• HonzaRez

    Zdar, mám pocit, že tu kdysi bylo podobné vlákno, kde bylo možno dojít rychlé rady, takže bych si dovolil to zase zkusit.

    Mám stejně blbý problém, jako před delším časem, jen technologie se posunujou, já zůstávám na místě… Mám brzdy sady Ultegra 6700 a zaboha nemůžu přijít na to, jak povolit páky, abych je mohl posunout na řítítkách. Stáhl jsem si i návod, ale když zmáčknu páku a koukám do mezery, tak tam ten imbus šroub nevidím… Je možné, že je izolovaný-ucpaný kouskem pryže nebo jako tam mám kouknout?

    Díky moc.

    0 0
    • ˘Ö˘ Krab  

      Nahoře pod gumou. http://si.shimano.com/…download.php?… číslo 12

      0 0
    • Vilém  

      Tady to mas nakresleny, je to nahore pod gumou.

      Jo a to vlakno, o kterem pise, je o dva posty pod tebou:)

      0 0
    • Deadlift  

      Ahoj,

      dnes jsem namontoval repasovaný tlumič zadní stavby na karbonový rám. Jak moc mám čepy utáhnout? Je dán nějaký mom ent nebo je to „jedno“? Díky

      0 0
      • allrose  

        Mám psání 12Nm.ale tolik nedotahuju :)

        0 0
        • Deadlift  

          Díky – studoval jsem manuál k RT monarch, ale je tam kdejaká kravina jen ne ten moment. Někde píšou pro jiné tlumiče 8 nm. Když jsem to povoloval, zdálo se mi, že jsem to musel povolit víc než jsem to teď utahoval. Zítra to překontroluju momenťákem (stejně potřebuju utáhnout sedlo správně na 6–8 nm a dofoukat ten zadní tlumič.

          0 0
          • TheJD  

            Tohle nezavisi na tlumici. Budes to mit napsane nekde v manualu k ramu.

            0 0
            • Deadlift  

              Cože? To mě nenapadlo:o) Zkusím zda něco takového vůbec mám:o)

              0 0
              • novas752  

                Koukni na stránky výrobce. Manuály na kolo maj často univerzální pro všechny modely v jednom pdf.

                0 0
              • ZPetr  

                Horni 11Nm, u spodniho to nemaji uvedene.

                0 0
                • Deadlift  

                  Dííííííky.

                  Mám rám Merida X0 CF z roku 2013. Dnes jsem to utáhl jen „od oka“ aniž bych vyjel. Zítra to doladím na 11 nm. Už bych vyjel, kdyby pořád tak nechcalo.

                  0 0
                  • ZPetr  

                    Vim, mam stejny, kdyz jsem ho kupoval tak jsem si vyzadal utahovaci momenty. Koukali na me jak na blazna co to po nich chci ale pak mi ho z centraly dodali.

                    0 0
                    • Deadlift  

                      Vždyť já vím:o)

                      To jsi dobrý – mě to nenapadlo a když to není napsané na dílech, tak nevím. Děkuji moc.

                      0 0
                      • ZPetr  

                        Schodou okolnosti mam tlumic na reklamaci, nefunguje zamykani. Ty s x lockem nemas problem?

                        0 0
                        • Deadlift  

                          Měl jsem. Nechal jsem zrepasovat (tekl olej) a vypadá, že funguje. Nechával jsem

                          zrepasovat v Havířově. Zítra ho nafopukám a zkusím. Lockout chodí lépe než před repasí, ale ne tak superjistě jako lockout od vidlice. Ten je ale mechanicky n

                          lanklem – ne hydraulicky.

                          0 0
                          • ZPetr  

                            Ja to mam v zaruce. Tak doufam, ze bude ok. At ti to jezdi. :-)

                            0 0
    • HonzaRez  

      Tak nevím, jestli bych neměl psát radši do servisních kiksů… Podařilo se mi vyměnit řetěz na starém městském treku, ale samozřejmě je to jen částečné řešení problému. Pořád mi to občas přeskakuje a to z jednoduchého důvodu – pastorek je samozřejmě sjetý. Ale né všechna kolečka. 3 ze 7 jsou špatná, ostatní 1–2 a 6–7 jsou dobrý. Má cenu přemýšlet o nahrazení jenom těch špatných koleček, dělá se to vůbec? Nehledě na to, že bych to sám levýma rukama nezvládl…

      0 0
      • Vilém  

        Pokud bys je mel kupovat, tak to cenove nema smysl. Navic na sedmikolo uz bys je ani nesehnal. Takze bude vysomrovat neco pouzitelnyho po servisech, nebo koupit za par Kc novou kazetu.

        0 0
    • HonzaRez  

      Tak jsem tu opět s poradnou U Matláka… Jaké máte fígle na povolení závitu, který nejde a nejde? Potřebuju u starého kola dát nové pedály, levý šel, ale pravý zaboha nejde. Zkoušel jsem tam stříknout WD, pak taky Kontaktol, kolega radil foukat na to foukat pistolí pro teplé, prostě ne a ne.

      Máte někdo nápad…?

      0 0
      • novas752  

        No prolejt WDčkem, horkovzduška, vzít co nejdelší klíč nebo ho prodloužit trubkou, roxorem apod., klíč nasunout zepředu a buď za něj tahat nebo zapřít o zem a na pedál dupnout, povolit to musí. Pak očistit závity a pořádně namazat hustou vazelínou a dotahovat s citem.

        0 0
      • blue.sun  

        Zkoušet a zkoušet, on jednou povolí. Taky jsem to už vzdával a nakonec to šlo.

        A hlavně netočit na špatnou stranu.

        0 0
      • Libores  

        obrácený závit?

        0 0
      • plzakj  

        Klic nastavenej 150cm trubkou. Bud povoli zavit nebo klika.

        0 0
      • Jakobo  

        V prve rade sundat kliku, klic nebo kliku chytit do sveraku a pak to 100% povolis. Nejlepsi je chytit do sveraku primo osu pedalu a oprit se o kliku. Jen pocitej s tim, ze pokud je zavit zarostly sundas i s hlinikem na zavitu. Stalo se mi to 2× pri servisu cizich kol. Poprve u nejakych predpotopnich klik Deore nekdy po 20 letech, kdy kolo stalo roky venku na desti a podruhe u STX. A dej bacha az ti vyklouzne klic nebo povolis pedal at si neroztrhnes ruku o prevodnik. Nejlip sundat, dostanes lepsi grip.

        0 0
        • Morchella  

          Tak to bacha si říkám vždycky a stejně mě občas překvapí, jak jsou zuby převodníku blízko :-) Jinak kámoš nemohl sundat pedály, ale dělal to pouze inbusem. Poradil jsem mu použít hlavně stranový klíč a najednou to šlo.

          0 0
        • jIrI___  

          Díky ruce pokousané od převodníku si už navždy budu pamatovat, na kterou stranu se pravý pedál povoluje :)

          0 0
          • Petr L2  

            Brzdová kapalina dobře vzlíná a pomáhá při uvolňování. Tedy myslím tím cokoliv kromě minerálu co mají Shimano a pod.

            0 0
    • l-e-t-o  

      mám taky jeden rychlodotaz.

      Když sundám hadici od brzdové páky (potřebuju kompletně očesat rám), je potřeba při zpětné montáži zkrátit hadici, dát nový trn a olivu nebo jde použít oliva a trn, který zůstal na hadici?

      Dík

      0 0
      • jIrI___  

        Jedna páka se starou olivou protékala a na druhá páka normálně těsnila. Asi záleží, jak si stará oliva sedne a jak moc je omačkaná. Tak či tak doporučuju dát olivu novou.

        0 0
        • Kellly  

          Přehazoval jsem vzájemně hadice asi po 1200 km (kolo z Německa mělo brzdy naopak než je u nás zvykem) a žádný problem nebyl. Jen jsem je přešrouboval, bez krácení a výměny trnu nebo olivy.

          0 0
          • LM  

            Technická: je fakt potřeba dát na závit trnu a kompresní matky DOT compatible vazelínu? Nestačilo by na to jenom kápnout trochu DOTky?

            Chtěl bych zkrátit hadice u SRAM Guide, mám originální bleed kit ale ta vazelína v tom samozřejmně není. A soudruzi tam navíc dali 2 olivy ale jenom jeden trn, takže půjdu do města minimálně pro něj…

            0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • ZPetr  

      Je patka na kole kompatibilni pro hazky Sram i pro Shimano? Aktualne tam mam X0 10 sp a uvazuji o 11 sp nebo Eagle. Dik

      0 0
    • Morchella  

      Mám dotaz na ramínko přehazovačky, ale ve špatném vláknu, tak prosím kliknout zde, díky.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.