Pro ty, co se rozhodují. Dlouho jsem hledal silniční elektrokolo pro mé potřeby – eliminovat +20 let a + 20 kilo. Možnosti pohonů jsou ebike motion v zadním náboji, fazua a bosch. Fazua je dobrá, ale 250wh baterie je reálně na 75 km výletu a to pouze na eko a při šetření (jetí za svoje), kde to jen jde. To je na výlet s rezervou nepoužitelné. Tak mám cannona synapse neo 1. Plná spokojenost. Reálný dojezd 175 km, tj. bohatě i na delší výlet a s rezervou a to při využití i větší pomoci . Nastavení motoru pro silničáře, tj. výrazná pomoc od kadence 70 a pocitově pak s kadencí stoupá. Při kadenci 40 – 60 je přípomoc vlažná, což je dobře. Nástup motoru zcela plynulý, pocítím jen zátah a to podle nastavené pomocí. Vypnutí na rovině vůbec nevnímám. Nemám odčipováno, přesto na rovinách v klidu těch 33–35 km/h uvisím . Takže teď to mám já naopak, po rovině makám a těším se na pořádnej kopec, kde si já, když chci odpočinu. Platí totiž nikdy nezávoď do kopce s elektrokolem, pokud to je do těch 26 km/h. Mám ještě MTB v elektrice s bafagem500 a baterií 630wh. Takže můžu srovnávat a jsou to úplně odlišně nastavené motory. Kdo zkusil MTB a myslí, že motor u silnice, gravelu, bude stejný, ta není. Píšu to proto, protože jsem hledal info od někoho, kdo to silniční elektrokolo má a těch je hrozně málo. Zase jezdím s partou, co má –20 let a – 20 až 30 kilo a jsem v pohodě a už na mě na kopci nečekají, teď je to obráceně.