• volyn

    Ahoj,

    chci si na podzim objednat veci ,at nemusim resit v zime. V zime jezdim leden/unor jen asfalt a jen pred praci mezi 5–8 rano, coz je nejhorsi cas, protoze kdyz to pres den taje, tak pres noc to udela hnusnou ledovici na ceste. Letosni rok byl extremni a v tom hnusu jsem jezdil mesic a pul a padu a modrin (jezdim ve tme i kdyz s dobrym svetlem) jsem si uzil ažaž. Je mi jasny, ze ptat se na Spikery jestli jsou vhodne je zbytecne, urcite jsou vhodne. Problem je ten,ze pulka trasy je s ledem a druha pulka bez ledu a nevim jestli je na tom asfaltu uplne nezlikviduju. Bavime se o najezdu cca 200 tydne. Jsou pomerne drahe,tak zas kvuli 4–6 tydnum jezdeni nechci kupovat troje. to radeji ty modriny (kua)

    dik za tip

    O.

    0 0
    • orm  

      Mel bys neco udelat se slohem. Hodne spatne se mne tvuj prispevek cte.

      Jezdim na trekovem kole schwalbe marathon winter a bez toho si zimni dojizdeni do prace nedokazi predstavit. Jistota na ledu je skoro az neuveritelna. S hroty se da jezdit i po asfaltu, jen to trosku huci. Na plastich jsem najel kolem 2.5km a predni vypada jak novy, u zadniho jsou zakulacene hrany.

      Zaver. Pokud jezdis pres zimu do prace a chces jezdit za kazdeho pocasi, tak ano, rozhodne si kup nejake plaste s hroty. Vyplati se to.

      0 0
    • peo  

      Mám marathon winter – verzi s víc hrotama. Vozim je od prvního sněhu přes celou zimu a mimo trochu orezlých hrotů jsou jak nový – mám je už 3 roky, za zimu na nich najedu cca 1500km. Ježdění po asfaltu bez ledu není problém, jen to vydává zvuk jako by jsi jel po skořápkách z oříšků. Při ostřejším brzdění se může stát že se vytrhne hrot. Ale není problém ho vyměnit, prodávají se zvlášť. Jediný co nezvládají je uježděný sníh – hroty se neproříznou na asfalt/led. Za mě si nedovedu představit ježdění bez nich – myšleno teda na zimáku po silnícich. V terénu jsou hroty asi zbytečný a je to bez nich zábavnější :)

      0 0
    • mastihuba  

      ta polovina po asfaltu da ice spikrum dost zabrat me vydrzely cca 3 sezony pak se hroty uvolni a zamacknou do spuntu.

      0 0
    • Bruca  

      Mám případně ozkousene kendy klondike. Zadní přežil 3 zimy – asi po 3 měsících každodenního jezdeni, vesměs asfalt. Ve Zlíně toho sněhu už tolik není.

      Přední letos dojedu vzadu a dopředu koupím nový. Staly kolem 800,– za kus ve verzi 700×38c

      0 0
      • dr nick riviera  

        Podobná zkušenost – kenda klondike, 3 zimy, každá cca 500 km, vizuálně beze změn. Mám je na 26 zimákovi (kupodivu:-)). Na asfaltě je to zátopkovský trénink, ale pláště drží.

        0 0
        • Bruca  

          Mě se leda na zadním kole po 3 letech prohlodaly hřeby dovnitř, tak zadní plast už šel ke kontejnerů. Ale vzorků tam bylo ještě dost. I když na vine bude i mých 115 kilo přes zimu a naložené brašny :)

          0 0
    • Rychlej turista  

      Já jezdím Continental Spike Claw 240 26×2.1. Řekl bych, že všechny gumy s hoty fungují podobně.

      0 0
    • Alojs01  

      Zdravím a zkusím se poptat.

      Minulou sezónu mi odešel plášť Schwalbe winter, tak jsem letos koupil nový (26×1,75), ale s méně hroty. Nicméně jsou na něm prázdné díry, do kterých je možné asi dát také další hroty. Zkušebně jsem jeden starý z původního pláště vyndal, ale nejsem schopen ten větší klobouček do té díry zasunout.

      Nemá někdo zkušenost s výměnou těch hrotů? Nějaký fígl? :-)

      Díky

      0 0
      • Vilém  

        Je na to pripravek. Ten i hroty se daji koupit.

        0 0
        • Alojs01  

          Díky moc, našel jsem.

          Hrotů mám plný starý plášť :-), ale koukám, že se to prodává pouze v sadě.

          0 0
      • Martinson  

        Je na to takovej dutej šroubováček v sadě s hrotama. Ani s ním to nejde úplně snadno, doporučuju rukavice. Bez něj skoro nemožný.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.

Podobné diskuse