Teamy, jezdci, kola, news, závody…
Teamy, jezdci, kola, news, závody…
Výbava World Tour silničních teamov pre 2015:
Shimano: Sky (aj zapletené kola), Cannondale-Garmin (kola Mavic, kliky Rotor), BMC Racing (aj zapletené kola), Giant-Alpecin (aj zapletené kola), Etixx-Quick-Step (kola Roval), Tinkoff-Saxo (kola Roval)
Campa: Lotto-Soudal (aj kola), Movistar (aj kola), Europcar, Astana, Lampre-Merida (kola Fulcrum)
Sram bude mať zastúpenie iba u jedného týmu: Ag2r-La Mondiale (kola Roval). To je rapídny ústup zo scény v porovnaní s rokom 2012 keď Sram jazdilo až 8 týmov.
No porad ti tam ale 6 teamu chybi, a vyskrtni si Europcar bez licence.
OK :)
Na Shimane budú jazdiť aj FDJ, Lotto NL-Jumbo, Trek, Orica-GreenEdge, Kaťuša a IAM.
Zatiaľ čo Sram má v MTB silné postavenie, tak silnice je zatiaľ fiasko.
Navyše do hry možno už o rok vstúpi aj ďalší hráč a FSA sa už netají tým, že už mohutne testuje elektronickú silniční sadu. Pravdepodobne kompatibilnú so Shimanom.
Asi se nikomu nechtelo radit predni placky obouruc, nebo skoncit bez razeni kdyz dojde baterka v jedne z peti jednotek, nebo si nechat zaradit od nejakeho rusiciho signalu co se nachomejtne okolo.. :)
Tak jsem zvědavý co z toho bude.
Ví někdo co bude se Samu Sanchézem příští rok?
celkem děs, stačila půlka…
od Call me maybe to jde strme dolu…
doufám, že níž než tohle už to nedaj…
Tak Ozzies pri vanocich docela trpi od slunce, to je znamy.. meli by se vratit k á cé blesk dé cé…
AC/DC bylo taky slušné:)
Nesouhlasím. Coldplay bylo mnohem horší.
roubaix bylo slusny.
Alonso od tý stáje nakonec upustil ?
Nepozadali ani o kontinentalni licenci.
Nepotřebují, dostanou tu od Astany nebo Kaťuše…
Prdlačky…
Santa se s tim bananem nemuze rozloucit. Pozitivni 10 dni pred koncem redukovanyho za napraseni… To snad ani neni mozny, cestny misto v sini kktu vedle Ricca a DiLucy.
Skutecnej charakter :)
Ale vymluvu ma spickovou: mel testosteron na predpis na problemy s erekci :-)
Jestli to jako Ital svádí na trable s erekcí, tak musí bejt už hodně zoufalej :-)
Ještě zpátky k vánocům
Kdyby nahodou nekdo hledal WT kalendar pro Google calendar (stejne jako ja pred chvili), prip. Outlook a jine klienty tak tady http://inrng.com/…al-calendar/
Něco podobného by se mě líbilo na MTB :)
co bysis tam predstavoval, UCI zavody a tak? nebo uplne vsechny mtb zavody na zemekouli?
Všechny zavody na zeměkouli bych asi nevyužil, ale dobrý vědět kdy se v Ugandě jede Kampalská padesátka :D
Ne stačilo by něco po Čr , co se v jaky den jede.
tak kalendar mtbs toho vetsinou obsahuje dost, ale samozrejme co lidi nevyplni to neni…takovy jasny kalendare se daji dealt jenom u takovych veci jako jsou UCI/CSC apod kde jsou ty zavody a terminy dany
No vidíš o kalendaři na mtbs jsem vůbec nevěděl.. To je přesně to co jsem potřeboval. Děkuji za navedení :)
Nová úprava antidopingových pravidiel, ktorá platí od r.2015 okrem iného hovorí, že:
ak sa po dopingovom dištanci chce pretekár opäť vrátiť k závodeniu, musí byť 6 mesiacov pred návratom dostupný pre dopingové kontroly. Dopingové kontroly sú počas tohto obdobia vykonávané na náklady športovca.
Ta první část byl stejná nebo podobná, ne? O těch nákladech to je novinka no.
Cannondale Garmin, libi?
Až na ten POC to vypadá slušně. :)
POC děs běs, navíc ride argyle na cannonech? Mno..ale co no, doba už je halt taková :)
POCa mám a je vzhledově fakt divnej, ale v Mku má pod 200g a sedí perfektně.
Dresy jo, celkem pěkné…
FSA má vraj elektronickú sadu v poslednom štádiu testov. Saxo a Quick-Step ju vraj budú jazdiť už v tomto roku! A bude tiež wireless?
Co mi prolítlo hlavou: wireless – to budou tréninky s převody ovládané z auta?:)
Uvidíme, jak to bude fungovat. FSA udělalo super krok.
FSA, resp. Vision mal funkčnú triatlonovú 10speed mechanickú sadu kompatibilnú so Shimanom. Avšak kvôli patentom nemohol vyrobiť dualy. Teraz keď sú v dualoch iba tlačítka je to jednoduché. Ja som však zvedavá či v priebehu sezóny naozaj Saxo a Quick-Step naozaj prejdú zo Shimana na FSA. Vraj to majú v kontrakte.
tak ono by nebylo problem ovladat i Di2, stacilo by se pripojit k ridici jednotce, ze jdou do jednotky draty je irelevantni
Di2 se da ovladat i myslenkou . Projekt pro tvy novy kolo ;-) ?
hmmm, to bych jezdil porad na malou placku a nejvetsi pastorek, na nic jinyho, nez ze me boli nohy nemyslim :)
Tak to už je kousek od Wireless brzd, potažmo brakeless bike. Pak už je jen otázka času, kdy se TdF promění v radioelektronickou bitvu (domestik už nebude jen nosič vody, nýbrž i nosič systému AWACS) :D
IMHO wireless brzdy tu najbližších 20+ rokov nebudú.
Pro mě osobně by to byla lákavá představa – mít kolo bez veškerých kabelů (a problémů s vnitřním vedením lanek :D). Nicméně je fakt, že zabezpečit funkci v jakýchkoliv podmínkách za relativně nízké peníze nikdo asi dnes není ochotný vymýšlet. Ono se stačí fakt podívat, kolikanásobně jsou dablované elektronické systémy u letadel (vím, naprosto nejde porovnávat, přesto si ale nikdo nelajsne prostě tomu „věřit“).
Tak ono wireless brzdy nebudou jen tak, už jen všechny aspekty bezpečnosti, baterky, signál,… Zrovna brzdy bych nechal za každou cenu mechanické/hydraulické.
Hlavne brzdy sú iné kafe ako radenie. Na radenie ti stačí tlačítko, ale brzdová páka potrebuje určitý chod a plynulé dávkovanie. A to už nie je technicky jednoduchá a lacná záležitosť. Nehovoriac o bezpečnosti ;)
sice alberta sem nemel rad, ale ty videa na GCN me o nem zlepsili mineni – http://www.youtube.com/watch…
Koukate nekdo na vysledku SanLuis, je jasny, ze je to zacatek sezony, ale dnes rano uz podruhe Gavira prespurtoval Cavendishe (dnes to byl hodne dlouhy sprint a Manxman si temer neskrtl), gesto Cava mluvi za vse
to víš, poctivej trénink v kolumbii :) Tam ví jak na to – zase budou báchorky jak jezdil jako malej kluk do školy protože neměli na autobus :)
Cav by měl zhubnout a začít makat…Kittela na férovku už v rychlosti prostě neda
To si vytiskni a při TdF se na to zase podívej :-D
navíc kluci blonďatí budou letos na TdF v německé TV, tak to budou ještě větší bomby… :-)
máš jiný názor? S Cavem na tipovačku už nepočítám:)
Mám.
opet 9× Cav?
To jsi otevřel 13.komnatu, která měla zůstat už navždy zavřená.
a jaký? Rychlostně na férovku je lepší jako Kittel?
No, myslím, že v hromadných dojezdech bude mít ve vzájemných soubojích více winů Cav. Otázka je, jestli to považuješ za férovku.
No ja taky myslim ze nebude.
OT, dneska to Haussler pekne sundal na dojezdu Down Under. on board kamera
asi špatný odkaz?
Fuj, ten Canyon docela ochotne pustil predni kolo v pulce vidle…
Tož to taky bylo v situaci, kdy měl kolo zapíchlé a šel plnou vahou na vidli..to by asi vydrželo máloco..
Vepř Betancur který asi trávil zimu v hospodě.
Tour Down under Stage 5, last 8 km
Dobre to tam na konci ****e pokrajel
Uff.. Hezkyy..
Edit: špatně zařazeno
Tak už příští týden ukončí Cadel svoji kariéru.
Tak už příští týden ukončí Cadel svoji kariéru.
Další pokus o hodinovku – Jack Bobridge
Se mu ta kombinace s vrcharskym trickem na TDU nevyplatila..
Uvidíme diskové brzdy už tento rok na Tour of Flanders?
to je děs :-/ to už rovnou můžou jezdit na kroskách, jaký v tom bude vlastně rozdíl? Tahle kategorie „rubaix“ silniček, široké galusky, geometrie jak pro paňmámu do sámošky, teď kotouče…
jj tohle mě taky moc nebere
podivej se na pulku zavodnich silnicek co jezdi, pod predstavcem komin podlozek, to pak to kolo skvele vypada, pro hobiky tahle geo imho dava smysl, pro profiky samozrejme ne, se zbytkem souhlasim…
Disky taky nemusim, ale na Rubecko mi nesahej.. bocni tuhost to ma stejnou jako top tvrdej zavodak, na srackovejch cestach nebo i sotoline to funguje super a geometrie nekomu vyhovuje, pokud mas bricho nebo neohebna zada, nebo jako ja dlouhe nohy a kratke ruce/trup, tak se na zavodniho chrta neposkladas, bude Te furt neco bolet.. mam Roubaixe 54 ac podle vysky bych mel mit 56–58, souhlas ze od 58 vejs je ta hlavovka moc vysoka, ale v 54ce je to jeste v norme a jak potrebuju kratkej ram a mam kvuli noham vysoko seldo, tak u zavodni geometrie bych byl zlomenej a mel rodla pul metru pod sedlem.. takhle to akorat dostanu kam potrebuju
tak jak pises, no este tie hydry k tomu a je to super bike jak na amaterske zavody tak do sraciek alebo tyzdnove flakanie po alpach.
skoda ze kvoli nim treba v podstate vymenit komplet bike.
jaky je rozdiel medzi kroskou a rubaixom na kotucoch? ty budes nie len drsnak ale aj znalec.
Je tam jiná geometrie, na krosce Ridley se mi jede hůř do rychlých zatáček, je to celkově míň stabilní.
mne je to jasne, ja som sa to pytal toho experta miga – to je děs :-/ to už rovnou můžou jezdit na kroskách, jaký v tom bude vlastně rozdíl? :-D
Jde jen o zvyk. Za par let budou kotouce vsude krome casovkarskych specialu a drahy. Imho se da se 140mm kotoucema v kombinace s elektrickym razenim postavit i velmi pohledna cista silnicka
súhlasím, jednu takú pohlednú silničku práve staviam :)
Mimochodem jaka budes vozit kola? Porad zvazuju co na CX a porad si nejsem jisty. Nabidka vyrobcu taky neni zrovna oslniva.
Asi pôjdem zase do Vision Metron 40 Clincher. Jazdila som ich minulú sezónu a sú to fakt super kola. Nepatria síce k najľahším na trhu, avšak pocitovo idú oproti všetkým kolám čo som mala pred nimi neskutočne skvele. Tuhosť je tiež excelentná avšak ja ju s mojimi výkonovými a hmotnostnými parametrami ani nevyužijem. Vo všetkých testoch vychádzajú veľmi dobre a sú v poslednom čase obľúbenými kola na rôzne trialové exhibície na silničkách.
Teraz jazdím no name čínske 38mm ráfky U profil v šírke 25mm.
Na CX chceš galusky alebo bezduše? Pokiaľ bezduše tak by som asi niečo zaplietla na Notubes ráfkoch.
Sam nevim, ale vazne uvazuju aspon na jedny kola dat galusky a k nim Mavic Reflex kvuli cene a vaze a nejaky dobry naby.
kdyz pominu ten vzhled, coz je ciste subjektivni, tak to nechapu z aero hlediska, posledni roky neustaly hon za kazdym usetrenym wattem, kazdy rok se vsichni prsi, jak jsou zase vic aero a ted to timhle zabijou, teda vlastne chapu, byznys je byznys
Možná proto, že drtivá většina zákazníků uvítá fakt, že kolo brzdí stejně za všech podmínek před imaginárními ušetřenými watty.
neco to udela, ale taky bych bral radeji kotoucove, brzdi lepe, v bordelu nemas zasrane rafky od mazu z brzd, neprobrzdis rafky, v desti na karbonech brzdi…
ze to lidi ted najednou chteji a oceni (i kdyz si nemyslim, ze jich bude zase tolik), to mozna jo, ale proc teda ta honba za watty v predchozich letech? ale tak ono ve skutecnosti ani o ty watty ani o ty brzdne vlastnosti nejde, ze…
Hydry jsou genialni v tom, ze pro upgrade musis vymenit 80% kola…
No, s těmi watty to podle mne (asi mne někdo opraví..) je to hlavně tak, že Kofila je každý rok čokoládovější, limonáda ovocnější atd. tak kolo musí být každý rok o x% tužší a klást y% menší aerodynamický odpor. Na to, že to 90+% zákazníků nemá šanci poznat sere Bílej Tesák, něco se do katalogů dát musí a když to čteš x let po sobě, začne každýmu vrtat hlavou, proč by měl dát jezdit na tak beznadějně zastaralý plečce a…
+1
Otazka je, kolik wattu to sezere navic. Mozna taky ± nic.
Nekde to merili a bylo to mezi ne moc aero silnickou a necim na kotoucich cca nastejno. Navic vetsina techto testu probiha pro rychlost 40km/h, coz je pro vetsinu hobiku nedosazitelny prumer a jelikoz je odpor vzduch ctvercem rychlosti je pak obvykle rozdil pro 30km/h zanedbatelny.
A co protivítr? Poslední dobou jsem nižší rychlost než 10km/h nezažil, většinu času spíše uragán jako prase. Na druhou stranu tyhle detaily fakt nemá cenu řešit, pokud člověk má posed jak za stolem.
Jazda na kole je vlastne jazda proti odporu vzduchu, t.j. proti vetru :) Tvoja rýchlosť bude klesať so zvyšujúcou sa silou protivetra takže to je plus mínus narovnako ;)
Tak tak. Posed je stejne vetsinou takovy, ze to nezachrani ani vysoky karbony, takze resit jestli je tam koutouc, klasicka brzda nebo nejaky aero brzditko je fakt jedno.
ve Win Tunnel neprobihaji testy v rychlosti 40km/h ale usetreny cas ktery uvadi je na 40km trase, viz. http://www.youtube.com/watch…
No a pri kolika teda? v jednom videu, uz nevim, to bylo pri cca 50km/h, coz uz je uplne mimo realitu.
Ze ty ses na to video nedival?
Zrovna pisu ze uz jsem si ho pustil :-)
HMM tak jsem si to zkusil a nejak s hochy nesouhlasim.
Podle kalkulatoru http://www.gribble.org/…v_speed.html
Na rovine, pri 150w, cca 29.5 kmph, ti zmena Cd o 2 setinky usetri 46s/40km.
Pri 400w, tj. cca 43 kmph, ti stejna zmena usetri jen 33s/40km.
To mi teda moc jako nezavisle na rychlosti nepripada.
No a teď si promítni, jak bys do Olivera létal, kdyby sis oholil Krakonoše :-)
Vedci ze Specialized zjistili, ze oholeni tvare te nezrychli. Leda by byly velmi velmi dlouhe, to bych si svazal je za krkem do copu, to je pak meritelne vice aero nezli vousy volne vlajici.
No a v praxi jedu tak rychle, jak Eda tahne.
Co když se s fousiskama mýlí, stejně jako s tím tunelem?
nejaky pochybny kalkulator vs. Specialized wind tunnel, to nemyslis vazne, ze ne?
Specialized No.1 :-)))
tak urcite!
Parada, tak az v cili zavodu dojedes ctvrty, bude te aspon hrat u srdce, ze jsi usetril vic casu :-D Takova trochu Hlava XXII v testovani a nebo svaty gral marketingu.
Co třeba aspekt, že ušetřených 5W na km je marketingová pizzovina, kdežto opravdu brzdící brzdy jsou krutá realita? :)
Jo jo, není nad klasiku, o tři čísla větší rám, sedlovka zasunutá do rámu, ruce v předpažení, ale hlavně, že jezdím stejnou geo jako profík :) Tohle tu nějaký čas bylo, než se ukázalo, že pro běžnýho hobíka tohle prostě není. Puritánský štýlo fašos tohle prostě budou muset rozdejchat :)
Au! (si omotal!)
Mark Cavendish v Srpnu na Memoriálu Otmara Malečka na velodromu v Prostějově?
Hned bych šel :)
Degenkolb prostě tyhle krátký stojky umí.
Fatbiky už jsou všude :-)
Tak na písek to podle mě dává smysl víc jak na sníh.
Dnes popoludní opäť pokus o prekonanie rekordu v hodinovke. Dnes v podaní Rohana Dennisa z BMC. Live prenos začína o 12:50h.
Hranice 52 km pokořena.
Neoficiálně 52 491 metrů.
První etapa Qataru pro Rojase
Priemer na 135km niečo cez 35km/h. To by dali niektorí z BF aj sólo povedľa balíka :)
cvalda Betancur si bude asi muset brzo zažádat o větší dresy. Na domácím mistráku krásné 97.místo…
Je to vepř, má regulérní pupek.
a ty seš tak trošku zaujatej…:)
Co co? :)
Však se na něj podívej, tlusťocha kolumbijského.
Nohy už ale začínají vypadat daleko víc v shapu..jestli mu neruplo totálně v guli, tak s jeho talentem ještě musí něco předvést..
ten je out
Kdyz mas dobre promazany motor, speky nevadi :-)
Jo jo, v této sezóně byl Lance zrovna hodně špekatý :)
Fake, LA se neda verit vubec nic :-)
BTW, proc cvici na podstavci?
Viděl jsem z té doby i videa :)
Proč na podstavci? To je účel cviku, se závažím se vytahuješ střídavě jednou nohou do stoje a zase dolů..
To nejsou špeky, Lance měl odjakživa hrudní koš jak lovci perel. :)
Tak těch 8 litrů musíš někam zmestit :) Navíc on prostě vždycky uměl skvěle dýchat břichem, takže při nádechu měl neuvěřitelně vyklenutý „pupek“, občas to pravda třeba na fotkách z časovky vypadalo zvláštně :) Ale co bych dal za to mít takový plicní fond, nebo aspoň se naučit takhle dobře dýchat..
Přesně tak. Na tom dýchání zkouším přes zimu zapracovat, ale je to makačka na to pořád myslet. :)
Nechci ti kazit nadšení, ale to se už nenaučíš.
Zatím si to myslím taky. :D
Mohlo by pomoct zapsat se do kurzu operního zpěvu :)
…náhodou, začíná mi být sympatický :)
Katusha v Qataru řádí.
Docela slušný rychl. průměr etapy :-D
Málem mohl jít Štybar znovu na nemocenskou.
Už jsem na to koukal včera – slušnej chaos na pásce…
Molema vpravo to měl teda těsnější, už mu tam auťák vytáčel kola. Ten už asi jen doufal :D
neuvěřitelná demence, lajdáctví a ignorance pořadatelů…za tohle rozdávat tučný pokuty nebo vyřadit z Protour
No comment.
Ale je prijemne videt dres ceskeho mistra, ze mu to jezdi po osklive prestavce- v sobotu bedna, v nedeli rozjizdel vitezny sprint pro Cava. Tesim se na klasiky.
Jo – bylo by pěkné, kdyby navázal na předchozí klasikářské roky (včetně toho vzestupného trendu…;-))
Dneska Mr. Stem krásne zabojoval. Úžasný záver.
Jsou mezi nimi dvě vteřiny, to by dnes mohl Albert ještě něco vymyslet.
… nevymyslel…
Oprava, špatně zařazeno:
Zítra se bude pokoušet o rekord v hodinovce T.Dekker.
Přímý přenos od 19:15 na Eurosportu.
Si myslim ze Durbridge neda.
Teda Dennise jsem myslel. Proste toho co to drzi ted.
Nová OGE
A co na to vrchní hudební kritik Hroch?
Kam asi tak koukal ridic :-)
Snad tam nestál i nějaký divák.
Jinak mě docela překvapil Kwiatek. Čekal jsem, že jako novopečený mistr světa se začne hned od začátku sezóny trápit a bude úplně bez formy.
No a Etixx je asi bez Boonena.
odkud to máš? nikde nic nevidím
tipuju že to složil na P-N v první etapě, ale jistě to nevím
Je to tak …
Hmm.. Tak Tom se rozhod prekonat v soutezi o nejstupidnejsi self-out lonske liznuti Frooma a svaceni Alberta ve sjezdu na TdF i svuj vlastni sloupek z predlonskych Flander…
Vykloubene rameno. Flandry a Roubaix bez Boonena :-(
:-(, nicméně + pro Zdendu…
taky si říkám, že teď se konečně začne v Etixxu závodit na toho kdo má formu a ne kdo má jméno. Pro Wigga a Faba možná horší než kdyby jel Tomeke
pořád tam je Terpstra na kostky a Kwitek na Ardeny…
Moc to Štybymu přeju, protože tolik problému co měl tento podzim/zimu a zajel na Strade to co zajel…prostě klobouček:)
Tak zase bych nedělal ze Štybyho terminátora, ze kterýho se všichni posaděj na zadek :-)
no ne, ale pojede se prostě na toho kdo na to bude mít a nebude se čekat, neútočit protože leader má krzičku a dotahovat do balíku mrtvoly.
+1 Oni DS v Etixxu nejsou uplne mimo (i kdyz to tak nekdy nevypada).
Boonen letos nevypadal ze ma formu jako kdysi, na druhou stranu potahnout dokazal, a byl by dobry jako kourova clona.
loni na P-R ji taky dělal famozně
Další pokus o hodinovku: G.Larsson
to byla mechanická závada na tretře/nášlapech nebo ho ten Cav skopnul? :)
Spíš to vypadalo, že Viviany se kolem něj chtěl protáhnout, ale Cav změnil směr a Viviany si lízl o jeho zadní kolo.
Klasická Cavendishovina. :)
http://www1.skysports.com/…ogy-and-data
Cranial stimulation.. hmmm, neslapes jak by si DS predstavoval, dostanes elektrickej sok do hlavy… a smart tricko zobrazi divakum v TV Tvou reakci…
To uz trochu prehanej kluci..
UCI jim to stejně všechno zakáže, takže no worries. :)
No jo, ale kdovi, co budou casem vymyslet aby pritahli vic divaku/sponzoru… jsem onehdy omylem kouknul na kus F1 a docela me to prekvapilo, kecaj jen o teplotach gum, mnozstvi paliva, otevirani spoileru… a jinak to jede jedno auto za druhym jak ve slotu na autodraze a jednou dvakrat za zavod nejaky zvrat, vetsinou jen diky pitstopu..
Jako live informace z auta pekny, ale mam pocit, ze to sesnerovali tak, ze zajimave uz jsou jenom tady ty udaje a „rec cisel“, to bych v prenosech z cyklo zavodu nerad videl..
To jo, naštěstí někteří závoďáci mají rozum a pořád odmítají vysílačky. Stačilo, když Bakalář neustále počítal, kolikrát musíš vyjet Petřínskou rozhlednu nebo přejet Václavák, abys vyjel Galibier. :)
Vysílačky jsou demence, ale vidět jaký jedou v kopci watty nebo tepy by nemuselo být špatný :)
Nevim no, jsou to jenom čísla.
No ja nevim, za prvy co kdo jede za watty jeste neznamena ze vyhraje – jeden je tezsi, druhy lehci, jeden ma lepsi gumu, jinej jede vic aero.. Mam obavu, ze by to bylo takove nejake o nicom, sledovat cisla misto akce – v kopci prece delaj kejkle jako poker face, nebo flikujou unavu… to mi pripada zajimavejsi, pravda neni to pro vola, clovek musi neco tusit nebio poslouchat zasveceneho komentatora (v cizim jazyce), ale to je prave to kouzlo, kdyby byla na pulce obrazovky cisla, bude to jak pojizdnej Xcel.. a stejne to ve finale nemusi byt ciste o cislech..
všechno bych jim sebral… dva bidony, kolem krku plášť, duši, do kapsy pumpičku, montpáky a nějaké jídlo a nazdar bazar…
a lístok na vlak ;)
A kdyz mu praskne vidlice, tak tubu epoxidu a par kapesniku karbonu aby si ji moh pod dohledem komisare sam bez pomoci slepit :-)
mimochodem, včera Saxo pěkně ukázalo, jak to bude mít Peter po další působení v Saxu… pěkně rvali špic kvůli Albertovi a když došlo na spurt, tak tam byl Peťo zase sám, jako za „starých“ časů v Cannondalu… :-(
Vcera mu to v zaveru odtah Styby, ne? Doufam, ze si jej vsimnou a udelaji z nej leadera aspon na jeden monument, jede mu to a maka vsude kde se objevi..
proč by Štyby z Etixu tahal Saganovi ze Saxa?:)
Tak se podivej na zaznam… a poposedni si, byl to vtip, samozrejme, ale zlutozelenaci byli davno v tahu, Styby za to vzal a Sagiho tam dovez..
krojc psal ze se tam grupa olem AC nechala zavrit a nemoha saganovi pomoct.
aneb se můžeme na „Jánošíka“ z vysoka ******… :-)
evidentně to nebyla priorita :-)
Štyby příští rok přestoupí do Saxa, kde utvoří se Saganem česko-slovenské údeřnícke duo pro klasiky:)
Houby, Styby ma zvladnutou vlamstinu, zenu odtama, je tam za hvezdu, miri na klasiky… byl by blbej kdyby sel do Olegova cirkusu.. uz ted taha Cavovi, vyhrava svoje zavody, spurtuje do kopce, jestli na nej nechaji v teamu jet (uhlobaron by do toho moh trochu potlacit), tak bude top, v Saxu by byl jen dalsi exponat do Rusakovy sbirky..
Jsem cetl „kadernicke duo“ :-D
taky není vyloučeno:)
Nestras.
Přímy přenos z Tirrena:
Záznam posledních 50 km včerejší etapy na P-N
(rozhodující útok okolo 30 min. videa)
Ještě ukázka, jak nejezdit ve sjezdu
A tady, jak se jezdit má %-)
Z dnešní etapy na Tirrenu
:D
nojo, na profíky nečekalo učebnicové počasí a spousta z nich je z toho konsternovaných (chápu, že příjemné to není, ale to měli jezdit dráhu…), to by měli vidět v čem tady jezdíme občas v zimě… :-)
Ještě pár dní a sněžná fréza mu bude prokopávat tunel ve sněhu, aby vůbec mohl projet…
Já furt nevím, takhle brutálně všem včetně kontíka nandat minutu… ale to nevyřešíme.
Každopádně když za to vzal tak ostatní jen koukali kde je AC a ten se zrovna alibisticky flákal vzadu, ale ani tak by Q nikdo neuvisel, ten rozdíl v rychlosti byl až děsivý.
Ma z Gira nauceny, ze jak je hnusne, tak to ostatni vypousteji..
Nástup to byl brutální, ale tu minutu rozdílu bych až tak vážně nebral.
On to Quintana udělal i dost chytře. http://www.youtube.com/watch…
V 0:55 ho Contík dojel na 5 metrů, v tu chvíli se indián ohlídnul a znovu nastoupil. AC, i když si v tu chvíli vezl jen Urana, tak pro mě trošku nepochopitelně svěsil, sjelo se to a bylo vymalováno. Dál už byl ten kopec moc mírnej, aby ostatní utrhnul a tím stylem jízdy nástup-zevl, nástup-zevl pak samozřejmě ztráceli.
Ale možná jsem takhle od obrazovky až moc chytrej:-)
Cipollini za mlada. Pěkná trvalá :-)
První etapa na Katalánsku průměrem 52 km/h.
Ještě nějakých 30 km před cílem byla odjetá skupina ve složení: Paterski, De Clercq a Rolland s náskokem devíti minut.
Nakonec dorazili do cíle s náskokem 2:40.
Vyhrál Paterski.
Jen tak mimochodem. Paterski včera startoval na San Remu a dokončil na 22.místě. :-D
Tak nakonec by ta prům. rychlost měla být menší.
V oficiálních výsledcích stojí že tu etapu jeli čtyři a půl hodiny, během přenosu ukazovali že to bylo tři a půl.
Dnes v Katalansku sprint baliku vyhral Valverde pred Rojasem, spanelsky komentar: MADRE MIA :-D
Hezky MTF 4. etapy v Katalansku
LAST 10 KM http://www.youtube.com/watch…
Fabian se vyndal a odstoupil z E3 :/
Taky to ted čtu, z cyclingnews: Cancellara reportedly said as he climbed into the team car that his spring campaign is over, and he may be forced to miss Flanders and Roubaix..
Tuhle upoutávku se Sagičem na Californii jsem minulý rok ani nezaregistroval. Super, asi ho tam fakt žerou :-)
Sankcie UCI za motorizovaný doping
ještě by měli dát sankce za sticky bidon, magic spaner a car drafting. To by se pak ale nedožil žádný sprinter cíle GT :)
Servis za jizdy ale ted taky zakazali, ne? Otazka je jak se to bude vymahat. No a jak zakazes car drafting kdyz je v kolone pomalu aut jak cyklistu?
nemyslím v háku za autem, ale rukou za okýnku na hulváta. na GT tak jezdí na kopec dost sprinterů
no, ale tyhle veci jsou neco uplne jinyho. Ty sankce se tykaji „technologickeho dopingu“ – motorky v kole atd…
já taky psal, že by ještě měli dát za tohle.
pochopil jsem, jen jsem chtel poukazat na to ze je to jina liga prohresku. Elektromotor v kole muze vyhrat zavod, veci ktere jsi zminoval ne.
no loni po tom co se AC vyndal ve Vogézách na TDF tak ho tahali fest a rozhodně to byl favorit. Si pust záznam a uvidíš kolik najedou umazal ztráty na na čele jedoucí Astanu. Vlastní silou unreal.
Pak bohužel musel odstoupit, kdyby nemusel tak by ho dotáhli na 90sec za balík a pak by si to na Planche rozdali spolu.
Presne tak, o tom mluvim. Zredukuje ztraty, ale nevyhraje to zavod.
To nás loni když jsme se byli podívat na TdF celkem šokovalo – ve stoupání se vzadu na někteří chytli za auto, šláplo se na plyn a popotáhlo :-O Za starejch časů bych se nedivil, ale dneska když má kameru ve foťáku každej tak mi to přijde celkem vostrý.
za starejch časů i naložili do auta a popovezli ;)
a nebo vlakem
Nebo pry se tahalo za spunt na drate v zubech- zdalky to neni videt.
Byla by sranda to v jedne etape bez varovani zacit tvrde hlidat a postihovat ;)
Alternativne by nekdo alespon mohl udelat v nejakem hodne slusnem kopci na TdF video chvostu pelotonu, teda spis sestrih hrisniku. Se divim, ze to uz nekde nevisi.
Kdo by ho asi udělal? TV motorky tam nejsou (co by tam dělaly) a mechanické vozy nebo rideři s on board kamerama to asi těžko budou zveřejňovat :-)
Divak stojici na kraji silnice?
Můžeš se o to pokusit. Těším se na výsledek :-)))
Něco mi uniklo? Nikdy jsem na žádné GT nebyl.
A ako sa jazdilo kedysi bez technologického dopingu ;)
Women Tour of the Gila, 2. etapa. Aj napriek pádu v prvej polovici pretekov zvíťazila po úniku Annie Ewart.
tyjo, nejsem sam kdo sleduje zenskou silnicni cyklistiku :)
Tohle je vlákno o profi cyklistice…
jelikoz i zensky jsou placeny, tak jsou profi
Citát so životopisu: Turned professional with Optum Pro Cyling p/b Kelly Benefit Strategies, January 2012
Se otáčíš na profi, imho pes myslel, že jejich výkony nemají s cyklistikou moc společného. Kromě kola teda. Si myslim.
Díky náčelníku :-)
to nemaj ani nikoho z BF a presto se nazyvaj cykliste
Pochybujem, že vieš o čom píšeš :)
Dnes startuje Tour de Yorkshire a bude k vidění i na Eurosportu 2 od 15:30 a představí se i Wiggův tým
.
Rebellin vyhrál královskou etapu v Turecku. Kolik tipujete, že dostane flastr?
za poslední roky v Turecku bylo vždycky veselo. Škoda že Turku sekespor nešli po hatricku :)
Alex Dowsett stanovil nový světový rekord v hodinovce: 52 937 m
Pekne. Ale ted uz je to spis cekani na Wigga.
ještě mají poslední 3 lístky :)
To musi byt super zabava to sledovat :D
Vitez Romandie Ilnur Zakarin, po navratu z dvouleteho trestu za anabolika, vcera druhy na kopci za Pinotem, ted uprostred casovky meni kolo, ale i tak je druhy za Panzerwagenem o 11s a Froomovi nadeli skoro pul minuty.
WTF?!
Ten jeho trest byl uz docela davno. Uvidime jestli mu ted neco najdou :-)
zatím haluz roku :)
Paolini na San Remu, Hmmm!
Kristoff na Flandrech, Hmm, Hmm.
The Tour de Romandie continued to be a happy hunting ground for Katusha in 2015 as the team celebrated overall victory through 25-year-old Ilnur Zakarin while Simon Špilak finished second for the third straight year. Maxim Belkov delivered further success as he won both the points and mountains classification while Katusha also claimed the team classification leaving Thibaut Pinot (best young rider) as the only-non Katusha classification winner.
Ehm???
Remo těžko říct, Luca byl super silnej, ale pokud se celou dobu zašíval dobře v háku, tak se pár minut dá jet ultra kaše.
Kristoff vypadá, že jede v HGH už roky :) ale to se dá prokázat snad jednoznačně.
Cet jsem kdesi rozhovor s otcimem AK (lekar) ktery ho trenoval. Rikal ze mu od mladi trenoval hormonalni system, podobne jako se trenuje svalstvo. A ze zacit s tim v puberte uz je davno pozde.
http://cyclingtips.com.au/…015-defined/
During his interview with CyclingTips, Orn spoke for at least ten minutes on this area. He said that his guidance of Kristoff was based in part on developing the body’s own abilities to handle endurance work in the optimal way, to recover from big workloads and to keep progressing at the pace the body can handle.
His suggestion was that once this is done correctly, it brings with it big performance advantages of the ethical kind.
“Our whole training system is based upon a hormonal adaptation that is a natural situation,” he explained. “You have to train the hormonal system in order to adapt and to supply the energy demand.
“You actually train your hormonal system the same way as you train your muscles. In doing so you actually increase your ability to secrete hormones because you are dependent upon that if you want to release energy at the proper moment in time.
“If you wait until after puberty [to develop this system – ed.] you are actually lost.”
Orn suggests that if riders have not been training in the correct way and have lost this natural balance, it is difficult to correct the situation. “The same problem is if people have been doping, it is impossible to turn them around because then they have actually destroyed your own hormonal system.
“When you do artificial substitution, you actually suppress your own production and then you are off track. Even small doses will destroy a rider.”
za pár let až se přijde na to v čem jeli si tímhle bullshitem ani nevytře prdel :)
By si mohl Romča vzpomenout, že kromě těžké nemoci štítné žlázy měl výpadky v tréninku hormonálního systému :-)
Ale celej ten článek na mne působí jako produkt sázky o to, komu se podaří ostatním navěsit na nos větší bulíky.
Aj toto zistenie je zaujímavé :/
One-team show.
Mapei style :)
Štyby na Fatbiku
Dnešní představení Sagiče v Californii
Tedy Sagičovo představení :-)
pěkně se kousnul!
včera luxusní výkon. Dneska by si to žluté triko mohl vzít zpět.
je mozne, ze bude po tech dnes predtim docela unaveny, navic je Ettix velmi silny team.
Po sprinterské prémii ztrácí Sagan už jen jednu vteřinu, aby vyhrál celkově.
Sagan celkovým vítězem Californie!
Ještě tam snad v cíli políbil Ossovi ruku za pomoc :-D
snad o centimetr! :)
viděl někdo ten photo_finish? koukal jsem na eurosport, nic neukázali, jen komentátor říkal něco v duchu „možná ho rozhodčí upřednostili, Sagan je tady nesmírně populární“…???
dokazes si predstavit, ze by nekoho „uprednostnili“ na 1.misto celkove jenom kvuli popularite? Ja teda ne.
Jo, bylo to i v prenosu na strance Tour of California, asi tak o galusku to dal, telem byl za Farrarem, ale ma delsi ruce. Podivej se kdyz tak na Facebook Sagana, tam ten fotofinish je.
jeho jediná klika byla že to byl právě Farrar ;)
:D Když už proti někomu musí sprintovat, tak tohle je sázka na jistotu ;)
Neni to nahodou toto?
JJ, nekde to viselo. Tak o galusku.
Na druhou stranu, vytvorit neco takoveho by pro Internauta bylo zalezitosti prestavky na kavu :-)
jj, díky, jen mi překvapilo že to Eurosport neukázal
btw Edu neprovokovat nebo nám po pauze na kávu dodá fotku s opačným výsledkem :)
Myslíš něco jako tohle :-)
pěkný :)
šup s tím do vlákna o konspiracích :)))
to byla pěkně blbá poznámka od komentátora… navíc na Eurosportu to nakonec ukázali
on board kamera z toho sprintu
Neuvěřitelný. Vyhrál spurtérskou etapu, časovku, včera vyjel celkem velkej kopec na špici mezi vrchařema a dnes spurtuje na třetím pro bonifikační sekundy, který mu vyhrají závod… Klobouk dolů, tohle vítězství si 100% zasloužil.
velke zadostiucineni za vsechna ta 2. mista a nektery z nich o stejny rozdil jakym byl dnes 3. :-)
První co mě napadlo, když jsem včera viděl jak v 1500m(výškových) kopci ukázal záda specialistům vrchařům, bylo, copak ten kluk snídá…
Misto snidane pohovor s Tinkovem. Na druhou stranu, kolik tam je vrcharu; uz vloni na tomhle? kopci zajel dobre, tusim.
Tak ja se jim do talire nedivam (tady je to furt samej stejk, spagety, lama atd.. jako ze my to od poce vime nejlip), ale nemyslim, ze by Sagi byl horsi nebo lepsi nez kdokoli jiny, spis lepsi, bojuje kde muze, klasiky, tohle.. jestli neco zere tak asi ne vic nez Rusaci Katusaci nebo Astanaci, plus vetsinu si toho musi vybojovat sam, team na nej tak trochu sere.. a mezi nama i kdyz jezdi za Rusaka Tinkoffaka (se muze stat i lepsim..), tak mu fandim..
Docela se mi libi, jak vzdy, kdyz se ho v interview zeptaji otazku ohledne Tinkova, jestli bude spokojeny a podobne, tak rekne, ze dekuji teamu za podporu, nebo ze to vitezstvi je pro M. Bodnara a podobne.
Alaphilipe taky není typický vrchař
Ale –10kg proti Saganovi asi znat bude
Jeho šéf to umí ocenit :D http://www.cyclingnews.com/…-poor-spring
Tak to by mě nasralo …
to „poor spring“ je včetně Californie?
Skoro bych si tipl, že jo … Buď podáš 110% výkon a dostaneš co máš slíbeno nebo jsi jezdil letos zadarmo :D
„poor spring“ sú IMHO myslené klasiky
jj, to chápu, to bylo myšleno ironicky, že vydat rozhovor na tohle téma v den vítězství v Californii a přitom to tam nezohlednit je zvláštní resp. asi neměl mít Oleg moc velké oči, když mu ty 4 mega euro ročně podepisoval :)
jestli mu bude chtít snížit plat a bude argumentovat slabými výsledky tak se mu ta Californie moc nehodí
Poor spring- chapu Tinkova ze cekal vic za penize ktery Saganovi plati, a ze Sagi letos nema nic moc sezonu, na druhou stranu Saxo jako team bylo cely jaro neviditelny, a Sagan neni Superman aby to zvladl sam.
Silny tym na klasiky, silny tym na Giro/Tour double, vyhrat vsechno.. Proste mel nerealny ocekavani kdyz podepisoval Sagana.
No a vyhlasovat ze team je hracka ktera ho mozna prestane bavit na konci roku, to je fakt kreten. Nebo mozna jenom troll.
BTW, vcera jsem listoval 53×11 z r. 2008 a tam byla fotka OT jak predstavuji novy tym Katusa.
Už loni měl Tinkov podobné výroky na Contadora, ve smyslu že by měl víc trénovat a být ve formě, když bere tolik peněz.
Saganův kontrakt je extrémně vysoký, že teď přišel na to, že i Sagan je jen človek a chce ho snížit docela chápu.
to se normálně děje, stejně jako po dobrých letech jde plat nahoru tak po horších jde dolů. Akorát tady se to zase extra medializuje.
veď minulý rok vyhral takmer všetky etapáka, na kt. nastúpil resp. skončil druhý + Vuelta… nebyť toho pádu na TdF, tak by pravdepodobne vyhral i tú…
na TDF nevím nevím. Jak zkusil na 10% stoupání Jenkins road nástup s grimasou ´full-on´ a vedle něj se jelo v sedě na klid ;) tak to nevypadal že by zrovna byl našlapanej.
Giro rozhodne časovka 60km bude o minutách. Poslední roky AC má časovky horší než jak jezdil dřív.
bylo to už předloni, když Kontík na tour nic moc neukázal. Taky lamentoval že je přeplacený.
Chybí mu ty steaky..
Španělské hovězí, vždycky cyklistům šmakovalo :-)
Bych to taky okomentoval, ale deprivovaná Tina by to smázla. Budu muset nakoupit něco v tom jejím železářství :-)))
založ si vlastní vlákno s názvem „Komenty co mi jinde mažou“ a budeš překvapený jak bude extrémně sledované :)
To určitě. A pak mi to tam bude někdo komentovat, já to budu muset mazat a s podobnými vlákny se roztrhne pytel.
A čo také si predstavujete pod pojmom deprivovaná?
Co znamená deprivovaný
postižený psychickým i tělesným nedostatkem, frustrovaný
tak si to ujasnime:
pri vsetkej ucte asi chcel povedat deprimovany, deprivovany je nieco ine. ta definicia slova „deprivovany“ co si narychlo nasiel na webe je imho nespravna a patri prave k deprimacii. pokial ja viem tak deprivacia nie je frustracia ale nedostatok urcitych podnetov ktore potrebuje nervova sustava na normalne fungovanie. (vid. tzv. hebbov experiment)
ale nejsom psycholog tak do krvi sa hadat nejdem.
Tak se nehádej ;-)
sak sa nehadam :-)
Deprimovany je karliner, ze ho Tina smazla a nechce se s nim skadlit :-)
karliner je deprimovaný z úplně jiného důvodu :-(
To je ale kreten… bude do toho tak kecat a bude tak arogantni, az ten team rozlozi zevnitr, dobre mu tak..
Přesně takové vedení mi evokuje, proč by kluci mohli začít chtít zobat :-) … strach z neúspěchu, který jim pokazí kariéru … hech
Některý profíci na tom kole umějí víc než jen šlapat.
Dnes od 19:15 živě na Eurosportu pokus o hodinovku v podání čaroděje Wigga
Anti-Doping Denmark report reveals widespread doping under Riis at CSC
díval se někdo teď odpoledne na MČR/SR ?
co to jako bylo ta režie??? to tam měli nějakou opici nebo režisér prostě nepřišel?
jako chápu, že jsou Slováci ze Sagana na větvi, ale tohle nebyl (resp. neměl být) jeho medailonek, to byly závody více závodníků!
Chvilkama jsem to sledoval, a bylo to tragické. Nevím co za kameru měli na motorce, ale nedokázali se podívat dozadu co se tam děje, jaký je odstup atd.
Díval jsem se, byla to katastrofa. Horší přenos jsem snad nikdy neviděl. Moc té akce tam nebylo a když už, tak to střihli. Příklad, jak by to nemělo vypadat.
Bylo to tragické, Slováci se zas předvedli..
Jo, byla to síla.
Ano souhlasím,kvalita přenosů z motorek byla strašná,režie ještě horší.Poslední kolo nebylo skoro vidět až na Sagana a jeho úspěchy.Aspoň se mohli chvilinku mrknout jak jedou další dva :-) Slovenský moderátor byl obrovsky zaujatý,člověk chtěl aspoň slyšet koho to tam Ti Slováci mají za další závodníky… No ale aspoň se snažili.....
Mně zaujala informace, že příští mistrák, který bude v Česku musí být blízko hranic, aby to slováci neměli daleko. Popravdě, doteď nevím, jestli to byl nějakej fór nebo jestli to předseda ČSC myslel vážně..
Stejne tak jako oni to neorganizujou v Kosicich…
Kazdopadne dnes ten prenos byl hodne tragickej, litoval jsem zabityho odpoledne.
je pravda, že kamery na motorkách boli tragické (tie statické boli relatívne ok), ale inak to podľa môjho názoru až taká katastrofa nebola… treba si uvedomiť, že po rokoch bol majstrák konečne v TV, takže je jasné, že to nemohlo byť bez chyby (aj keď ten záverečný dojazd bol riadny fail, všetci riešili Sagana a že prišiel 14s po ňom Vakoč nikoho nezaujímalo)… komentár bol aký bol, u nás je tá Saganománia miestami až extrémna, i keď v prípade Žiliny sa to dalo čakať, ale každopádne tam rozoberali len Pro Tour jazdcov a ostatní v rámci Pro konti a konti tam boli akurát do počtu… snáď sa do budúcna poučia s chýb a budúcoročný prenos v ČR (ak bude) bude na lepšej úrovni…
Neblbni to nebyl primy prenos to byla parodie. To bylo jak sestrih z ktereho vystrihas vsechny dulezite momenty. To prime prenosy ze zavodu miru z pred 25 roku byly lepsi. Vydrzel jsem u toho jenom proto, ze sem si rikal ze snad to posledni kolo bude cele. Nebylo.
Souhlas. Jak reportáže před 30 roky ze závodu míru a ještě hůř. Amatérismus na druhou. Výkon cyklistů však pravý opak. Závod dobrý.
Dnešná informácia z cycling-info.sk
„V SZC sa hnevali najmä na Českú televíziu, ktorá dlhé týždne tvrdila, že prenos, ktorý im bol ponúkaný zadarmo, nepreberie a odskočil 20-tisícový sponzor, ktorý vyžadoval odvysielanie aj na českom trhu. To by stačilo na vrtulník s kamerou a plné pokrytie okruhu. ČT sa definitívne rozhodla odvysielať preteky pár dní pred pretekmi a už sa dohoda neuskutočnila.“
Toto boli piate majstrovstvá MSRČR, na ktorých som bol pozrieť. Oproti Bánovciam n/B v roku 2009, kde skapal pes a Sagana si nikdo nevšimol, ani ja, v Žiline to bol úplne iný svet vďaka Saganovi. Na Slovensku každý vie, že Sagan v nedeľu vyhral nejaké preteky. Ale mnohí netušia, že tie preteky boli na Slovensku a nie v zahraničí. Tak snáď ten prenos, aj keď amatérsky, zvýšil povedomie o cyklistike a na budúci rok to bude lepšie.
Před pěti lety neznali Sagana skoro ani fanoušci cyklistiky, natož normální lidi.
v r. 2010 ho už poznal myslím každý, kto pravidelne sledoval cyklistiku… po tom, ako zahviezdil na Paríž-Nice si ho všimlo veľa ľudí (v SR samozrejme až niekedy v r. 2013 :))
Už jsem se lekl, že se na slovensku neprokáže, že za ten dojebanej přenos mohli Česi…
:) :)
:-) Nič v zlom. Tvoje hejtíky čítam vcelku rád.
Máro líp bych to neřekl … a to mě většinou se_eš :)
ty ses solidni pica
3.1415ča je krásná věc, karliner je rasistické a nacionalistické hovado, jeden z těch duševních mrzáků, kteří se realizují v „konspiračních teoriích“.
to je fakt, omlouvam se vsem picim …
Jestli ta akce mela byt reklamou na cyklistiku na Slovensku tak to potes. Prenos byl STRASNEJ!
ja som od toho veľa neočakával, takže ma to až tak nesklamalo :) pôvodne som chcel ísť do Žiliny, ale vzhľadom na počasie som to prehodnotil, takže stačil mi aj tento „prenos“…
Takže se budou střídat města u hranic, hlavně aby to neměl nikdo moc daleko. To myslím docela trefně charakterizuje práci českého svazu :-)
A nekde blizko dalnice :-)
Nejlépe rozestavěné. :)
Kvalita obrazu mi nevadila, to je pocasim. Fail byl ze kdyz se lamal zavod, davali medailon Sagana a kecy bafunaru. A ze pak sledovali jen Sagana Viteziciho, prestoze za nim se bojovalo o ceskeho mistra- a nemyslim dojezd. To meli jedinou motorku nebo co?
Edit, neumim radit, to bylo na Canyon325.
Televízia STV nemá potrebnú techniku (ani motorku ani vrtulník) a ani nechcela do toho ísť. Prenos si, pokiaľ viem, kompletne zaplatil prezident SZC Prívara a jeho sponzori, televíziu to zrejme nič nestálo. Pôvodná predstava bola 8–9 stacionárnych kamier, pokrytie štvrtiny okruhu (teda 5 km), prenos signálu po zemi. Nakoniec požičali jednu motorku zo zahraničia(mala polsku ŠPZ), vrtulník nebol (ak by bol, kvôli počasiu, neviem, či by vzlietol), takže signál prenášali asi po zemi. Pokryté signálom boli tri štvrtiny okruhu (asi 15 km).
http://www.roadcycling.cz/index.php5?…
Asi tak. Zvlast ta rezie.
Prenos som nevidel. Bol som v Žiline od zhruba jednej hodiny. Tretie, štvrté kolo v bufete vo fan zóne na Hôrkach. Bol som mokrý ako myš z cesty tam, potreboval som si zdvihnúť morálku a stretol som tam kamarátov. Potom som sa pohyboval po trati. Napísal som , čo som počul. V tej diskusii pod článkom je to potvrdené autorom článku okrem ŠPZ-ky. Pršalo, asi som zle videl. Nejak som si to nevšímal. Netušil som, že bude okolo prenosu, ktorý vlastne ani nemal byť, také haló. Ešte tam je od iného diskutujúceho, že nepúšťali fanúšikov na trať. Čo je nezmysel. Ja som prešiel na trati v smere aj v protismere 16 km na cestnom bicykli a nikto ma neobmedzoval. Ľudia sa bežne pohybovali po trati po prejazde pelotonu. Inak bol som rád, že som bol. Aj napriek počasiu atmosféra bola parádna
Za mně raděj takovýhle amatérský přenos, než žádný.
Ale hej.
Pritom to byl vyvojem moc pekny zavod.
tiež sa stotožňujem s týmto názorom, uplynuté roky nebolo nič, teraz aspoň niečo aj keď to malo od ideálu ďaleko…
přesně tak. šampionát měl skvělou účast, je vidět že národní dresy mají v ProTour prestiž. z lidí jako Konig, Kreuzik, Bárta nebo Vakoč už jsou sportovní hvězdy a čím víc je uvidíme v televizi, tím lépe. Nebýt Saganomanie, nebyla by šance podobný závod sledovat živě…
no, rezia bola katastrofa, dojazd skoda reci, ciste z technickej stranky (prenoc obrazu a zvuku) tiez nic moc na rok 2014, umelecky dojem nula bodov – bolo zrejme ze kameraman sedel na motorke prvy krat (a este mu k tomu prsalo tak si jednou rukou drzal nad hlavou igelit) cele presaganovane az moc (a to ho mam na rozdiel od napr. karlinera docela rad) lenze…lenze pokial viem (ale overene to nijako nemam) tak nebyt tej miestami az trapnej saganomanie tak by ziadny prenos nebol. ked nic ine vraj sa to prenasalo zadarmo cez t-mobile 4g kde ma sagan volaku reklamnu zmluvu (s4gan ci take cosi), taktiez ostatne naklady boli udajne plne hradene od sukr. sponzorov, netreba si robit iluzie nakolko sa im to na rodziel od sponzorov na tdf oplatilo a nakolko sa jednalo o „kamaratksu vypomoc“ .(pricom bolo niekde v novinach, ze daky nie celkom bezvyznamni aj odstupili lebo pozadovali aj vysielanie v CT co nebolo do posledneho momentu zrejme aj ked to bolo CT ponuknute zadarmo).
takze na co boli peniaze a skusenosti to aj bolo, pricom tam bolo vsetko co tam byt muselo, miestami az (aspon zvonka) nad limit.
napriek vsetkej nedokonalosti a trapnosti to bol najlepsi prenos z cyklistiky za poslednych 20 rokov kedze bol jediny.
Jsem zvědavej za rok, jak se budou Slováci chechtat, až na ČT opět nebude žádný přenos z MČR/SR, stejně jako loni ve Slavkově. Jen pár 20 minutových sestřihů. On nám Otík zase vysvětlí, že golf hraje mnohem víc lidí, než jich jezdí na kole. :-x
Kterej Otík? Myslíš toho, kterej je už několik let v důchodu?
Fakt, už 2 roky. No vidíš, ani jsem si nevšiml, že by se tam něco změnilo, furt je to stejná mizérie.
fakt je, ze jak je to pre hobbikov fajn tak v profi pelotone to trocha ma zatial muchy, je to ale otazka casu, za dva roky uz nic ine nebude. skor bude zaujimave jak na to zareaguje campa ktora tak ci tak hodne stratila z pozicii jak v profi tak hobby sektore (som aj volakde cital ze maju dost problemy a ze asi presunu okrem marketingu vsetko do rumunska lebo vyroba a aj vyvoj v taliansku je skratka drahy a nedokazu konkurovat) tak aby disk brakes nebola pre nu posledna rana.
campa pofrčí pořád toho bych se nebál.
ale disc v pro tour to bude dobrý peklo. Moc nechápu jak bude fungovat nezávislá servisní podpora, tolik standartů nemají šanci vozit v autě natož na motorce
Normalka, proste kdyz bude mit nekdo defekt, tak do nej preventivne najede modry Shimano auto aby se nezabyval takovyma prkotinama jako jakej kotouc a osu ma..
ale jo, už to testujou ;)
Dost mozna by to mohlo znamenat rozvoj silnicnich bezdusi v profi pelotonu, kde by tech defektu melo byt min. Resp. mozna jina konstrukce galusek analogicka k bezdusim.
Standardne se z mechanicaku nebudou menit pichla kola, ale cele kolo. Pak se postupne zvedne pocet mechanickych vozu tymu, a zavody se odstehujou z uzkych silnic, kam se cely ten cirkus nevejde.
Pokrok nezastavis.
ono s tím že DS bude hned vedet kdo je v uniku to vůbec bude celý na pikaču. Si je budou vodit jako tamagoči :/
Zivy sachy. Akorat by pak meli soutezit mezi sebou DS a ne jezdci :-(
V kombinaci s bezdratovymi sadami idealni situace, ovladaci pult pro celej team 1) v aute kde jede DS 2) u trenera v hotelu 3) (u Saxa) remote-access anywhere in the world via iPhone app aby mel Oleg pocit, ze ma kontrolu…
Prehazovat budou jen z tymovych vozidel a podle aktualni potreby aby si tim kluci nemuseli trapit hlavu, ale bude stanovena minimalni kadence, kdyz se rider dostane pod, da mu to ranu do pindika, karbon se da vyrobit jako vodivej..
A pak uz jen Olegem najati rusti hackeri (az pujde Putin od valu bude jich dost nezamestnanych), kteri budou sabotovat ostatni teamy..
V rohu obrazovky pobezi vsechny aktualni udaje vcetne toho na co zrovna rider mysli, kdy se naposledy vycural, kolik ma zrovna cervenejch krvinek a co mel vcera k veceri… termokamera bude snimat a v ruznych barvach zobrazovat teplotu galusek, rafku/disku, mozku ridera… kdyz nekdo solo dojede unik na predem stanovenou vzdalenost, zapne se mu automaticky elektro asistence (nebo se sklopi nejaka povinna anti-aero vychytavka, Trek to uz testuje s tema jejich klapkama..), bude pohar konstrukteru, galusky budou predepsane od jednoho vyrobce, zlute, zelene a cervene oznacene, napit se nebo nazrat budou mit povoleno max. dvakrat za etapu, ale aby si vzali tasku budou muset projet delsi a pomlejsi objizdku, urcovat to bude DS nebo majitel teamu pres radio… proste sama pozitiva a socialni jistoty pro majitele teamu, TV spolecnosti a sponzory..
Virtualni ridery muzes sjizdet uz ted.
No ale co takovy World of Tours, ve stylu World of Tanks.. postupne si porizujes lepsi kolo, lepsi nohy a lepsi tym…
… angažuješ Fuentese, skrýváš se před dopingovými komisary, udáváš jim jiné týmy …
Vynikající příspěvek. .pobavil jsi…
Dik, dal jsem po ranu trochu vtipne kase…
Mam pocit, ze z profi pelotonu spise vycouval sram. Campa se celkem drzi. Zvladli elektriku a zvladnou, treba ve spolupraci s nekym, i hydraulicke kotoucovky a to obavu nemam :-).
Zajimalo by me, zda se v profi peletonu prosadi i pevne osy. Pokud ano, tak bude celkem legrace sledovat mechaniky pri vymnene kola :-).
ty pevný osy to zabijou, moc nevidím že by se dohodli výrobci na jednom standartu. Snad to nebude jako v bajkách (třeba trek na 2016 opět jiný standart zadní osy) ale už nyní to zdaleka není uniformní
Rozmýšľala som nad tým ako budú meniť kolesá pri defektoch. Ale zatiaľ ma napadá naozaj iba verzia, že budú meniť celé bicykle ako už napísal Hroch.
Neviem si totiž predstaviť, že keby sa aj dohodli na štandarde osky a veľkosti kotúča (Sram na Eneco tour dostal rozum a montuje 140mm) tie úchyty kotúča na nábach rôznych výrobcov sú vždy mierne iné, t.j rotor je viac vľavo alebo vpravo. To znamená, že pri nahodení iného kola bude pravdepodobne rotor šúchať o platničky. Tam fakt stačí rozdiel 0,5mm.
Třeba před definitivním povolením ještě vstoupí do hry technická komise UCI a podmíní povolení v profipelotonu nějakou striktní standardizací. Na což se výrobci samozřejmě vykašlou, takže kotoučovky zase nebudou.
Jednodussi bude zrusit neutralni podporu.
Podle me je UCI jedina moznost standardizace. Keca do vseho, tak jednou by mohla kecat rozumne :-).
nereálné, navíc i pokud by osy a rotory byly stejné tak nikdy nedoladíš náby vs vidlice, pár setinek a primadony budou prskat, že to cinká a brzdí
Peter tlačil do kopca súpera.
Dramatickej soundtrack, jak to u telefonu a malejch kamerek bejva… chudak Peto, musely jej brzdit ty nove chlupaty nohy v tom uraganu:)
Udelas vlakno pro 2016? Nebo uz nekde je a su slepej
dneska 20:30 Eurosport 1
Příprava cyklistického profitýmu
Dik za tip. Asi nejvic sem jim zavidel to modelovani vlozky do bot a sedla
jj, 3D scan chodidla a za 20 minut vložky hotové z přistaveného kamionu s nějakou 3D tiskárnou, mazec :)))
Píšte prosím už do vlákna SIlnice … 2016