Silniční elektrokolo, těšíte se?

516 nepřečtených
  • arny71

    Že se všude motají MTB a city „kola“ s motorem už si bohužel pomalu zvykám, ale tohle je zase krok o kus dál do perdele.

    O MTB s motorem nám povídají, že cílovkou jsou starší nebo ,ehm, méně výkonní jezdci (= líný lemry s naditou kapsou) , kteří si chtějí užít kouzlo hor i s horší výkonností. Jakou marketingovou omáčku nám asi prodejci připraví pro silnice s motorem?

    0 0
    • plzakj  

      Na druhou stranu. Lepsi, kdyz se nekdo pujde provetrat na elektro kole, nez aby sedel doma.

      1 0
      • arny71  

        Tak na silnici může rovnou na motorce, když touží po motoru.

        0 0
        • Yura  

          Marne premyslim nad tim. Proc nekoho(treba tebe) muzou ty ebiky tak srat? Me napada jen jedna vec. Ze si dotycnej proste musi neustale dokazovat a nebo se utvrzovat v tom jak je to hustej pravej bajker jak prase, kterej to proste nedokze prekousnout, ze nekdo jede na necem co vypada jako kolo a pritom se treba vubec nenadre. Nedej boze, aby te nekdo takovej predjel co.. Hehe.. To se pres to opravdu nedokazes prenest? Ego je spatna vec.. Normalni clovek to musi brat ze srandy, usmeje se a rekne si treba. Ty hajzliku to se ti to jede co.. No nekdo jako ty asi zacne prskat, zvedne se mu tlak a nebude pak moct ani spat.. Komedie.. Jinak ekola k jakemukoliv ucelu jsou stokrat lepsi nez smradlave a urvane spalovaci motory a jak tu uz nekdo psal. Stokrat lepsi sedet aspon na tom e biku, nez doma v kresle a misto riditek drzet lahvace..

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
          • Joe_Pike  

            +1

            0 0
          • arny71  

            Ty jsi hotový psycholog, takhle mě rozebrat z mých třech krátkých vět. Já se ale neptal na to, jestli se mi zvedá tlak, nebo jestli mám potřebu soutěžit s motorky. Dotaz zněl jinak.

            0 0
          • Finidi  

            Hele co je spatne na tom kdyz drzim doma v kresle lahvac? :o) To mi chces jako rict, ze ty doma drzis v kresle riditka? A uz jsi s tim nekde byl ? :o)

            0 0
      • camron  

        Já osobně budu raději, když zůstane smrdět doma. Budu mít logicky více prostoru pro sebe…

        0 0
      • petrx  

        To se říkalo jako výmluva i o magorech co chodili v době kdy to ještě letělo hrát pokémon go a upřímně u takového typu lidí je rozhodně lepší když zůstanou doma, než když svým motáním se po cestách ohrožují ostatní.

        0 0
    • ˘Ö˘ Krab  

      Začínám škudlit do prasátka.

      0 0
    • Bubaaak  

      Kámoš si teď ke svému MTB koupil silniční VFR 800 a je šťastný jak tornádo na Manhattnu :)

      Má tam teda benzíňák, ale už je to rok 2008…

      0 0
    • Mig_all  

      Pokud na to bude potřeba řidičák, jsem klidně pro…

      0 0
      • blaf  

        jede to pomaleji nez vetsina supermanu z bajkfora bez motoru, tak proc ridicak? jsi i pro ridicak na kolo? (mozna to neni spatny napad)

        0 0
        • Bubaaak  

          proto jsem!

          Bohužel dost cyklistů ho má, ale asi si na něj nevzpomíná

          0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • Johnnyxjr  

      Na e-bike umí jezdit každej pitomec ale v provozu na těch našich šulckách to chce gule.

      0 0
    • Vrci  

      Oni už nějakou dobu existují. Naštěstí jsou dobře zaceněné https://www.giant-bicycles.com/…s-road-eplus

      0 0
      • Bubaaak  

        Navíc se na nich jezdí i TdF a CX závody :)

        Stačí hodit Istvan Varjas do googlu :)

        0 0
    • novas752  

      Bych blil.

      Navíc max rychlost po rovině stále jen 25km/h, pak už je motor jen přítěží. Vždyť na to bohatě stačí e-trekáč.

      Taky dojezd na full power asi taky nebude úplně dostatečný pro klasické silniční „švihy“…

      0 0
      • AussigBiker  

        Si precipujes, no problem :)

        0 0
      • Rockodendronus  

        Tak blij, dojezd to má podle videí docela solidní, 25 kmh bude asi problém, ale v horách určitě super věc, můžu tam zajet na dovolenou i s lidma, kteří by to jinak absolutně nedali.

        0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • random  

      Elektro silnice byla mimo jine letos na jare na for bikes ty blesku

      0 0
    • random  

      Elektro silnice byla mimo jine letos na jare na for bikes ty blesku

      0 0
    • MiKED  

      asi jste viděli – https://www.youtube.com/watch?…

      0 0
    • jIrI___  

      Moc pěkné kousky. Pokrok nezastavíš, sestimsmiř ;)

      0 0
    • Deadlift  

      No nevím – já mám třeba problém se srdcem a výkonostně nejsem úplně lemra (snad), ale vím, že bych neměl jezdit ve vysokých tepech a to Ti holt jisté lokality zapovídá. Elektrokolo je pak řešením a to co si kdejaký egoista co neunese, že ho někdo předjede „nefér“ na elektrokole myslí je vlastně jedno.

      0 0
      • MiKED  

        Kamarád jezdí MTB maratony (a ne špatně) a pro manželku plánuje pořídit e-bike. Z důvodu, aby vyjížďky bavily oba (ona netrpěla kvůli jeho rychlosti, on takřka nemusel šlapat dozadu).

        0 0
        • Bubaaak  

          Když jedu se ženou, tak se víc soustředím na šlapání a snažím se šlapat jako člověk :)

          Ale je fakt, že se mám na kole hodně moc co učit, takže zábavu si při pomalé jízdě najdu… Ne všichni jsou na tom tak zle jak já

          0 0
          • MiKED  

            Já, když jedu s někým, komu to nešlape jako mně, to třeba řeším tak, že si dávám intervaly.

            0 0
            • Rockodendronus  

              To ale jezdíš sám, ne? Zmizíš v dáli a než tě v recovery fázi dojede, už jsi zase pryč :D Nebo máš na mysli intervaly typu 5× 4min low intensity, 1 min recovery? :)

              0 0
        • novas752  

          Tak jestli ho očipuje, proč ne.

          0 0
        • plzakj  

          Presne to ted resim taky. Zkoumam sady na aliexpresu :-) Ale furt je to min cca 15–20k.

          0 0
        • iron.hide  

          to uz je poriadna diagnoza Stravasshole ked este aj s milovanou osobou musi slapat ako o zivot :/ Empatia nula cela nula prd, naopak svoje chore ego vo vysinach.

          Co by sa dotycnemu stalo, keby siel aspon tych parkrat s manzelkou pomaly?

          Ako bude jazdit s prckami? Pojde 25–30 aj po kamenoch a vozik bude za nim lietat ako handra vo vetre?

          0 0
          • ˘Ö˘ Krab  

            To není diagnóza. Potíž je, když se manželka neudrží ani na svém maximu Tvé kompenzace, ani krátkodobě. Pak dává e-bike velký smysl, překlene galaktický rozdíl v „samozřejmém“ výkonu.

            S dětmi je to jiný případ, někdy od 10 let už vyvinou slušnou rychlost, když je to baví (mimo táhlá stoupání), řeší se jen odpovídající krátká trať a rozkouskování na svačinové intervaly.

            K vozíku nevím, nikdy jsem ho neměl, ale soused v rámci tréninku s vozíkem (za notného povzbuzování dcerek v něm sedících) dal mnohé cyklisty bez vozíku.

            0 0
          • MiKED  

            Proč diagnóza? Proto, že chce zpříjemnit vyjížďky oběma stranám? A je pekelný rozdíl, jestli s někým jedeš 12 km/h, anebo 20 km/h při vynaložení stejné energie (a výlet nemusí nutně znamenat traily, ale třeba 20kilometrovou cestu někam za koupáním).

            A motat do toho děti? To je přeci diametrálně odlišný případ.

            Někdy mám pocit, že být to na spoustě současných bojovníků proti elektrokolům, dodnes místo aut či vlaků jezdíme s povozy, protože „drožkaři by neměli co žrát“.

            0 0
            • Honzis  

              jasný, když si to najde cílovku ať si prodávaj e-cokoliv, nějakému procentu populace to zpříjemní dojíždění. Na druhou stranu doufám, že se e-biky moc nerozšíří i do míst, kde se už teď dá sotva jezdit – třeba stezky podle Labe v sezóně. Někdy mi připadá že je „všude narváno“, teda aspoň u Prahy, taky čím víc kolařů tím víc na*ranejch řidičů co je musí objíždět a pak budou prasit všichni ještě víc než teď … Domnívám se že cílovka e-silniček bude prozatím malá, do rychlosti 25km/h taky nechápu proč nestačí cross který je i pod nezkušeným jezdcem tak nějak jednodušší na jízdu po komunikacích.

              0 0
              • MiKED  

                Neviděl bych to tak černě. Cílovka e-silniček podle mě budou lidi, kteří chtějí jet třeba do Alp, ale nemají na to nohy.

                Můj předchozí příspěvek byl reakcí na nevraživost mnohých vůči elektrokolům obecně.

                0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • IndyCZ  

      Nevidím jediný důvod, proč by elektro silnice měla kohokoliv *****, dokonce nehrozí ani ten otřepaný argument s rozrytými traily. Ta cílovka je tak malá, že ji stejně nepotkáte a pro některé lidi to může být fajn věc, tak zkuste svůj hněv zaměřit na něco smysluplnějšího…

      0 0
      • Delkim  

        bych ho využil v háku proti větru :)

        0 0
        • Martin  

          na gumicuku

          0 0
        • blackseal  

          len aby si sa nedivil, ked to bude opacne ;-). Cca 2 tyzdne dozadu sa na mna v silnom protivetre nalepil na e-biku nejaky smrad a bohuzial mal to hacknute, takze som sa ho nevedel zbavit. Niektori ludia su fakt jebnuti :-)

          0 0
          • IndyCZ  

            Měls mu říct, ať ti vystřídá, vždyť z vás 2 je to on, kdo má motor. :-) Každopádně nejjednodušší způsob, jak se někoho zbavit když nechceš, aby ti dýchal na záda, je prostě přestat šlapat.

            0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
          • vylizplech  

            Možná stačilo naopak zpomalit, nebo zastavit a věřím tomu, že by nečekal.

            0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
            • blackseal  

              tak nakoniec som spomalil, kedze som sa trochu zakyslil :-). Nic dramaticke sa nestalo, len ma to skor zarazilo, predbiehal som ho asi o 2km/h vyssiou rychlostou, nedavalo mi to zmysel a potom si hlavne dokazovat, ze sa mi udrzi v haku (ked ma 250 wattov k dobru) ked som zrychloval.

              0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
          • iron.hide  

            mal si ho poslat do pangejtu, smrada

            0 0
          • JSt  

            s tim se da souhlasit. nez ho nechat predjet, tak s nim zavodis. :-)

            0 0
      • AussigBiker  

        Cilovka je ted mala, ale treba za 10 let to bude mit kazdej druhej ziletkar :)

        0 0
      • iron.hide  

        uplne suhlasim a tiez suhlasim s tym ze na jazdenie do prace je ebajk super.

        Moje vyhrady sa vzdy tykali iba ebajkov v lese.

        0 0
        • l.bily  

          A proc?

          0 0
          • iron.hide  

            pretoze motorove dopravne prostriedky maju vstup do lesa zakazany. Vynimku maju zjavne len lesnici, polovnici a podobne…

            ty si myslis ze ked si chipnes ebajk, tak s tym mozes volne lietat po lesoch? Pretoze dobre vies ze na cestách s tym jazdit nemozes, tak kde s tym budes jazdit?

            ale nevadi, Darwin funguje a takito „bajkeri“ co si kupia a chipnu ebajk sa skor ci neskor pekne vymelu, ostava len dufat ze pritom nezoberu so sebou aj niekoho dalsieho.

            0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
            • l.bily  

              preço si pleties auto chip s tymto? U auta ti to navysi vykon, tu ti to len odblokuje pomoc pri 25km a vyzsie, Ty si po lese nikedy nejazdil viac ako 25 ?Čo stym ma nejak chip spolocne? 250 w az take zazraky nerobi, keby ze sa ti nepaci niekto kto tam dorobi 1kw a vozi sa jak pan bez slapnia ale 250w je ozaj len pripomoc, do kopca alebo na rovinke ked ides 35km/h chvilu si nemyslim ze by bolo nejak nebezpecne.

              0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
              • mr.ricardo  

                250W az take zazraky nerobi? :) Mame tu dalsiho skrytyho mistra sveta, jestli je pro tebe 250w jen pouha pripomoc, tak klobouk dolu.

                0 0
                • l.bily  

                  ja hovorim ze svojich skusenoti, u mna teda to je pripomoc, samozrejme musim slapat ked chcem pomahat, ale netusim ci by mna to vubec po rovine uviezlo nejaku normalnu rychlostu bez slapana, ale myslim ze ani ne pri spolecnej vahe s kolem.AK by som jazdil vsade na max vykon aj na rovinkach, tak by som toho vela nenajazdil.Clovek musi hospodarit s elektrikou aby isiel nejakych 60km v mierne zvlnenej prirode. Mam tam 1×11 takze na nejake extra rychlosti tam niesu prevody, len mna hnevalo ked som isiel po rovine a odpajalo to ked som isiel pcca 27–30, to je pre mna idealna rychlost na presuny po asfalte.Je zaujimave tu sledovat ake skreslene predstavy a informacie ludia maju. Skuste si to niekde pozicat a potom mudrujte. Naozaj sa to nesprava jak motorka, kolko namahy vlozis tolko ti pomoze , ziadne vozenie na pana sa nekona, to by ma ani nebavilo, chcel som aby mi to hlavne pomohlo do kopcou kde sa trapim ak nemam natrenovane a tento rok proste neol cas, ale kopce chcem jazdit kvoli peknej prirode a kludu, rovinky kde je plno.

                  0 0
                  • mr.ricardo  

                    Ja moc dobre vim, jak se to chova, uz jsem jich par servisoval a jel na nich. Nesmysly placas ty, kdyz tvrdis, ze 250W je jen lehka dopomoc. Niz v tomhle vlaknu (nebo kdekoliv jinde) si najdi, kolik je schopnej beznej hobik vydat wattu a porovnej to s 250W dopomoci.

                    0 0
                    • l.bily  

                      ja viem presne u kazdej jazdy kolko watu som dal ja a kolko bola pomoc atd, specialized ma apku kde to vsetko zaznamenava, vidim aj okamzitu pomoc aj moj vykon. Ten motor ma spicky aj cez 500w, dokonca spolecne mam max vykon 1600w, ale ze by ma to nejak extra vozilo tak to nie, a ani priemerky nemam nejak extra vecsie oprti obyc kolu, len do tych kopcou, co som sa trapil 6–8km/h tak idem 15 s vecsou pohodou. Ak by som jazdil turbo, tak zas nic nevydrzi

                      0 0
                      • Delkim  

                        tak rozdíl v kopci jet 6 nebo 15 je SAKRA rozdíl… takhle od oka bez kalkulačky odhadem minimálně DVAKRÁT tolik

                        0 0
                      • mr.ricardo  

                        Spicky jsou hezky, ale vubec nic neznamenaj, skoro kazdej ze sebe na par vterin dokaze vymacknout par set wattu. Dulezity je, kolik dokazes udrzet vykon treba pul hodiny. Takze na tech tvych 6–8 kmh jsi jel treba na nejakych 100W, coz je prd. Ale kdyz k tomu pridas tech 200–250W, tak jsi razem mezi dost vysokou ligou :) a pak tu placej, ze je to jen dopomoc, kterou prakticky nepoznas.

                        0 0
                        •  
                          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                          0 0
                        • l.bily  

                          to hej ale trosku dost to skreslujes jak sa ti zalubi, pri celkovej vaze cca 140 kg a 10 percentnem stupani by som pri 100 w cuval a tak myslim ze aj 300 w jw malo, pisem ze ano dokopca to pomaha, ale tiez musis vynalozit velku silu aby aj ten motor isiel na plno, to by si mohol vediet pokila si na to uz niekedy isiel, ale aby som stym jazdil 40 po rovinkach nedava zmysel a ani pri kapacite baterky by sa dlho nedalo.

                          0 0
                          • mr.ricardo  

                            Nechytej me za slovo, cela diskuze je o tom tvym tvrzeni, ze 250w je jen slaba dopomoc. Tak jeste jinak, treba mas slusnou kondici a jsi dlouhodobe schopny udrzet 200w, tak kdyz k tomu prictes tech 250w kola, tak jedes na urovni Kiryienky nebo Kwiatkowskiho, kdyz jedou Sky spici v horach. Jeste porad ti tech 250 prijde malo?

                            0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
              • Chlebovnik  

                250 w az take zazraky nerobi

                Ty vůbec netušíš, o čem mluvíš. A takovýto „experti“ jako ty se pak dožadují odemčených e-biků a navyšování maximální povolené rychlosti s asistencí. S 250 Watty navrch dokáže kdejakej hobbík v kopci urvat i Quintanu. Takže asi tolik k tomu tvému blábolu.

                0 0
                • l.bily  

                  to nevim, ja sem pozeral segmenty na strave, sice som netusil ze tam nejaky segment je a isiel som relativne normalne, ale mal som cas o tretinu horsi jak ten najlepsi a rozhodne nemam zapotrebi sa snekym porovnavat na ebaiku a jet naplno aby sem byl prvy.Ja som mal cca 15 a on 10. Podla teba by som mal mat 5. Jazdim 5tu sezonu okolo 5–6 tisic rocne, tento rok mam malo len 1000 kvoli praci, preto ebaik aby som vladal do kopcou.

                  0 0
                • mr.ricardo  

                  No, presne to se mu tam snazim vysvetlit.

                  0 0
            • xtonda  

              Jenže elektrokolo s motorem do 250 W fungujícím jen jako dopomoc do max. rychlosti 25 km/h se dle legislativy EU považuje za jízdní kolo a v České republice mají jízdní kola na lesní cesty vstup povolen viz http://cemba.eu/…-zakon-864-d

              Pokud si to někdo čipne, to už je jiná věc.

              0 0
    • Yura  

      http://www.youtube.com/watch?…

      0 0
    • mr.ricardo  

      CyclingNews

      0 0
    • mr.antik  

      Silnice s motorem a limit 25km dopomoci je totální nesmysl. Bez omezení to musí být super.

      0 0
      • Yura  

        Kazdej prodejce ti ekolo bez problemu odskrti. Zatim to policajti vubec neresi.. DLe meho by se mel ten limit posunout na tech 35km/h. To neni prehnana ani mala rychlost..

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
        • mr.antik  

          jasně..... u silničky ale jedině unlimited, ať to dává konstantní waty a ne nějaký nesmysly

          0 0
          • IndyCZ  

            Už jen vymyslet, aby to dávalo i konstantní tepy.

            0 0
            • mr.antik  

              tak pokud to bude dávat konstantní watty tak si tepy nějak ohlídáš… ale určitě by se to dal nějak sw pořešit. Nicméně mylsim že kdo řeší tepy tak si nekupuje takovou věc, Mě by se hrozně líbilo takhle na kole otočit za odpoledne 200km :-)

              0 0
              • arny71  

                Pár let trénuj a dáš to.

                0 0
                • ˘Ö˘ Krab  

                  Přesně tak, stačí, aby to nebylo pořád nahoru-dolů, nebylo vedro a moc nefoukalo. Jestli tedy za odpoledne se dá považovat 8+ hodin jízdy (vč. zastávek).

                  0 0
                  • mr.antik  

                    ježdění po rovině jako někoho baví?

                    0 0
                    • Bubaaak  

                      Zeptej se mé ženy :)

                      0 0
                    • jIrI___  

                      Ano.

                      0 0
                    • IndyCZ  

                      Někdo nemá na výběr :-)

                      0 0
                    • arny71  

                      Mě moc ne :), ale na druhou stranu, 200 km v kopcích je úplně jiná liga, než 200 km v rovinatém profilu. Ovšem nechápu, co by mi přineslo 200 km na motorce, ehm pardon, silničním e-biku.

                      0 0
                      • l.bily  

                        skus to a uvidis

                        0 0
                      • mr.antik  

                        já jezdim na silničnim kole pro radost, výhled do krajiny, hezký místa a cesty… Takže bych toho zvládnul víc, třeba na otočku na jednoho paroháce na Luční, z domova, to prostě bez dopomoci nedám

                        0 0
    • kotew CZE JIHLAVA  

      Netěším a tohle vlákno beru jako bud' provokaci nebo úplně zbytečné.

      Stejný názor mám na silniční kolo a kotoučové brzdy:)

      0 0
      • arny71  

        Vlakno není ani provokace, ani zbytečné. Zbytecna je jen silnicka s motorem.

        0 0
        • Josech  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
          0 0
        • arny71  

          0 0
        • random  

          Pokud je zbytečná silnička s motorem, tak je stejně zbytečné toto téma. lolo

          0 0
    • Sodoma  

      Taková blbost a tolik emocí :-))

      0 0
    • -b-n-x-  

      Mohl by nekdo vymyslet nejakou „zbran“, ktera by se namirila na nejake to ekolo, a zpusobila vybiti baterky. Myslim, ze jen tady na GF by se par kupcu naslo :-)

      0 0
      • IndyCZ  

        EMP?

        0 0
        • -b-n-x-  

          Jo, to me napadlo. Ale nevim jestli uz se prodavaji na aliexpresu :-) A jestli uz jsou nejake smerove verze. Abys tim nezrusil veskere el. zarizeni (vcetne ridicich jednotek v autech) v okoli :-). I kdyz to by mozna ani nevadilo. Stejne by bylo nejlepsi pouziti nekde v divocine dal od civilizace :-)

          0 0
          • iron.hide  

            auta, mobily, gps ani nic podobne ta pri pouziti EMP nemusi trapit. Jedine coho sa treba pri tom obavat je ze niekto pritomny ma kardiostimulator. A tak aj keby bolo EMP dostupne, tak prave z tohto dovodu by to bol problem pouzit. Nikdy nevies kto ten kardiostimulator ma, u nas je jeden doktor kardiak co ebajk odporuca svojim pacientom.

            0 0
    • Corra  

      Myslím, že je x situací, kdy je takové kolo „akceptovatelné“.

      • Koupit e-bike pro manželku, ať se dá jezdit spolu.
      • Jednomu známému odešlo zdraví, ale vyjížděk se nechtěl vzdát (navíc 62 let).
      • Borec (se kterým jsem ležel v nemocnici) vyššího věku už nestačí skupině „mladších“ borců se kterýma jezdí roky, tak si koupí e-silnici.

      Koupit si ho kvůli machrování? Tak jako nebude to ojedinělý příklad, však kolik znáte cyklistů s kolem za sto tisíc, ale skillem a šlapáním pro kolo za dvacku?

      No a mě tihle ecyklisti motivují, není větší sranda než předjet ebike :-) (no ale jsem rád, když pak někam zahnou :-) )

      0 0
      • l.bily  

        akceptovalne kym? To je snat kazdeho vjec, co si kupi, je mi jedno ci to nekto akceptuje alebo neakceptuje hlavne kvuli zavisti. Uz to pochopte ze obyc kolo je pravjek, dosla nova doba a kto na to nema tak ticho zavidi a prska jak by si to nikedy nekupil.

        0 0
        • kankrlicek  

          :)

          0 0
        • random  

          Si vystrcil hlavu z jeskyne? Zavist a penize to jedinej argument? Ebike je sranda, staci si to ale pujcit a radeji si koupit raketu za 150+

          Ale je dost motny ze uz te predjelo tolik cyklistu a tak jen zavidis ze na to proste sam nemas.

          0 0
        • Corra  
          • akceptovat z pohledu sportovce/cyklisty

          Z mého pohledu je pořízení e-kola jakýhokoli typu, jen proto, abych machřil prostě ubohost.

          Jestli si akorát chceš honit triko, tak táhni k čertu a pak chápu příspěvky ostatních výše, kteří takové lemry nemusí.

          0 0
          • l.bily  

            Ja mam aj HT, aj fulla aj cestaka a teraz elektrokolo, jazdim na vsetkom, kazdy tip ma svoje prednosti. A machrovat s kolem? to by mna napadlo mozno tak v 10 rokoch,mam peknu rodinu a hlavne zdravie, to su pre mna hodnotne veci, kolo je hracka a zabava a nie priorita 1.

            0 0
        • Vilém  

          Ale tak zajimavy, ze to stale tak resis:) I kdyz vyslovovani spojeni Specialized Levo, uz jsi omezil.

          0 0
          • l.bily  

            neresim, len mna tu bavi citat prispevky od ludi co to ani nevideli a maju nejake predstavi ktore su uplne bludy

            0 0
            • random  

              To je nazor, obvzlast kdyz si o par prispevku vys vyblil takovy hovna jak nejakej vekslak z 90. Lolo

              0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
        • iron.hide  

          ty uz to prosim ta nehul, hej? stacilo

          kopa bajkerov tu ma odost drahsie normalne bajky nez tie vase elektrickove krapy, o ktore sa pre svoju blbost a neskusenost ani neviete starat a po roku su to este vacsie shity a supnete ich na bazar, kde ich este vacsi zufalci potom kupia.

          0 0
          • l.bily  

            ty si znalec. Ty sa vies jak starat? ze si namastis retiazku? Ak to niekto predava po roku, hadam ze to je este v zaruke. Behas po bazaroch a hladas nejaky ebaik za dostupny peniaz, ked mas taky prehlad? https://www.youtube.com/watch?… :)))

            0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
            • iron.hide  

              to urcite ne, keby som chcel ebajk, tak si kupim jedine novy. Z bazaru zniceny po nejakom trtkovi by som urcite nechcel. To treba hned kupit novu baterku, lebo stara je vylagrovana, takze plus 400–500 eur.

              0 0
              • l.bily  

                400–500 euro tak na cinu z autokelly, u mojeho je to dvojnasobek a ma predpisanych 700 cyklou ktore sa odpocitavaju a ukazuje aj zdravie baterky.

                0 0
                • iron.hide  

                  no vidis, a take nieco by som musel kupovat hned po kupe ebajku z bazaru. No naco?

                  ja som len pisal, ze obcas ked surfujem cez nas bazar na mtbikeri, je tam celkom dost ebajkov. Proste ich baterky su na konci zivotnosti a majitelom sa nechce kupovat drahe nove.

                  0 0
                  • l.bily  

                    Ale to je len tvoja dedukcia, na zaklade coho to predpokladas? Akoze preto to predaju so 40 percentnou stratou a kupia novy kvoli baterii?

                    0 0
                    • iron.hide  

                      skor ze ich to jazdenie az tak nebavi a tak po tom co zistia ze baterka zdochina, zbavia sa toho.

                      a nebavi ich to preto, lebo stale treba aspon trochu slapat.

                      0 0
            • IndyCZ  

              Tím videem se snažíš poukázat na co prosím tě? :-)

              0 0
              • l.bily  

                Na nic len na pobaveni. Jak provokace na elektro skladacke dobre. A cekam kto sa tu na to ozve a koho to zas nejak poburi.

                0 0
                • IndyCZ  

                  Mě spíš pobuřuje nekonzistence vyjádření, kdy je řeč o servisování a nákupu na bazaru a mimoděk tam hodíš odkaz na úplně nesouvisející video. To je jako bych se ptal na vaření vývaru a někdo mi poslal odkaz na loupání pomeranče, jasně, taky to souvisí s jídlem, ale informační hodnota nulová. Ale tak aspoň to pobavení a provokace no. :-)

                  0 0
        • Breakpain  

          Ale prd …

          eKolo je nová kategorie, ALE kolo není pravěk – pokud to děláš kvůli fyzičce, tak Ti obyčejné kolo dá prostě víc – důvod, proč na tom jezdím. Nejezdím se kochat, chci maximalizovat fyzický potenciál. Nicméně proti eKolu nic nemám a určitě je to taky sranda .-). Jen je to jiný druh zábavy, než kvůli kterému jezdím na kole. rozhodně nemám problém si koupit eKolo finančně ;) …

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
        • IndyCZ  

          Jsem si vzpomněl na scénu z Návratu do budoucnosti https://www.youtube.com/watch?…

          Akorát bych teda vyměnil run za ride, ale význam stejný :-)

          0 0
      • jIrI___  

        Teď jsem zažil ještě jednu situaci, kdy jsem si řekl, že ten e-bike je užitečná věc – chlapík jel relativně svižně na normálním kole, jeho partnerka za ním v pohodě šlapala na ebiku a měla za sebou zapojený vozík se šklebákem.

        0 0
      • karliner  

        Léta tvrdím, že mezi amatérskými silničními cyklisty jsou nejarogantnější kreténi napříč všemi sportovními odvětvími. Včetně golfistů nebo profi fotbalistů. V žádné jiné sportovní komunitě se nehodnotí člověk podle toho, jaké má vybavení, kolik ho asi stálo a jestli je adekvátní jeho sportovnímu umu.

        Připisuji za tebe čárku.

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
        • iron.hide  

          +1 suhlasim.

          staci ze maju top ziletku za 5000 eur a top protour dresy a citia sa jak bohovia. V rakusku ich casto vidim, ako jazdia cez zavrete rampy na kolajiskach. Ale co, ak ich ten vlak zrazi a creva sa rozletia na vsetky strany, ja ich zbierat nebudem.

          0 0
          • l.bily  

            Teba tie financie druhych moc trapia ze? Ked maju z toho radost, preco by si nemohol kupit top bicykel aj nejaky uplne zacationik co ma 150kg. To je len pre vyvolenych? Kto to urcuje kdo co si moze kupit aby to niekomu druhemu nevadilo?

            0 0
            • iron.hide  

              no praveze ti bohovia v rakusku maju vacsinou aj top formu, ziadny tlustoprdi. Mne je jedno ake maju vybavenie, to mam teda fakt v pici, ale oni ani nepozdravia a hned preletia cez zavrete rampy. Ale nevadi, raz na to doplatia.

              serzo – jj budem to natacat a potom to dam na liveleaks a navratdoreality. Uzivatelia tam vzdy radi vidia rozsrackovanych cyklistov.

              0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
        • ˘Ö˘ Krab  

          A čo také rozumíš tím „silniční cyklisté“? Spíš bych řekl, že arogantních pozérů je mezi silničáři % maximálně stejné, tedy jako v průměrné populaci. Krom nemírné investice do vybavení, aby to, alespoň na rovině, nebylo poznat na první pohled a kilometr daleko, musíš mít na silničce něco (hodně) najeto a průběžně nájezd dostatečně přikrmovat, což žere čas a je to vopruz či dokonce dřina.

          Takové ty cool týpky na drahých značkových silničních leštěnkách, výhradně v originál hadrech, kteří vyjedou 4× do měsíce na 50 km s vlajícími vlasy (když zrovna nemají šátek), lámou to i po rovině jako do kopce, z kopce nešlapou, ze sedla pro jistotou šlapat neumějí vůbec, blbě najíždějí do zatáček na brzdy a vyjedou z nich, kam je to zanese, i po pěkném asfaltu jezdí preventivně až u půlící čáry, když tedy trvale nepředjetelně nekličkují jízdním pruhem … (doplň si pseudosilničářské nešvary dle libosti), mezi silniční cyklisty nepočítám a jsou mi ukradení.

          Přesto věřím, že si své dvě hodiny slávy dokonale užívají. Když někdo umí jezdit a jede mu to a má kolo za čtvrt milionu a víc, tak proč ne, to není arogance.

          0 0
        • Breakpain  

          těch sportů by se našlo více :) …

          0 0
    • Yura  

      Vetsinu tech klasickych ekol kolem 30–40t maji lidi nesportovci nebo starsi jako dopravni prostredek. Tyhle vytunene se vzhledem silnicky budou asi hlavne pro ty obtloustle nesportovce menezery, kteri chcou vypadat jednou tydne jako pani cyklisti, ale aby tak i jeli, tak potrebujou nejakej jinej pohon krome nohou.. I v tomhle pripade no a co? Furt lepsi nez kdyby ten frajer mel potrebu machrovat na silne sportovni motorce nebo aute. Na e kole dolame maximalne sam sebe..

      0 0
      • jIrI___  

        To mi hned připomnělo krásně výstižný úryvek, který byl psaný v jednom článku o módní zdravé stravě:

        „rozšíření se uskutečnilo především díky elitám, které mají mnohdy více peněz než rozumu“.

        :)

        0 0
        • l.bily  

          keby ze nemaju rozum tak nemaju penize, ale to socky nepochopia, preto trepu take hluposti.

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
          • jIrI___  

            Nebuď tak vztahovačný, těmi elitami asi nemysleli přímo tebe.

            0 0
      • JardaH1  

        Tak tohle bude docela dobrá silnička.

        0 0
    • Tomahomo  

      Serte na to, běžte místo sezení u compu raděj ven… Jezdit, fotit, šu.at… Pořadí nechám na vkusu každého soudruha :D

      0 0
      • IndyCZ  

        Nejlépe všechno zároveň.

        0 0
      • plzakj  

        Foceni vynechavam

        0 0
      • jIrI___  

        V takovém vedru chodí někdo ven? Šel jsem přes město z rachoty a tam ve 14:30 bylo vymeteno, nikde nikdo jako brzy ráno… Radši v chládku bytu podebatovat o důležitých věcech na B-F :))

        0 0
        • Barak  

          Samo se to nenajezdí, horko nehorko.:-)

          0 0
          • ˘Ö˘ Krab  

            Přešel jsem na noční režim.

            0 0
            • arny71  

              Momentálně se to přes den venku na silnici fakt moc nedá, 35°C ve stínu je jen pro otrlé.

              Jezdím teď skoro výhradně v lese, večer a nehrotím nájezd. Jo kdybych měl e-silnici, tak bych točil 100+ i v tomhle vedru, jen nevím, co by na to řekla baterka. :-P

              0 0
              • JFtryall  

                Tak kdyz to proudi, tak to nebude tak zle. V kopci nebo pri pauze to asi uz dostane zabrat. Tech 35 stupnu byva pro baterky cca horni hranice, ktera se uvadi. Nevim jestli tam byva i poresene chlazeni.

                0 0
              • IndyCZ  

                Dá, akorát to nechce mít na trase moc táhlých kopců, jinak proud vzduchu příjemně chladí… :-)

                0 0
              • popokatepetl  

                Byl jsem 4 dny na vode kde me to slunko nacalo. Ale po absenci kola jsem si vcera strihnul 155km na silnici. Následovala zimnice :-)

                0 0
                • -b-n-x-  

                  Zimnice musí být v těch vedrech dobře ne?

                  0 0
                  • iron.hide  

                    nie je to zimnica v zmysle ako byva pri podchladeni, je to len reakcia tela na velke prehriatie, telo nevie ako ma reagovat. Nie je ti pri tom vobec zima.

                    0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • TeryPV  

      Nepatří to spíš do sodomy ?

      0 0
    • blackseal  

      Spomenul som si, ze na miestnej akcii: Racianska casovka 2015 v Bratislave (6 km, prevysenie 340 m, avg stupanie 5,68 %) skoncil piaty v celkovom poradi chlapik na e-biku. Pisalo sa o tom, ze bude diskvalifikovany, ale na sportsoftimingu figuruje vo vysledkovej listine stale. Prikladam ukazku, ako vie pomoct k usmevu 250 watov na kratkej 17% stene, pre tych, ktorym je 250 wattov nic extra napomocne ;-).

      0 0
      • l.bily  

        Kup si aj ty a mozno budes na buduce stvrty

        0 0
      • JFtryall  

        250W v 17 procentech je ale dost malo. To abys smysluplne vyjel, potrebujes dat i dost od sebe.

        0 0
        • blackseal  

          Ale tak to bolo kratke asi 20–30 metrov, to este aj zotrvacnostou nieco ukrojis. Jasne, ze chalan musel nieco aj davat nohami. Dokonca som si dal namahu (v snahe reagovat na duchaplny prispevok l.bilyho) a spocitat kolky by som skoncil a mal pravdu, bol by som stvrty, to znamena, ze ten typek ~ 250 wattov daval tiez svojich. Ale neviem jeho hmotnost, neviem hmotnost bicykla.. A este nevieme, ci ho mal odcipovany. V tej casovke su aj 2–3 kratke zjazdy + nejake skoro rovne useky.

          0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Dvojan1  

      Tohle je bestie.

      0 0
      • Cavendish  

        Tohle je demence. A nejvíc v hajzlu je, že to představují mladý sportovci v kondici.

        0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • learita  

        Proč má na sobě hadry jako sportovec?

        0 0
        • Janes  

          Opravdu se na to musíš ptát, nebo si jen tak honíš ego?

          0 0
          • Jakobo  

            Tak mne to aky prijde trapne. Elektrosilnicka a k tomu hadry od gore. Asi to ma ukazat novy trend cyklistiky a na jakou skupinu je mireno, bohati, co nevedi co s casem a potrebuji si honit ego :-)

            0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
            • Janes  

              Závist ?

              0 0
              • Libores  

                Ano ano, základní pohnutka pro koupi nadupaného elektrokola bývá závist, tedy touha ji v ostatních vzbudit.

                0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 1
      • exxonvaldez  

        :-oo

        0 0
      • exxonvaldez  

        A taková je pravda:-))))

        0 0
        • Esi  

          Tak proto ta fotka nebyla celá, on to asi oříznul nějaký hlídač morálky :-)

          0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 1
    • Dvojan1  

      e-gravel

      0 0
      • Janes  

        Copak e-kola, ale tohle je řádná svatokrádež :-)

        https://www.auto.cz/…ewire-129997?…

        0 0
        • Esi  

          Konečně nebude Gold Wing nejtežší :-)

          0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 1
        • pepek  

          dojezd 20 km na hodinu nabíjení – to se jim ta Route 66 poněkud protáhne.

          0 0
          • Esi  

            To není nic nezvyklého, pokud nemáš speciální wall box od výrobce něbo nějakou rychlonabíječku tak je to nepoužitelné, v práci se nám tesla P85 z běžné 3 fázové zásuvky nabijela za hodinu o 30km teoretického dojezdu, takl že reálně spíš těch 20, prostě nepoužitelná věc, je to k hovnu, smysl mají tak nějaká malá vozítka na skákání po městě

            0 0
            • Janes  

              Jojo, jenže přesně takhle začínala i ekola, byla svojí použitelností přesně stejně k h… A podívej, kam se to za pár let posunulo.

              0 0
              • Esi  

                Je to možné, ale smysl to dává ve městě kde se hodně brzdí a to auto rekuperuje, tesla je spíš dálniční speciál, je teda fakt že odpich z křižovatky to má impozantní, ale do města je to děsně velké a těžké, po 3 letech provozu to na tu baterku horko těžko dojelo z Brna do Prahy, párkrát tomu naložíš a dojezd klesne klidně o 30%, při spotřebě cca 25kW na 100km taky žádná hitparáda, na druhou stranu to má nevím přesně něco kolem 380kW výkon.

                0 0
                • Rowdy  

                  Spotřeba bude asi 25kWh na 100km, ne? Já vím, písmenko sem, písmenko tam. Jinak je to tak, zatím je to k velmi limitovanému použití. Navíc je to hrozně nepohodlný, mít ke každým autu nataženej drát. Přenosová soustava na to není dimenzovaná. Těch nevyřešených problémů kolem je hodně. Zatím není jisté, zda budoucnost půjde tímto směrem. Možná vodík, možné elektrika, možná obyčejné zdražení individuální dopravy na úroveň, že začneme zas chodit pěšky či jezdit na kolech a nákupy budou jen přes internet a dovážkou. Se uvidí.

                  0 0
                  • Esi  

                    jojo spotřeba je samozřejmě v kWh, já bych viděl jako ideální čistě elektrické auta tak na rozvoz pizzy, pošty a podobně na to by to dávalo smysl, ta auta spálí víc paliva stáním na místě než jízdou.

                    0 0
                  • Dvojan1  

                    Tak určitě vodík,ale ve všem jsou peníze. Budou rejžovat na ropě, dokud můžou.

                    0 0
                    • pepek  

                      Vodík vyrobíš z benzínu, nebo pomocí elektřiny z vody, následně ten vodík vyrobí v palivovém článku zase elektřinu. To všechno za daleko větší náklady, než benzín, nebo plyn. To dává smysl.

                      0 0
                      • petrx  

                        Pokud se to udělá i tou elektrolýzou vody a dobře se výroba načasuje v době přebytků elektřiny,která by se jinak zmařila (Němci by nyní mohli s větrnýma farmama na moři vyprávět), tak je palivo vpodstatě zadarmo.

                        0 0
                        •  
                          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                          0 0
                        • mvd  

                          Z přebytků větrníků lze nabíjet „zadarmo“ raritní promile, možná procento. Kdyby měl podíl elektroaut nějak podstatně vzrůst, nebude stačit ani veškerý instalovaný výkon včetně uhlí a jádra. Nabíjet to těmi slavnými obnovitelnými zdroji je čirá utopie. Tu studii jsem někde četl. Překlopit komplet automobilovou dopravu z ropných produktů na elektřinu by představovalo cca 3–4× zvýšení spotřeby elektřiny.

                          0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
      • Martin  

        To je ovšem zpráva dne. Až pojede na motorce, tak to sem taky dáš?

        0 0
    • JVSSH  

      Příteli, nevíš, o čem mluvíš!

      Je mi 75 a na kole (37 let závodní galuskáč, 15 let cross, teď EBike) jezdím od svých 16 let.

      Ekolo jsem si musel pořídit ze zdravotních důvodů, artróza kolenou, kyčlí. Na kole už to nešlo.

      Nejsem „v balíku“, je to moje láska.

      Dej se do pořádku. Přeju Ti hodně krásných kilometrů bez nehod!

      1 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 2
      • Esi  

        No to ale nejsi ten pravý krutopřísný biker který by přece na elektrokole nikdy nejel a až mu zdravotní stav přestane umožňovat jezdit nějak rozumně na kole, tak všechna kola prodá a bude chodit do parku krmit holuby, koukat doma z gauče na televizi s tím lahváčem, nadávat jak je to všechno na hovno a pokojně čekat na smrt.

        Ať ti to jezdí!

        1 0
        • Cavendish  

          Takhle naštěstí uvažuje jen pár militantních blbečků ;)

          1 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 1
      • psbiker  

        Celou dobu tu opakujeme, že kompenzační pomůcka e-kolo je fajn, pro starší a hendikepované, co už by třeba jinak vůbec na kolo nemohli. Škoda, když pak typický uživatel je mladá tupá lemra..

        2 1
        • UHU  

          zatím je to na rozhodnutí každého a každý si také o tom může myslet co chce

          0 0
          • psbiker  

            To nepochybně, pokud takový jedinec nebude hledat uznání u cyklistů, kde může najít nanejvýš shovívavou toleranci ovšemže..

            0 1
        • MaPa  

          A jak to v reálu poznáš?

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 2
    • Lišák  

      Sláva! COVID je pryč! Zase se řeší elektromotokola!

      :-)

      2 0
    • Spartak  

      A to nevíte, že vyvíjí elektrokola na kolovou

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.