• Včelda

    Dnes mi to přišlo do emailu.

    Hliníkové novinky z Kalifornie, Nikl 125mm a Řezník 150mm .

    Prodej od poloviny června.

    Avizovaná RSP – cca 1400 USD (rám + zákl Fox R)

    Představení

    http://www.vimeo.com/10791221

    Prototyp

    http://www.vimeo.com/10783388

    Design

    http://www.vimeo.com/10782342

    Posouzení (prodiskutování) nechám na Vás :-)

    0 0
    • DaSnail  

      tá hnedá je pekná. jak mliečna čokoláda 8o)

      0 0
    • black.horse  

      na pohled velmi hezké a vkusné, ale bojím se, že je to jednočep, kterej bude při jízdě do kopce na kašpárka kopat do zadku, soudě dle umístění čepu:-(

      0 0
      • mr.antik  

        Taky to bude jejich lowend skorosupermar­ketovka…

        0 0
        • fousek  

          Zas mi neni jasny proc to rovnou neudelali VPP, kdyz je tam tech cepu stejne.

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
      • Peslezedirou  

        Neboj nebude. S takhle vysoko posazeným čepem se to tak zamkne, že kopat nebude.

        0 0
        • MlokCZ  

          Ve spoustě situací s větší překážku (zvlášť ve výjezdu) nikdy síla od šlapání neudrží stavbu zamčenou, aby nešla do zdvihu. Tedy kopat to rozhodně bude.

          0 0
          • Peslezedirou  

            Rozhodně míň než třeba jakékoliv GT nebo VPP na prostřední placku.

            BTW takhle vysoko postavený čep jsem jezdil několik let.

            0 0
            • MlokCZ  

              To těžko takhle obecně srovnat, zvlášť napsat obecně jakýkoliv vpp rozhodně nelze, protože jsou tam obrovské rozdíly. Třeba Blur LT 2 je co se týká pedalkicku na tom velmi dobře a má ho menší než některé FSR/horstlinky.

              A já mám na mysli tu nejproblematičtější situaci, kolem nejlehčí převodu, kde je to dané čistě jen protažením řetězu a poměrem zubů převodníku a pastorku.

              A tam to kopat bude a pořádně. Některá vpp ale samozřejmě taky.

              0 0
              • Peslezedirou  

                Jsem kdysi napsal recenzi, tak se když tak mrkni. Ale tahání za pedál na malý převodník není zas taková tragédie (myslí u podobných rámů).

                0 0
                • MlokCZ  

                  Tohle někomu vadí extrémně a někomu klidně vůbec. Záleží hrozně na stylu jízdy, jaké kdy se jezdí převody, atd.

                  A tenhle parametr má tu výhodu, že vždy přesně odpovídá modelu, protože to ovlivňuje pouze dráha zadního kola, která se z modelu spočítá přesně (tedy teď neberu, že je model blbě naklikaný). Takže je to jedna z mála vlastností, která se jednoznačně dá zhodnotit jen z modelu.

                  Já mám už delší dobu nalezenou přibližnou hraniční hodnotu v Linkage, kterou ještě nějak v reálu zkousnu.

                  A tyhle jednočepy (s takhle položeným hlavním čepem), stejně jako některé vpp, tak tu hraniční hodnotu překračují ne těsněa, ale o hodně.

                  Za mě tedy nepoužitelné rámy.

                  Ale chápu, že někdo s tím problém nebude mít vůbec.

                  U SC Superlightu, co jsi psal tu recenzi to není tak hrozné na nejlehčím převodu z jednoduchého důvodu.

                  Je to jen 100mm zdvihu. U těhle pidizdvihů to je na hranici snesitelnosti i pro mě i u rámů s extra vysokým pedalkickem (tedy do 100mm zdvihu to není třeba vůbec moc řešit).

                  Ale u 140–150mm zdvihu je to něco úplně jiného, protože tady při stejně položeném čepu ta hodnota pedalkicku nenaroste jen v poměru zdvihů, ale o mnohem více, reálně to bývá až téměř 2× tolik.

                  A tady už řešíme 125 a 150mm zdvihu.

                  A konkrétně co se jedná o tu hranici, tak já ji mám pro 22/34 převod a max zdvih někde kolem 30st. Pokud v průběhu zdvihu je hodnota pedalkicku hodně odlišná od lineárního průběhu, tak se nelze srovnávat hodnotu pro max. zdvih. Ale to bývá jen vyjímečně, takže pro jednoduší srovnání to beru pro max zdvih.

                  Konkrétně ten Superlight má 29st. (pro 22/34 a max zdvih). A pro představu konkrétních čísel, třeba Stereo má i přes o hodně vyšší zdvih jen 24st. (zase pro 22/34 a max zdvih).

                  A Nikl, který má pořád jen 125mm, tak už má 37st. (zase 22/34 a max. zdvih), model v Linkage už je.

                  Řezník model ještě nemá, můj orientační předběžný odhad je přiblížení až k 50st., což je proklatě hodně.

                  0 0
          • black.horse  

            jj, souhlas s Mlokem… je mi jasný, že mi teďka někdo vmete do ksichtu, že srovnám jiné rámy, ale měl jsem chvíli kdysi Haro se stejně umístěným čepem a do prudkého kopce to byla jízda na splašeným bejkovi:-/ a přes vyšší machr-index u Santy jsou ty rámy stejný (stejnak Pells hehe:-P ).

            0 0
    • Oakey  

      Jestli budou držet cenu, nebo pude ještě dolu, tak bych Nickela viděl jako příští potenciální rám… ale do tý doby ještě uvedou věcí :)

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.