• kurýr na bajku

    Je pravděpodobnější zlomit scandium rám, nebo jakýkoliv jiný Al rám ? Nezničí 100kg člověk scandium rám svou vahou ?

    0 0
    • maxtor  

      Nedávno sem někdo dával odkaz na stránku, kde se tohle vysvětlovalo a závěr?? Jena věc je materiál a druhá věc je kvalita zpracování – hlavně svárů. Myslím, že v tomto ti nikdo spolehlivě neporadí.

      0 0
    • kubad  

      Nedá se to takhle posoudit. Scandium se většinou používá na Ultralehké závodní rámy – tady ano. Pokud se ze Scandia udělá „normální rám“ blbá definice , ale snad si rozumíme, neměl by být problém. Scandium ( slitina AL s příměsí) je pevnější, ale křehčí než al.

      0 0
      • kurýr na bajku  

        Tak to jistě, ale jedná se o Luzifera, kterej má asi 1200g, takže normální rám to asi nebude :-P

        0 0
        • kubad  

          Jak dlouho ho chceš vozit?

          0 0
          • kurýr na bajku  

            To není pro mne. Bylo by to tak na 4 roky sice nezávodního, ale každodenního použití. Měl sem za to, že scandium by mohlo, něco vydržet, taxe ptám jestli je to skutečně tak, nebo je to jen gramařinka.

            0 0
            • kubad  

              Co třeba ocel? Tohle bych fakt na každodení nezávodní ježdění –4 sezony asi nechtěl.

              0 0
              • kurýr na bajku  

                Taky mne to napadlo, ale stavba z časových důvodů nepadá v úvahu, tak kdybys o něčem věděl…

                0 0
                • kubad  

                  Bohužel oceli sem dal zbohem v roce 2002 a od té doby co to houpe ve předu i v zadu, už nějak nesleduji tenhle materiál. Ale proti HT z Alu je to jiný svět.Byla to závodní týmová Orbea tuším z Columbusu.

                  0 0
    • JIRA  

      Tě nalákali na www.mountainbike.cz/clanek.shtml?… ? :)

      0 0
      • kubad  

        Hezký článek :-))

        0 0
        • JIRA  

          …jen tam chybí cena. :)

          0 0
          • kubad  

            Moc daleko od 100 to nebude.

            0 0
            • JIRA  

              Jsem tipoval (jen odhad) 73

              rám 10 vidlice 10 sada 26 (???) kola 13 sedlovka, řídítka, přestavec 7 pláště 2 sedlo 2 ostatní 3

              0 0
      • McBlacky  

        to už jsem viděl dřív, ale to jak píše že zapletený 717 na 240 se zeslabovanejma drátama jsou tužší než Cmax XL hmmm… jinak cena je pod 70tkč

        0 0
        • kubad  

          Pozor XL na véčka nejsou bočně nijak extra tuhé. Těch 18 a 20 drátů to neumožní. Kotoučové to je jiné kafe..

          0 0
          • McBlacky  

            no věřím hodnocení lídí co to vozí a ti tvrdí i o v-XL že jsou super.

            0 0
        • petebike  

          tomu co to tostoval „ales“ bych docela veril, maj tam toho tolik, jen sem nepochopil co tam dal za plaste, trozku tezky :-( na to jaka to ma bejt gramarina

          0 0
          • kubad  

            470 g. ti přijde jako těžký plášť ???

            0 0
            • petebike  

              docela jo, – 140 gramu na kazdym kole…

              0 0
              • kubad  

                Hodně úspěchů s Maxxisama. a je to jen 160g :-(( Dá se na nich jezdit v lehkém terénu, ale ne děkuji.

                Taky nerozumím proč se na většině německých kol objevují právě RR, ale asi si to dokáže Schwalbe protlačit. Na tomhle kole možná kvůli aspoň nějakému komfortu. Když nasadíš jak šutr nafoukané Maxxisy tak to bude hrozný kostitřas.

                0 0
                • petebike  

                  jasne, ale kdyz uz nekdo stavi kolo kvuli vaze tak tam preci neda pul kilovy plaste – to sem nejak nepobral, pokud jde o RR tak ty na moje kolo uz nepujdou, musel sem je nekolik sezon jezdit a tolik defektu sem dlouho nemel, ted mam WTB a plna spokojenost…

                  0 0
                  • kubad  

                    Mám podobné zkušenosti, ale vozím pořád. Z nižším tlakem jedou skoro stejně dobře a defekty už nejsou. Ale jak dojezdím tuto sadu už je taky nechci.

                    0 0
                • jecnak  

                  KDyz clovek uprednostnuje akceleraci a rychlost pred pohodlim, tak se to da prekousnout. Ja treba temer vsechny plaste vozim nabouchany na max a taky ziju.

                  0 0
                  • kubad  

                    Jak u kterého pláště, WTB Nanoraptor 1,85 na HT na max – pak letí. RR mě nepříjde při vysokém tlaku jako rychlejší – a mám pocit že někde v zatáčce uletím – ale mám ho na fulu, nebo co to mám.

                    0 0
          • Daf  

            Zrejme se na tom kole majitel chysta i jezdit ;)

            0 0
        • Daf  

          Aby nebyly tuzsi, kdyz je da do pevne vidle :)

          0 0
    • petebike  

      hele na kuryrinu bych si to fakt nebral, me prdnul sice hlinik ale zase mam jen 70 kg :-)

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.