Zdravim,
netusil jsem, ze tmel Schwalbe Doc Blue vyrabi Notubes:
http://www.schwalbe.cz/index.php…
je ten tmel uplne stejnej? Jestli ano, nechapu, proc stoji 2× tolik.
Zdravim,
netusil jsem, ze tmel Schwalbe Doc Blue vyrabi Notubes:
http://www.schwalbe.cz/index.php…
je ten tmel uplne stejnej? Jestli ano, nechapu, proc stoji 2× tolik.
ano od letošního roku !!! vyrábí tmel pro Schwalbe NoTubes
hm, to je blby
vubec nevim, co pouzit, notubes se loni vubec neosvedcil
tak to máš problém, nic lepšího na trhu není
možná ten profi Joe's … ale loni sme sehnali akorát 120ml balení a to vycházelo nějak přes 200 kč …
http://eshop.bikezone.cz/index.php…
myslíš tohle? určitě bych ho nedal nad NoTubes, ale vcelku funguje taky dobře
ne tohle je normální, řekl bych srovnatelnej s No-Tubesem
myslím tenhle: http://www.no-flats.com/products.php… ( JOE'S ELITE RACERS SEALANT 500 ml )
Kdoví jak by fungoval ten
JOE'S ROAD RACING SEALANT 125 ml na bajku když to udrží na silnici ty tlaky.
no měl by to byt pravě ten samej jako ten ELITE Racers … aspon podle dovozce…
jaxe to vezme. Neverim, ze jiny tmel musim dolivat kazdy mesic a ze po pul roce budu muset sloupavat 1/2 cm vrstvu suchyho tmelu.
blbost … to mi tedku na zimnich kolech rupnul drát (kde je obyčejnej ráfek za 300 – tzn musel sem sundavat plášt) tak sundanej plášť byl po pěti dnech oprenej z zeď ještě vlhkej a takovej mazlavej … takže to nevyschnulo ani kdyz to bylo na vzduchu… půl roku v tom ten tmel musí vydržet.
v vyzkoušej uvidíš, až narazíš na lepší poreferuj
Ja vim, ze je to spatny, treba ten caffe latex neudrzi narozdil od notubes nic.¨
Nechci bejt srab, ale vazne uvazuju o navratu k dusim.
Neco je na tom blbe, me to drzi pul roku vzdy bez dolivani, a moc sucheho tmenu uvnitr neni.
Uz se to tady resilo, mozna za to muze voda nebo vlhkost v plasti. Taky to muze byt tim, ze moc casto menis tlak a dofukujes „novy“ vzduch. Nebo proste je ten plast sracka a netesni.
bohuzel nic z toho…
mozna budu doufat, ze sem mel blbou serii toho tmelu.
Plast sracka neni, diry v nem nebyly. To co teklo ven byl prefiltrovanej tmel, takze cira kapalina. Uvnitr se hromadila mazlava sracka
aký je to presne plášť? :) Inak tiež mám pozitívne skúsenosti, ale kamarát čo dával ten istý tmel do iného plášťa ako ja (teda tmel z rovnakého balenia), tak sa mu po pár stovkách km spravili hrudky a nič to netesnilo… Pričom ja som po 2000km našiel len jednu malinkú hrudku a inak všetko v pôvodnom stave (a to som x-krát menil tlak, jazdil v rôznych teplotách atď.).
aha kua už si na to spomínam :) Stále neviem prečo ti to tak robí, jedine môžeš skúšať tie iné tmely a prípadne aj plášte…
uz to nerobi :-)
plastu sem se zbavil, tmelu mi zbyva asi 150 ml (na zacatku minuly sezony sem mel 945ml) a asi ho vyhodim.
Ted vaham jaky gumy, jaky tmel anebo jakou dusi.
Vypada to, ze sem takovy problemy mel jen ja a vsichni notubes vychvalujou. Mozna budu verit, ze to byla blba serie a este jednu sanci jim dam.
Mozna ale koupim duse a bude po problemech :-)
ještě je možný, že jsi foukal moc vysokej tlak, tím by se to taky mohlo urychlit… Jinak já s tím mám problémy taky, ale vzhledem k tomu, že na závodním kole měním pláště dost brzo, tak je to celkem v pohodě…
mozna o neco malo vic, nez vetsina lidi tady, ale to nebude ono.
Poradne nafoukany jsem to mel jen 1 tyden, na dovoleny, kdyz jsem jel natezko. Na zadnim kole byla opravdu velka vaha a byla to nutnost.
Ale podotykam, ze drive na slupkach RaR a tmelu CL se mi to nikdy nestalo. Ani naznakem.
Čemu říkáš „o něco málo víc“? NoTubes to komplet od ráfků po tmel dělaj na opravdu nízký tlaky.
a proto se to používá i na silniční ÚST že :D
Tak silničky budou zase něco jinýho, tam i při vyšším tlaku je míň vzduchu díky výrazně nižšímu objemu… A taky tam není problém se zacelováním, protože většinou nevzniknou tak velký díry, jako u MTB.
precti si tu predchozi diskusi.
ten plast (RaR DD) mel jedinej defekt – trn.
Jinak to byly naprosto mikroskopicky neviditelny dirky (spis pory)
zase je i tmelu min, já jen že tim tlakem to nebude.
Jen jestli to není jen šírkou stěny pláště, čím papírovější bok, tím dřív dolití tmelu.
Double defense neni zadnej papir. Naopak.
Mě to prolínalo na vzorku a RaR mám snake skin.
mne vsude, ale taky vic na vzorku
do 3 atmosfer, kdyz jsem jel se zatezi i vic.
Vzdycky sem foukal tak, aby se plast nezvejkal, takze nikdy vic, nez bylo nutny
Hmm, tam NoTubes doporucuje foukat max 35 psi (2.38 atm) a nikdy vice nez 40 psi (2.72 atm) Ale s tvym problemem to nemusi mit nic spolecneho.
pak je pouzitelny jen pro sirsi plaste a lehci jezdce…
blbost doporučrníma se jen jistěj…
Na silniční přejezdy jsem měl racekinga klidně na 4 bary a nic mi nevysychalo hledal bych chybu jinde…
Tak mě prolínání přestalo , teď mám kola sundaný a jsou ve sklepě (panelákovým – cca 12° – 15°C- sucho),pokud jsem je měl na kole tak to lehounce prolínalo,ale tlak to drželo..
myslim, ze az zacnes jezdit, zacne to znova.
Mne to taky drzelo tlak, jen unikala ta kapalna slozka tmelu, cimz to uvnitr zasychalo
jediná pneu kde se mě to stalo byla plnohodnotná UST, po cca 4 měsících jsem vytáhl ježka a plášti komplet sucho.
netuším čím to vzniká,
ten tmel, co sem mel musel mit zkratka jiny slozeni.
Zadny jezci, zadny hrudky, proste jen silene silna vrstva nalepena v plasti
Tak já tam ježka mám,ale zatím ho vytahovat nebudu . :-)
Takhle se mi choval GEAX TNT šedý tmel. Unikání vzduchu z TNT pláště OK, ale jako prevence defektu špatný.
To poznám na jaře až nasadím zpátky kola s NoTubes.Kdy jsi kupoval ten tmel,já loni nějak v dubnu.
loni, tusim v breznu. V bikelive v praze.
FRM mi je ještě sympatičtější než NoTubes.
Když jsme u toho. Narazil jsem na toto ZEROFLATS
Zná někdo, zkoušel někdo?
Edit: špatně zařazeno – jsem trotl
Zkousime, ale zatim jsem jen nahazoval a docela to slo. Jak bude zacelovat se teprve uvidi. Jsem sam zvedav.
Dej pak report.
Tak co? Teď něco vybírám a notubes nemají na koloshopu skladem. Mají zam zeroflats.
Bida. Notubes je nejlepsi.
Připojím se s dotazem. Nezkoušel jste někdo Oko puncture free ? Docela by mě zajímalo jestli to funguje, tak jak to vychvalujou na svých stránkách.