Neví někdo náhodou čim může být že mi tachometr i po zastavení načítá kilometry? Např. přijedu do práce mam ujeté 3 km a když přijdu ke kolu mam tam vždycky víc třeba i 200 km. mam chuť ho zahodit :D
Neví někdo náhodou čim může být že mi tachometr i po zastavení načítá kilometry? Např. přijedu do práce mam ujeté 3 km a když přijdu ke kolu mam tam vždycky víc třeba i 200 km. mam chuť ho zahodit :D
Asi se ti na něm projíždí vrátnej :-)) Mám 1200 bezdrát a problémy nemám…
Taky mám 1200 bezdrát a bez problému…asi se ti na tom fakt někdo projiždí :D
Kluci a jak to máte u té bezdrátové verze s probouzením toho tachometru z toho usporneho modu? mi to když zastavim po pěti minutach usne a když se pak rozjedu tak už to neměří ,na displeji jsou jen hodiny a musím ho vzbudit stiskem některeho tlačítka,to mě štve mám ho dva dny a asi ho kvuli tomu budu vracet,měl jsem před tim) sigmu s dratem a tam to šlapalo v pohodě…
Jo je to tak.Když se zastaví nekde v hospudce tak po cca 5 min přejde do usporneho režimu a zhasne. Človek pak musi kdyz se rozjede neco zmacknout, aby se vzbudil a opet meřil. Nevim jak u dratoveho ale u bezdratoveho to tak je, kazdopadne me to nejak nevadi :)
Jestli děláš osmičky, tak to zhruba odpovídá. Těch 200 km je tak na 7 hodin. :-)
Obvykle stačí, aby se tachometr přiblížil k nějakému zdroji magnetického pole nebo silnějšího VF vysílače – mám sice bezdráťák Ciclo CM 4.2, ale princip přenosu je stejnej a pokud ho sundám z kola a položím třeba vedle bezdrátové klávesnice od Logitechu, tak jsem za půl hoďky „odjel“ třeba maraton… :)
Takže se podívej, kam kolo postavíš, až přijedeš do práce a jestli někde metr od něj není třeba wifi router nebo nějakej scan karet atd.
Inertní jsou vůči rušení až ANT+ a BT tachometry, nebo prostě dráťák :)
Už jsem takhle „na stole“ jel i 173 km/h :)