Servis/Reklamace - Grand Canyon AL 29 - Protáčení řetězu/klik

33 nepřečtených
  • VSLRA

    Ahoj,

    chtěl bych Vás poprosit jako zkušené odborníky o radu. Koupil jsem si před 3 měsíci Grand Canyon AL 29 2013 a najel jsem zatím celkem 70km.

    Teď se mi začlo stávat, že když jedu normálně po rovince, tak i když slapu bez nějaký extra zátěže, tak cca každou 10tou otáčku šlapačky se šlapačky cca o 1/4 otáčky protočí a pak se zase chytí. Ale nepřehajuzu a přehazovačky se ani nedotku.

    Nedokázal jsem vypozorovat co by to mohlo být, každopádně z toho mám úplně stejný pocit, jako když přehuju na jiný převod, ale převod se nezmění.

    Byl jsem tady u nás v Č. Budějovicích v jednom servisu a ten mi řekl, že takhle od oka neví, že by to musel rozebrat, ale že si myslí že se jedná o vadný ořech a že by jsem si to měl poslat na reklamaci. Přijde mi spíš, že když to neni kolo z jejich prodejny, že se mu to nechtělo řešit.

    Ne email z Canyonu mi už 2 dny nikdo neodpověděl a jejich telefonní číslo je nedostupné (2× to tůtne a hovor se ukončí). Zkoušel jsem psát už i do německa v angličtině, ale zatím také nic.

    Moc prosím o radu! Možná se jedná třeba jen o nějaké chybné seřízení.

    S pozdravem

    Vlasta

    0 0
    • gemini  

      Podle toho, co popisuješ, to vypadá na ořech. Co máš na tom kole za kola/náby?

      0 0
      • VSLRA  

        Kompletní seznam věcí na tom kole je tady:

        http://www.canyon.com/…es/bike.html?…

        0 0
      • kubad  

        na kole má Mavic Crossride, tam se ořech nesere, a jeho rozebrání kontrola, promazání je otázka 5 minut.

        0 0
        • VSLRA  

          Není možné, že to je jen nějaké špatně seřízení zadního přesmykače?

          Popravdě nevim jestli se to vůbec nějak seřizuje.

          Jezdil jsem s tím v podstatě 55km po silnici a 15km takovej střední terén, takže jsem s tím v podsatatě nedělal žádný psí kusy.

          0 0
          • kubad  

            tak možné to je, ale to by měl poznat ten mechanik co se na to díval, přes monitor to nepude.

            rozborka, servis ořechu je otázka pár minut, takže slušný servis a tam ať se ti na to podívají.

            bude to levnější a rychlejší než řešit reklamaci

            0 0
            • VSLRA  

              Asi máš určitě pravdu. Zkusím zajet ještě někam jinam a uvidím.

              Jen mě trochu zaráží, že linka Canyonu vůbec nefunguje a ne email taky nikdo nereagoval. Když šlo o to že maj kolo prodat, tak jsem měl odpověď na email do 30minut…

              0 0
              • Mug  

                Odpověď na objednávku bývá automatický mail tak je téměř okamžitá. Zkoušel si toho lokálního koordinátora. Ten mi odpověděl vždy docela rychle a česky :) Jinak bych to řešil přesně jak píše Kubad.

                0 0
                • VSLRA  

                  Zkoušel jsem právě psát na czechia@canyon.com i volat na 226 259 001. Na email zatím žádná odpověď a linka je nedostupná :-/

                  0 0
                • Člověk a jeho svět  

                  No jo, když ptáčka lapají… To je ta výhodná cenová politika :)

                  0 0
                  • kubad  

                    jj tohle si musí každý ujasnit, levná vstupní cena, ale servisní podpora je problém

                    0 0
                  • Mug  

                    Řešil jsem s nimi nová ložiska, zaslání spešl šroubu k upevnění tlumiče a náhradní patku. Vždy bez problémů a do týdne jsem to měl doma. To je u leckterých firem s lokálním zastoupením nereálná dodací doba ;)

                    0 0
                  • o.unca  

                    Ale prdlačky. Reklamace, ND vždy bez problémů. Teď, co je zástupce v ČR bych dokonce řekl vysoce nadstandardní. Řešil jsem před dvěma měsíci prasklou zadní šavlu. Naprosto bez řečí a zpochybňování záruky typu „vy jste toto“ nebo „vy jste netoto…“, jak je u nás obvyklé, přijato k reklamaci a za týden jsem měl rám zpátky s vyměnýma šavlama, včetně ložisek. Za mne perfektní služky.

                    0 0
                    • Člověk a jeho svět  

                      OK, je jasný, že ti neva kolo rozložit, poslat do Německa, řešit do přes mail / telefon, čekat, až ti to pošlou zpátky, zpátky, složit. Nevím, jak je hrazeno poštovné… To vše jde na úkor ceny.

                      Mně zase neva naložit v případě problému kolo do auta a hodit k prodejci, který taktéž neřeší, že jsem já zavinil to či ono a za pár dnů je kolo nachystané v perfektním stavu k dalšímu použití.

                      Canyon nijak neřeším, jen mám raději jiný způsob prodeje, to je celé.

                      0 0
                      •  
                        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                        0 0
                      • Chlebovnik  

                        Ano, ale tento „servis“ (který můžeš, ale nemusíš potřebovat) si pak draze předplácíš spolu s kupní cenou. Jestli se vyplatí zaplatit o 30% vyšší cenu kvůli dobrému pocitu z toho, že můžeš kolo nechat vyservisovat „za rohem“, to už si musí každý rozhodnout sám.

                        0 0
                        • Člověk a jeho svět  

                          Ano, tak to je. Rozhodnutí je na každém, navíc i kamenné obchody umí udělat zajímavé ceny a k tomu full servis. Každého osloví něco jiného.

                          0 0
                          •  
                            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                            0 0
                      • Dorsiflex  

                        Souhlasím s tebou, podobný nákup může být hodně „dvousečná“ záležitost.

                        Velké firmy mají sice vyšší cenu, nabídnou ale nejenom záruční/pozáruční servis, ale třeba celou „flotilu“ test biků a poradí se vším možným okolo.

                        Nákup biku tímto způsobem si může dovolit, podle mě, jenom zkušený biker, který si sám poradí s většinou problémů a technických úkonů. Bohužel zde často vídám, jak jsou tyto značky doporučovány i úplným laikům, což myslím, že není dobře.

                        0 0
    • Jenda  

      si je neco shileho v orechu ale pro jistotu zkontroluj jestli nemas zatuhlej jeden clanek retezu

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • Flozik  

      V tematu Canyon CZ/SK nekdo psal, ze byli do vcerejska nedostupny, takze jestli tam nebude zakopanej pes, proc neodpovidaj ;-)

      0 0
      • kliiima  

        Myslím, že to bylo i napsaný na stránkách a bylo to kvůli veletrhu (počítám, že musel sklidit stánek, kola a poslat to do Německa).

        0 0
      • VSLRA  

        Už jsem se dneska dovolal. Pán říkal, že byl skutečně na veletrhu a že až se probere hromadou emailů, tak se mi ozve. Zjistí prý v německu zda byl tento problém i u jiných kol.

        Ale stejně mi přijde divné, že pokud by byl špatný řetěz, že by se to projevilo až po 70km. Nejhorší na tom bylo, že se mi to začlo projevovat při výleťe a musel jsem pak šlapat s touto závadou 10km polníma cestama domu…

        0 0
        • Jenda  

          to je naopak velmi pravdepodobny, novy to testujou, jak se vymacka mazivo ze spatnyho cepu tak ten clanek zatuhne. Normalne si protoc klikama dozadu a koukej jestli ti to neskoci na prehazce.

          0 0
      • VSLRA  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.