání, ale nejsem si jist.

        0 0
        • bathed  

          Odvzdušňuješ hadici a pumpu a na druhé straně (v sedlovce) to co se dá nazvat protipístem. To je uzavřený systém, to co je pod tím protipístem tě nemusí zajímat – tzn. je jedno v jaké poloze sedlovka je.....

          Jinak: ona to není žádná racket-science..... Střeva lze rozdělit na šest oblastí:

          1. o-kroužky
          2. futra (hliníkové s jakousi speciální kluznou vrstvou, co vypadá jako samolepka…)
          3. teflonové vymezovací kroužky pro o-kroužky
          4. olej
          5. mosazné kluzné tyčinky mezi vnější a vnitřní trubkou
          6. IFP píst…

          Servisuju si za pár kaček, přičemž:

          1. jedna návštěva kvelbu s o-kroužky a najdeš veškeré použité v haléřových podložkách.
          2. to byl trošku problém, ale nakonec jsem si vyrobil svoje vlastní z tvrdého teflonu. Vydrží cca. rok… Náklady 20–50 Kč
          3. ty se neopotřebovávají – možná se šoupou po obvodu, ale jde hlavně o jejich tloušťku…
          4. RS Reverb Oil – za stovku minimálně na dva kompletní servisy
          5. Vymezují vakl na sedlovce a to jak v krutu tak bočním a předozadním směru. Vyrobitelné… náklady do 100 kč
          6. Ale tohle je oříšek. Já osobně zatím měním kroužky v tom původním hliníkovém (viz. bod 1). RS ale vyvinul tohle: Plastový jednorázový IFP pístek ..... je zaměnitelný i na starší modely a je fakt za hubičku. Nic se na něm neopravuje, jakmile pustí nad sebe olej nebo pod sebe vzduch, letí do koše… 139,–Kč … je na každém, jakou cestu zvolí…

          K servisu potřebuju dělenou kostku s dírou 10mm do svěráku k povolení zátky s ventilkem z tenké pístnice. Nějaké další běžné klíče nebo kvalitní stavitelný klíč a kleště na segerovky..... Horní matku se stěrákem povoluju v rámu… Dvě stříkačky na odvzdušnění se správnými konci (já nekupoval originály ale upravil jsem si dvě nepotřebné mosazné ze sady na Avid brzdy) a kvalitní vazelínu…

          Náklady na kompletní přetěsnění, naplnění a odvzdušnění a znovavymezení vaklu max do 200,–, doba servisu když jsem fakt hodně gramlavý a dělám do toho ještě další tři věci, max. hodina.....

          0 0
          • tonik666  

            Koukám, že dobře že už jsem všechny reverby odeslal dál.

            Pokud člověk má hodně času a chce se mu v tom hrabat, je reverb fajn. Pokud méně času a dost peněz na něco lepšího (tj. tak 6k nad cenu bazarového reverba), tak lepší ho nemít.

            0 0
            • bathed  

              Tak – nějak si to zdůvodnit musíš :-))) To je přece jasné! …

              ..... nečti mezi řádky ale řádky samotné :-))) – Reverb = servis jednou za sezónu – hodina práce a náklady 200,– Kč. Tohle je ta zásadní informace! :-)

              0 0
              • tonik666  

                To az po pocatecni investici kdy se to naucis, zajistis zdroje materialu atd…a to bude vic hodin

                0 0
                • bathed  

                  Já si to nemyslím.....

                  První repasi jsem dělal na prvním Reverbu kdysi v zimě. Podíval jsem se na dvě, tři videa na Youtube, kde to dělali profíci. Pak jsem si posháněl informace o servisních sadách a našel nějaké nákresy střev. Všeho všudy – 2–3 hodiny pátrání. Někdo vypisuje tady nebo na FB, já holt hledal informace. Prvotním impulsem pro mně bylo to, když mi jeden servisák otevřeně řekl jaký je to ze strany RS humus. Nikdy ti neodejdou všechny díly naráz… Ale je zkrátka prasárna někomu komu se vydře spodní futro (to byl ten můj případ) prodat v pytlíku i hrst 200× předražených obyčejných o-kroužků.....

                  Sedlovku jsem rozdělal, díky pochopení co způsobuje ono démonizované vystřelení pístnice (a rána to většinou je) jsem si zachoval i obě oči. Sedlovku jsem nepotřeboval, takže jsem všechny ty díly co jsou i v tom předraženém pytlíku, nechal udělat v náhradě (třeba právě ty dvě futra) a kroužky koupil za pár korun..... když už máš takovou sadu pohromadě, vlastní servis (složení) je otázkou chvilky. Mám i grif na plnění, kdy neodměřuju žádné hladiny a nedělám žádné podobné nesmysly..... No a letos se objevil dostupný plastový IFP pístek. Koupil jsem si ho, ale zatím nebyl důvod měnit. Poslední servis jsem děla přesně před rokem před odjezdem do Livigna a sedlovka stále šlape – není důvod se v ní hrabat.

                  Jde tu o to, že Reverb je – pokud správně funguje, parádní produkt. Kdyby RS trošku upravil obchodní politiku s náhradními díly, bylo by kolem něho i méně zlé krve. Je to normální výrobek, servisovatelný i v relativně omezených podmínkách, jenom člověk nesmí mít úplně nas*áno v rukách........ Nevidím absolutně důvod utrácet za něco lepšího ....... svoji péči bude chtít jakákoliv stavitelná sedlovka......

                  0 0
                  • tonik666  

                    A za kolik bys mi udělal servis, kdybych ti svého reverba donesl? Tak abys mi ho vrátil plně funkčního s nějakou rozumnou zárukou funkce, třeba 6 měsíců.

                    0 0
                    • bathed  

                      Já to takhle „na kšeft“ fakt nedělám… Navíc to co po mně chceš ty, je jak už z toho textu vyplývá ovlivněno tím, jestli je tam starý (hliníkový – repasovatelný) nebo nový (plastový) IFP. Neviděl jsem to, nevím co najdu vevnitř.....

                      Navíc – tys psal, že jsi je všechny dal pryč, ne? Je to nějaký chyták?

                      A dodám: text jsem tady dal proto, abych třeba někoho inspiroval k tomu, že opravit si to fakt není žádný velký problém :-)

                      0 0
                      • tonik666  

                        spis me zajimalo za kolik bys to delal komercne.

                        chtel jsem si overit, ze autorizovany servis neni tak drahy, potiz je jen cena origo dilu.

                        jo reverby uz nemam. kdyz chodily byly fajn, potiz byla necekane vysypani

                        0 0
                        • bathed  

                          Mám svoji práci. Když se v něčem takovém hrabu, tak pro kamarády… Zadarmo..... Autorizovaný servis má svoji hodinovou sazbu + ještě onen předražený pytlík (cca. 1500 – 2000)..... Z toho pak vychází ta nehorázná cenovka servisu.

                          Ale takhle je to se vším. Víš, já mám za sebou 35 roků endura a motokrosu. Drtivou většinu věcí jsem si dělal na motorkách sám. Ostatně – enduro je právě o tom, že když se dostaneš během závodu do problémů, na motorku ti ani nikdo šahat nemůže. Jsou věci, které se servisují doma složitě – typicky tlumič (dusík, olej, .....). S tímhle problém nemám – ojnici na dvoutaktu jsem taky neměnil doma přelisováním klikovky ve svěráku :-))) Ale obecně platí, že co někdo někde smontoval, dá se taky rozmontovat a opravit..... Pak je to jenom o tom jak to má kdo nastavené: někdo zahodí Reverba a koupí si něco dražšího, co podle něj funguje líp. Někdo Reverba dá na autorizovaný servis z 3000. A někdo tomu pověnuje hodinu času a dvě stovky.....

                          Asi tak…

                          0 0
                    • bathed  

                      .

                      0 0
                  • milord  

                    Zajímal by mě ten grif s plněním. Reverba si servisuju taky sám, funguje OK.

                    0 0
                  • doubleingram  

                    No, jak to tak ctu, tak bych odhadoval tak 10h, spsi vic, shanel jsi informace, chodil po kramech, vyrabel dily. Plus mas praxi. Takze pokud o tom vim uplny prd, tak to bude na dlouho.

                    Jinak pekny.

                    0 0
                  • Fredos  

                    Prosím tě a ty mosazný tyčinky vyrábíš jak?

                    0 0
                    • bathed  

                      Na soustruhu :-)… Vyráběl jsem je zatím jenom jednou z CW713R, přidával jsem dohromady 0,2mm, tj. 0,1 na průměru jedné. Ale ono to tak přesné nebude, protože jsem počítal na noži o 0,11 víc a pak jsem leštil obyčejným plátnem (na to jsem počítal stovku). I s tak malou korekcí je vakl výrazně měnší.

                      0 0
                      • Fredos  

                        Mě právě zajímalo jestli si to leštil a dělal ty zakulacené hrany.

                        0 0
                        • bathed  

                          To nedramatizuj :-) … O nic nejde – jediná funkce zakulacení je, abys hranou neodřel tu ‚ložiskovou dráhu‘ uvnitř vnější trubky. Stačí to pak normálně v ruce srazit na brusce a zaleštit. A co se týče leštění po obvodu, tak mi bylo vysvětleno, že to příště mám nechat radši lehce nadrážkované od nože, protože se mi v tom bude držet mazivo (vazelína). Každopádně protože ten kluzný povrch trubky je v podstatě jenom ‚hard-elox‘ hliník, fakt pečlivě vybírej materiál. Měla by to být mosaz na ložiska – typicky ta CW713R.

                          0 0
                          • Fredos  

                            Diky. Jestli seženu v okolí tyč z CW713R tak to určitě vyzkouším. Ono kdyby se aspoň dali koupit samostatně, ale kupovat kvůli tomu celý kit se mi nechce, to tam radši nechám onen vakl. A ještě pořešit ty futra.

                            0 0
                            • MirosPikos  

                              Moje řeč… já tam po třech letech mám vlastně jen vakl. Malinký propad. Ale jinak všechno vyřešilo odvzdušnění.

                              0 0
                              • bathed  

                                Tohle řeší vakl v krutu. 'Ohýbací'vakl je dýn futry. Zase – tvrdý teflon, pár zkoušek a soustruh k ruce a vyřešeno. Klidně bych pustil ze svých zásob, ale bohužel teď nic nemám a nechystám se zadávat :-(

                                0 0
                                • Jimm22  

                                  no kdyby si náhodou nechával, klidně si dvě sady vemu a něco peněz na přilepšenou bych určitě přihodil :)

                                  0 0
                                • MirosPikos  

                                  Čistě teoreticky, nechystáš se zadat do výroby ty teflonový futra?

                                  0 0
                                  • mastihuba  

                                    no pokud by byl rozměr tak soustruznika mam…a chystam se taky na servis…

                                    0 0
                            • tonik666  

                              Jestli chceš, nějaká futra na reverba doma mám, protože v kitu chod tři velikosti a použije se jen jedna, zda drobné přenechám. Kdyžtak SZ.

                              0 0
                              • Arty22  

                                jak 3 velikosti ? dle zdvihu ? nebo jdou zaměnit ?

                                0 0
                              • Fredos  

                                Takže předpokládám že tam můžu mít ty samé co ty. Rozdělám, poměřím a dám asi vědět.

                                0 0
                                • tonik666  

                                  Mají označení 4,5,6, ale nevím zda to znamená, že jdou po 0.1mm nebo tak něco…můžu doma mrkout a oměřit digi šuplerou. Každopádně jestli se dobře pamatuju, tak tam mám 4, takže 5 a 6 bych měl mít doma.

                                  0 0
                                  • bathed  

                                    Moment!!! Futra nebo tyčinky?

                                    0 0
                                    • tonik666  

                                      Tyčinky.

                                      Nějak jsem se předtím přepsal, jak jsem přemýšlel na vymezení vůle ve futrech.

                                      0 0
                                      • bathed  

                                        No já si říkám! :-)) Ok

                                        0 0
                                      • tonik666  

                                        Takze mam tycinky velikost 5 a 6 (zakladni jsou 4), plus nejaka minitesneni do ovladani plus nejaky uchyt, asi matchmaker. zajemci SZ

                                        0 0
      • bathed  

        Máš vzduch tam, kde nemá být :-)))

        0 0
        • Zilbike  

          Tak jsem odvzdušnil a další problém… sedlovka je tak v půlce zdvihu. Když na ní zatlačím, tak jde o cca 1cm zasunout a tlak jde do ovládání (když mám palec na „tlačítku“, tak cítím, jak se vysouvá). Jde to nějak proti sobě. Sedlovka je v nějaký mezipoloze a když jí vysunu rukou, tak nedrží zajištěná a podtlakem sjede z5 do půlky.

          0 0
          • bathed  

            Mrtvé těsnění na středové pístnici a dost možná mrtvý IFP píst. Máš vzduch tam kde nemá být (žlutá) – to je ten centimetr po zatlačení. Zároveň budeš mít olej tam kde nemá bát (modrá) – to je důvod, proč ti nevyjíždí.....

            (Schéma jsem teď našel na netu – není to moje dílo! :-))

            0 0
          • bathed  

            plus ještě sežrané těsnění v té ovládací části (zelený pístek)

            0 0
            • Zilbike  

              Díky za rychlou reakci a detekci problému…

              …i když mě to zrovna moc nepotěšilo :-(

              0 0
              • bathed  

                Máš jistotu že se v tom před tebou někdo nevrtal a pokud vrtal, je jisté, že tam nalil fakt to co tam má být? Protože málokdy se to „vysype“ takhle naráz......

                0 0
    • Arty22  

      Zdravím, jaký je rozdíl mezi Reverb stealth B1 a A2 ?? (mám spectral 2016 .- tam asi bude A2 ? )

      našel jsme pouze tabulku, kde mají rozdílné rozměry dolní části, ale nevím účel

      0 0
      • bathed  

        B1 má přepracovaný spodní konec s ventilkem (bez těsnění), vnitřní matici s futrem (prodloužená a posunuté těsnění – A2 někdy trpěla ztrátou tlaku), ale hlavně je tam inovovaný IFP píst – nerepasovatelný plastový. Ten je ale použitelný při servisu i na A2.

        0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • MirosPikos  

      Na starém kole jsme zkrátil hadici (Canyon Spectral) a teď budu potřebovat jistě delší (RB Bandit 675). Soudě dle tohoto obrázku, mám všechno kromě delší hadice :) https://www.kupkolo.cz/…/38490_0.jpg?…

      Otázka tedy zní – lze koupit samotnou hadici? Jakoukoliv hydraulickou hadici klidně i barevnou ve stejném průměru? Vzhledem k tomu, že se nebude pracovat s takovými tlaky se domnívám, že to nebude problém. Ale raději se zeptám, třeba už to někdo řešil. Dokonce bych mohl použít hadici ze zadní brzdy Shimano BH90, kterou budu muset taky kupovat delší.

      0 0
    • Arty22  

      Zdravím

      mám dotaz ohledně postupu, předevčírem sem při pádu urval hadici reverbu u ovládání, přesně u úchytu (kabel se asi střihnul) viz obr.

      nic není poškozené, brzdová páčka se protočila a chytla to ta od teleskopu, ale poškozená není, dokonce ani trochu podřená, narozdíl od toho stromu :)

      stačí tedy úchyt vyšroubovat, zastříhnout bovden do roviny a opět uchytit (s délkou není problém) ? + následné odvzdušnení. nebo je potřeba jej vyměnit ?

      • při jízdě jsem měl teleskop zasunutý, takže tak zůstal… lze jej šetrně vytáhnout rukou ? rozumím tomu tak, že pro odvzdušnení jej musím mít vysunutý

      Díky za pomoc

      0 0
      • allrose  

        teleskop rozhodně netahat!

        „opravit“ tak jak sám píšeš,pokud je vše ok,páčka se šroubuje do hadice

        0 0
        • Arty22  

          Ok a jak jej tedy teď dostanu nahoru ? Pokud by se tedy po připojení hadice nehnul (Btw packu jsem po urvani nemackal)

          0 0
          • allrose  

            při správném odvzdušnění ti vyjede a nezáleží v jaké poloze telskopu odvzdušňuješ,jsou to oddělené okruhy

            pokud sis „nevylil“ hadici,tak nouzově bych použil stříkačku s olejem,nasadil do hadice a zmáčknul..mělo by to jít,nebo oddělat hadici u teleskopu a přes píst odaretovat..tomu bych se raději vyhnul,být tebou

            0 0
      • Arty22  

        tak edi – jak se to dělat nemá …

        už jsem konečně pořídíl bleeding kit, ale předtím jsem si neuvědomil, že zobrazeného dílu má být ještě tyčka se závitem :) a na tom mém je tedy ulomená, uvědomil jsem si to až když jsem koukal na netu na video, kde byl díl kompletní…

        tudíž jsem zas za osla.. protože ten díl jsem mohl objednat společně s bleed kitem a teď budu zase čekat + si zacvakám další poštovné…

        0 0
    • allrose  

      „vtipná“ zkušenost s reverbem v „zimě“

      minulý týden při 5–7C vyjížděl reverb vcelku už pomalu,bouchací zvuk vyjetí se nekonal

      ..tak že nafoukám (od zimy jsem na něho nesahal),tlak jen 200psi,no a když už je sundané sedlo,tak že ho i přemažu po roce a půl (nový)

      ..složím,odvzduš­ním, jezdí..tak hotovo

      dnes vyjjedu 5C,zasunu,sko­čím,„vysunu“ a sedám…do prázna :o

      parchant je zasunutý a ani hovno,jedu dom

      jen tak náhodou mě napadne zkusit odvzdušnit venku (jen u páky),vzduch žádný,zklamaný šroubuji červíka zpět…zkouším páčku a světe div se,parchant vyletěl jak čertík z krabičky…

      ponaučení:teplotní roztažnost oleje v hadici při větším rozdílu teplot je u reverba dost podstatná…odvzduš­ňujte v mrazu :))

      nyní mě můžete kamenovat za hříšné myšlenky…

      0 0
      • Dáňa69  

        u paky na riditkach se otaci koleckem a tim se zrychluje vysun, zimou olej houstne a musis pridat rychlost vysunu, ja automaticky to venku povolim a doma zas utahnu, at me to doma nevystreli lustr XD

        0 0
        • allrose  

          :))

          Stále na plno..regulovat můžeš páčkou,když to zvládneš :)

          0 0
          • MirosPikos  

            Nebo koulema, když to zvládneš :)

            0 0
          • Dáňa69  

            tak to ses dobrej, nedokazu si predstavit , kdyz jsem vyflusanej, ze bych se soustredil jeste na lehounke zmacknuti XDD

            0 0
      • Radek Broz  

        Reverb je krám do kalifornskýho podnebí – momentálně mi taky nefunguje a chce se mi kvůli němu v zimě jezdit ještě míň. Mám třetí kus, na další kolo už rozhodně nepůjde.

        0 0
        • Dáňa69  

          fakt? ja mam tu dvojkovou verzi a nemuzu si stezovat

          0 0
          • LM  

            Jezdíš i delší výjížďky v mrazu?

            0 0
            • Dáňa69  

              cca 10km a max 5stupnu, pod min uz nejezdim a vzdy me to staci dostelovat tim pluskem

              0 0
              • Arty22  

                tak to bude tím :) já jezdil minulý rok cca do té 0 až +2 a ještě se jakštakš dalo, ale byl dost pomalý, nicméně jak padlo o stupeň, dva níže tak už nebyl chod plynulý, pak už ani nevyjížděl, tak na to sem se vykašlal

                0 0
    • Dáňa69  

      at nezakladam nove tema, nevite jaky je rozdil v tech mosaznych vymezovacich valecku, kdyz nejaky nema zadnou drazku a nejaky treba 5 ?

      0 0
      • allrose  

        Tak jsou to průměry na vymezení vůle

        Nemá někdo tabulku průměr/počet drážek?

        Někde jsem jí viděl ,ale nemohu dohledat

        0 0
        • Dáňa69  

          no tak to je docela blby, ze pocitaj s vuli a proto udelaj vic rozmeru

          0 0
          • novas752  

            Co je na tom blbýho? Vůle tam být musí, kdyby tam vůle nebyla, byly by ty trubky do sebe nalisovaný.

            0 0
        • Dáňa69  

          je to ona?

          0 0
        • allrose  

          Tak ZMĚNA

          Pro A1/A2/B-počet znamená „příslušnost“

          Vždy použít stejny počet drážek při výměně!!

          Alespon dle manualu

          Mě se zdálo divný 5drážek u nové ;)

          0 0
    • MirosPikos  

      Tak jaro je v dohlednu. Jeden by řekl, že už začalo :) Řeším servis Reverb Stealth A2 (2014). Jestli si to udělat sám a nebo někam poslat. Takže pokud poslat, koho lze doporučit?

      A pokud sám, tak mám otázku. Bude KIT na B1 sedět na A2? Vyřešil bych IFP píst, pak je tam změna viz výše (futra na matici, posunuté těsnění aj.). Mám 125 mm zdvih. Je teoreticky možný, že budou tyčinky ještě ok? Pozoruju předozadní vakl a malinko propadu při dosednutí. Na víc jak 1 cm. Jinak DO funguje. Vidlice vyjíždí, zajíždí když já chci, i teď v zimě. Jen bylo potřeba před zimou odvzdušnit.

      0 0
      • Concorde  

        Kit by měl sedět i na A2. Tyčinky budou v pohodě, pokud nepozoruješ výraznější boční vakl. Předozadní vakl řeší výměna futer (to horní je součástí celé matice, ve full service kitu nebývá). Propadnutí znamená zavzdušněnou komoru.

        Jinak osobně mám radši starší řešení IFP s okroužkama, než tu novou manžetu. Stačí dát malinko širší o-kroužky a funguje to naprosto spolehlivě. Resp. mi to vždy vydrželo celou sezonu a pak jsem opět preventivně měnil. Doma to zvládnout není problém, jen to chce malinko vybavenější dílnu (nebo prostě vhodné nářadí)

        0 0
        • MirosPikos  

          Čemu mám rozumět „boční vakl“? Takhle mi to přijde stejný jako předozadní. Futra nejsou ve full nebo matka?

          Jaký kit bys tedy doporučil v kombinaci s o-kroužkama? Ten kit s maticí stojí cca 750,– to už není o tolik méně jako největší kit, kterej umí koloshop za cca 1150,–.

          Dílnu víceméně mám. Jen vyrobím nějakou náhradu prizmatických čelistí. Moc se s tim ***** nebudu. Jistě postačí provrtat a rozříznout dubovej špalík.

          0 0
          • Concorde  

            Když chceš pohnout se sedlem do stran. Prostě taková rotace. Řekl bych, že 5mm na špičce sedla do stran je takové maximum, pak to chce vyměnit piny, ale je to celkem individuální a u každé sedlovky se to mírně liší.

            Ve full service kitu je jen spodní bushing. Ten horní je nalisovaný do matice a myslím, že ofiko ani vyměnit nejde, takže se kupuje jen celá ta matice (viděl jsem ale shopy, kde to přelisovávali, jen těžko říct jak se dostali k samotnému bushingu)

            Já většinou měnil jen o-kroužky, protože nic jiného ani potřeba nebylo (a taky používám mírně jiné rozměry okroužků), pokud bylo něco navíc (třeba stržený teflon na bushingu atp), objednal jsem podle toho příslušný kit. Z nářadí jsou hlavně potřeba ty čelisti, ať neškrábneš pístnici, 34 + 23 mm stranové klíče a nějaký nástroj, kterým nastavíš hladinu IFP – v podstatě tenká trubička spojená hadičkou se stříkačkou.

            0 0
            • MirosPikos  

              Tak tu rotaci mám stejnou řekl bych od začátku, co Reverba mám. Měl bych se vejít do těch 5 mm. Zkusil jsem i bráchovu a máme to téměř ne-li stejné. Takže to vypadá na tu matici. Škoda, že není součástí celého kitu. Hned by byl život jednodušší :) Každopádně díky za info. Vyčkám akce na koloshopu a něco objednám.

              0 0
            • MirosPikos  

              Tak to vypadá na basic kit. Mám tam na mraky jeden molitanovej kroužek (ten kterej na mě vykoukl úplně první) a spodní bushing. Bushing v TOP CAP vypadá celkem ok a nemám morál dávat za něj 750,–. Akorát jsem v něm udělal 3 škrábance o žlábky pro mosazné tyčinky. Je tam trochu hranka na těch žlábcích, zkusím to opatrně zaleštit.

              Objednám basic kit, olej a jakmile to bude ready, budu referovat.

              P.S. Ještě jsem mohl vyfotit můj improvizovaný cajk :) Stahovací pásky nahradil malíček, taky to šlo :) Jinak dvě prkýnka k sobě a vyvrtat díru, jedno prkýnko pak trochu ubrat, aby svíraly pístnice. Posloužil i montážní stojan na povolení TOP CAP. Z pletací naostřené jehlice je fajnový háček na o-kroužky.

              0 0
              • MirosPikos  

                Tak jsem zapomněl, že v basic kitu není gufero z TOP CAP. Ale vzhledem k tomu, kolik má nastíráno, musí ještě něco odsloužit. Navíc bylo pravidelně vyživováno silikonovým olejem :)

                0 0
                • Concorde  

                  To vydrží dlouho, stejně tak i ten horní bushing, basic kit se spodním bushingem stačí. Full používám většinou každou 2–3. sezonu

                  0 0
                  • MirosPikos  

                    No u mě je to 4. sezona. Mám ho od jara 2014 :) Ale jak říkám… ono full kit má navíc co, z toho důležitého jen ten stírák. Horní víko tam stejně není. Možná ty tyčinky. Jinak dobrý info s tím olejem, myslel jsem, že tam patří ten jejich, co je ve vedení. 2,5WT mám doma motorex, takže pohoda.

                    0 0
                    • kOmE  

                      Ten RS Reverb olej je jak k ovládání ,tak do střev reverba. O mělo by se jednat o standardní 2,5wt hydraulický olej.

                      0 0
    • Concorde  

      .

      0 0
    • Jendokolkar  

      Zdravím všechny, potřebuji prosím pěkně radu(y)

      Pročetl jsem se až nakonec vlákna, ale co jsem vědět chtěl jsem se jaksi nedočetl.

      Na podzim mi zajel Reverb (se vedením venkem) a už se nevysunul, neřešil jsem, zahodil jsem a namontoval pevnou sedlovku.

      Nyní jsem se jal reverba vzkřísit z mrtvých, koupil basic kit, povyměňoval jsem co šlo ale výsledek nula..

      Tak jsem šel zase studovat a zjistil jsem, že to jde rozebrat ještě více, tak jsem to rozebral, osprchoval jsem olejem při výbuchu(když mi někdo osvětlí proč se tomu tak děje, budu rád) a vylítnutí pístnice (či co to je) a zjistil, že tam je O- kroužek který nemám.

      1. může mi prosím někdo napsat, kde vyzjistím, co je to vlastně za typ reverba?
      2. měl by někdo k dispozici seznam O-kroužků, které je třeba do reverbu? (abych mohl nakoupit v krámu a nemusel kupovat předražené kity)
      3. Jaký olej (stejný jako do ovládání?) a kolik ho tam nalít? (respektive na jakou hladinu ho odsát)

      Předem se omlouvám, jestli zjišťuji něco co už bylo jinde 1000× řečeno, ocením rady, odkazy, obrázky … prostě nemůžu přeci dopustit abych prohrál boj s blbou sedlovkou :D

      0 0
      • Concorde  

        Pošli foto reverba. Rozdělávat zaseklou sedlovku je o zdraví, pokud si nedáváš pozor. Seznam okroužků někde mám, když se dopátráme tvojí verze, tak ti ho klidně zašlu. Olej je tlumičový 2,5wt, stačí ho trocha, neodměřuje se objem, ale měří se hladina.

        0 0
        • Jendokolkar  

          Foto zde, úplně jsem nevěděl co fotit, tak snad takto to bude dostatečné na identifikaci. Jinak když jsem se tak nad tím zamýšlel, tak jsem si vzpomněl, že vlastně sedlovka nezůstala dole, ale normálně vyjela nahoru a až když jsem na ní sednul, tak zajela prakticky skoro až dolů.. jinak za seznam O-kroužků budu moc rád a díky za označení oleje, tlumičový 2,5W bych tu měl mít. Když by se povedlo identifikovat co mám vlastně za reverb, budeš vědět jakou hladinu tam mít?

          Každopádně díky za odp.

          0 0
          • Concorde  

            Je to verze A2. Máš externí vedení, tzn. výška pístu IFP odpovídá délce zdvihu (předpokládám 125mm). O seznam těsnění mi napiš do soukromé zprávy, jak budu zítra v práci, zkusím si vzpomenout

            0 0
      • mirorek2  

        myslím, že to nejhorší už máš za sebou

        pokud to neuděláš podle tohoto, tak to raději odevzdej do servisu, ať si neublížíš. 250psi to už je pěkná pecka

        https://www.youtube.com/watch?…

        0 0
        • Jendokolkar  

          díky za odkaz, na něco podobného jsem koukal, ale to šroubování s ručníkem…to mi nějak uniklo :)

          Jelikož jak píšeš, nejhorší jsem přežil (jen s olejem v očích) tak reverb servis neuvidí, maximálně bude více času v dílně než na kole ;)

          0 0
          • mirorek2  

            moc ti nerozumím, ale basic kit je tu: https://www.koloshop.cz/…ce-Kit-.html

            jestli to nechceš dělat, tak to přece nedělej

            a najít oficiální servis video mi zabralo asi 5 sekund na G, nevím, na cos čučel

            edit: origo kapalina 8 pětek, to je ale peněz

            0 0
            • Jendokolkar  

              asi došlo k nepochopení :) „neuvidí servis“ tím myšleno, že neuvidí autorizovaný servis, jinak samozřejmě „domácí“ servis samozřejmě uvidí! Kdybych ho nechtěl dát dohromady, tak sem ani nepíšu, to má logiku.

              Jinak v tom basic kitu (již ho mám naimplementovaný v sedlovce) jsem nenašel o-kroužek, který je na konci toho „pístu“ který na mě tak zuřivě vyletěl.

              Origo kapalinu tu mám taky, ale ještě mi nikdo nedokázal napsat, jestli se dává do ovládání i dovnitř do toho pístu.

              Concorde psal 2,5WT – což netuším jestli ta origo je.

              Tož promiň že píši o věci, která je pro tebe úplná samozřejmost. Pro mě úplně není, ale snažím se aby byla :) aneb, je lepší být 5min. za blba a pochopit, než zemřít jako blb..

              0 0
              • MirosPikos  

                Samozřejmě že se dává origo kapalina i do vedení i dovnitř. Však to tu bylo dneska napsáno. Nebo jí dokáže nahradit tlumičový olej 2,5WT.

                0 0
                • Jendokolkar  

                  Nu tak jsem asi slepý jak cvičná patrona, prostě to tu nikde nevidím :D každopádně díky za zopakování, teď už to vím i já :)

                  0 0
                  • MirosPikos  

                    kOmE 15.1.2018 10:13

                    Ten RS Reverb olej je jak k ovládání ,tak do střev reverba. O mělo by se jednat o standardní 2,5wt hydraulický olej.

                    0 0
              • mirorek2  

                no než zemřít s tyčkou z reverba zapíchlou v oku to každopádně

                0 0
              • mirorek2  

                RS jsou ale kkti, to ne že ne, taky mi tam cosi chyběl(o) při posledním servisu, nahradil jsem ze zásob. Kdysi jsem nakoupil všechny půměry co se v reverbu vyskytují, ale při repasu mi z toho ty neorigo o kroužky vždy po chvíli prdly, nebo to někde prochcávalo. Vyřešil jsem to právě origo sadou. Nevím co byl za problém, jestli vysoký tlak na ty dané kroužky, lehce jiná velikost, nebo jsem koupil steřelé. Už to ale nikdy nechci řešit na trailu, sedlovka se pochcala, nejde ani tam ani zpět, minimálně den ježdění v prdeli…

                BTW z toho videa je přece vidět kam a co tam lijou, ne? Když jsem to kdysi dělal, tyto jejich ofiko návody, mimochodem parádní, ještě nebyly

                0 0
                • Jendokolkar  

                  A jak douho ti vydrží origo sada? Pokud ty origo drží enormě lépe, tak by to stálo za úvahu..ale zatím asi půjdu cestou nižší cena (respektive co mám z origo basic kitu, to tam dám a zbytek dokoupím bokem)

                  Právě nefunkčnost sedlovky někde na cestách mě poměrně děsí. Moje mě vypekla na celkem krátké vyjížce kolem baráku, takže žádná trága, ale když je pak člověk 3 dny mimo civilizaci… a nerad bych jezdil s klackem mezi rámem a sedačkou ;) jak jsem to tu na BF taky někde viděl :)

                  Na videu je sice vidět kam co lijou, ale není vidět na jakou „hladinu“ kapalinu odsávají. (tedy alespoň jsem to teď v rychlosti s překlikáváním nenašel), až bude chvilka, tak video párkrát zkouknu pořádně, třeba se mi pár věcí vyjasní

                  0 0
                  • allrose  

                    Stáhni si manual,tam mají tabulku na odsátí co je také ve videu…tedy pro vnitřní tam byla

                    0 0
              • Concorde  

                Jestli myslíme stejný píst, tak tam patří O 7,62×2,62 (osobně dávám teda X-kroužek)

                0 0
    • Arty22  

      Zdravím,

      Reverb my po jedné z posledních dvou vyjížděk odmítl vyjíždět. Byl jsem dvakrát trénovat v teplotách kolem nuly, kdy už ani nevyjizdi, ale tentokrát nechtěl vyjet ani doma druhy den v teplejší místnosti ( cca 6 stupňů, ani pak když jsem ho dal do chodby)

      Obě vyjížďky byli cca během dvou týdnů a celou dobu byl zasunuty.

      Zkusil jsem tedo odvzdušnit (+během toho také zkontroloval tlak ale ten byl v pořádku, ale zkusil jsem jej vypustit a znova nafoukat) – u ovládání jsem dostal do stříkačky asi 5 bublin…skoro nic. každopádně to zabralo a sedlovou se rozchodila.

      Problém je že při stlačení jde dolů okamzite s minimální vynaloženo silou, dříve ( a to od výroby + i po předchozích odvzdusnenich kdy jsem např urval hadici ) jsem při stlačení ať už v sedě nebo rukou musel na začátku (tedy v při plném vysunuti ) překonat počáteční odpor – malý ale znatelný.

      Teď tam žádný není a po lehkém zatlačení sedlovou okamzite létí dolů

      Mužete my Prosím potvrdit který stav je normální? A co se mohlo poškodit. Popr zda používáním v uvedenem stavu muže dojít k dalšímu poškození.

      Btw sedlovou my už asi 3/4 roku zajíždí / propružuje o 4,5 mm ( předtím možná o chlup ze hodnoty méně )

      Jinak za celou dobu co ji mam funguje bez problémů a konzistentě ( do toho počítám odmítání vyjíždět kolem te nuly)

      0 0
      • Arty22  

        Ještě jsem nedodal že normálne mam rychlost vysunuti asi na 3/4 otočení v letním počasí – tzn aby vyjížděla rychle ale nevystrelovala.

        Teď my vystřelovala i pri otočení sotva na poloviční rychlost . takže ji mam téměř v nejpomalejší poloze a jde rychle ( v místnosti bylo okolo 4 stupňů. .)

        PS omlouvám se za překlepy a chyby. .. pisu na telefonu a neprechazim to po sobe , slovník my tam občas hodí něco jineho

        0 0
      • tonik666  

        Proste totalne zavzdusneny. Klasika repas

        0 0
        • Arty22  

          ok díky :)

          ještě bych poprosil o ujasnění (jde my pouze oto, abych tomu lépe porozuměl), jakmile se my začne propadat, značí to nějaké špatné či načaté těsnění > tudíž se olej dostane kam nemá, nebo naopak vzduch se dostal do olejové části

          beru tedy že to že se teď telespok po odvzdušnění hadice + ovládání rozchodil jako spíše štěstí a když ho budu používat tak se třeba zase zasekne, ale mohu používáním něco více podělat ??? (vzhledem ktomu, že tam není ten odpor při zasouvání) servisovat budu co nejdřív, ale ještě mám v plánu 2 vyjížďky ..

          a hlavní dotaz, myslíte že postačí ne vyřešení mého problému základní servisní kit za těch 250,– ?? nebo jsou ve full kitu další těsnění, které pravděpodobně budu potřebovat ? :/ (pístek, futra, tyčinky a další věci ve velkém kitu, si myslím že by měli být stále OK), popř pístek jde alespoň koupit samostatně)

          0 0
          • tonik666  

            To, že se Reverb začne propadat – pružit, znamená, že vzduch prošel přes IFP do olejové části. Těsnení nemusí být načaté, prostě jen třeba neudržel vzduch od oleje v náročných podmínkách (nízké teploty).

            Druhá vada, kterou jsem zaznamenal – to když reverb přestal úplně vyjíždět – bylo povolení nějakého závitu uvnitř Reverba, který držel těsnení, takže to přestalo těsnit a vzduch utekl (myslím).

            Oboje jsem řešil rozborkou a sborkou v servise bez výměny materiálu. Ta druhá závada byla častější, nevím proč se to dělo, ale prý tam přes ten závit odcházel při montáži přebytečný olej, takže nedržel zalepený. Jednalo se o reverby s externím vedením, interní to monou mít jinak.

            0 0
          • tonik666  

            To, že se Reverb začne propadat – pružit, znamená, že vzduch prošel přes IFP do olejové části. Těsnení nemusí být načaté, prostě jen třeba neudržel vzduch od oleje v náročných podmínkách (nízké teploty).

            Druhá vada, kterou jsem zaznamenal – to když reverb přestal úplně vyjíždět – bylo povolení nějakého závitu uvnitř Reverba, který držel těsnení, takže to přestalo těsnit a vzduch utekl (myslím).

            Oboje jsem řešil rozborkou a sborkou v servise bez výměny materiálu. Ta druhá závada byla častější, nevím proč se to dělo, ale prý tam přes ten závit odcházel při montáži přebytečný olej, takže nedržel zalepený. Jednalo se o reverby s externím vedením, interní to monou mít jinak.

            0 0
    • MirosPikos  

      Tak jsem udělal úspěšně servis. Na první pokus, ale trochu šedin mi přibylo. Aplikoval jsem basic kit, kde kdyby přidali asi tak 5–7 o-kroužků za max 20,– tak by člověk přetěsnil kompletního reverba. Co mě zarazilo, tak modrá planžeta uvnitř „upper seal head“ (snad to píšu dobře) byla nahrazena o-kroužkem. Nevím, jestli to není krok zpět. Celkově vzato promazáno, hladiny všeho dle návodu. Měl jsem trochu problém nasunout přes bushing na UPPER SEAL HEAD vnější trubku, ale nakonec se povedlo. Otázka, jak jsem tu teflonovou vrstvu moc podrbal. Sedlovka drží, vysunuje a zasunuje v celém rozsahu. Vůle nepatrně lepší, ale možná už by to chtělo TOP CAP a zřejmě i tyčinky.

      Jinak jsem chtěl vyměnit i zbývající o-kroužky (díky za rozměry Concorde). Bohužel ty půl rozměry ,5 neměli. Použil jsem jen jeden kroužek asi zrovna pod TOP CAP. Tak uvidím, jak to bude fungovat. Dávám tomu rok, maximálně dva a pak to nabídnu jako jeté dívkou 40 kg v suchu po cyklostezce.

      V podstatě se opravdu není čeho bát, když je člověk alespoň malinko zručnej a má kvalitní cajk. Zasunutí IFP jsem řešil špejlí s 30 mm měřítkem. Nastavení hladiny jsem řešil trubičkou přivázanou ke špejli a zamotanou izolací…to celé na stříkačce. No improvizace jako prase, ale povedlo se. Mít tak souvislé dvě hodiny času bez dětí. Brácha to bude mít zadarmo, když jsem se to na svým reverbu naučil.

      0 0
      • tykym  

        Myslím, že ten kit cos koupil je staršího provedení – měla tam už být ta modrá planžeta… Jinak jsem se Reverba před rokem taky učil servisovat. Největší problém jsem měl s vytažením toho válečku s „o“ kroužkem pomocí zadrhovaček ;-) Nicméně se mi vlastní servis vyplatil. Vše funguje jak má a to jezdím i v mrazech (letos asi nejmíň –8°C). Ať dobře slouží i tobě.

        0 0
        • MirosPikos  

          Blbý je, že jsem snad ještě u nás neviděl basic kit, kde by bylo zřetelné, že už tam bude modré těsnění. Zkusím ho sehnat samostatně, je na něm napsaný rozměr. A při nejhorším, až to začne zlobit, budu vědět, kde je chyba.

          0 0
        • MirosPikos  

          Blbý je, že jsem snad ještě u nás neviděl basic kit, kde by bylo zřetelné, že už tam bude modré těsnění. Zkusím ho sehnat samostatně, je na něm napsaný rozměr. A při nejhorším, až to začne zlobit, budu vědět, kde je chyba.

          0 0
    • kantis  

      Ahoj, chystám se na servis Reverba, vytekl z nej spodem olej, kde vy mohl byt problem? Bude stacit kdyz ho kompletne pretesnim a vycistim?

      0 0
    • Honza03  

      Ahoj, sháním nějaký servis kde by udělali servis reverbu – propadání skoro o 1 cm a nestálo to 3 tisíce. Na netu sem našel Bikefix vypadá to celkem zajímavě nemá s tím někdo zkušenost?

      0 0
      • MirosPikos  

        A kolik by to tak mělo stát? Má teleskop předo-zadní vakl? Vakl v rotaci? Propadání vyřeší nová těsnění za pár korun a nová náplň. Origo sada 250,– plus něco olej a zbytek práce. Ale jestli jsou vakly tak se cena doslova násobí a jen v materiálu to vyjde na 2k za kompletní repas (velká sada plus horní matka). Takže ani nemrkneš a jsi na 3k.

        0 0
        • Arty22  

          přidám dotaz, ty jsi teď nedávno reverba servisoval ne ? popř kdokoliv jiný, cca kolik oleje jsi použil na nové naplnění ? ptám se kvůli tomu, že mám objednanou sadu těsnění, ale nejsme si jistý zda my vyjde dostatek oleje co mám ještě doma… (zbývá mi necelá půlka nádobky, takže tak 50–60ml)

          reverba mám 125 mm, stealth, typ nevím, ale jedná se o osazovaný na spectralech (2016)

          0 0
          • MirosPikos  

            Změřené to nemám. Někdo tu snad psal, že nádobka vystačí na 2 servisy. Ruku do ohně bych za to ale nedal.

            0 0
      • Concorde  

        Pokud ti jde jen o to propadání, tak na to stačí základní sada. V servise to děláme běžně za cca ±800Kč

        0 0
        • Honza03  

          Ano jde ve své podstatě jen o propadání vakl mě zas tak netrápí, pokud se jedná o Brno můžeš mě poslat do zprávy o jaký servis jde dík!

          0 0
          • MirosPikos  

            Pokud tě netrápí, tak bude asi stačit basic sada a vyměnit tedy pouze spodní bushing spolu s těsněním. A vejdeš se do peněz, co píše Concorde.

            0 0
    • Laro22  

      akurat servisujem reverb stealth a1, podla navodu mam odsat olej z inner shaftu v hbke 226,5 mm, no tak isto som nameral ked som dosiahol uplne na dno, cize je to vlastne doraz a nemusim to ani merat staci hadicku pustit az na dno?

      0 0
    • MirosPikos  

      Tak jsem najel od repasu asi 300 km abych zjistil, že se mi začal propadat cca 1,5 cm. Mám podezření na pístnicovou manžetu (původně byla modrá 10×15×4 a v basic kitu dali postaru obyč o-kroužek). Takže otázka spíš na Concordeho, myslím si správně, že to bude ten důvod a mám shánět manžetu (pokud ano tak kde?). Nebo to mohu vyřešit malinko širšíma o-kroužkama na hliníkový IFP?

      0 0
      • mirorek2  

        Podle mě tomu dává nejvíc zabrat mráz, dělal jsem těsnění a olej na podzim, teď na jaře zas propadání. Promáznul jsem to znovu + nový olej a zas jak nová. Na těsnění jsem se vyprdnul.

        0 0
        • MirosPikos  

          Jenže já v tom mrazu toho moc nenajezdil. A teď v neděli bylo celkem hezky. Ani se nepamatuju, že bych to někde zvedl za zasunutý sedlo. Ale rozborka sborka mě jistě nemine.

          0 0
      • Honik  

        Ta manzeta to urcite nebude.

        Je to urcite pres IFP

        0 0
      • Concorde  

        Nejspis IFP, pokud by to byla manzeta/skrabla pistnice, vytekl by ti olej dolu.

        0 0
        • MirosPikos  

          Díky oběma chlapi. Tak tam nacpu ty kroužky, co si mi tenkrát psal. Dal jsem tam co šlo z originál sady a hromada mi toho zbylo, co jsme kupoval dle doporučení. Jenže stejně všechno neměli.

          Ještě jedna otázka. Nemá se tahat za sedlo v zasunuté poloze, to je mi jasný. Hrozilo zavzdušnění a následné propadání (tuším). Tenhle problém měl částečně eliminovat „inovovaný“ IFP?

          0 0
          • Honik  

            Porad bych netahal, jestli je ta nova manzeta lepsi tezko rict, urcite ale nebude uplne dokonala.

            0 0
          • mirorek2  

            Máme doma aktualně 3 reverby, dva nové se zlatým nápisem na pístnici a jeden starý. Příjde mi že ten nový má horší takový surovější chod, než původní verze a také když za něj náhodou vemu v zasunuté poloze, tak se vysouvá samovolně bez zmáčknutí páčky. Čili to moc asi neeliminovali borci :-) Tohle mi stará verze dělá jen když je zavzdušněná a už se propadá. IFP předpokládám mám v nových modelech to inovované, ve starém reverbu mám klasické alu s kroužky.

            0 0
            • Honik  

              No co se týče surovosti, uz sem mel na repasu prakticky novy reverb, ktery byl úplně suchý a chodil dost blbe, po repasu k nepoznání.

              0 0
              • mirorek2  

                nojo je třeba šetřit, tomu věřím! rozhazoval jsem fungl nového lyrika a hádej co, bez oleje v nohách, přesněji kapka tam byla

                0 0
                • MirosPikos  

                  No jo, taky mě to napadlo. Od podzimu ho jezdím a raději mu co nejrychleji taky stáhnu vnější nohy. Nebo to rovnou rozebrat celý? Myslím tedy Lyrika.

                  0 0
                  • mirorek2  

                    Já ještě narazil na super věc, na pístku vzduchovky zářezy od svěráku, když to soudruh blbě upnul… Takže já kupuju nový pístek, že. Místo aby to soudruh vyhodil a dal nový, asi při naklepávání pístku na tyčku, tak to mrdl zpět a složil. Asi by to platil ze svého nebo co, toho si nešlo nevšimnout. Od doby kdy jsem rozhazoval nového aiona hned jak vyšel a vysypali se mi z něj piliny! rozdělávám každou novou vidlici… Že by paranoia:-)

                    0 0
                  • novas752  

                    Kdyz uz mas sundany spodni nohy tak uz neni tezky rozebrat i vzduch nebo aspon vysroubovat ventilek a kapnout tam 2ml oleje.

                    0 0
                    • mirorek2  

                      Olej tam nepatří, pokud je to solo air.

                      0 0
                      • novas752  

                        Ja si ho do soloairu krome vazeliny dal a funguje to stejne ne-li lip.

                        Sice casem protece na dno negativky ale aspon bude mazat tesneni toho airshaftu.

                        0 0
    • Lahvis  

      Přátelé, prosím, potřeboval bych poradit. Převážel jsem kolo pohozené v autě ještě s dalšími koly (krátký teleport). A asi se o sedlovku při přepravě nějak blbě zapáčilo, protože teď vůbec nedrží vzduch. Po nafouknutí se okamžitě propadně. Otázka zní, řešil někdo z vás opravu? Na kolik to cca přijde a komu to nejlépe v Brně vrazit? Díky moc!

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • Lahvis  

        Někdo jiný ochotnější poradit by nebyl? V historii je prd nebo já su blb, ale nic k tématu jsem nenašel.

        0 0
        • Honik  

          Uz sem jich opravil dost, ale tva zavada je tezko identifikovatelna podle popisu. A vzhledem ktomu ze potrebujes neco v okoli Brna, tak ti neporadim. Pokud bys ho poslal postou, muzu ho zkusit dat do poradku.

          0 0
      • Concorde  

        Muzu se na to mrknout. Co presne to dela? Kdyz to nafoukas, vzduch nekam utece a sedlovka nedrzi pozici?

        0 0
        • Lahvis  

          Ahoj, děkuji za reakci!

          Nejde ani pořádně nafoukat, už při tlaku cca 150 psi + je slyšet syčení ze strany od ventylku. Pokud by jsi měl čas a chuť se na ní podívat, určitě se nějak domluvíme. Je mi jasný, že zadarmo ani kuře nehrabe. ;o)

          0 0
      • MirosPikos  

        Nedrží vzduch si poznal tak, že nafoukáš 250 a po chvíli ta máš 0 nebo prostě mnohem míň jak 250, nebo to poznáš jen tím, že to zajíždí? Jak je stará sedlovka? Má předozadní vakl nebo vakl v rotaci? Podle vaklu ti budeme schopni říct třeba to, na kolik tě pravděpodobně vyjde materiál. Jestli vidlice nemá vakl a jen uchází plus je málo jetá, mohlo by stačit koupit o-kroužky a přetěsnit. Nebo koupit basic servisní kit za cca 300 a udělat malý servis. Jestli má vakl, tak se to může prodražit. Hovořím jen o materiálu. Dá se to udělat hravě podle návodu doma na koleni. Stačí odpovídající vybavení a trocha improvizace.

        0 0
        • Lahvis  

          Děuji všem za věcné komentáře! Sedlovka vůbec nedrží vzduch, nejde ani pořádně nafoukat. Okamžitě je slyšet ze spodní strany (tam kde je ventilek) syčení. Pokud si pamatuji, tak menší vakl měla v rotaci, ale to už dlouho před tím, než došlo k poškození. Jsem v tomhle směru celkem tolerantní, takže mi to nevadilo. Přijde mi, že toho moc nenajezdila. Sám jí mám z druhé ruky (borec poškodil remote, tak jsem soustružil vložku místo té plastové, co je origo). Ročník bohužel nevím ani nevím, jak ho zjistit, ale už to pár let bude.

          0 0
    • Arty22  

      Zdravím, rád bych provedl basic service reverba A2, chodí plynule, ale ztratil odpor při zasouvání a nahoru skoro vystřeluje (asi zavzdušněná olejová část ?)

      ještě sem nepročítál návod akorát jsem prolítl video a narazil na použití bleed toolu

      https://www.koloshop.cz/…-Reverb.html

      dá se servis provést bez něj ? (mám pouze obyč odvzdušňovací sadu)

      díky

      0 0
    • Tehu  

      Prosím o radu, jde rozebrat a pretesnit páčka ovládání ? Prolíná to okolo tlačítka? Děkuji za ochotu

      0 0
      • Honik  

        Kdyz packu sundas, na vnitni strane objimky je drat, ten vytahni a tlacitko pak vytahnes. Na tlacitku je jedno tesneni, ktere vymenis…

        0 0
        • Tehu  

          Jo díky, dneska už se to samé taky dozvěděl :) Buď prý opravna sada páčky za 300,– nebo zkusit štěstí v obchodě s těsněním.

          0 0
        • Tehu  

          vymeneno !!! 1,5kc rozmer 4*2mm. Díky;)

          0 0
      • Tehu  

        Kdyby se někomu hodilo. U mě problém 28,30 tak dnes jdu zkusit sehnat

        0 0
    • JudyN15  

      Prosba o radu fundované opravce :)

      14 dní jsem na enduru neseděl a když jsem ho dneska chtěl osedlat, páčka Reverb Stealth 125 byla měkká a po vyndání sedlovky je na spodku celá od oleje a je v půlce zdvihu a můžu jí samovolně zmáčknout klidně o 5 cm. Vedení vypadá v pořádku, spíš to bude v sedlovce.

      Je to na celkový repas? Popř. jaké řešení? Díky za pomoc.

      0 0
    • Tehu  

      Tak jsem včera zjistil, že mi při sednutí zajíždí sedlovka asi 4cm a při vyjíždění nahoru uprostřed chodu jakoby drhne… Co by s ní mohlo být (zavzdušněná jen? ) a jakej servisní kit je potřeba. Děkuji za rady

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • Concorde  

        Kompletka. Tesneni menit nemusis, ale je to vhodne

        0 0
    • Ralan  

      Zdravím, neválí se prosím doma někomu po repasi zaslepovací šroub, kterým se zaslepuje hadice po odvzdušnění? Je to asi M5, malý torx, tuším že je i součástí repas sady. No mám ho napůl strhnutý, ale kupoval kvůli tomu celou sadu… :)

      0 0
    • jeff_s  

      Cau, mam problem, na reverbu stealth B1 mi oreznul spodni pojistnej krouzek a sedlovka projela do ramu, originalne retaining ring, nevali se nekomu doma nahradni z repasu, dik moc.

      0 0
    • Morchella  

      Nevíte někdo, jaký průměr má pístnice (mosazná tyčka) uvnitř sedlovky B1? Chci si udělat přípravek na uchycení do svěráku ze dřeva a jen doufám, že to bude fungovat.

      0 0
    • Treeper  

      Čaute, tak po včerejsi chladné noci se přidávám do klubu nefungujících reverbu… V noci mi přestal fungovat , tak jsem zkoušel mačkat páčku a střídavě ji držet.. nic nepomohlo. Doma jsem doufal, že až se Reverb trochu ohřeje tak zase bude fungovat… bohužel omyl… Všiml jsem si oleje kolem manžety na páč a tak mám podezření, že při tom večerním mačkání mi někde prasklo těsnění. Řešil někdo podobný problém? Da se rozumně sehnat těsnění do páky, abych nemusel kvuli jednomu o-kroužku kupovat sadu za 1000kc?

      0 0
      • Treeper  

        Nikdo neřešil?

        0 0
        • Metalcane  

          Ahoj,

          Měli by to být tyto

          4×2.0

          9×1.5

          4×1.5

          3×1.0

          https://www.peterverdone.com/…ote-o-rings/

          0 0
          • Treeper  

            Super, diky snad pujdou sehnat a nebude to nejaky atyp…

            0 0
            • Metalcane  

              Jsou to běžné o-kroužky, do 10 kaček se s nákupem vlezeš :)

              0 0
              • Treeper  

                jj, už jsme se informoval v mistni prodejně, za chvíli pro ně jedu, tak snad se operace Reverba povede :D

                0 0
        • filipino_23  

          riesil som to 3roky dozadu. V chladnom prostredi nechcela vyjet, v teple behala uplne v pohode

          Po odvzdusneni sa problem vyriesil sam

          0 0
          • Treeper  

            No, na ten zpomalený chod v nižších teplotách jsem si už zvykl a počítal jsem s tím, že doma bude zase fungovat jako vždy, bohužel se už nerozjela… Připisuju to horlivému mačkání páčky ( měl jsem to domu daleko tak jsem zkoušel jestli alespoň kousek nevyjede…), doma jsem pak našel olej kolem manžety. Takže podezření na těsnení…

            0 0
            • novas752  

              Pro tyhle případy je dobrý nikdy nejezdit s nastavenim rychlosti vysunutí na max. Když se přestane vracet, prostě to jen natočíš na max a pak doma odvzdušníš.

              Pro bezproblémové fungování v zimě je docela dobrý odvzdušňovat to, když je kolo studený = když přijedeš z chladnější vyjížďky. Dobrá je i ta 1X páčka, která má bleeding edge port – tim se to dá trochu přeplnit (natlakuješ to stříkačkou a přitom uzavřeš port) a pak to funguje úplně v pohodě.

              0 0
    • Johan127  

      Mám taky potíže se sedlovkou reverbe, na novém kole, co mám pár dní. Vůbec venku nevyjíždí..Teď jsem jí dal do bytu a po hodině v teple začala trhaně reagovat, ale pouze při nastavení na max + .Nevím, zda by stačilo odvzdušnit, či zda je potíž v něčem jiném…Nechci se do toho zatím montovat, tak bych to přenechal někomu, kdo tomu rozumí, ale vzhledem k vypláznutí peněz za kolo, aby to nestálo hned milion… Máte někdo nějakou dobrou zkušenost v Praze? Co ta Čistovická? díky za tipy. Včera jsem pročítal to vlákno o servisování a zatím se na domácí servis necítím-nechci to potentit… Jsem reverbe začátečník :-)

      0 0
    • Jan D.  

      Ahoj. Spolu s bazarovým kolem jsem dostal i teleskopku Reverb staršího data. Až na 2cm propad je v moc pěkném stavu, proto zvažuji časem udělat nebo nechat udělat repas. Akorát jsem jelen z toho, jaký je to konkrétně model a jaký servisní kit k tomu patří. Našel jsem akorát kity na jiné modely stejného data. Dokážete někdo na základě fotky níže poradit?

      0 0
      • Concorde  

        Fotka sedlovky řekne asi víc, pokud je to s vnitřním vedením, tak pravděpodobně tento kit

        0 0
        • Jan D.  

          S vnějším vedením. Myslel jsem, že sériové číslo (00.6818.005.020) je důležitější. Je to tato, ale s černým kroužkem: http://seatpostsssss.blogspot.com/…t-316-x.html?m=1

          Zkusil jsem napsat dotaz přímo Koloshopu.

          0 0
          • novas752  

            To neni sériové číslo ale kód produktu. Sériové číslo je to 29T3…

            0 0
            • Jan D.  

              Aha, ok. Díky. Ale pro hledání servisního kitu je asi zásadní ten kód produktu, že?

              0 0
              • novas752  

                Najdi si RockShox Spare Parts Catalog,m nalistuj si tam Reverb 2013 a v seznamu náhradních dílů najdeš spravnej servisní kit.

                0 0
          • Concorde  

            Tak to bude tohle

            0 0
          • Jan D.  

            Děkuji moc, pánové. Už se v tom trochu začínám orientovat.

            Ještě 2 dotazy. Můžu s propadem dál jezdit, když mi nevadí, nebo hrozí poškození sedlovky?

            Neznáte někoho spolehlivého, kdo se repasu reverbů věnuje a nestojí to moc?

            0 0
            • LM  

              Jezdit s tím můžeš, ale bude tě to nejspíš pěkně štvát :-)

              0 0
        • novas752  

          Neni to s vnitřnim vedenim.

          Vnější vedení, 125 zdvih, 31,6mm průměr, 380mm celková délka, MatchMakerX tlačítko. vyrobeno 29. týden 2013.

          0 0
          • Concorde  

            Vejtahy nemá nikdo rád. :D

            Já chtěl vidět sedlovku z důvodu, že krabice nemusí být od konkrétní sedlovky. Vzhledem k tomu že ji dostal

            0 0
    • david25  

      Mam dotaz ohledne servisu. Udelam si kompletni repas, akorat nevim jak vymyslet ten pripravek na odsati oleje na presnou hladinu. Poradi nekdo prosim?

      0 0
      • mirorek2  

        trubička se zip páskou na přesnou míru napojená na stříkačku :-)

        je to stupidnější, než se zdá

        0 0
        • david25  

          super diky, tak jeste jednu vec. Tu vysku hladiny maji v manualech na sram.com? ve videu nebyla :)

          0 0
    • david25  

      Jeste dotaz, je rozdil v stealth A1 A2 verzi? chci si objednat servisni kit. tak at nevezmu blbe. Servisni videa je pro A1 A2 stejne.

      0 0
    • Morchella  

      Zdar, potřeboval bych poradit se servisním kitem.

      Mám sedlovku Reverb B1, model 2019 s vnějším vedením a omylem jsem koupil kit pro verzi stealth. Zdá se, že se ničím neliší, až na provedení toho zakroužkovaného mosazného bazmeku.

      Mohu ten zakoupený kit použít tak jak je? Nebo tak, jak je a tu mosaznou věc nechat starou? A nebo to prodat a koupit novou správnou sadu.

      0 0
      • david25  

        Ja ten kit od tebe koupim a muzes si koupit ten co opravdu potrebujes a mas po problemu :)

        0 0
      • Mr.Duck  

        Je to dlouho co jsem jich delal 12 denne :D Ale pokud jsou rozmery stejne a zavit stejny, nemyslim ze by to nebylo kompatibilni. Uprimne, vetsinou pri servisu, kdyz to neni fest zanedbana sedlovka, staci vymenit IFP a pokud je vylitany bushing. Tesneni v tom zakrouzkovanem (seal head) se da vymenit samostatne, ale koupit se da jen ve velkem mnozstvi pokud to nekdo nerozprodava.

        Bushing z jednoho na druhy muzes prehodit v kazdem pripade, takze pokud ti ze sedlovky netece (jeste jsem to nevidel u Reverbu), tak staci prehodit ten bushing pokud je to vubec potreba. Ale pokud sealhead sedi rozmery, klidne ho tam posli.

        A je to z hliniku ne z mosazi :)

        0 0
        • Morchella  

          Díky, cením si reakce někoho, kdo má Reverba do malíčku zmáknutýho, nicméně nakonec zvítězila varianta 3 a servisní kit prodávám. Bohužel ten správný bude asi dost těžké sehnat.

          0 0
          • Morchella  

            Tak náhodou jsem kit sehnal, ale asi jen proto, že v jednom eshopu měli položku označenou jako „servisní kit pro RS REVELB“ :-)

            Vložku na větší trubku do svěráku mám, na ten vnitřní pístek jsem si držák vyrobil z bukového špalíku a potom už jsem jen dokoupil další tři násrtoje ( 1 – 2 – 3 ), protože to je verze B1 s vnějším ovládáním.

            Byly to teda nervy a krok za krokem podle návodu bylo hotovo asi za 4 hodiny čistého času. Napodruhé by mi to mohlo trvat snad už jen tak 3/4 hodiny. Největší zázrak je, že jsem to nemusel předělávat a sedlovka funguje jako nová.

            0 0
            • mirorek2  

              ta verze s vedením venkem je dost oser odvzdušnit :-), bez těch cajků nemožné…

              0 0
              • novas752  

                I bez cajků se dá.

                1 0
                • mirorek2  

                  ten bleed tool tam rveš zespoda, jak bys ho nahradil? hight tooly jistě…

                  0 0
                  • Morchella  

                    Kdybych měl sedlovku, u které se zasouvá IFP jen 50mm, tak bych si byl ochotnej nějak poradit, ale u té mojí se zasouvá IFP 140mm a než shánět trubku vhodných rozměrů, tak je pro mě jednodušší koupit za kilo ten high tool.

                    0 0
                  • novas752  

                    Ucpeš otvor po hadici, zašroubuješ odvzdušňovák a místo bleed toolu to ucpeš jen tou vrchní krytkou se slepou dírou pro stříkačku. Po instalaci ifp, odlití přebytku z ifp komory a zašroubování sealheadu to víčko zase vyndáš a přebytek oleje odsaješ hadičkou s ryskou v předem vypočítané výšce – hloubka spodního těsnění na poppet valve, tam kde končí zasunutý bleed tool).

                    Neni to o nic moc komplikovanější než s tim bleed toolem, největší prcání u Reverba s vnějšim vedenim je bez nástroje na zasunutí IFP a celkově je to ojeb :-) To i ta Stelath verze mi přijde výrazně příjemnější. :-)

                    1 0
              • Morchella  

                Past vedle pasti, třeba ten krok s instalací IFP a dolitím oleje jsem musel opakovat třikrát. :-)

                Například toto:

                With your other hand insert the inner shaft piston into the IFP tube and stop when you feel hydraulic resistance

                vypadá jednoduše, ale stejně jsem dokázal prorazit ten vnitřní píst moc dolů..

                0 0
    • Lachtis  

      Ahoj, nebudu zakládat nové vlákno, když tohle s tím souvisí…

      Po osazení teleskopky na fatbika velmi silně uvažuji o pořízení teleskopky i na svého xc fulla.

      Pokud bych se do ní rozhoupal, tak by to byla na 99% Reverb AXS. Jen by mne zajímalo, jak jste s ní spokojeni? Přeci jen to zase tolik lidí nejezdí (alespoň v mém okolí) a na netu jsou spíš recenze nového produktu či po krátkém testu. Zajímaly by mne případné mouchy, servisní problémy apod. Zkrátka vše, co by majitelům vadilo.

      Díky, Tom.

      0 0
      • Mr.Duck  

        Sice ji nevlastnim, ale meli jsme ji na tak 20 testovackach co sem mel na starost.

        Sem obecne docela fanousek reverbu takze internetem trochu zkreslenej :) Ale AXS za mne funguje super. Chodi o neco rychleji nez dobre odvzdusneny hydraulicky ovladany reverb, chod je hladky a to rychly odvzdusneni jsem nikdy nepotreboval. Servis AXS jsem nedelal, ale mam pocit ze to bude snad i jednodussi nez normalni, ktery neni zadna veda.

        1 0
        • Lachtis  

          Díky, taky zkušenost, ikdyž bych radši od někoho, kdo to jezdí třeba rok…, ale i tak díky za info.

          Třeba ještě někdo písne, ale je fakt, že AXS Reverba, alespoň z foto bajků, moc lidí nejezdí.

          0 0
          • Concorde  

            V mém okolí ji jich jezdí několik a zatím bez chronických problémů. Nicméně roční servis i tak doporučuji dělat, mazivo se hodně degraduje

            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.