Zdarec bikeři, brouzdám netem a hledám vhodnou silničku i na občasné závody, s objemem jízdy 10.000k ročně.
A protože se v tom zatím moc nevyznám, tak bych se chtěl zeptat, Vás zkušenějších, co říkáte na tohle Pinarello
Zdarec bikeři, brouzdám netem a hledám vhodnou silničku i na občasné závody, s objemem jízdy 10.000k ročně.
A protože se v tom zatím moc nevyznám, tak bych se chtěl zeptat, Vás zkušenějších, co říkáte na tohle Pinarello
Jestli nalítáš 10kkm ročně tak se v tom podle mě vyznáš docela dobře.
teď jezdím jen MTB asi tak 5000km ročně. Těch 10.000k ročně bych chtěl odjezdit na silničce, ale ještě jsem neměl tu čest se na ni projet.
Jo tak to je záměr. No Pinarello je fajn. Cena je dobrá. Ale podíval bych se i jinde. Za 25tis. seženeš pěknou novou silnici na 105 možná i Ultegře.
kde?KDE??!!
Za 1000€ máš třeba tenhle Canyon na Ultegře.
to je funglovka??? když jsem se zajímal o něco nového na slušné úrovni, aby mi to chvíli vydrželo (10000km ročně není zrovna málo a kupovat každej rok nějaky novy součástky se mi zrovna nechce), tak jsem se dostal někam ke 40 tisícům a to je vzhledem k mé fin. situaci kdy budu kupovat ještě auto za 200 tisíc krapet nad limit. Tak mi bylo doporučeno, že se mám mrknout na netu na jety kolo a tím pádem bych se mohl dostat k hranic 20 – 25 tisíc, což už je pro mě přijatelny.
Rozumím. Provoz silničky je levnější než MTB. Měníš jen spotřební věci. Řetěz, pláště, brzdové gumičky. Jetá silnička bude určitě líp vybyvená než stejně drahá funglofka. Otazkou bude co m takové kolo za sebou.
V inzerátu píše „nejeté“…
Jsem si ten inzerát špatně přečetl. Ale v příspěvku nad mou reakcí mluví o jetém kole.
Tak to otoč – kup auto za 25 000,– a silničku za 200 000,–. To už pak bude sakra z čeho vybírat:-))
:)))))
ja to vidim presne rovnako!!
Kolem 1000 ojro by mohlo být ještě tohle Pinarello
Jinak já jezdím toho Canyona zmiňovaného výše. Nebyl by zas takový problém se jet provětrat směrem k Prostějovu ;)
Canyon je určitě v poměru cena/kvalita to nejlepší co lze sehnat, ale Pinarello je prostě Pinarello:-)) Ale je jen a jen na Davkovi, jestli upřednostní „excluzivní“ značku rámu s malinko horší komponentovou skladbou, nebo se vydá cestou nekompromisního osazení za super cenu u Canyonu. Já bych asi volil Pinarello s osazením Canyonu:-)))
upřednostním lepší osazení, pro pozdější bezúdržbovější servis. a to je právě ta výhoda koupě jetého kola (daleko lepší výbava než u nového kolaz astejnou cenu, samozřejmě v první řadě je záruka 100% stavu ojetiny)
Já jsem kouzlu silničky propadl nedávno. Rám od Pinarella se mi vyloženě líbí a až doslouží můj Šírer na Veloce ( kterýho jsem koupil nedávno, spíš jen jako doplněk k MTB ) a budou trochu kačky, tak Pinarello je jeden z horkých kandidátů na mou budoucí žiletku. Jinak:To kolo je myslím za ty peníze celkem dobrej kup a pokud by Ti vyhovovala velikost a geometrie, tak proč si neudělat radost. Rámy ( je na tom karbonová zpěra zadní vidlice, nebo se mi to na tý fotce jen zdá?? ) myslím Pinarello umí hodně dobře, Veloce je myslím už slušná sada a ostatní komponenty taky asi nebudou žádnej šunt ( když se pod to podepsalo Pinarello:-). Takže: Já se v silničkách zase tak moc nevyznám, ale bejt to moje velikost, tak za ty prachy do toho jdu ( s tím, že původ kola je ok )…
taky napíšu svůj názor (pro stihace:ne zkušenost), já bych do toho nešel, zadní karbon.vestavba akorát přidá hmotnost, kliky vypadají na ISIS, toť asi vše. Radši bych lehčí rám z hliníku, největší pohodlí ti stejně udělá celokarbon sedlovka, pružný sedlo a celokarbon vidlice. Naopak kliky s „pevnou osou“ mi přijdou lepší kvůli tuhosti.
v inzerátu píše nové nejeté kolo se zárukou – ta cena a výbava je na slušné úrovni.
kvalita rámu bude taky dobrá pokud se ti líbí proč ne.
ještě jsem objevil jedno kolo.
To je za tu cenu super kolo,bych řekl.Mě se moc líbí a také mě láká
Tak tady bych asi neváhal. Za ty peníze myslím super stroj…
Měl bych dotaz,jak zvládá Šírer tvou váhu?Myslím,že jsi tuněkde psal,že nemáš 60kg.Nic ve zlém,jen dotaz
Na základě tvého dotazu jsem si dovolil sepsat malou recenzi:-))))
Šírer se zatím drží statečně. Rám je celkem pevnej a řekl bych že něco vydrží ( i když je těžkej – můj Epic má snad jen o kilo víc než Šírer ). Největší obavu jsem měl z kol - Khamsinů, že to podemnou nevydrží, ale jsou to fakt betelný kola ( na to, že je v nich pár drátů ) a ještě ani jednou jsem je nemusel centrovat ( a to už jsem do nějakou díru na silnici vymetl ). Sada Veloce funguje dost dobře a nemám k nim výhrad. Jediný, co nevydrželo - a to jsem zjistil dneska – tak je zadní plášť (Hutchinson Quarz). Přestože jsem foukal na doporučenej tlak, tak se mi dnes při cestě do práce vyboulil a bude preventivně vyměněn za nový ( nechci si rozbýt hubu ). Nicméně na Šírerovi mám nalítaný asi 2 000 km, během nichž proběhla výměna vidlice za karbonovou ITM Basic a šel jsem do karbonové sedlovky od Pellsu. Pohodlí s hliníkovejma komponentama fakt nesrovnatelný. Silnička mi prostě učarovala a časem pořídím lepší rám ( Pinarello, jak píšu víš to asi nebude:-))), ale půjdu nejspíš do hliníkovýho Duratecu, kterej se dá udělat „na míru“). A komponenty budu upgradovat časem, jak vždycky něco odejde ( což bude s mojí vahou o něco častější, než u běžných „žiletkářů“)…Takže s kolem jsem zatím max. spokojenej.
Díky moc,o Šírera kolech nic nevím,tak mě zajímalo to vyšší zatížení.Nejsem carbonový fanatik,ale tu sedlovku ti rozhodně schvaluji,sám jsem kdysi nevěřil,jaký to může být rozdíl.
Tak hodně good km a hlavně bez nehod a karambolů
Čus, já lítám už 4. rokem na šíreroj s karbonovou zadní stavbou (sedmistovka model), osazeno veloce. Mám cca 85kg (žádný sádlo :-)) a zatím všechno super, snad krom těch plášťů co odešly raz dva. Khamsiny jak píše kolega držej jaxviň, ještě jsem do nich nemusel sáhnout a to už dostaly pecky až na ráfek. A pohodlí ta zadní stavba přidala. Podle mě nemá smysl v mé váhové kategorii a při mým nájezdu (mezi 5 a 10 tisíci ročně) řešit. Jediné z čeho mám rozpačitý pocit jsou ty Al-karbon komponenty, spíš to bude na efekt než na „karbonový pohodlí“. Za sebe ale šírera doporučuju.
Ja osobne bych mel radeji Pinarello na Veloce nez Meridu na nekompletnim Sramu, ale obe to jsou velmi slusna kola za tu cenu, takze ani s jednim neudelas chbu. Podivej se jeste na geometrii tech kol co by Ti vic vyhovovalo.
to vypadá moc dobře za ty prachy
taky sem na nej koukal pac ta cena je hodne lakava .. akorat si nejsem jistej jestli je ten SRAM nejlepsi „investicni“ napad – kdyz se neco podela nebo spadnes tak shimano ma kde kdo a nahradni dily se jiste nejaky daji vybrakovat zatimco SRAM asi moc lidi nejezdi tj treba po padu zlomit nebo ohnout paku znamena nejspis nakup novych pak tj 8500kc :( a jeste to je RIDE ram a ne RACE .. se zvysenou hlavovou trubkou
chlapik v inzerate pise ze je to na postavu 180–190, tak na to si daj pozor, podla mna to je na 190 male (rozumej kratke :) tak ak mas skor tych 190, radsej si to este pred kupoj projed. Nepoznam presny rozmer hornej ramovej trubky na tom rame. Keby to bola 56ka sloping ok, ale toto ma vodorovnu hornu trubku, takze treba byt opatrny.
Tipujem to kolo z inzeratu (podla nastavenia sedlovky a volby predstavca) ze to mal niekto dost vysoky a zistil ze kolo je kratke (ani jazdit nemusel ak to skutocne nie je jazdene) ale to je fakt ciry dohad… Inac kolo super.
Ak najazdis 10t km rocne tak velmi ocenis ked ti bude posed sediet presne.
měřím + – 189cm. Co znamená sloping???
sloping je sklonena horna ramova trubka. Mavaju to bezne horske kola. Potom je ram mensi. Vyuziva sa to bezne aj pri silnickach. Ja mam pri podobnej vyske ako ty (klasicky) ram vysoky 61 cm, pri slopingovom by vychadzal mensi, mozno okolo 55 (zalezi od konkretneho typu). Riesili sme tu nedavno velkost slinicky Merida, pozri si to tam,na taku vysku nam vychadzalo XL, to bolo 55 cm asi, ak si dobre pamatam, lebo to bol slopingovy ram.
Kratky ram sa da dobehnut dlhym predstavcom, ale nie je to optimalne riesenie, v tej druhej teme sme to dost rozoberali (a este aj v dalsej, o kole zn. author, je to tak spred tyzdna). Ak to kolo chces ako trvale riesenie a budes viacej jazdit, tak si ohlidaj aby ti to sedelo. Mozno je lepsie vybrat napriklad tu meridu a mat moznost vyberu velkosti – ked ti nema byt kolo pohodlne tak to rozhodne nestoji za usetrenych povedzme 5 tis Kc. Ked vyberies dobre, silnicka ti vydrzi aj 10 rokov (ak nie si velo-promiskuitny typ ;)
Clovek ma vzdy pocit ze sloping - to musi mat nieco s prijmom tekutin oralnou cestou, ale ono to klame telom to slovo :))))
merim cca 192 cm mam Pinarello FP2 ve velikosti 58 a je pro me akorat. Pinarello totiz udava vysku od stredu stredu po stred horni ramove trubky – tzn ze musis pricist jeste tak 3–4 cm k udavane velikosti abys dostal konec sedlovky.
Jinak samozrejme hlasuju pro Pinarello!
Takze tu su temy kde sa riesilo nieco podobne:
http://www.bike-forum.cz/…4/forum.html#…
(to bol aj podobne vysoky jazdec)
http://www.bike-forum.cz/…7/forum.html#…
(to len pre zaujimavost :))
a co říkáte na Šírera 502 na sadě veloce za cenu + – 28.000,–
gut
+1
EDIT: kua co jsem to zase za archeologaaaaaa, @#$^^Q@!!!
mj sirera koupis i v jinych eshopech cca o 2–3k levneji nez primo u sirera ;-)
Ahoj, našel jsem toto celkem starý vlákno, tak si někdo snad mého dotazu všimne. Našel jsem v bazaru tuto silničku za 17 tisíc, což se mi zdá, jako neodborníkovi, celkem dobrá cena. Najezdím tak 1 000 km za sezonu, měřím 192. Myslíte, že by to mohl být dobrý kup?
Za ty prachy je to slušný, jestli se ti líbí, tak do něj klidně jdi. Jen to při přebírání prohlídni, je mi divný, že tam píše NOVÁ, ale i jeté to není vůbec špatné kolo pro hobíka … hodně štěstí.
No právě, zdá se mi ta cena až moc dole. Koukal jsem na nový v krámech a stojí kole 35 tis. Existuje nějaký způsob, jak zjistit původ kola, myslím něco podobnýho jako u auta? No a jestli je kompletní z dílů, jak ho nabízej oficiálně prodejci, na to je třeba si vzít člověka, který tomu rozumí, teda v mém případě. Přiznám se, že kdyby tam na tom byly nějaký jiný díly, asi bych si toho nevšiml, kdyby to nebylo nějaký moc křiklavý.
to, ze nieje ovesany povodnym prislusenstvom este neznamena nic zle. castokrat sa zvykne menit sedlovka+predstavec. pripadne si niekto urobi radost saltrom z vyssej sady a pod.
no a povod bicy asi len z blocku z obchodu alebo vyplneny zarucak.
Koukám že jsi z Mostu, což je do Ostravy trochu z ruky, ale pokud te koupě klapne tak se to vyplatí si tam pro něj zajet a přebrat osobně. Jestli je tam něco jiné než je původní výbava v katalogu je buřt, důležitý je aby bylo vše funkční. Zavolej a domluv se s prodejcem a uvidíš sám. Koupě je to dobrá!!
Dal bych přednost novému.U ojetém nikdy nemáš jistotu ,že ten prodejce nelže.Jinak mě docela udivuje ,že tě nezajímá třeba délka klik , šířka řidítek .
Jak jsem psal, nejsem zase tak zasvěcenej do všeho, co bych měl znát. Kolo, které mám, mi sehnal kamarád, který tomu rozumý a mě sedí.
Když ti sedí tak je to OK.
Využiju tohoto threadu k dotazu. Zaujala mě níže uvedená silnice PINARELLO FP3 Ultegra 2010. Je to za ty peníze dobrá nabídka nebo se mám podívat po něčem novějším a něco přihodit? Sháním něco hezkého na karb. rámu (i třeba jetého) se stropem max. 80 tis., ale ne zn. Author, Merida, Pells … Díky.
Jestli se ti líbí.. Ale už to není žádná italská extra kvalita a tradice. už to sekají v číně, ale ta sleva je slušná a výsledná cena přijatelná
Mám prostě rád italský design a poté, co jsem se koukl na kola Basso, tak budu vybírat tam i když to Pinarello je lákavé.