Ahojte, chcel by som sa spýtať, či má niekto skúsenosť s týmto bicyklom: Schwinn 4 Zero 5 Elite 10. Prípadne nejaké krityky naň, alebo možné iné bicykle v tejto cenovej hladine.
Ďakujem za rady ;)
Ahojte, chcel by som sa spýtať, či má niekto skúsenosť s týmto bicyklom: Schwinn 4 Zero 5 Elite 10. Prípadne nejaké krityky naň, alebo možné iné bicykle v tejto cenovej hladine.
Ďakujem za rady ;)
já … bohužel na něm jezdím velmi krátce – je to můj první full … fotky v galerii jsou velmi „staré“ – teďka přes zimu prošel značným upgradem (v popisu) … nějaké sugjektivní dojmy budu moct říct až na něm něco najedu … počítej s tím,že rám není lehoučký ale pokud negramaříš,tak si myslím,že poslouží dobře … jo a má kratší geometrii !
Zadní stavba je provedená celkem bytelně.
No v téhle cenové hladině to asi nebude žádnej extra šlágr,to je jasné.
řekl bych ,že od takového kola nemůže člověk očekávat kdovíjak propracovaný systém pružení zadní stavby a kvalita např.čepů může být taky nejistá,ale neříkám jak to je ,jen co si myslím.
komponentově je to kolo poskládané z obstojných komponentů a po téhle stánce by neměl být zásadní problém.
Váhu toho kola neznám,ale lze předpokládat,že bude docela vysoko (typoval bych to kolem 15kg).
Prostě za ty prachy dostaneš fulla,kterej tě bude spolehlivě vozit,ale asi ti nenabídne komfort jízdy a vlastnosti kol ve vyšší cenové hladině.
Pokud ale toužíš po tom pořídit si fulla a nemáš více finančních možností,tak proč ne.
Je tu ale ještě jedna cesta,které bych se příliš nebál a to,pořídit si fulla z bazaru.
Zde ovšem musí být člověk poněkud obzřetnější,než když kupuješ HT.
s tím s Tebou nesouhlasím … nedovedu posoudit systém přepákování zadní stavby – tedy to,zda je horší/lepší,protože jsem jezdil kromě svého fulla zatím jen na Haibiku se stejným systémem přepákování … stejný systém nebo hodně podobný používá např Kellys,Haibike,Canyon … určitě se to nedá srovnat se systémem zadní stavby Giantu atp.
zadní stavba u Schwinnu je k přednímu trojúhelníku chycena na 4 docela masivních průmysl. ložiscích … zbytek kluzné „ložiska“ / čepy.
zatím jsem na něm najel cca 300km … po tu dobu jsem si zvykal a „ladil“ zadní tlumič …
samotného mě zajímá váha celého kola … musím si někde sehnat nějakou přesnou závěsnou váhu ale myslím,že s těmi komponenty co tam mám teď by to k těm 15kg být nemělo … u toho v tom odkaze to nedokážu odhadnout … škoda,že jsem nezvážil rám,když jsem ho dovezl … ale někdo myslím říkal,že má kolem 3,5kg
kellys, hai, canyon – väčšinou sú to 4-čapy, oproti prepákovanému jednočapu ako má schwinn je to dosť veľký rozdiel…
Inak ak stojí naozaj 800e, tak v tej cene sú možno aj lepšie možnosti…
asi jsem ***** ale nevidím v těchto rámech rozdíl v zadní stavbě … když se nedívám na umístění čepů a úhlech přepákování … poslední je ten,o kterém se bavíme (není to moje fotka)
to víš … jsem fullista začátečník :-)
ten starý kellys (nové kellys nie-karbónové sú 4-čapy), schwinn a kona = prepákovaný jednočap. Canyon, haibike = 4-čap.
a jsem zase chytřejsí … jinak ten druhý odkaz je tu : http://www.bikemagazin.sk/…ycap…html
Tak čo by si mi poradil, aký ešte baik?
Napadá mě Ghost
Já vím, je dražší, ale na rám jsou celkem dobrý recenze a ani to osazení není úplně špatný a třeba se dá někde sehnat levněji.