SCULTURA ENDURANCE 6000 Di2 2023

12 nepřečtených
  • crucinal

Zdravím,

uvažujem nad prechodom z gravelu na cestný bike, nakoľko jazdím väčšinou cesty a chcel by som niečo rýchlejšie, ľahšie. Momentálne mám Kellys Soot 50 vo veľkosti L pri 190cm a inseam 93cm (+ dlhé ruky).

Geometria tu: https://store.kellysbike.com/…soot-50_9880

Pokukujem po SCULTURA ENDURANCE 6000 Di2 2023 https://www.merida-bikes.com/…nce-6000-di2

Vychádza mi veľkosť XL.

Vyzerá, že ENDURANCE bude premňa lepšie voľba ako klasická scultura..keď porovnáte geometrie bude to veľký rozdiel? som laik, dokonca aj s nastavením budem musieť asi navštíviť bikefitting ale rád by som si nechal poradiť pred kúpou, či je vlastne XL dobrá voľba…

Aktuálne by som ho vedel mať za 2460e, čo je cca 61,679czk.

ďakujem

0 0
    • crucinal  

nikto nic ?

popr. nejaká alternatíva v tej cene? Di2 je must have :D

0 0
    • KRoser  

Tady myslím, že záleží jenom na tvoji pozici co na kole chceš. Tvoje výška a rozkrok toho moc neřeknou. Jestli si spokojeny s dosavadní pozici na kole tak stačí vše proměřit (výšku sedla, setback, dosah na páky a drop řídítek) a podle toho vybrat která scultura ti bude seděl lépe.

Pokud se ale chystáš na bikefit tak asi s dosavadním posedem spokojený nebudeš, možná bych šel na bikefit s dosavadním kolem a třeba si podle výsledného posedu nechat poradit, nebo pak po změření posedu vybrat.

Rozdíl mezi klasickou sculturou a endurance v posedu je docela dost, ani z jedním kolem určitě chybu neuděláš, jen prostě záleží které ti více sedne s posedem.

0 0
      • crucinal  

Bohuzial nenasiel som v dostupnej blizkosti shop kde by mali aj klasicku sculturu a aj endurance v XLku, takze neviem ako inak zistim, ktory mi viac sadne s posedom.

Endurance ram mi pride viac podobny ako mam momentalne na graveli, ze ten posed bude pohodlnejsi a nebudem az taky natiahnuty ako na klasike..

0 0
        • KRoser