• Hrabex1

    Zdravim,

    netusil jsem, ze tmel Schwalbe Doc Blue vyrabi Notubes:

    http://www.schwalbe.cz/index.php…

    je ten tmel uplne stejnej? Jestli ano, nechapu, proc stoji 2× tolik.

    0 0
    • kubad  

      ano od letošního roku !!! vyrábí tmel pro Schwalbe NoTubes

      0 0
      • Hrabex1  

        hm, to je blby

        vubec nevim, co pouzit, notubes se loni vubec neosvedcil

        0 0
        • kubad  

          tak to máš problém, nic lepšího na trhu není

          0 0
          • vsn  

            možná ten profi Joe's … ale loni sme sehnali akorát 120ml balení a to vycházelo nějak přes 200 kč …

            0 0
          • Hrabex1  

            jaxe to vezme. Neverim, ze jiny tmel musim dolivat kazdy mesic a ze po pul roce budu muset sloupavat 1/2 cm vrstvu suchyho tmelu.

            0 0
            • vsn  

              blbost … to mi tedku na zimnich kolech rupnul drát (kde je obyčejnej ráfek za 300 – tzn musel sem sundavat plášt) tak sundanej plášť byl po pěti dnech oprenej z zeď ještě vlhkej a takovej mazlavej … takže to nevyschnulo ani kdyz to bylo na vzduchu… půl roku v tom ten tmel musí vydržet.

              0 0
            • kubad  

              v vyzkoušej uvidíš, až narazíš na lepší poreferuj

              0 0
              • Hrabex1  

                Ja vim, ze je to spatny, treba ten caffe latex neudrzi narozdil od notubes nic.¨

                Nechci bejt srab, ale vazne uvazuju o navratu k dusim.

                0 0
            • jonti  

              Neco je na tom blbe, me to drzi pul roku vzdy bez dolivani, a moc sucheho tmenu uvnitr neni.

              Uz se to tady resilo, mozna za to muze voda nebo vlhkost v plasti. Taky to muze byt tim, ze moc casto menis tlak a dofukujes „novy“ vzduch. Nebo proste je ten plast sracka a netesni.

              0 0
              • Hrabex1  

                bohuzel nic z toho…

                mozna budu doufat, ze sem mel blbou serii toho tmelu.

                Plast sracka neni, diry v nem nebyly. To co teklo ven byl prefiltrovanej tmel, takze cira kapalina. Uvnitr se hromadila mazlava sracka

                0 0
                • PatrikL  

                  aký je to presne plášť? :) Inak tiež mám pozitívne skúsenosti, ale kamarát čo dával ten istý tmel do iného plášťa ako ja (teda tmel z rovnakého balenia), tak sa mu po pár stovkách km spravili hrudky a nič to netesnilo… Pričom ja som po 2000km našiel len jednu malinkú hrudku a inak všetko v pôvodnom stave (a to som x-krát menil tlak, jazdil v rôznych teplotách atď.).

                  0 0
                  • Hrabex1  

                    RaR DD 2011

                    vice tady:

                    http://www.bike-forum.cz/…notubes.html#…

                    0 0
                    • PatrikL  

                      aha kua už si na to spomínam :) Stále neviem prečo ti to tak robí, jedine môžeš skúšať tie iné tmely a prípadne aj plášte…

                      0 0
                      • Hrabex1  

                        uz to nerobi :-)

                        plastu sem se zbavil, tmelu mi zbyva asi 150 ml (na zacatku minuly sezony sem mel 945ml) a asi ho vyhodim.

                        Ted vaham jaky gumy, jaky tmel anebo jakou dusi.

                        Vypada to, ze sem takovy problemy mel jen ja a vsichni notubes vychvalujou. Mozna budu verit, ze to byla blba serie a este jednu sanci jim dam.

                        Mozna ale koupim duse a bude po problemech :-)

                        0 0
                        • JakeF  

                          ještě je možný, že jsi foukal moc vysokej tlak, tím by se to taky mohlo urychlit… Jinak já s tím mám problémy taky, ale vzhledem k tomu, že na závodním kole měním pláště dost brzo, tak je to celkem v pohodě…

                          0 0
                          • Hrabex1  

                            mozna o neco malo vic, nez vetsina lidi tady, ale to nebude ono.

                            Poradne nafoukany jsem to mel jen 1 tyden, na dovoleny, kdyz jsem jel natezko. Na zadnim kole byla opravdu velka vaha a byla to nutnost.

                            Ale podotykam, ze drive na slupkach RaR a tmelu CL se mi to nikdy nestalo. Ani naznakem.

                            0 0
                            • JakeF  

                              Čemu říkáš „o něco málo víc“? NoTubes to komplet od ráfků po tmel dělaj na opravdu nízký tlaky.

                              0 0
                              • kubad  

                                a proto se to používá i na silniční ÚST že :D

                                0 0
                                • JakeF  

                                  Tak silničky budou zase něco jinýho, tam i při vyšším tlaku je míň vzduchu díky výrazně nižšímu objemu… A taky tam není problém se zacelováním, protože většinou nevzniknou tak velký díry, jako u MTB.

                                  0 0
                                  • Hrabex1  

                                    precti si tu predchozi diskusi.

                                    ten plast (RaR DD) mel jedinej defekt – trn.

                                    Jinak to byly naprosto mikroskopicky neviditelny dirky (spis pory)

                                    0 0
                                  • kubad  

                                    zase je i tmelu min, já jen že tim tlakem to nebude.

                                    0 0
                              • Hrabex1  

                                do 3 atmosfer, kdyz jsem jel se zatezi i vic.

                                Vzdycky sem foukal tak, aby se plast nezvejkal, takze nikdy vic, nez bylo nutny

                                0 0
                                • obda  

                                  Hmm, tam NoTubes doporucuje foukat max 35 psi (2.38 atm) a nikdy vice nez 40 psi (2.72 atm) Ale s tvym problemem to nemusi mit nic spolecneho.

                                  0 0
                              • roud  

                                Na silniční přejezdy jsem měl racekinga klidně na 4 bary a nic mi nevysychalo hledal bych chybu jinde…

                                0 0
                • Slavoš  

                  Tak mě prolínání přestalo , teď mám kola sundaný a jsou ve sklepě (panelákovým – cca 12° – 15°C- sucho),pokud jsem je měl na kole tak to lehounce prolínalo,ale tlak to drželo..

                  0 0
                  • Hrabex1  

                    myslim, ze az zacnes jezdit, zacne to znova.

                    Mne to taky drzelo tlak, jen unikala ta kapalna slozka tmelu, cimz to uvnitr zasychalo

                    0 0
                    • kubad  

                      jediná pneu kde se mě to stalo byla plnohodnotná UST, po cca 4 měsících jsem vytáhl ježka a plášti komplet sucho.

                      netuším čím to vzniká,

                      0 0
                      • Hrabex1  

                        ten tmel, co sem mel musel mit zkratka jiny slozeni.

                        Zadny jezci, zadny hrudky, proste jen silene silna vrstva nalepena v plasti

                        0 0
                        • Slavoš  

                          Tak já tam ježka mám,ale zatím ho vytahovat nebudu . :-)

                          0 0
                        • Mug  

                          Takhle se mi choval GEAX TNT šedý tmel. Unikání vzduchu z TNT pláště OK, ale jako prevence defektu špatný.

                          0 0
                    • Slavoš  

                      To poznám na jaře až nasadím zpátky kola s NoTubes.Kdy jsi kupoval ten tmel,já loni nějak v dubnu.

                      0 0
        • jIrI___  

          FRM mi je ještě sympatičtější než NoTubes.

          0 0
      • hurvajz  

        Když jsme u toho. Narazil jsem na toto ZEROFLATS

        Zná někdo, zkoušel někdo?

        0 0
    • Seky  

      Připojím se s dotazem. Nezkoušel jste někdo Oko puncture free ? Docela by mě zajímalo jestli to funguje, tak jak to vychvalujou na svých stránkách.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.