Máte někdo zkušenosti s tímto pláštěm ? Popřípadě myslíte, že by to mohla být lepší varianta než NN/ RR ,když jezdím teren silnice v poměru 1 : 1…
Máte někdo zkušenosti s tímto pláštěm ? Popřípadě myslíte, že by to mohla být lepší varianta než NN/ RR ,když jezdím teren silnice v poměru 1 : 1…
pokud jezdíš silnice hodně tak si dozadu dej smart sam 2,1. Jede skvělě a nesjíždí se tolik. NN i RR /ralf i ron/ vydrží podstatně méně.
já mám Rony 2,1 ale striktně na závody
S Ronem nemám nej zkušenost.. ty EVO jsem oba po 30km rozřízl, ale třeba jsem takový kopyto nebo jsem měl smůlu… na měj sou to moc šlupičky.. jinak vloni jsem vozil osvědčenou kombinace Ralph na zadek a Nobby na předek..celou sezonu.. ideálka
nechci zakladat nove vlakno tak to hodim sem. mohl by mi nekdo zmerit realnou vysku a sirku rockerona 2.25?diky moc
UST 53mm
51mm na UST rafku který ho trochu rozšíří, pro srovnání Raplh má 56mm
je vůbec možný že ralph UST 2007 co mám má 60mm?
55 mm – SS 2,25 na 19mm UST ráfku
Výška se měří hůř než šířka, ale asi tak 53mm.
Výška bez vzorku je cca 50 mm.
Dal jsem ho na zkoušku na předek verze UST 2,1 ( 50mm) na SLR-příště určitě 2,25.Najeto asi 1500km.Dřív pokud bylo hodně mokro,tak jsem měnil RR za NN.Rona jezdím jak na suchu tak v bahně a nestěžuju si.Je rychlý,dobře se čistí a poradí si skoro všude.Mínus má na asfaltu.Je nejistý-žvýká se,ale to je tím,že na něj není určen.Dá se to pohlídat.
Pokud se ti ho nepodaří rozříznout v dušovém provedení, tak je to pravděpodobně ten nejlepší plášť…drží za sucha i mokra tím není nutno řešit počasí s přezouváním plášťů, nízká hmotnost = rychlá akcelerace
Jenže ta nízká hmotnost je vykoupena tou šířkou, takže vlastně vůbec o moc lehčí není (když musíš vzít pro zachování šířky větší rozměr).
taktreba 2,25ka je siroka jako jine 2,1 a je vetsine pripadu o dost lehci. takže vaha u tohoto plste je nizka v porovnani z koukurenci
ale stejne jak jsme to resili jinde tak je lepsi sirsi tezsi guma nez uzsi lehci. konkretne tech 30gramu u rocket rona(2,25 vs 2,1) nemuze jit poznat…
Moje řeč, mám sice provedení s duší a jezdím jen dva měsíce, ale nemůžu si je vynachválit. V terénu perfektní funkce v zatáčkách drží jak přibité. Jen ten asfalt se občas připlete :-(
2,1 mi na mých 70Kg a mé možnosti naprosto vyhovuje.
a sirku 2,25 v dusove verzi?
nebo alespon vysku 2,25ky prosim.
diky moc
Ahoj přesně před týdnem jsem nasadil schwable rocket ron 2.25 26" a rovnou udělal bez duše. Dnes po týdnu musím konstatovat jezdí super oproti nobby nic na asfaltu paráda. Ale po týdnu 2× defekt zadního kola a navíc tmel to nezastavil. Takže 2× na duši a dojet… :( Máte někdo podobné zkušenosti?
Ano. Dej tam verzi SS nebo zlepši techniku:)
Co je prosím SS? Nejsem tak znalý, ale propadnul jsem „bajkování“ :) a tak vyzkouším něco jiného. Prvně jsem to píchnul na obyčejné asfalte posypané jemným štěrkem. Dnes při cestě do práce OK moje viny vzal jsem vysypaný výmol na lesní cestě (takže asi něco ostrého). Ale už se teď obávám co mě čeká na cestě zpět. Když rezervní duše už je v kole… :)
SS je Snakeskin verze, která má zesílené pouze boky, běhoun je jen mírně odolnější díky menšímu TPI, ale žádná sláva to taky není. Vozím je poslední skoro 2 roky a jsou děravý jak ementál, ale pravda je, že prakticky všechno pobral tmel.
Díky za info, no tak to by mi asi moc nepomohlo, jelikož obě díry jsou v běhounu, ne v boku… :( Mám 2.25 26" foukané na 3bary na váhu 105kg. Ani v jednom případě tmel nezabral. Jen mi zalepil cele kolo a nohy… :( Něco špatně příliš vysoký tlak, váha, volba pláště? :(
Tak tlak je určitě moc na bezduše, i když máš takovou váhu.
ale houby, zalepi to aj dieru na silnicke kde je tlak uplne inde. pravda diera moc velka byt nemoze resp. tlak musi prv poklesnut. skor by som to videl ne nejaky podivny tmel.
Je možné také to že mám špatný tmel?
Naládoval jsem tam 100ml CafféLatex TUBELESS
Máte někdo zkušenosti?
Rozhodilo mě to jak to stříkalo proudem že mám tmel až na řídítkách.
jak pisem vyssie asi tmel. zrovna na ceffe latex tu bolo dost podobnych skusenosti ako ta tvoja.
Taky druhej rok SS – vpředu, bez defektu (o kterým bych věděl – notubes). U Schwalbe klasicky tmel občas na běhounu prolíná – „mokrý“ fleky, ale v zásadě to ničemu nevadí.
Je možné také to že mám špatný tmel?
Naládoval jsem tam 100ml CafféLatex TUBELESS
Máte někdo zkušenosti?
Rozhodilo mě to jak to stříkalo proudem že mám tmel až na řídítkách.
Dost lidí si stěžuje, že zas tak café při defektu nefunguje, při nahození je lepší než NT, díky tomu, že napění, ale při defektu je slabší.
nemáte tušení kdo by měl v Praze skladem tmel NoTubes.
Zkusím ho místo CafeLatex, ale nemůžu najít na webu kdo by měl.
„tady“http://www.mojekolo.cz/no-tubes-tmel-quart-946ml – ale zavolej si na pražskou prodejnu…
Zkus napsat hnojovi
Díky všem za rady. U „Hnoj“ jsem opravdu sehnal tmel skladem. V sobotu obě kola z Cafe Latex předělal na No Tubeles a už při nafouknuti se to chovalo jinak. Nedělní vyjížďka přežila bez defektu. Tak snad to tak zůstane… :)
To je možná ten problém spíš než Schwalbe…spoustě lidí CL nefunguje, osobně nevím, nic jinýho než NT jsem nezkoušel, nebyl důvod.
Já měl za poslední rok vzadu 2 defekty, o kterých jsem věděl a musel dofukovat, vepředu jeden. Ale teď jsem ty pláště přehazoval na jiná kola a když jsem je foukal na beton, aby zaskočily patky, tak to byl průvan skrz běhoun jako blázen :)
To je divný, když ty pláště už byly zatesneny, nebo jsi z toho všechen tmel oskrabal?
Jj, chtěl jsem ten největší bordel od tmelu dostat pryč, takže jsem to oškrábal, netušil jsem, že jsou až tak děravý :)
to je sice pravda, ale odolnejsi na defekty to je i na behounu..
Jezdim v podstate jen SS verze a nemam s defekty zadny problem… Tmel ale vozim NT…
TJK jel na Ronech sjezd z Tremalza, což je několik km po ostrých šutrech a nic. Imho prostě blbá náhoda…
Taky jsem jezdil RoR v Alpach,a ani jeden defekt.Ve predu 2,4 a vzadu 2,25 obe verze Evo s dusi,foukano kolem 2Atm.Moje vaha s plnou polni cca 75kg.
Jezdim RocketRon na prednim kole (26×2,25), na kole ktere mam i na dojizdeni do prace, coz je 70% po asfaltu – a plast je to vybornej. Na asfaltu jede a v terenu drzi. Na zadek ho ale nedavam, protoze tam rychle mizi.
Jinak realne rozmery verze 2013 2,25 u mne jsou: sirka 53,5mm, vyska 48,5mm bez figury. Je to na UST 19mm rafku Crossmax ST, bez duse.
no tak mna vcera v terene vpredu nepodrzal a rozbil som si drzku ale to je iba subjektivny dojem :-)