Začala mi dneska blbnout sedlovka Kind Shock i950-R. Nedrží vysunutá, od vánoc jen pár jízd do hospody a dneska najednou 12km od domova tohle. Je to na reklamaci nebo stačí někde dofouknout/utáhnout ?
Začala mi dneska blbnout sedlovka Kind Shock i950-R. Nedrží vysunutá, od vánoc jen pár jízd do hospody a dneska najednou 12km od domova tohle. Je to na reklamaci nebo stačí někde dofouknout/utáhnout ?
mám podobný problém, začala zajíždět při vyjížďce v mrazu. Zatím to neřeším ale budu ji reklamovat
saktra nestrašte :(
Reklamovat, nic jiného nezbude.
Před jízdou tu sedlovku vždy pořádně rozcvič – nahoru, dolů + mezipolohy atd. Nebo ji zkus vytáhnout z rámu – dole má ta sedlovka takové průduchy, tak nevím jestli nemůže mít vliv nějaká vlhkost nebo tlak v sedlové trubce – asi je to *********, ale mi sedlovka přes dva roky funguje – jediná vyjímka, kdy začne haprovat je: po jízdě v dešti kolo týden stojí – pak nedrží úplně nahoře a v mezipolohách. Sedlovku procvičím – problém zmizí. V horším případě sedlovku vyndám z rámu a nechám „proschnou“ + procvičím – problém zmizí. Na téma mé převratné teorie o vlkosti nebo tlaku uvnitř rámu nemíním vést rozpravu.
Taková blbost teda, ale máš dobře nastavenou dýlku lanka u ovládání na sedlovce? myslim ten kousek mezi páčkou za kterou to tahá a bovdenem… Měl sem tam asi o 1mm míň než to chtělo a poloha se pak nezaaretuje…
ale třeba to je něco uplně jinýho
Tak mam doma už třetí kus, zkoušel sem jí asi 10× v obchodě a držela. Pak sem jí namontoval na kolo a vyjel do lesa, JEDNOU sem jí sundal dolu a nahoře už zase nedrží. Nechápu jakej je rozdíl mezi tim když jí zamáčknu rukou v obchodě a zadkem v lese. Lankem to nebude, nedrží ani když lanko odpojim.
to teda upřímnou soustrast :-/
dneska s ní chci poprvý vyjet a jak tě tu čtu, si snad do báglu přibalím ještě jednu náhradní neteleskopickou
Vyndej ji z rámu a nech „proschnout“ v pokojové teplotě – podívej se jestli nemáš zasrané ty průduchy zespodu.
Nestříkáš kolo wapkou?
wapkou občas ano … jak to vadí sedlovce ?
Podívej se o 6 příspěvků výš – tam jsem to rozepsal.
Urcity vliv by na to mohla mit i nizka venkovni teplota, jinak v mem okoli z 5ti sedlovek se uz pokazily 2.
Neco takoveho to bejt musi, porucha je mozna u jednoho kusu, velkou nahodou u dvou za sebou. Jelikoz mam uz treti behem dvou mesicu, tak to musi bejt nejaka vnejsi pricina. Zima, vlhkost, vibrace, úhel sedlové trubky (váha mimo osu). Vsechno IMHO na kole dost bezne veci na to aby sedlovce za 5k nejak vadily.
a jak teď?vyreklamovals,pořešils?mě chodí furt bez problémů…sry :-)
No tu třetí už sem nereklamoval, tu sem vrátil :) Nejpravděpodobnější příčina problému je bublina v oleji. Ted mam joplin 4 a ta docela funguje.
joplinku si měl už předtím,nepletu se?teď máš novou nebos zrecykloval starou?
bublina v oleji-nebude to leteckou přepravou?drastický změny tlaku a pak si to někde přisaje a bude to dělat celej kontejner…stačilo by odvzdušnit,né že bych to zkoušel ;-)
no ale stejně ten podtlak by tomu neměl vubec ublížit,spíš naopak…a ataky doví jestli to letělo…
Možný to je, nakonec je to stejně jedno protože jejich představa servisu spočívá ve výměně za novou. Podle mě se tam nikdo ani nepokusil zjistit čim to je.
Joplinku mam novou s větším zdvihem a ovládáním z řidítek, ta má zase problém že pokud neni čerstvě namazaná tak nevyjede až nahoru.
takže prašť jako uhoď…to by mě asi docela s---lo,jak nastavíš posed když ta k---a pak nevyjede…kdes to bral?tu KS?že neumí základní servis…to to budou posílat zpátky na Taiwan?bouráci…nejspíš to bude úplná prkotina,ale taky bych se v tom nehrabal jen v zoufalství…
Jak je na tom Joplinka s vaklem?slyšel sem a viděl u Tvý starý že hrůza,ale jezdil sem na odpružený sedlovce,která nabrala vakl skoro půlcenťákovej a vůbec sem to nepociťoval ani neřešil…
Vakl zatim neni … ani u ty stary mi vubec nevadil. Když ji zapomenu namazat tak ten posledni centimetr holt dotahuju rukou, ale přemejšlim že pude taky z domu, respektive už by dávno šla kdyby byla alternativa :(
tak leda KS a nechat poladit…
tak leda KS a nechat poladit…
Alternativa je Rock shox reverb a funguje super a je dokonce lehčí.
já si řikal,že eště něco existuje,ale byl sem línej to hledat :-)
a slušnej zámek oproti Ks dělají i hokejku?hledám…
Hokejku nedělají.
nj ale to by mi nevadilo ..asi snad…
o reverb vim, pěkný … viděl sem ji asi za 7500 to už mi přijde dost drahy, za kolik se da sehnat ? jo a btw že „funguje super“ sem slyšel i o KS a joplince, to už pro mě neni záruka ničeho :)
No ještě, že mam KS 850 za litr přes rok a zatim funguje
Tak přifoukni trochu
jak ? ma to někde ventilek třeba na pumpičku od vidlice ?
a kde?zespoda?sem nezkoumal ;-) juknu doma
mluvíš vo KS?
kde ? na fotce je jak vypadá moje joplinka zespoda … matka a šroub, ventil žádnej. bojim se že když to povolim tak mi to všechno vyletí do ksichtu a ještě přijdu o záruku
Myslel jsem, že řeč byla o Joplince – ta má pod tím šroubem ventilek.
ma ho tam pane doktore … Sundal sem matku a šroub, trochu přifouknul a funguje dobře
Jinak, co jsem zatím zjistil, ta věc je citlivá snad na všechno:
1.na zimu – když jsem přijel v zimě domů a nezasunul ji hned trochu dolů, tak ztvrdla ta páčka, že se nedala zmáčknout – až zase venku, v zimě. V zimě mi vytekl olej (O-kroužky?)
2.Nemá se ani vytahovat rukou, takže když ji máš dole, sesedneš a zvedneš kolo za sedlo, tak je to špatně.
3.Myslím, že jí vadí, aji když je naležato v autě. . . atd.
4.Pokud budeš měnit olej, tak doporučuju pečlivě přečíst ten postup v odkazu: tlačit tam ten olej a současně roztahovat sedlofku a držet páčku. Jinak můžeš mít olej na stropě.
Tak si najdu manual http://www.kola-visek.cz/…y/joplin.pdf
Tady je trochu pokec o výměně oleje a tlakování http://jrivera.pinkbike.com/
a u KS vo ventilku nevíte?chjo :-)
No co jsem se kouk po forech, tak to dělá dost lidem a řešení je vždycky servis.
koupil jsem i900R. super věc. Asi na třetí vyjížďce začala padat o cca 3–5 cm. Takže reklamace a oprava. Prý v tom měnili nějaké díly (asi jo, protože byla popatlaná od lepidla a mezi trubkou a zámkem bylo dokola taky to lepidlo). Další 2 vyjížďky bez chyby. Na třetí znovu začala padat, takže je zpátky na reklamaci. Chci vrátit peníze, mám strach že to opraví a začně to dělat znovu, ať už při třetí vyjížďce, nebo dokonce při závodě, nebo nejlépe po záruce.
Ale jinak teleskop bomba věc a až se nějak vyřeší tohle tak určitě nějaký pořídím, ale chtěl bych něco spolehlivého. KS se mi líbilo vzhledově, výškou zdvihu,cenově,offset zámku, ovládání lankem.
nema nekdo tip, kde ted i950 – supernatural sehnat za rozumnej peniz (rozumnej co nejlevnejs to ted de)?
Přidávám se do klubu. :-(
I po odmontování lanka zajíždí (pruží) a naopak, ani při stisku páčky nezajede. V podtatě se chová stejně, ať je páčka v jakékoliv poloze. Bohužel jsme ji kupoval prosinec 2010. :-(
Zkoušel jsem ji rozebrat, ale po povolení dolní matice a sundání pérovky se dál nedostanu. Zkusím se obrátit na prodejce, jestli by ji byli schopni opravit nebo opravu zajistit.
Servis dělá Katmar. Nová cartridge stojí 1590Kč + práce…, není to žádná sranda. :(
Díky.
Neděje se vám někomu, že se sedlovka po delší době (v rámci minut) ve spodní poloze zasekne a je třeba jí nahoru pomoct rukou? Doufal sem, že jí jenom nesvědčí nižší teploty, ale pokračuje v tom i teď když je teplo, a vlastně i v bytě kde je 20 stupňů.
Zdravím
(nechci zakládat nové téma tak se ptám na podobný problém zde)
nedávno jsem měl kolo(agang cult 3.0) v servisu, 14dní na něm nejel a teď mi sedlovka KIND SHOCK i950R nedrží v horní poloze a po zatížení sama zajíždí cca do poloviny, předtím to nikdy nedělala. Máte někdo nějaké řešení podobného problému nebo pomůže pouze odborný servis?
Mám to samé.Výměna celé patrony.Dělá to Katmar.
díky, a cenově to vyšlo na kolik? od té doby v poho?
Stále ji mám v Katmaru.Cena asi 1650kč patrona.Já ji mám v záruce.
Tak po necelém roce se problém se zajížděním a nedržením v horní poloze vrátil (KIND SHOCK i950R) a prvně než to někam zas pošlu mi bylo doporučeno abych sedlovku dohustil tlak… mám otázku KDE? Tady povolit modrou matku (viz obrázek) protože nikde jinde nic se závitem není a jde to vůbec?
Zkoušel někdo dohustit sedlovku tou dírkou dole?..třeba podle toho postupu?
Podle mně by to možná šlo s takovýmto udělátkem
http://fcdn.mtbr.com/…_resized.jpg
ale jinak ne, ta páska podle doporučeného fotonávodu to vůbec neutěsní…
Já to foukám uřízlou jehlou se zabroušenym koncem bez pásky, když se tam pořádně přitlačí, tak to těsní, ale ideálně to chce dva lidi, jeden drží a druhej fouká.
dík, a jak to děláš často?
Tak dvakrát za sezónu – jednou při rozborce a podruhý tak tejden po ní, když zjistim, že sem to nafoukal málo a sedlovka nevyjíždí až nahoru:)
Tak se nezadařilo ani náhodou..:)) prostě to nespojím bez toho přítlaku z videa s komorou…
A máš tu jehlu zabroušenou do špičky, aby trochu zalezla do tý dírky?
zkoušel jsem do špičky, na tupo, do vinglu…a nic..:)) aji manželku jsem donutil, aby mi pumpovala a já to tam cpal..:))
možná mám nějak ucpaný ten ventil, když jsem to ještě nikdy nepumpoval…nemusí se to napřed nějak protáhnout?
Mně to fungovalo hned, ale možná sem měl jenom velký štěstí:)
Čaute, tak mě včera večer po 6ti letech superslužby (2× servis) opustila má KS i950r… při jízdě na houpákách v Jedovnici praskl zámek…
Nenapadá vás řešení? Možná by ho v Katmaru vyměnili?
Ahoj. Máš SZ.
btw. tam jsem byli včera taky :-)
Kdyby někdo chtěl vědět, jak se skutečně dá nafoukat správný tlak do KS i900/950 tak tady video:
no kdyby tu soupravičku chtěl někdo udělat, tak se o jeden kus hlásím, ať se mu to vyplatí..;-)
To sem eště neviděl, dost elegantní řešení.
Hlásím se o druhý kus.
No to bych si mohl zkusit udělat až budu mít čas v práci, ikdyž muj problém se zajíšděním to asi nevyřeší, hádám že mám zas v prdeli těsnění na který se nevztahuje záruka a který jde do ****** snad po vyjížďkách…
problém se zasunováním jsem za 7let neměl ani jednou… jen je potřeba jednou za rok dotlakovat a na to to chce udělátko, jinak je to těžkej vopruz…:)
video nejede dobře, tak ještě jednou:
https://youtu.be/oKSZ8HIEJuY?t=2s
přijde mi, že by se to dalo udělat z nějaké rozbočovací kostky..;-)
Hustý, to chcu!
Dost tu přechodku teda odflákl.Když už má na soustruhu udělanej ten přítlačnej silon a matici,mohl udělat i tu přechodku.
Jak by se to dělalo, když to neni rotačně symetrický (nebo jak to nazvat)?
Když už mám ten zbytek točenej na soustruhu,udělám i tu přechodku.Stočím ji na stejný průměr jako ten silon.Vrtnu díru na tu trubičku,kolmo na to na ventilek.Trubičku udělám daleko kratší a klidně na ni navleču slabší O kroužek.Poskládané máš kompaktní válec a nějak to vypadá.
To už se taky nemusel točit s tím silonem a maticí ale ufláknout kus trubky,velkou podložku a matici.
Teoreticky ta přechodka mohla být klidně jako jeden kus(ten silon).
vypadá to, že jen upravil nějakou rozvodnou kostku…
Tak sem si to vyrobil na prasáka, prostě jenom hliníková trubička, která to přitlačí, tak šikovný jak ta kostka to nejni, ale funguje to.
dobrý, tak hlavně že to fachčí..:)
to černý je asi plastový futro + 2× redukce či co na hustilce…no úplně jednoduchý to není…
a nemá to snahu se bortit do strany?
Zatim se to nezbortilo, ale trochu se bojim, že se ta jehla jednou vylomí do strany, už takhle je vyhnutá.
To černý sou 3D tištěný redukce na obvod pístnice, aby to bylo vycentrovaný, a návlek na nejširší část pumpičky, aby pístnici nepoškrábala (což by šlo nahradit jenom kusem duše).
Jinak na pumpičce je nasazená jenom ta jehla přes klasickou kupovanou redukci galuska-autoventilek, protože ta jehla má galuskovej závit.
Tak jak?
Už někdo vymyslel nějaký šikovný adaptér z dostupného matroše?
:-)
Zkoušel jsem to, ale prostě mi to nešlo dofoukat ani kdybych se po. A myslím že muj problém se zajížděním by to stejně nevyřešilo.
Ahoj,
prodávám svou KSi950r, viz inzeráty (125/31,6)
Žádné škrábance, vakly + nový zámek sedlovky za 1200,–
Možná by potřebovala dofouknout, protože někdy nedojede až nahoru.