Zdravím,
podařilo se mi urvat a zničit koncovky bovdenů hydrauliky jak u páčky tak sedlovky.
Nemáte někdo??? nebo nevíte kde sehnat?? českej dovozce RS je nemá a už to trvá nák dlouho :-(
Zdravím,
podařilo se mi urvat a zničit koncovky bovdenů hydrauliky jak u páčky tak sedlovky.
Nemáte někdo??? nebo nevíte kde sehnat?? českej dovozce RS je nemá a už to trvá nák dlouho :-(
Můj Reverb přestal držet nastavenou výšku. Při zatížení se propadá o cca 2cm. Neopravoval si to náhodou někdo doma? Z nákresů a řezů mi není úplně jasné kterou součástku je třeba vyměnit, aby to zase začalo fungovat jak má.
Nejspis by stacilo vymenit tesneni ventilu. Jako prvni bych zkusil povolit matici na serizeni rychlosti ,jestli neni v systemu moc oleje a nedovira se kvuli tomu ventil.
Přifouknout nepomáhá, to se tu už řešilo a matice serizeni rychlosti taky nezabírá. Mi to připadá jako by se dostal vzduch do olejové části. Ventil změny funguje dobře. Zastavuje vysouvání kdekoli tak jak má. Ale v kterékoli nastavené poloze pruží o 2cm.
jestli to propruzi ,tak je tam asi opravdu vzduch.
Meni se tesneni na IFP, a je to kompletni rozebrani a slozeni. Zitra me zrovna jedno ceka..
tak ti preji uspech pak mi napis jak se ti to povedlo a jestli ti poslouží :)
odvzdušnění pomůže
Nemáte tip na návod na odvzdušnění olejové části. Já našel jen originál sram service video. Tam je ale komplet rozborka Reverba. Jde to dvzdušnit jednodušeji?
Jedná se o zavzdušnění hlavní komory. Též jsem vloni řešil stejný problém, veškeré domácí oparace (přifukování, odvzdušňování) nepomohly. Proběhla oprava v rámci záruky – měnily nějaká těsnění. Kdyby to bylo po záruce, tak by to stálo tuším 1500,–. Ale tu cenu si moc nepamatuju, musel bych to vyhledat na reklamačním protokolu.
Vykopu to,
na BF jsem navod na odvzdusneni sedlovky (nikoli packy) nenasel, tady ano a fungoval mi, tak trebas nekomu poslouzi..
Je to prispevek z 28.6.2014 (dole):
http://forums.mtbr.com/…-785890.html
KTX@
PS: jen pro odvazne co se neboji kuchat natlakovane veci plne oleje a mini dilku (vypusteni vzduchu ani povoleni odvzdusnovaku nepomaha).
ahoj, mám stejný problém se zavzdušněním hlavního válce, bohužel z odkazu nejsem dost moudrý. můžeš to v pár bodech popsat?
díky
Depressurise the cylinder and, using the remote, fully depress the seatpost. Depressurise the seatpost again! You really don't want any air left in it or you'll get a face full of oil and metal when you remove the top circlip!
Clamp the post into a vice, taking care not to scratch it. I had no aluminium jaws, so used cardboard – worked ok
Very carefully, remove the small circlip at the top of the post. Even when pressure is removed, it comes out with a pop – be ready to catch the bits!
Remove the circlip, retaining washer and small metal top cap
You should now be able to see the main valve. Using needle-nosed pliers, remove it using the spike on the top.
You can now peer down into the main oil cylinder. I then carefully added enough oil to reach just past the bottom of the piston. (see below)
Replace the piston – it needed a firm wiggle to get it properly seated and pushed down.
Replace the small metal cap, washer and circlip.
Re-bleed the actuator circuit, as you've just emptied half of the oil out of it
Hopefully, you're fixed!