Zaujimalo by ma, ci ma niekto skusenosti so Schwalbe Doc Blue. Funguje to teda aj na klasicke duse s galuskovym ventilom? Oplati sa do toho investovat? Chcel by som to ako prevenciu proti defektom…Diky
Zaujimalo by ma, ci ma niekto skusenosti so Schwalbe Doc Blue. Funguje to teda aj na klasicke duse s galuskovym ventilom? Oplati sa do toho investovat? Chcel by som to ako prevenciu proti defektom…Diky
A este jeden dotaz? Vsetky tieto tmely a pod. sa dostanu do duse cez ventil…je jedno aky typ ventilu? Teda galuskovy alebo autoventil.
Dobré. Celousezonu loňskou sezónu v UST RR 2.1 bez defektu. Letos to nezvládlo až proříznutej bok asi 7mm trhlina.
Dá se to nalít ventilkem a u UST i nalít dané množství přímo do pláště.
No ja to chcem pouzivat na klasickom plasti (RR) s dusov Geax, ktora ma galuskovy vetnil…funguje to teda aj na klasicky system? Diky
do duše přes ventilek z kterého musíš vyšroubovat vložku – u některých duší to ale nejde to si ověř!!!
Auto ventil jde, je třeba to prověřit u galuskového ventilku.
hmm..a ako to zistim? Chcem pouzivat duse Geax Ultralite. Takze potrebujem autoventil, galuskovy byt nemoze?
muže být jak galuskový, tak auto ventil, ale musí jít vyšroubovat vložka z ventilku.
u auto ventilku to jde snad u všech,
galuskové jsou některé zalisované a nejdou vyndat
aha, takze musim uplne vysroubovat tu vrchnu cast ventilku? Sorry za take lama dotazy :)
v poho, prostě musí být dostatečná díra kudy se leje ten tmel
takze ak zoberem dusu a dokazem odtial nieco vysroubovat, tak je to ok :)
inak s tym schwalbe tmelom skusenosti nemas?
používám tmel NoTubes – Schwalbe neznám
asi som to zle pochopil. Galuskovy byt moze, len treba zistit, ci pojde vysrobovat nejaka vlozka? Ako to zistim? Diky
Duse Schwalbe vetsinou to maji.
No mě z ultralite Schwalbe duší to vyšroubovat nešlo, za něco to tam pak drží :)
duse by som chcel tieto: http://www.kolokram.sk/…uct_info.php?…
Tahle věc, ale neřeší procvaknutí duše a hřebík asi taky ne. Je to ochrana jen proti trnům a menším předmětům. Použití bez duše je to poněkud smysluplnější.
no, tak nejaky maly klincek by to mohlo zobrat nie?
Ked nalejem do tej duse tmel, budem ju moct potom, napr. pri meneni plasta sfuknut bez toho aby sa mi odtial ten tmel dostal von? Ci ak to tam nalejem, tak uz budem moct len prifukovat? :D
můžeš, ale musí být ventilek v nejvyšším místě aby to nevytekl :-)
Schwalbe Doc Blue z vlastnej skusenosti nedporucujem pouzivat na kolesa s dusami :-/
nepovídej
mas aj nejake konkretne postrehy?
A mate niekto skusenosti s dusami ""slime":http://www.kolokram.sk/…uct_info.php?…"?
já mam tyhle: http://www.global-sport.cz/…-ventil.html …to budou ty samý akorát sk má asi jinou krabku…když sem jel takhle se projet tak sem asi po 6 km píchnul na asfaltce…tak sem zastavil…natočil sem kolo tak aby ta díra byla blíž k zemi (aby to steklo)…za 2 minuty sem jel…najel sem pak dalších 30 km a poho…další den sem jel a píchnul sem 3* (aspoň sem si to myslel) když sem dojel do cíle (asi 20km) tak sem píchnul znova…ale už to nezaliepilo…jenom to vyteklo:( ikdyž sem to nechal skoro hodinu v klidu tak když sem to chtěl nafouknout tak se to hnet roztrhlo…když sem přijel domů (jelikož sem tam byl s bratránkem kterej nemohl jet sám domů tak pro nás přijeli autem…jinak bych to došel…) tak sem odstavil kolo…další den sem si řeek že to opravim…tak sem sundal plášť, dal sem to pod vodu a zjistil sem že tam je jenom 1 díra (takže se vždycky jenom roztrhlo) tak sem to zalepil klasickou záplatu a už na tom jezdim 14 dní a poho…jinak počítej s tim že budeš mít zasviněnou duši, plášť i ráfek (ze vnitř) takže se kvalitně zaděláš při opravě (pokud se to už neslepí a bude potřeba záplatovat..) takže asi tak…jinak když sem píchnul tak skoro žádnej tlak neušel…takže když píchneš při sjezdu tak se nerozsekáš…takže asi tak…
no to neznie moc pozitivne :) Siel by si do nich znova?
tak já sem si je koupil jenom proto, protože nenosim lepení, hustilku a vše potřebný pro výměnu…ale po tomhle sems e rozhod že si to všechno koupim…ale asi až příště budu kupovat nový duše tak si jí vezmu a pak ještě normální…kdyby náhodou to zase selhalo…já sem si jí hlavně koupil proto že kdybych píchnul při sjezdu tak aby se to hned nevyfouklo a já si nedal na hubu…takže jak říkám příště do ní du znova ale beru si pro případ i lepení, hustilku a normální duši:)
Inak ja som myslel, ze tu dieru to zalepi hned…ty pises, ze az po 2 minutach. Ved ked ides tak sa koleso stale toci, tak to netreba naklanat nie??
já když sem píchnul tak sem slyšel jak to začalo syčet..nevěděl sem co to je..tak sem chvíli jel..ujel sem asi patnáct metrů pak sem zastavil co to je a koukám že mi z kola něco teče…pak mi došlo že to je to lepidlo…tak sem to dal tak aby to na to zteklo (dírou dolu) a počkal sem asi 2 minuty…podle mě sem mohl vyjet během půl minuty až minuty ale radši sem počkal…
no ako to tak vyzera, tak zostanem zatial u klasiky s dusou :) Ale do buducnosti sa tomu nebranim :D
jako je to lepší když jedeš ve sjezdu…když řachneš tak se ti může tak rychle vyfouknout kolo že se ti to namotá do vidlice atp. ale u tohodle když to řachne tak skoro žádnej únik tlaku…takže si nenameleš…takže…ale normáklní budu nosit do rezervy:)
Osobní zkušenost,před dovolenou jsem aplikoval doc blue,píchl jsem o trn,asi 1mm díra totální ztráta tlaku,tekutina vytekla,vyhozené peníze.