Zdravím,
Chtěl bych poprosit o radu, zvažuji koupi silničního kolo do těch 30 000 Kč. Chtěl bych to na ježdění do práce 2×25 km a na víkendové ježdění. Děkuji.
Zdravím,
Chtěl bych poprosit o radu, zvažuji koupi silničního kolo do těch 30 000 Kč. Chtěl bych to na ježdění do práce 2×25 km a na víkendové ježdění. Děkuji.
Radím ti, aby sis ho koupil. Anebo nějaké jiné, třeba crossové nebo horské.
Horský kolo mám, chtěl bych silnici ale nevím co by za tu cenu bylo nejlepší.
A už jsi se na nějaké silničce alespoň svezl? Nebo jsi se alespoň po nějakém modelu už podíval?
Nebo čekáš, že Ti tady někdo napíše „kup si přesně tohle“?
Padnou tady názory, že si máš koupit něco z bazaru na karbonovým rámu a stejně tak, že si máš koupit funglovku…
Nejlepší je si něco konkrétního vyzkošet, jak Ti sedí velikost, geometrie…
Zatím jsem koukal na Ghost race 5000 a Meridu ale teď nevím jaký model. Možnost se svést jsem bohužel neměl.
Tak to ti asi nikdo neporadí. U silničky dost rozhoduje geometrie. A už tu všichni do mě že to je míň důležitý než u MTB. Ale silničky se prodávají od turistickejch až po kola na WT a je tam obrovskej rozdíl v „agresivitě“ posedu a představcem se fakt nedá řešit všecko. A navíc když na silničce začneš jezdit, tak ti napřed agresivní posed nevyhovuje, ale s každým desetitisicem se ti mění choutky k posedu víc položenýmu. A dost záleží i na fyzické konstituci jezdce. Se podívej v telce, že každej sedí jinak agresině a někteří co se drží za páky sedí pod strmějším úhlem než jiní co se drží dole za řídítka … to je opravdu dost individuální, proto má třeba trek geometrii H1 H2 a H3 a nevím jak letos ale některý rámy dělal i ve všech třech geometriích, min ve dvou je určitě dělá i letos.
Tohle si přeci jen žádá trošku upgrade, takže buď to sehnat levnějc a nebo líp vybavenou hlínu, např. Radon, Canyon, Polygon.
Proč upgrade? Mně to přijde z fleku celkem jezditelný…
I toto jest „silniční kolo do těch 30 000“…