• jonti

    Příští rok bych se chtěl znovu zůčastnit na tomto super závodě

    http://www.sellarondahero.com/…rogramma.asp

    Příhlásit se to chce co nejdřív, zaplní se to rychle.

    V okolí jsou super podmínky na ježdění bike i silnice a dá se chodit i na ferraty. Ideální by bylo být v Dolomitech od pátku do středy a udělat si z toho dovolenou.

    Kdo by jel taky?

    0 0
    • jonti  

      Parametry 84 KM / 4.300 HM. Po rovině to opravdu není, i pro lehké váhy jako já se oplatí 180mm kotouč.

      0 0
      • prodi  

        letos jsem nestih registraci, zaplaťpánbů:)

        jestli jí stihnu a najedu víc než letos, tak pak jo:)

        0 0
    • karliner  

      Poslouchej, ty odpověz na email ohledně brejliček za Salz nebo je dám na vánočním večírku do tomboly :-)))

      0 0
    • Rakosnik  

      Ja jedu, uz jsem prihlasen.

      0 0
    • yetti  

      Koukal jsem ne odkaz a to musí být nádherná trasa! Na závod kašlu, ale láká mě si to zajet v jiném termínu „na pohodu“

      BTW na fotkách mě mimo jiné zaujalo, že tam není snad jediné celopéro, ale samé HT

      0 0
      • jonti  

        Italove jsou silnicari, co maji jeste i bike. A taky kdyz jedes na vysledek, tak v tech kopcich se zavodi do kopce a tam je kazdy gram citit. Ja jsem to jel na Epicu a priste asi pojedu na HT, pokud nejake budu mit. Urcite to chce odolnejsi gumy, odpruzeni se na zavode moc nevyuzije, a prevod 24×36 mi byl na 26 malo.

        0 0
      • joudys  

        trasa je vzhledem k povrchu a charakteru stoupání dělaná spíš na HT, s nějakou zbytečnou zátěží bych se v těch kopcích tahat nechtěl

        … každopádně projetí ať už v závodě nebo mimo doporučuji, nejlépe a rozhodně spojit se Sella Ronda Bike Day

        0 0
    • olino  

      Jsem přihlášenej a mám drobný dotaz, kolik hodláte mít natočeno než se do toho pustíte? díky

      0 0
      • jonti  

        Nejde tolik o to mit natoceno, jako mit natrenovano na opravdu dlouhe a prudke kopce.

        Jako kolo doporucuji co nejlehci HT, dopredu klidne 200 kotouc a odolne plaste. RoR evo tam sice dobre, ale riziko rozriznuti je velke.

        0 0
        • karliner  

          Jen technická – co udělá 200mm kotouč s chrtí vidlicí?

          0 0
          • jonti  

            Nejde o silu brzdeni, ale pokud nestartujes z prvni vlny, co bez elite licence nebudes, tak jedes prvni sjezd ve vlacku a tech 800 nebo kolik metru brzdy uvari.

            Navic poslednich nekolik let maji i chrti vidlice max povolenou velikost kotoucu 200mm.

            0 0
        • olino  

          Jedu podobnou věc poprvé (myšleno – převýšení 4.300 HM v kombinaci s 84km). Trénuju usilovně objem, ale předpokládám, že budu muset zabrat ještě a mraky toho nastoupat..Máte pro mě prosím nějaké rady/zkušenosti ke sdílení? Lehký HT by bylo (SCOTT Scale 29 EXPERT)a co se týče brzd – Avid Elixir 5S, 180/F and 160/R mm HS1 Rotor. Díky

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.