Ahoj. Máte nekdo světlo PowerLed black od Sigmy ? Mel bych dotaz zda je možné napajet svetlo i s nasroubovanym bateriovým modulem??
Nějak mi to z toho navodu neni jasny díky moc vsem
Ahoj. Máte nekdo světlo PowerLed black od Sigmy ? Mel bych dotaz zda je možné napajet svetlo i s nasroubovanym bateriovým modulem??
Nějak mi to z toho navodu neni jasny díky moc vsem
„Provoz svítilny je možný jak s použítím 4× AA-baterii, tak také s baterii Li-Ion IION, přičemž je střední čast (přihrádka na baterie) oddělitelná“
Co na tom neni jasnyho?
me jde o to jestli je provoz svitilny mozny na akumulator i s nasroubovanou prihradkou na baterie
Můžu se zeptat, nemáš srovnání PowerLed Black a Evo a EvoX Pro ?
hele srovnani nemam pac je to me prvni silne predni svetlo siviti teda brutalne jen mi prijde ze by mohlo svitit vic do stran … do dalky je vyborny...... myslim ze oproti Evo svitilnam ma rozhodne vetsi pocet LUXU konkretne 90 ty Eva maji 20 a 60 luxu tam bych videl vyhodu rozlozeni svetla i do stran otazkou je taky vaha akumulatoru u powerled blacku je teda malinkej a lehkej ale nemam srovnani s Evem.
Resim tady spis problem s pripojenim akumulatoru i s batriovym modulem :(
Není to možné.
zkus to trochu rozvest není mozny aby to svitilo z akumulatoru a kdyz se vybije tak to pojede na baterie ?
Jo, tak to chapu taky. Proste napojis na aku, kdyz se vybije, tak odpojis, nasadis cast s baterkama a jedes dal.
jasny ,ale ta cas s baterkama bude porad nasazena i s pripojenym akumulatorem proc by to takhle nemohlo fungovat ????
Ale ja chapu jak to myslis :) Ale podle me z te casti kde jsou baterky nevede vyvod na Aku-pack.
jeeee to si nerozumime kdyz mas to svetlo komlet sešroubovany tak ty baterie jsou jako mezičlánek a ten vývod na aku je uplne na konci tudis by to hohlo fungovat dohromady s nasroubovanejma bateriema a zroven to myt zapojeny na aku ,ale tohle nevim jiste tak jsem si myslel jestli to svetlo nekdo nema ze by porail
Pro delší výdrž bych ten mezi kus s baterkama hodil do báglu a případně vyměnil až nipak dojde.Zkusil jsi poslat dotaz prodejci?
jsem blbej tady je to jasny muze to fungovat tak i tak :)
Kua sem byl linej otevirat to PDFko :-)) Tak uz mame jasno oba.
tak to jsem si asi koupil horkou novinku jako prvni :)
Bráchovi jsem jí též pořídil. Už je tomu pár měsíců :-).
Taky jsem si ji poridil. Bez LiIon Packu. Zustal mi doma po starem CatEye HL500II battery holder (BA 500) na 4×D monoclanky pouzivam ( GP 9000mAh ) Jedinej problem je konektor. CatEye Ma standart power, zadimco sigma ma konektor „stara nokia“, takze staci napajet redukci a sviti to perfektne a dlouho
Svítí ti to na aku když to pustíš přes ten adaptér ? Kolik má voltů ? Nevím jaký má napětí ten origoš Sigma akumulátor. Když dám 4 × 1.2 V aku dovnitř do svítilny tak to nesvítí asi málo voltů. Tak uvažuju o 5 x AA NiMh bloku což dá 6 V a připojit na ten konektor. 1990 Kč za origoš zdroj se mi zdá dost.
Zatím budu provozovat na alkalický baterie, svítí slušně.
Odpovím si sám abych se připomenul, origo zdroj má 7,4 V dle Sigmy , konektor mám správnej, jen si nejsem jistej polaritou a jestli 6 × 1,2 V z AA acu bude vyhovovat. Z nabíječky na Nokii mi tam nepasoval, ale pasoval z nějaký jiný, možná od elektronickýho terče.
ahoj.. nejak mam tenhle rok vic najeto s kocarkem nez na kole, ale ad redukce..
Protoze to prokazatelne sviti na 4×1,2 NiMH tuzkove baterky, musi to svitit na jakykoliv stejnosmerny zdroj 4×1,2v a presne tak to funguje. Mam s touhle redukci najeto hodne a jsem spokojenej. 4×AAcka mam jen na dojeti.
Jinak nevim co mas za Nokia nabijecku, ale Sigma ma opravdu normalni nokia (ta stara tlusta (ne ta nova tekna) konektor.. Kupoval jsem ho v GM elektro. Proste jsem tam sigmu prines, nakoupil draty, konektory a bylo…
Kvuli malymu jezdim zejmena v noci a takle to fakt funguje. zadna hola teorie
jeste polarita..
ta je zrejma ze zapojeni toho AA drzaku.. Opdpovida zdravemu rozumu. Na prostredku + na obvodu –
a jeste jedna vec.. to ze to nesviti na akumulatory
Nektery smejdsky AA aku jsou o malicko vetsi nez AA baterky, takze se do toho drzaku daji dat, ale je tam asi ctvrtmilimetrova mezera mezi kontakry, protoze se drzak o malicko vyhne. Ta mezera je skoro nepostrehnutelna, ale pri podrobnem zkoumani je videt, ze se kontakty nedotykaji
Reseni je snadne,… pouzuvat normalni NiMH aku, treba GP nebo Varta
S tema mi to gunguje OK
Díky za tipy. Tak už jezdím na normální dobíjecí aku ve světle , ale když je tam dám po dobití tak nic. Vrazím tam alkalický a rozsvítím a pak vrátím dobíjecí a najednou to svítí. Aku tam sedí dobře. Vypadá to spíš na elektroniku světla, jinak by to blblo i jindy. Jakmile to „zresetuju“ alkalickejma tak zase svítím bez problémů.
Odhodlávám se k výrobě externího zdroje hlavně z důvodu vibrací při jízdě terénem . Je to v celku přece jen dost velký a těžký. Se světlem jsem jinak spokojenej, jen jsem trochu hledal vhodný umístění na vlaštovkách aby svítilo rovně před kolo a musím ho mít na kraji u pák.
jak jsem rekl. Pouzivam s uspechem ba500 http://www.sport-neelix.cz/…i-533-8603-/
Ma to svoje mouchy (jedno perko drzaku ma silnou tendenci oxidovat) ale vicemene spokojenost.
Jinak jsem ladil uchyceni na vlastovkach taky dlouho.. Ja ho mam zase co nejvice u stredu.
Ohledne vibraci… fakt to ma tendence vibrovat, ale s tim baterypackem a odsroubovanym bateriovym modulem (proste se to sesroubuje bez AA prostredku, to vibrovat prestalo a uz jsem spokojenej.