Nevíte o nějaké silničce za slušnou cenu v nějaké výprodejové akci?? Chci to mít na ježdění do fabriky a na točení kilometrů na asfaltu…
Nevíte o nějaké silničce za slušnou cenu v nějaké výprodejové akci?? Chci to mít na ježdění do fabriky a na točení kilometrů na asfaltu…
Zadej cenové rozpětí na cyklobazaru.Vyskočí ti milion možností.
Dej sem odkazy co se ti líbí a místní borci ti to pak už odborně zkritizují :-)
http://www.decathlon.cz/…8331275.html
Je toho vcelku dost, pohledej a třeba i někde něco ve výprodejích bude. za ty peníze by mohla být i na ostatních kolech 10 rychlostní 105 sada. Jak píše Stan, pohledej, hod to sem a pak to tu zhodnotíme.
to je pěkné, ale já bych to chtěl vzít přesně opačnou cestou, chtěl bych co nejkvalitnější a nejlehčí rám a vidlu a zbytek bižuterie bych si dokupoval jak by to odpadávalo..
v ceně kolem dvacky dost zásadní požadavek.
počkej, teď tě nechápu… já jen nechtěl nějaký Triban rám se 1760 g.. tuhle váhu jsem měl i na hliníkovém horáku…
To asi tezko.9.5Kg na hlinikovym horaku ? Prove it man.
na nějaký tvrdý scandiový koze typu no saint, nebo cokoli slušnýho s pevnou vidlí …
Stejně. Ani zdálky se mi nechce věřit. Pokud Canyon Exceed za 176 tisic ma 9.2 Kg a ty jsi schopný mít hlinik 9.5Kg tak to bych moc rad videl jak to kolo vypada. A to nemyslim ironicky.
Tak i s polovičním rozpočtem, při vhodné volbě komponentů se dostaneš pod 9kg.
Je pravda ze 26 kola a pevna vidle udelaji rozdil. Takze teoreticky treba 10 Kg by se i dalo.
Můj zimák má 9.8kg a to je ještě hodně prostoru, kde váhu shodit. Akorát se mi do toho nechce vrážet peníze.
Pokud je to tedy hliníkový rám, kde tu váhu shazuješ ? Předpokladam, že máš tedy bezduše a nějaký fakt dobrý ráfky+vyplet+naboje ?
Jsou tam obyč duše. Kola jsou staré slrka. XT kotouče taky nejsou nejlehčí a sedlo není žádný lightweight. Pedály se taky dají sehnat lehčí a kdybych vyměnil brzdy (za R1) tak je to dalších 100g dolů. Myslím, že by se dalo dostat i pod 9, ale to bych musel gramařit už od začátku. Zimáka se mi nevyplatí tunit.
Hele, toto neni relevantni argument, ale takove to bezne klise BF ‚je to JEN zimak, tak to podle toho (nad)hodnotte‘. Ja na te fotce vidim slusne osazene HT s gripama X0, hazka mozna X9, kliky i kdyby X7 a kola nejake vyssi Mavicy, sedlovka mozna thmoson. Ram dnes sezenes levny a lehky kolem 1.6–1.8 kilo. Ruku na srdce, tohle neni zimak, stara plecka za par 1000, ale proste normalni HTcko. Ze se to da odlehcit je samozrejme, je to vzdycky jen o penezich. A hlavne je to kolo, na ktere se 1/2 osazenstva BF nikdy nezmuze.
A co to s tim ma spolecneho? AZM pochyboval ze se da na hline postavit 9.5kg HT, jen jsem mu ukazal ze to jde.
B-F klišé je hlavně uvádění minimálně o půl kila nižších hmotností než kolo skutečně váží nebo jen tak vymýšlení si super hmotnosti bez vážení :-).
s tím začali výrobci :)
marketing uvádí 12, vyndáš ho z krabice a má 14 :/
Kdybys měl zájem o jeté kolo, měl bych asi k prodeji fajnový RB na saďe Campagnolo Centaur (2×10). Kdyžtak mi kontaktuj a pošlu ti fotos.
Jeté asi nechci, díky..
Nebál bych se toho, koupíš kolo s pár km třeba za půlku ceny. Někdy ani to ne. Já prodal silničku, dovoluji si tvrdit, že v parádním stavu za 1/3 pořizovačky.
Tato už tam straší jak dlouho, dala by se třeba řešit cena, vypadá to, že je pánovi malá a zbavuje se jí…(teorie). Jen příklad:
zrovna toho pána znám, ma asi 100kg… asi bych to i vzal, ale mám jen 175 cm
58 Cube by mělo být fakticky o něco menší, navím jak u silničky, ale u krosky to berou po vrch sedlové trubky. Takže bych odečetl ty cca 2cm. Ale mrkni na stránky Cube jak je to. Plus délka horní rámovky…
to je na 175 obří kolo
dle info má cx, a tohle nechce…
I když třeba tohle ojeté by mě možná nevadilo… http://www.cyklobazar.cz/…tec-cool-r14
Babička trochu, za ty prachy bych to nechtěl:)
není to velké?
sorry, špatný odkaz…
ty pravěký kliky na isis a omotávka tomu dávaj na prdel fest.
jj teď na to koukám:)
Omotávka nejezdí a klikdy časem vymění, až „odpadnou“… Tazateli jde přece hlavně o rám. :)
Ahoj, mozna bych mel o RB zajem.Muzes napsat vice informaci? Dik.
Poslal jsem ti SZ.
Mas docela protichudne pozadavky (do 20ti, super lehky a top ram)… tak to cekej na bazaru az se objevi nejakej spek, ale nevim nevim.. kolem 15tky tam obcas bejvaj znackovy ekvivalenty toho Tribana (budou o kousek lehci, ale ne o moc, prece jen furt hlina), slusnej karbon spis ke 30ti, to co tady mas jsou krome Cubika, kterej je velkej, vesmes vykopavky..
Ten Triban mi pripada slusnej, zvlast za ty penize, dokonce se mi libi.. 1760 je jen ram, nebo i s vidli? Jestli sada, tak to na hlinu neni takova traga..
myslím pořádný hliník a carbon vidla… 1760 má rám a 675 vidla… 1760 g je hodně i na horáka…
našel jsem tohle… a asi jsem z toho hotovej… http://www.bike-forum.cz/…-vel-54-2015
sice je to přes limit… ale co
To jsem ti chtel taky poslat, ale je to o polovinu puvodni castky nad limit… Normalni cena je kolem 40 tis. Takze asi dobra koupe:)
zatím neodepisuje… :-(
Kdyz uz jsi na triceti, tak toto je jen o kousek:))
to už nedám.. ale každopádně super…
Jak píše Blacky, tohle kolo vypadá dle popisu opravdu super. Je takový problém napsat prodávajícímu, že bys měl zájem, ale rozpočet je prostě jen do XX Kč, zda je ochotný slevit?
o x levelů lepší kup než ta hlína. Tady bych neváhal – kromě carbon kokpitu to má i solidní kola, na rozdíl o toho základu na výměnu v odkazu výše.
sorry, na to už fakt nemám.......... nemůžu živit nelevné xc, motorku, auto a ženu..... ta silnička má být fakt jen doplněk :-D
Tak prodej motorku:))
nebo zenu ta byva na provoz nejdrazsi :-) vim o cem mluvim
To ja vim, mam oboje:)
Jo jo taková žena to je za několik kol. :-) V podstatě bych řekl i za rozpočet celé sezony :-)
Tak nehroť požadavky a slev na nich ;) … Moje levné CX váží v podstatě jako moje MTB, no CX nebyla priorita ;) …
chápu, ale když si to vezmeš tak u toho kola nahoře stejně budeš dávat jiná kola – pro srovnání kola co jsou na tom carbonu stojí 11 tisíc (ty co tam jsou prodáš tak za 2 tisíce).
a rozdíl v rámu hlína / carbon stojí za víc jak 5 tisíc, i kdyby to bylo bez slevy.
Je to tak, jiny level, mozna kdyby zkusil, tak pan zlevni…
Tak urcite… pekne poprosi a pan slevni o 15000 :D
tolik asi ne, ale 3 tyčky by dát dolů mohl. V zimě moc frčák o kola není
Už není řeč o limitu 20, ale 30. Chce to trochu sledovat posloupnost diskuse.
Taky si myslím, že sleva na 30/31 by neměl být problém, je to cca 10% z požadované částky, to je jistě rozumný limit ke zvážení. A pokud se mu to nebude líbit, možná změní názor v lednu, až bude všude sníh a kolo pořád doma, a jaro s větší poptávkou po kolech v nedohlednu…
no dobrá… a kdybych byl blb a zůstal úplně při zemi a koupil třeba tohle http://www.kupkolo.cz/…2015_z97097/
Tak co půjde jako první do kytek? Náboje, ráfky, nebo to nebude řadit a nebo to bude prostě jen těžké??? U horských kol přesně vím jaké jsou rozdíly mezi komponentovýma sadama a jak dobře co funguje, ale silničky jsou pro mě úplně neznámá věc.....
tím jsem se chtěl dostat k tomu že bych koupil třeba tohle, dokoupil pořádné kola, ať to fest letí a to, že bych tam měl nějakou soru, která nebude asi vyloženě střílet převody jak nějaké XTRko, bych v pohodě ustál…
Jak jdou silnicni sady po sobe vis. Je to analogicke s MTB. Jezdit to bude, toho bych se nebal. V realu to bude tezke a od pohledu „levne“ kolo. Na vyzkouseni silnicky to bude dostacovat a casem muzes s pomerne malou ztratou (vzhledem k cene) prodat a koupit lepsi. Ja osobne bych zkusil natuknout majitele Synapse.. Ten Focus je zatim nejhorsi co se ve vlakne objevilo. Ale jak rikam, fungovat jiste bude a i komponenty neco vydrzi:)
Taky můžeš kouknout na authora. Cena výkon slušný model. Jezdím model 2012 a vše ok. http://www.zbozi.cz/hledani/?…
Nechci ti blbnout hlavu, ale coz CX a menit kola? Pises do prace a na najezd km…univerzalni stroj, se kterym uzijes spoustu srandy. Takto to mam ja:)
bydlím u Slovenských hranic… to je pořádný výlet pro kolo…
Pro moje Pinarello si pan prijel z Opavy:) Ale jasan, ne kazdy ma cas jezdit po republice. A nejhorsi je, kdyz dojedes a stav veci neodpovida popisu. Jednou jsem si to takto dal do Berlina..
To se mi zdá být až moc dobrá cena.
rám je hliník
I tak docela nizka cena, ne? A za karbon kola +5k?? Navic takovouhle lestenku s Di2 na dojizdeni do prace? No proc ne, ale typicky pracant to neni..
pracant ne, já myslím že víc mu za to nikdo nedá stejně. Kdo závodí tak si jetou krosku spíš nekoupí a pro hobíka je to drahý. Mrkni na fotky – hazka je odřená (pád?) a muselo by se na to mrknout detailně. Di je 10 nebo 11 – nevím, to taky je argument atd.
Podrobne jsem nezkoumal, Di2 jeta muze byt dobra past… ale zas pro nekoho, kdo je na ficury a chce se tim chlubit a nechce za to dat moc :)
Me spis zarazi, ze zakladatel uvazuje o tom predrazenym Cannonu na hline (lepsi nez karbon, rika marketing) a ignoruje toho Gianta za –1k, nerkuli Synapsi za pouhych +5k (ktere by se mozna daly trochu srazit).. Urcite o tridu az dve lepsi kola za velmi slusnou cenu, i kdyz na pracanta na dojizdeni taky trochu overkill
Plus sileny rozptyl, napred 20 ale nelibi se mu kilco navic, pak 30 ale radsi predrazena hlina nez o tridu lepsi kola, pak zase zpet k zakladnim jebkam typu Focus na Sore… indecision may or may not be his problem, bych rek :)
Zakladateli hlavne se dobre premer a spocitej si to, spravnej fit je dulezitejsi nez uroven sady, pul kila sem nebo tam a dokonce IMHO i vaha zapletu, zvlast na dojizdecim pracantovi..
asi tak. Ta hlína CD je hovadina maximální to je fakt. Marketing ale musí být a nemohou přiznat že udělali kolo pro lidi co nutně musí mít CD ale nemají na carbon.
kupovat hliník silnici nebo HT od renomovaný značky nepřináší kromě díry do šrajtofle nic extra
Chceš to mimo jiné jako dojížděcí kolo … proč ne. Když Tě to chynte, prodáš s menší ztrátou a koupíš lepší, anebo si to necháš jako zimáka a koupíš lepší ;).
A když Tě to nechytne … prodáš a máš pokoj ;).
myslíš že ty ráfky, nebo celkově kola budou aspoň tak tuhé, aby mě to při lehkém spurtu do kopce třeba nedřelo o brzdové desky??
Tak to ti nepovím, ale jestli mluvíš o tom kole z kupkola – má to 32 drátů, což je dobrý předpoklad … budou těžká a snad tuhá. Ale brzdové desky to nemá tzn. možná mluvíš o jiném kole …
Kup tohle: http://www.polygonbike.cz/…8-3-kg-mavic a jezdi…
solidní cena a kola to nejlepší ze základů. Pokud to nebude mít kliky 170cm
Váha je samozřejmě haluz – 8kilo má moje Emonda na 105 s julyF, kola Krysium Elite/pro race, carbon rodla i sedlovka…
Jo, jako absolutni minimum proc ne, jen porad je skoda, ze to ma jen 9sp a (krome pro vymakane jedince nebo obyvatele rovinatych oblasti) mene vhodnou klasiku vepredu.. tohle plus nejaka mensi upgrade kokpitu a cena je hned nekde jinde..
Pokud bych trval na novem, spis bych sel do toho Tribana, je praktictejsi, hezci, novejsi komponenty potencialne kompatibilni s jinymi koly… vaha neni vse a mezi nama, ten Polygon a 8,3 kilo? Ani ve snu, bude to dost blizko Tribanovi bych rek..
to jsem sledoval… docela mě to i zajímá… akorát někde na fóru o tomhle už bylo psané že má šílenou geometrii… bohužel zatím jsem si o tom nestihl nic vygooglovat…
je to ono? Takže velikost 54? http://www.polygonbikes.com/…2-helios-400#…
na 175cm.....
A o tomhle jsi slysel? http://www.competitivecyclist.com/…atorBike.jsp
Jestli ne tak sup do sekce silnicni, tam najdes navody jak to pouzit, to mel byt prvni krok.. na 175 patrne 54, ale nikdy nevis, ja mam 54 na 183..
musí se to tak moc řešit? vyšlo mě že bych měl mít asi 56… nechápu.. ale měřil jsem to teď horkorychle sám ve fabrice…
http://www.competitivecyclist.com/…atorBike.jsp#… to bych mohl rozdýchat, ne??
Ja bejt tebou to resim velmi peclive.. silnicka je na to velmi citliva, 2–3 cm a nenastavis spravny posed.. neco jde resit predstavcem a tvarem rodel, ale neni to tak jednoduchy..
Zmer se poradne, s pomoci druheho cloveka, pak vezmi edie fit a soustred se na ETT – delku horni ramovky plus predstavce, ta trubka by mela byt tak do 1 cm od rozhrani, co Ti vyjde.. pak uz si u konkretniho kola podle geometrie na netu ohlidat aby nebyla prilis nebo naopak malo vysunuta sedlovka a prilis velky drop mezi sedlem a rodly, nakreslit si to v meritku..
Viz desitky temat v sekci silnicni, tam jsou ty informace vickrat a prehledne..