Salzkammergut - technická způsobilost kola

106 nepřečtených
  • pee.tr

    Chtěl bych poprosit o radu/zkušenost s kontrolou kola před trasou A, letos prý už i před B. Co ještě projde a co ne, zda už někoho odtud vyhodili atd. Mám dlouhodobě nepatrnou vůli v zadním kole, o jejíž odstrannění se již několikrát marně snažili v servise. Vždy to vydrží prá km a je to tam zpět. Údajně se jedná o vůli mezi ložiskem a nábojem, tedy nikoliv v kuličkách. Cítit to je jen v určité poloze otočení kola (což by pak ale zase ukazovalo na kuličkovou dráhu?) a fakt málo. Na druhém kole mám obdobnou daleko větší a jezdím s ním 20tisíc km bez problémů. Ptám se, abych věděl, zda se to mám snažit znovu v servisu řešit. Ložisko mi tam loni už i zalepili před Salzkou, ale hned po ní se vůle objevila znovu, tak jsem to už nechal být. Děkuji

    0 0
    • TJK  

      a myslis ze jdou po nefunkcnich komponentech a nebezpecnych zavadach nebo nepodstatnejch drobnostech jako je lehka vule v naboji??? … myslim ze odpovedet si budes umet sam…

      0 0
    • karliner  

      Ona je to asi dost dřina podívat se na jejich web a přečíst si o tom.

      0 0
      • Bulda  

        jsi si opravdu tak jisty, ze si to autor neprecetl?

        nech uz toho a jestli nevis, mlc, jestli vis, porad…

        :)

        0 0
        • sharkeeCZ  

          ale ono to tam orpavdu je!!!

          Účastníci na trasách A a B musí před vyzvednutím startovních čísel na kontrolu kol. Kontrola bude provedena u Festsaalu. Kontrolovány budou jen bezpečnostní díly jako brzdy, šlapací středy, ložiska řízení, dotažení šroubů, stav plášťů, rámů a vidlic. Kdo projde kontrolou, dostane potvrzení, které odevzdá u prezentace. Pozor! Kola nebudou během kontroly opravována! K tomu jsou na Expo servisní stánky, jejichž kapacita je omezena. Prosíme proto, abyste si před Trophy nechali zkontrolovat vaše kola doma, nebo například i u našich partnerů.

          http://www.salzkammergut-trophy.at/pravidla-pid636

          0 0
          • Bulda  

            nemyslíš si, že jsem si to nepřečetl, než jsem to sem napsal, že ne? :)

            0 0
            • sharkeeCZ  

              evidentne neprecetl, nebo jen trollis

              je tam jasne napsano, co se kontroluje? Je! Pro ktere trasy? Take!

              0 0
              • Bulda  

                taky bych si chtěl byt vždy tak jisty jako ty :)

                bohužel, tentokrát jistota není na miste, viz nize :)

                počkej az tobe nebude něco uplne jasne a někdo ti takhle odpovi, pochopíš…

                0 0
                • sharkeeCZ  

                  Je to zcela jasne, neboť web odpovida na obě otázky tazatele, zatímco Ty ted varis z vody, abys nebyl za hlupáka. Tyhle sisluzni trolly nemam rad. Více to komentovat nehodlám.

                  0 0
                  • Bulda  

                    není to jasne, je to velmi obecne, zvlaste diky pouziti slova JAKO (dost zalezi na prekladu, original jsem necetl, jen CZ verzi), leda by tam byl uplny seznam zavad, které se (ne)uznavaji, vysvetleni nize (odpověď Ruprtovi)

                    když da clovek dost penez za startovny, dopravu atd. tak si holt chce byt jisty ze ho nevyhodej a jak se říká, lina huba holy nestesti – co je na tom spatnyho ze se zeptal?

                    ver tomu, ze jsem si to precetl, prave proto, abych vedel o cem je rec a taky proto, ze me to samotného zajima (ostatne proto jsem vůbec otevrel cely to vlakno), bo když jsem salzku jel, tak tohle ještě nebylo

                    ja zas nemam rad takovy co se sotva zaregistrovali a hned delaj mistry světa :)

                    tu posledni vetu moc radi pouzivaji ti, kterym dosly argumenty :)

                    0 0
                    • Ruprt2  

                      Raději skousnu, když někdo napíše blbě i/y a má to hlavu a patu, než když napíše na 12 řádků, které mají nulový obsah.

                      Zkus se nad tím zamyslet ;-)

                      0 0
                      • Bulda  

                        souhlas, špatně zařazeno :)?

                        0 0
                      • sharkeeCZ  

                        +100

                        0 0
                        • Bulda  

                          Jukněte na Tinu, borci…

                          0 0
                          • Ruprt2  

                            Myslíš, to jak radí jak podvádět kontrolu s půjčenýma kolama?

                            0 0
                            • Bulda  

                              moc dobře víš, co jsem myslel :)

                              bud konkrétní a ukaž (nebo překopíruj) mi těch 12 řádků s nulovým obsahem, kdyby to bylo moc práce, tak klidně stačí jeden :) …bez důkazů není obvinění :)

                              vy jste holt borci, co je jim hned všechno jasný, o tom žádná, může bejt :) smiřte se ale s tím, že existují i takoví, kterým některý věci úplně jasný nejsou třeba i po přečetní návodu, propozic atd. a tak se prostě zeptají, a kupodivu na foru, které je k tomu, světe div se, určené …na rozdíl od honění si ega

                              Zkus se nad tím zamyslet ;-)

                              0 0
                    •  
                      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                      0 0
                  • Bulda  

                    jojo, budouci cas je spravne – pochopíš – ani jsem necekal, ze to bude hned :)

                    0 0
            • Ruprt2  

              Jestli je to nějaká tipovací soutěž, tak já myslím, že jsi to nečetl. A snažíš se to natřít Karlinerovi, za ten pravopis, na který tě posledně dostal a evidentně jsi to nepřekousl :-)

              Jaká je cena?

              0 0
              • Bulda  

                četl, takže i kdyby, tak smůla :)

                je to tam napsané dosti obecně: bezpečnostní díly JAKO!! brzdy, šlapací středy…

                jestli je střed bezpečnostní díl, tak pak by klidně i ty ložiska kol být mohly, dokonce bych řekl, že vakl v kole je nebezpečnější, než v středu …dotaz autora tedy naprosto chápu

                a ano, Karlinerovo bezdůvodné navážení se do lidí tady mi docela vadí, kdybych ho osobně neznal, z jeho online projevu bych si myslel, že je to pěkně namachrovanej blbeček (což si také plno lidí, co ho neznají, myslí, už několikrát jsem někomu vysvětloval, že v reálu je docela normální :)

                působí to podobně blbě, jako ty hrubky, člověk si pak rozmejšlí, jestli na takovej dotaz vůbec odpoví, když autor nerespektuje ani shodu přísudku s podmětem

                0 0
                • Ruprt2  

                  Takže vidím, že jsem se trefil přímo do černého.

                  A to jsem ani moc nemířil :-)

                  0 0
                  • Bulda  

                    Tos ani nemusel, ja se za to nestydim (ani za to, ze mi vadi hrubky, ani za ten zbytek) a proto jsem se k tomu bez muceni priznal :)

                    Chces-li nekoho, kdo si o Karlinerovi mysli to, co jsem napsal, mohu tez slouzit :)

                    jen s tim chrupem jsi dost vedle …jak uz jsem psal v tom zminenem vlaknu, Karlinera osobne znam

                    0 0
                • jecnak  

                  +1

                  0 0
                • jeffino  

                  tohle je docela zajímavý, jak virtuální prostředí může měnit, chování či reakce některých jedinců, jako by v nich ožívalo nějaké jiné já, jenom mi to potvrzuje celkovou schizofrenii naší společnosti, doma, v práci, někde venku něco neustále předstíráme nebo jsme nuceni předstírat (např. šefovi v práci nemůžeš říct pravdu) a ve virtuálu se jakoby „osvobodíme“, nebo alespoň někteří z nás:), jistého typu psychohygiena asi:)

                  0 0
                  • Ruprt2  

                    Jestli ty se chováš tady na fóru stejně jako v reálu, tak hádám, že jsi učitel na prvním stupni?

                    0 0
                • karliner  

                  Buldo, radši mlč.

                  0 0
                  • Bulda  

                    neblufuju, Máro, klidně ti okolnosti rozhovoru i tu osobu, která tě zařadila do skupiny lidí typu Jose de Sax a Olkyc prozradím někdy osobně

                    0 0
                    • karliner  

                      Podívej, mě je to jedno, o každém se leccos říká, žejo :-)

                      Ale myslel jsem to tak, že jednou větou se do mne navezeš a druhou mi vyčteš navážení se do lidí, ale co už s tím, body sis získal a nic většího za tím nevidím.

                      0 0
                      • Bulda  

                        Volil bych trochu jinou terminologii :)

                        Ty ses navezl jako první do pee.tra, já se ho jen zastal, jelikož jsem tam, kam jsi ho ty odkázal, odpověď na jeho problém nenašel, nic většího za tím nevidím.

                        0 0
            • ememem1  

              a comu tam nerozumies?

              0 0
          • Tina  

            Je zaujímavé, že v angličtine je namiesto stav plášťů uvedené and condition of the wheels. Ja by som to v preložila ako stav kolies. T.j. nie len plášťov. Ale v nemčine je Zustand der Reifen čo zase znamená stav plášťov :)

            0 0
            • Bulda  

              Dík, konečně konstruktivní odpovědi.

              Jestli si pee.tr přečetl EN verzi, tak je jeho dotaz naprosto smysluplný.

              0 0
    • tom xtr  

      Hele, mírná vůle v náboji nebo v ložiskách či v čem, ta tě na Ačku nezastaví, max. se o něco po závodě zvětší.

      Při kontrole tohle řešit nebudou, pokud je to málo, kontrola je (nebo aspoň vždycky byla) jen základní vizuální, a pokud kolo vypadá na pohled bez problémů, a ne jako veterán, tak max. tak zkusí chytit za brzdy.

      Tzn. pokud jsi s kolem po technické stránce spokojenej ty (až tedy na ten mírný vakl), tak oni na 99% budou taky.

      Co tě může zastavit, jsou jiný věci, který kontrola moc neřeší, třeba:

      • Vytahanej řetěz s rizikem přetržení,
      • sjetý brzdový desky, na to zvlášť bacha,
      • blbě fungující řazení, střílející převody v prudkým stoupání,i těžký chod řazení a třeba taky leta neměněný lanka a bovdeny,
      • sjetý pláště a tím pádem náchylný k defektu (tady by i kontrolamohla zbystřit, kdyby to bylo moc okatý
      • + možná i něco dalšího, ale už mě nic extra nenapadá, co lidiběžně podcěňujou.

      Určitě bych ale žádný opravy ani změny na kole nenechával na doladění až v Rakousku, že tam třeba něco dokoupíš.

      I když jedeš třeba 2 dny předem, tak je tam najednou na všechno strašně málo času.

      Good luck.

      0 0
      • Bulda  

        konečně někdo pochopil, o co autorovi šlo

        dík i za něj

        0 0
      • McBlacky  

        blbý je taky nemít otestovanou sedlovku, respektive její zajíždění do rámu.

        0 0
      • McBlacky  

        blbý je taky nemít otestovanou sedlovku, respektive její zajíždění do rámu.

        0 0
      • pee.tr  

        Děkuji za radu. Mám za sebou 3× B trasy a jak už jsem uvedl, předloni jsem byl přítomen i kontrole kámošova kola před A tratí. Chtěl jsem si jen přečíst pár možných zkušeností od ostatních. Děkuji.

        0 0
      • cubas  

        Loni jsem měl problém s pláštěm, který byl skoro nový, ale podařilo se mi ho týden před v Krkonoších trošku trhnout (cca 1×2 mm). Opraveno knotem a záplatou, a moc se jim to nezdálo. Ale nakonec mě pustili.

        0 0
    • nitraq  

      Pokud to seřízení vydrží pár km, tak co to dát do servisu těsně před odjezdem, aby to na technickou kontrolu bylo ok? Je to sice takový vyčůraný řešení, ale jestliže ta vůle při jízdě nevadí a máš jen stres z kontroly, tak by to mohlo stačit.

      0 0
    • Tina  

      A ideš na Salzku sám? Čo si požičať od kamaráta kolesá iba na tú prehliadku?

      0 0
    • Fran-tic  

      na takových závodech je kontrola víceméně vizuální + ti zatahají za brzdy, nějaké vůle v ložiskách bych neřešil. o nic moc tam nejde, kouknou na pláště, jestli nejsou ko, jestli kolo není nějaký vergl a ty brzdy, jestli se nechytají až u gripu a pošlou tě dál :) nečekal jsem teda tak rozsáhlou diskuzi vzhledem k takové prkotině :)

      0 0
      • Bulda  

        jo, to zní rozumně

        však ona by tak rozsáhlá nebyla, kdyby odpovídali jen takoví, co k tomu mají co říci a ne ti, co místo rady začnou urážet a ponižovat

        0 0
      • Bulda  

        to zní rozumně

        však ona by tak rozsáhlá nebyla, kdyby odpovídali jen ti, co k tomu mají co říci a ne ti, co místo rady začnou hned ponižovat a urážet…

        0 0
        • Bulda  

          hm, někde se stala chyba :)

          0 0
        • Ruprt2  

          Zase poučuješ?

          Bulda: 16 příspěvků

          Bulda k věci: 0 příspěvků

          0 0
          • jecnak  

            Znas to o te potrefene huse? V tvem pripade to myslim sedi dokonale.

            0 0
            • Ruprt2  

              Tak mě blokni :-)

              0 0
              • jecnak  

                Proc, ze ze sebe delas kasparka? Apon se zasmeji i ostatni.

                0 0
                • Ruprt2  

                  Myslel jsem, že to máš ve zvyku, aby sis nešpinil ruce a někdo ti nemohl psát nic o potrefených husách.

                  Tak jsem se asi mýlil promiň.

                  0 0
                  • jecnak  

                    Myslel jsi spatne, ostatne jako je u podobnych kecalku zvykem.

                    0 0
          • Bulda  

            konkrétně?

            a tvůj výčet :)?

            0 0
            • Ruprt2  

              Gramatiku dáváš slušně, ale na počtech musíš ještě zapracovat ;-)

              0 0
              • Bulda  

                napočítal jsem něco jiného, tak se jen už podruhé ptám, co konkrétně jsi kde sečel, nebo spíš nesečetl, ale ty to evidentně sám nevíš :D

                jde o to druhé číslo :)

                0 0
                • Ruprt2  

                  Ty se už chceš jenom hádat a já se v tomto vlákně bojím Ječňáka.

                  0 0
                  • Bulda  

                    Ne, ty neumíš číst, jinak bys moc dobře věděl, co po tobě chci :) …at už jde o tu 12ku, nebo tu nulu

                    0 0
                    • Ruprt2  

                      Hele, když ti přestanu psát, tak se budeš tvrdě znovu a znovu dožadovat svých odpovědí, jako v tom tvém minulém gramatickém okénku?

                      0 0
                  • jecnak  

                    Od cloveka, co na b-f jen prudi, hada se a dohaduje, je to opravdu vyborna veta.

                    0 0
                    • Ruprt2  

                      Promiň mami :-)

                      Už jdu odsud už pryč, klidně si splkněte jaký jsem debil a jak jste si beze mě konečně pokecali k tématu.

                      Vždyť vod toho to tu taky je že?

                      0 0
                      • Bulda  

                        I ty náš chudáčku, že bychom tě odsud nadobro vypráskali :)?

                        To musí bejt děsnej pocit… :D

                        0 0
      • orm  

        Mohu se zeptat, kolik lidí, kteří tu píšou, že kontrola je vesměs vizuální, tu kontrolu na salz reálně prodělalo?

        Byl jsem tam loni a rozhodně to vizuální nebylo. Kontrola zabrala ca 10 minut. Mají podrobný manuál co a jak testovat a opravdu to testují. Vůle ve středu, vůle v kolech, opotřebení plášťů, opotřebení destiček/špalků, na to vše opravdu koukají a pokud se jim něco nezdá, tak neváhají tě nepustit dokud si to neopravíš.

        Potkal jsem hodně lidí hledající servis, včetně mě. Měl jsem vůli v klikách k vůli vydřené plastové podložce středu truvativ a docela jsem se zapotil, tedy v servisu se zapotili, než mi sehnali náhradní a kontrolu jsem stihl jen tak tak.

        Nechci strašit, není to nic hrozného, ale zároveň je potřeba napsat, že to neberou na lehkou váhu a není to jen formální.

        0 0
        • McBlacky  

          dost možný, že si to pletu s kontrolou jinde, jel jsem dvakrát A, nevím od kdy je povinná na Salz. Prakticky na žádném závodě mě na kontrole neprudili, to je věc, kterou bych si pamatoval.

          0 0
          • orm  

            Letos to bude potřetí co to budou kontrolovat. Předchozí dva roky to kontrolovali jen na trase A. Předloni jsem nebyl, takže loni to pro mě byla premiéra.

            Nepíšu, že prudí, ale jedou podle manuálu. Ti lidé byli mladí kluci, podle mě bez větších technických znalostí, ale mohu se plést, kteří dostali nějaký seznam věcí, které mají zkontrolovat a co mají tyto věci splňovat. Pokud nesplňují, tak tě pošlou si to opravit.

            Svým příspěvkem jsem chtěl jen napsat, že ta kontrola není formalita.

            0 0
            • marios  

              Naposledy jsem byl předloni –2012 a konstrolu si nepamatuju, možná se mě jenom ptali, jestli mám kolo OK.

              0 0
            • cubas  

              Ano, souhlasím. Viz můj příspěvek výše. Byl jsem sám překvapený čeho všeho si všímali.

              0 0
          • Fran-tic  

            já to mám stejně, tam jsem něco takového nezažil a na jiných velkých závodech, kde bych řekl si tohle hodně hlídali (kontrola utažení helmy a jak sedí, komplet kola), nikde neprudili.

            0 0
        • pee.tr  

          Přesně, přávě proto jsem se ptal, že jsem tu kontrolu už také viděl (ne na svém kole). Dokonce si zapisovali do PC značky rámu, brzd atd. Asi tu vůli ještě zkusím pořešit. Díky.

          0 0
        • tom xtr  

          Jel jsem Salz naposled 2012 (tenkrát A) a předtím ještě 4× od 2008. Jak to bylo s kontrolou 2013 teda nevím, ale 2012 to bylo jak píšu výš: borec viděl nový model kola, vzal za brzdy zkusil zabrat, shora kouknul na desky a bylo hotovo. Nejpřísnější kontrolu jsem si určitě dělal já sám doma, takže určitě nechci říct, že by tam měl jet s nepřiraveným kolem, naopak.

          to pee.tr – mimochodem s tím vaklem vzadu: jezdil jsem s podobně mírným vaklem na zadním kole letos půl roku na Crossmaxech 29 (nedal se odstranit seřízením, ne úplně řídký jev jak plyne z diskuzí), pak už mě to sralo, tak zadní kolo v servisu poslali na reklamaci, opraveno obratem (výměna ložiska) + vyměněný těsnění + mě lehce zdrbali, že nepoužívám ten jejich drahej Mavic minerální olej, a je po vaklu a už je to OK.

          0 0
          • pee.tr  

            Já ho mohl taky loni reklamovat (vůle v novém kole po cca 400km), ale upřednostnil jsem rychlou opravu v servisu výměnou ložisek. Vůle ale byla po 100km zpět. Tak zpět do servisu, ložiska už neměnili, ale zalepili mi je do náboje. 50km klid a pak opět vakl, i když mírnější.

            0 0
    • jakub  

      ahojte vtírnu se na totok vlákno

      moje v sobotu jede maraton a já za odměnu v neděli vylezu nějakoku ferratu v okolí Dachsteinu, nemáte prosím nějaké typy na lehčí ferratu než přímo na Dachstein, polezu úplně poprvé ( poprvé polezu na ferratu, s lezením mám zkušnosti), výbavu mám, ale nemyslím si, že samotný bez přípravy, resp. bez zkušeností by bylo vhodné lézt na 7hodinovou ferratu přímo na Dachstein, díky za jaké koliv info

      0 0
      • scret  

        muzes zkusit feratu primo z Hallstadtu – Echernwand kl.- defacto hned vedle zubacky do solnych jeskyni… Zabere cca hodku a neco? pokud lezes, tak ti urcite delat problemy nebude…

        Laserer kl. – taky neni spatna, je to spis takova „zkusebni“ pro zacatecniky, ale hezka, kochaci, leze se nad jezerem Gosau… Zabere taky cca necelou hodku…

        0 0
        • Bulda  

          Nevede něco i přímo od Ewige wand? Tu to má kámoš na fotkách, řekl bych i dle reklam na předchozí fotce, že je to ono.

          http://biketeamkralupy.rajce.idnes.cz/…-13.7.2014/#…

          By mohl zafandit, pofotit a po anglicku zmizet aniz by prekazel …ale asi zas az pristi rok koukam :)

          0 0
          • scret  

            ewige kl. je myslim dost kratka…

            0 0
            • Bulda  

              muze byt, jen me to zaujalo na ty fotce, odlez vypada docela hezky exponovane :) mozna by z ni byly i hezky fotky zavodniku, vic o ni nevim

              0 0
              • scret  

                jj, udava se, ze je to exponovanejsi misto, ale jsou tam koliky a neni to nejak obtizne… Jsou horsi:)

                ale mas pravdu, mohly by byt odtamtud pekny fotky na bikery…

                0 0
    • karliner  

      Tak asi abych odpověděl za všechny teoretiky a mravokárce. Kontrola probíhala, fronta tam byla solidní, zkusil jsem tedy registraci bez technické kontroly a helemese, ono to klaplo a po štemplu nebo co dávali při té kontrole se nikdo nesháněl.

      0 0
      • Bulda  

        je jasny, ze se nejednalo o nahodu, nepozornost poradatele u prezentace, ale o standardni postup :)

        0 0
        • karliner  

          To už nevyřešíme. Ale jisté je, že kouzlo osobnosti to u mne nebylo :-)))

          0 0
          • McBlacky  

            přiznej že celou dobu lakuješ a poslal jsi tam Emu :)

            0 0
          • Bulda  

            Jisté je, že jsi měl prostě štěstí, takže jako rada jak „projít“ kontrolou je to k ničemu, nehledě k tomu, že již radu Tiny k výměně kol tu někdo výstižně nazval podvodem, tohle je ještě o dva levely jinde :) Sice mi taky ta kontrola přijde zbytečná, to by měl být každého zájem, mít bika v kupě, ale možná kdybych měl zkušenosti pořadatele závodu s víc jak 4000 účastníky na trati (kolik bylo na kontrolovaných distancích jsem nezjistoval), změnil bych názor, asi vědí proč to zavedli. Každopádně, jak si můžeš přečíst níže, vůle v ložiscích předmětem kontroly byly a o to tu od začátku šlo.

            0 0
            • karliner  

              Dozvěděli jsme se akorát to, že někomu kolo nekontrolovali vůbec, někomu zběžně a někomu více. Čili vlastně nic.

              Tobě se ale sluší poděkovat za to, jak jsi to z gauče všechno vysvětlil, pojmenoval jednotlivé aktéry a nakonec i rozhodl.

              0 0
              • Bulda  

                Dozvěděli jsme se odpověď na původní dotaz. Smutné je, že jen díky tomu, že si na něj autor nakonec odpověděl sám a až ex post. Co jsme se dozvěděli navíc, jak a kdo to voch..l, lepší nerozebírat :) Jestli to někomu kontrolovali a někomu ne a někomu to prošlo i bez kontroly je fuk, bo nikdo předem neví, jak přistoupí zrovna k jeho biku (případně jestli mu to projde) a je tedy potřeba být připraven na tu nejpodrobnější variantu kontroly.

                0 0
              • Splinter  

                ze te to bavi, kdyz nemas co rict, tak mlc…

                0 0
                • karliner  

                  Tos ale chtěl pověsit za Buldu, viď? Protože jinak není jasné, na co reaguješ.

                  0 0
                  • Splinter  

                    ne za tebe, reagoval jsem obecne na tvoje posty po celym BF..

                    0 0
                  • Bulda  

                    že ti něco není jasné ještě neznamená, že to nedává smysl :) …některým ale dělá problém si to i jen připustit :)

                    Co jsi se kupříkladu dozvěděl z této věty? „Kontrola probíhala především na vůle v kolech, v klikách, v hlávku (důkladně), ve vidlici a kontrola destiček či špalíků.“ Nic? Pak je mi tě líto :)

                    0 0
                    • karliner  

                      Podívej, já tam byl, tys tam nebyl. Přesto víš všechno líp. OK, necháme to být.

                      0 0
                      • Bulda  

                        A co jako, to něco znamená? Nebyl, ale přečetl jsem si post někoho, kdo tam byl a tu kontrolu prodělal, na rozdíl od tebe :)

                        Zato ty víš líp i to, kdo kam chtěl zařadit svůj příspěvek, viď :)

                        Zase jsi se vyhnul otázce :)

                        0 0
                        • karliner  

                          To je marný.

                          Howgh!

                          0 0
                          • Bulda  

                            Jojo, čekat, že odpovíš na otázku, když bys odpovědí ze sebe udělal trotla, asi marný bude :)

                            0 0
    • pee.tr  

      Tak abych sám svou novou zkušeností odpověděl – fronta dlouhá, kontrola relativně rychlá a než jsem vyplnil lejstro se jménem, číslem a typem kola a otočil se k mechanikovi, bylo zkontrolováno a kolo přejímkou bez problémů prošlo. Nicméně ve frontě jsem cosi o problémech někoho ze slováků zaslechl. Pár lidem tam i mechanik něco rychle opravoval. Osobně jsem nasadil pro daný terén vhodnější pláště a až pak si uvědmil, že je jeden z dřívějška říznutej a podlepenej záplatou (tehdy mi z něj dírou vylezla duše ven). Při kontrole si toho nikdo nevšiml… Kontrola probíhala především na vůle v kolech, v klikách, v hlávku (důkladně), ve vidlici a kontrola destiček či špalíků.

      0 0
      • jakub  

        ahoj zaráželo mě, jak tam kontrolovali naprosté nesmysly, jako vůli ve klikách atp… prostě, když má někdo v bordelu kolo, je to jeho problém, chápu, že se dá kontrolovat kolo z bezpečnostního hlediska aby se tam někdo nezabil – (sjeté pláště, vůle v kolech, sjeté desky, volné hlavové..), ale kraviny, které tam prohlíželi ti kontroloři byly pro mě skutečně úsměvné a se zájmem jsem sledoval, jak to provádějí. kolo mé ženy bylo de-facto bez kontroly je téměř nové a je to na něm dost vidět, ale viděl jsem, že jiná kola zkoušeli i tak, že když by takto sáhli na mé kolo (šlapání tvrdou botou do rámů, jestli není někde vůle atd…) to bych se asi poněmecku dost nevybíravě ozval… nicméně nápad na kotrolu kol nezatracuju, věřím, že tam objevili i věci na které upozornili, čímž si majitel dal urychleně kolo dopořádku a nebyl třeba na trati nucen řešit neřešitelné…

        0 0
    • Ice-goofy  

      Já jsem se té fronty též obával, ale nakonec to jistila kontrola kola v obchodě cca 70km od startu, kde jsem se zastavil u kamarádů a zjistil jsem, že mají povolení ke kontrole kol a to same má plno jiných obchodů. Takže pokud někdo nechce čekat frontu, je to možnost jak se ji vyhnout. Pak, když jsem viděl jak dlouhá byla, taj jsem za to byl rád. Kór, když ten cyklo obchod je po cestě na start. Jel jsem to poprvé a za mě naprosto super organizace závodu.

      0 0
      • pee.tr  

        A 70km od startu ti vystavili to lejstro, které se pak předkládalo při vyzvedávání čísla? Nebo tedy ve finále stačí jakékoliv dobrozdání od nějakého autorizovaného servisu? To by mě nenapadlo.

        0 0
        • Ice-goofy  

          Ne to byl bike shop co měl autorizováno, že muže dělat ty kontroly… Měli cedulku na dveřích, že to můžou dělat.

          0 0
      • ememem1  

        dobre vediet, dik.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.