• Tomas86

    Ahoj,

    poohlížím se po silničním kole do 30 000 Kč na velikost 180 cm/70 kg. Aktuálně mám vytipovaná čtyři kola na hliníkových rámech s karbonovou vidlicí a se sadou Shimano 105 (viz níže). Které kolo byste vybrali a proč? Případně jaké jiné kolo ve stejné cenové relaci byste doporučili?

    Canyon Endurance AL 6.0

    http://www.canyon.com/…es/bike.html?…

    CTM Blade 2.0

    http://www.ctm.sk/…ela-cervena/

    Scott Speedster 20

    http://www.scottsport.cz/…ster-20.html

    Superior Road Issue 2015

    http://superiorbikes.eu/…d-issue.html

    Děkuji za tipy a rady!

    Anketa: Silniční kolo do 30 000 Kč

    0 0
    • jobis  

      Já bych nové kolo už nekupoval, radši něco na inzerát z cyklobazaru, za stejnou cenu seženeš daleko s lepší výbavou, běžně 3× dražší záležitost. Kolikrát se toho někdo zbavuje a ani na tom nic nenajel. Jak se říká, proč kupovat nové, když je zítra ojeté :) a jetých kol je dneska mrak a každý je rád, když to alespoň za něco prodá. Akorát to chce odhad od koho koupit, aby jsi nevzal něco od nějakého podvodníka, ale na to stačí zdravý rozum a trocha citu pro věc.

      0 0
    • mich.sipek  

      Ahoj, poohlížím se také po mém prvním silničním kole na velikost 186cm/75kg. Hodlám kolo využívat pro trénink (jako doplňkový kolo pro HT) cca 3000km/rok.

      Mám v hledáčku zatím techto malo silnicek:

      http://www.sterba-kola.cz/…d-elite-2016

      http://www.cyklonemcik.cz/…volet-tour-2

      http://www.sterba-kola.cz/…ura-300-2015

      Poradil by mi někdo (pro a proti) případně sem hodil jiny navrh do cca 32000,–?

      Dival jsem se treba na Canyony – dobry pomer cena/kvalita, ale kolo se mi musí líbit a silničky v této cenové relaci pro me pekne nejsou.

      0 0
      • tromboonen  

        Napred si ujasni co chces..

        Mas tam X-road – gravel stroj na kotoucich, pak Meridu klasika silnicku a to od Nemcika radsi ani nebudu komentovat – co dum dal, trojtac atd.. (vybavou to vypada na expedici, ale tvari se to jako zavodni silnice…)

        Jestli chces ciste silnici, v tehle kategorii moc nema smysl uvazovat o kotoucich, nepotrebujes je, kola s nimi (silnicni) jsou drazsi a tezsi, rafkove na silnici staci, snad jen kdybys to chtel pouzivat na kazdodenni dojizdeni i ve spatnem pocasi tak ne, ale to pak lepe jit do te kategorie a la X road nebo CX kola

        Taky si procti temata v sekci silnicni a zmer se a spocitej geometrii na competitivecy­clist.com, je mozne, ze budes tu vyssi hlavovku potrebovat nebo preferovat v zavislosti na ostatnich parametrech.. tim bych zacal a pak si ujasnil, jestli chci ciste silnici na litani, nebo neco univerzalnejsiho co se sirsimi gumami zvladne i mimo asfalt..

        Pak se z toho vetsinou vyloupne par kandidatu, rozpocet nemas spatnej, za to se da nakupovat

        PS: Canyony taky moc nemusim (vzhledem), ale ve srovnani s Tvymi kandidaty (snad krome SUPa, ale to je jina kategorie) jsou to krasavci nejvetsi :)

        0 0
      • jaja01  

        nebo tohle … najeto 400km, tak rekneme za 35.000,–?

        0 0
    • kodyz  

      Ahoj,take vyuziji toto tema. Chtel bych silnici a mam strop 30 000. Zmeril jsem se podle rad v jinych vlaknech a zde je vysledek :

      The Eddy Fit (cm)

      Seat Tube Range c–c:

      Seat Tube Range c–t:

      Top Tube Length:

      Stem Length:

      BB–Saddle Position:

      Saddle Handlebar:

      Saddle Setback:

      54.3 – 54.8 cm

      55.9 – 56.4 cm

      53.9 – 54.3 cm

      10.1 – 10.7 cm

      72.7 – 74.7 cm

      53.1 – 53.7 cm

      5.6 – 6 cm

      Sleduji bazar ale ted jsem narazil na testovaci kolo

      http://www.mojekolo.cz/…st-52cm-2015

      Geometri je zde : http://www.lapierre-bike.cz/…sium-300-cp/

      Myslite ze to pujde? Nebo se mam testovacce vyhnout?

      Pripadne diky tem co to po me prelouskaji a daji si tu praci odpovedet :)

      0 0
      • tromboonen  

        Testovackam se vyhybat nemusis, ani pouzitym na bazaru..

        nejdulezitejsi je geometrie (TT + predstavec) a vyska hlavy nebo spis drop mezi sedlem a hlavou..

        Jestli jsou Tvoje vysledky spravny, tak na tu 300CP by ses poskladal, ALE na odkaze v mojekolo je 100 CP, dost jiny zvire (geometrii to MOZNA bude mit stejnou), ale je to nizsi rada, ma to starsi Tiagru s tykadlama… ne ze by to nejezdilo, ale za 30 bych asi chtel vic (staci in nova Tiagra 4700 co ji ma ta 300CP, nebo 105tka)

        Ten Focus co odkazuje Drobek nevypada vubec spatne, bude to sice starsi 105 5700 10sp, ale to je v poho, mel by mit TT 54 (over na netu), s Tvymi hodnotami by i drop mel byt OK, jen bych vymenil rodla za kompakty, vypadaj strasne hluboke a do spodniho uchopu by ses nedostal (mas podobne hodnoty jako ja, tipoval bych kratsi ruce).. ale jeste si to nakresli v meritku (plati pro jakykoli kolo)..

        Pripadne hledej dal na bazaru, v tematech tady a na netu, neukvapuj se, do jara cas..

        0 0
        • kodyz  

          Dekuji za rady, odkaz na 300cp je pouze kvuli geometrii at to nemusite hledat. Ta tiagra se mi take moc nelibi ale zase jsem si rikal,ze bych mel dobry ram a prejit na vyssi radu komponentu muzu vzdy. Na Focus jsem koukal a zda se mi, ze uz je to mene pohodlnejsi geometrie. Nejsem zadny zavodnik,chtel bych spise neco pohodlnejsiho . Ten lappiere mi prijde s hlavovou trubkou 165mm lepsi.....jinak co pozoruji ostatni vysledky z mereni mam asi kratsi nohy, rozkrok 82cm na 180cm vysky.

          0 0
    • Jirka1986  

      Do 30 se dá pořídit i karbonové kolo se 105: http://www.forride.cz/index.php?…

      0 0
    • kantis  

      Ahoj, sháním silničku na trénink, mám velký problém s výběrem a to je moje výška skoro 2m. Na kolo bude tak 20k, rozhodl jsem se že seženu nějakou jetou silničku na dobré výbavě + samostatně rám, poté to dám do kupy a zbylí rám prodám, jen nevím po jaké znače rámu se dívat, vím že RB dělá samostatně rámy i s tou pravou velikostí, nevíte ještě o něčem? Případně o lepším řešení?

      0 0
      • kantis  

        Co?

        0 0
      • MI.KU  

        To je pěkná blbost. Pokud se ti líbí RB kup si od nich nove kolo – myslim ze kol 25 tisic – treba ti složí i levnejsi.

        Obecne tady se hodne ,,tlačí,, bazar – neni se čemu divit – dost lidi zde chce prodat :D

        Jenze kdyz se podíváš na některé nabídky pokud je bazarovka slušná její cena neni zas o tolik jiná nez cena kola noveho co je treba starší modelový ročník. A pořad kupujes ojeté kolo kde zcela upřímně – budes muset začít investovat – sjeté prevody a td.

        Jdi a kup si neco noveho kol 25 – treba fungl novej Radon je za 30 na Ultegre s Mavic záplety – za 25 sezeneš kola na 105 jako nic.

        Skoro 2m není extrém kolo bežně koupíš.

        0 0
        • tromboonen  

          Na bazaru kdyz clovek ceka se da sehnat treba znackova hlina co stoji nova pres 30k na 105 5700 nebo i 5800 za cca 14k, ale spis v zime nebo na podzim… samozrejme pro 2m cloveka je vyber omezenejsi.. a casto to prodavaj lidi, co na tom skoro nejezdili a i kdyz jezdili, u silnice material tak netrpi a pokud se o to clovek stara (meni spotrebak) tak neni nutne ani investovat, ja kdysi koupil jetou silnicku a vubec jsem na ni nemusel sahnout, za rok jsem koupil o trochu lepsi zaplety, to bylo vse..

          Jinak souhlas ze je pitchovina kupovat kolo a k tomu jinej ram, to by to kolo muselo byt za cenu sady+zapletu..

          kantis zmer se a spocitej, treba nemas az tak dlouhy ruce a ta velikost nebude nutne nejvetsi (i kdyz se dvema metry by to byla spis nahoda)..

          A kdybys sel do noveho, podivej se na http://www.decathlon.cz/…ranzove.html

          Ma to vse co by to melo mit, vypada to slusne, jednia nevyhoda je nezeslabovany ram, ktery vic vazi, takze cely je to trochu tezsi nez drazsi podobny ekvivalent od nejake lepsi znacky, ale max o kilo, spis mene, s tim se da zit pokud nejsi vychtlej vrchar, coz pri 2m asi nebudes..

          0 0
          • kantis  

            Vypada dost dobre za ty prachy, s tim zkombinovanim ramu a jetyho kola mi to stejne nepride jako blbej napad, kdyz se ten ram pak dobre proda tak na tom furt dost usetrim

            0 0
            • tromboonen  

              Jestli tohle delaj ve vhodny velikosti (uz ses zmeril?) a libi se Ti to, tak nema cenu carovat s ramem..

              Jestli budes brat ram od RB, tak na to hod novou sadu Tiagra 4700 (levnejsi nez 105 ale uzivatelsky stejna nebo lepsi nez tahle 10 sp), rozumnej kokpit typu FSA Omega rodla, sedlovku klidne z Chiny, kola pro zacatek treba Aksia nebo neco z bazaru… podle toho kolik stoji ten ram tak se dostanes nekde nad 20, ale budes to mit vse podle sebe

              0 0
              • MI.KU  

                A hlavne nové – 20000 km bude měnit jen retez.

                Málo kdo prodá silnicku s 5000 km a kupovat bazarovku s 15 a více se rovná připočítat si 15000 za nové převody vyšší sady – k čemu by jinak hledal lepsi osazeni.

                0 0
              • kantis  

                Jeste jsem se nemeril, az prijdu dom. Jinak ten ram od RB je za 5990, ale bez vidlice

                0 0
                • tromboonen  

                  To je pomerne dost, nove hlina ramy bez vidlice se daj sehnat okolo 100 Ecek.. Ale kupovat ra bez vidlice je taky blbost, pak koupis prvni levnou vidlici co najdes a ta muze byt jinak tvarovana a uplne zkazit chovani ramu..

                  Bud hlidej bazar jestli se neobjevi neco slusneho malo jeteho resp. udrzovaneho, nebo jdi do toho Tribana, na RB to lepsi nebude, max o kousek lehci..

                  0 0
                • MI.KU  

                  Právě připočti si vidlici složení zbytek komponent za tu cenu je blbost to skládat pokud nemáš levný zdroj a cpát na to použité díly je taky blbost.

                  Kup si nějakou skladovku to vyjde nejlevněji vzhledem k tomu ze budes měnit jen retez a mas zaruku – a nove je nove ;)

                  Klidne neco na tiagre nebo soru – bude to cca stejne co stara 105 a krom vyšší váhy a detaily se to nic moc neliší od vyšších sad. Ale i za tech 25 koupíš novou aktuální 105 nebo ten BTwin.

                  0 0
                • MI.KU  

                  Treba za 22 muzes mit Cannondale CAAD 8 na Sore loňský model – ano sou za tu cenu lepší sady, ale ty rámy sou vymakaný a až sadu ojedes za pár let muzes nahodit lepsi sadu.

                  Dá se toho vymyslet hodne i za tu dvacku ;)

                  0 0
          • MI.KU  

            Jo to je slusne – i kdyz me se víc líbí ten vyšší model ale to je problem v cr sehnat.

            Znackova hlína na 105 stoji přes 40 za 30 sou takové ty znacky/neznacky.

            0 0
    • Bobbb  

      Ja koupil Canyon Endurace 6.0 a jsem spokojený. Podle mě v reálu je mnohem hezčí než na fotkách :-)

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován adminem.
      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován adminem.
      0 0
    • ruinin  

      Jestli nechceš vyloženě závodit, tak bych doporučil Allez. Mám základní model za 19 000, ale do 30 000 je k dispozici Allez s Tiagrou. Má nejlepší recenze jako vítěz ve své kategorii, když porovnávali rychlost, pohodlnost, obratnost, ovladatelnost. Je to rám z nejkvalitnější hliníkové slitiny, co Specialized maj k dispozici. Do 30 000 Allez Elite, kolo jedn a báseň, lidi na zdejším foru asi Allezy moc neznaj, protože je nikdo nenavrhuje, přitom to jsou fantastický rámy a kompromis mezi pohodlím a výkonem, A navíc vypadá suprově.

      https://www.specialized.com/…elite/115475

      0 0
      • MI.KU  

        Většina lidí zde takové kolo za 30 hned zavrhne protože jde o hliník a navíc nemá ani ,,módní,, prvky jako kotouče ;)

        0 0
    • ruinin  

      recenze a vysvětlení, proč Allez je nejlepší jako první silnička – pokud je znalost angličtiny

      https://youtu.be/U_pRXBp1H7M

      0 0
      • Chlebovnik  

        Jenže v tom testu srovnávají silničky do $1000. Tazatel uvažuje o silničce do 30 000 czk a tím pádem v pohodě dosáhne třeba právě na Canyon Endurace AL 6.0. To už je výbavou o dost jinde oproti Spešlu, který má v nabídce hroznou díru mezi 28k a 44k. Když k tomu přičteme pokulhávající poměr cena/výkon napříč celým spektrem AL silniček, výsledkem je, že není konkurencí pro Canyon.

        0 0
        • ruinin  

          No jestli ta výbava má pro běžnýho cyklistu význam, jestli není pro běžnýho cyklistu, který si chce užít silničku to pojetí kola jako takovýho, jako že to je celkově velmi příjemný a univerzální kolečko. A s tiagrou už to asi nebude žádná otrava. Ta výbava co nabízí Canyon , to už bude spíš pro závodníky, co počítaj každou sekundu, ne? Nemusí to bejt moc pohodlný kolo.

          0 0
          • IndyCZ  

            Když bude člověk hledat dostatečně dlouho, najde doporučující článek nebo video na jakýkoliv model kola.. :-) Když jsem se rozhodl koupit kolo, taky jsem sem přišel s dotazem. Na pohodové nezávodní ježdění mi byla doporučena kola kategorie endurance. Jako ideální se jevil Triban 540, nakonec jsem neodolal a koupil právě Canyon Endurace AL 6.9, který byl tou dobou absolutně všude proklamovaný jako nejlepší možný kauf (videa, recenze, ankety,..) Navíc byly zrovna ve výprodeji, takže stály o maličko míň než nové AL 5.9 na Tiagře, nějakých 22–23 tis.

            Kolo v M s pedály, plnou podsedlovkou, computerem a blikačkama váží něco k 9 kilům. Pohodlné je dost, jsou tu celkem dost roz***é silnice (naštěstí se to lepší) a nikdy jsem necítil výrazné nepohodlí ani za jízdy, ani po jízdě. Na začátku jsem si musel chvíli hrát s posedem (první silnica), ale pak není problém jet 150+ km nonstop bez zastavení bez jakéhokoliv náznaku nepohodlí. Celkově je s těma 25mm pláštěma pohodlné až až, s 28 to musí vyžehlit skoro všechno.. Když jsme jednou s kámošem vyměnili kola, jeho GT s klasickou závodnější geo přenášel povrch silnice na jezdce daleko víc. Endurance není pro závodníky, kteří počítají sekundy, ale pro ty, kteří chtějí pohodlné kolo na dlouhé štreky.

            0 0
        • ruinin  

          aha, tak já nevím, jestli je ta výbava shimano 105 o tolik lepší než shimano tiagra, ale kolo má taky suprový recenze, takže ideální by bylo srovnat obě kola na jednom kratším výletě a člověk by věděl hned, který chce radší, to bohužel není možný a tak pokud si člověk kolo nezamluví na testovací jízdu, tak neví, co kupuje… co se týká pocitu z kola při reálným ježdění

          0 0
          • MI.KU  

            Canyon si neprojedes.

            0 0
            • ruinin  

              voni vlastně nemaj obchody, že jo, pouze se objednává online

              0 0
          • tromboonen  

            Mezi temahle dvema je to spis o tom, ktere se cloveku bude vic libit, nebo kterou znacku preferuje, plati, ze na Speslu bude vetsinou za podobnou cenu o trochu horsi vybava, ale nemusi to tak nutne byt u nejakych vyprodeju, plus pro Spesl je, ze si jej vetsinou koupis rovnou, muzes vyzkouset, kolikrat i dostanes slevu na BG fit?, pro zacatecnika dost dobry, muzes smlouvat cenu, Canyon si koupis a cekas, jestli SAP dovoli, abys jej dostal driv nez za pul roku (tim samozrejme netvrdim, ze by byl spatnej a vybrat velikost se da pomoci kalkulatorui).

            Re 105 vs Tiagra 4700, tam uz malinko rozdil je, minimalne co se tycve budouci kompatibility, Tiagra 10sp a neni kompatibilni ani s nekterymi jinymi Sh 10sp komponenty, ale souhlas, pokud jedine kolo pro zacatecnika, i ta 4700 udela super sluzbu.

            Za 30k bych osobne uz sel do karbonu, coz by teda znamenalo malinko potlacit (Willier na 4700 byl jednu dobu za 34k?), nebo bazar.

            0 0
            • Chlebovnik  

              Tiagra 10sp neni kompatibilni ani s nekterymi jinymi Sh 10sp komponenty.

              Tohle mě zrovna zajímá, můžeš to trochu rozvést?

              0 0
              • tromboonen  

                No detailne jsem nezkoumal, ale pokud se pamatuju, tak ma jiny krok razeni nez ostatni 10sp sady (podobny jako nove 11sp sady, ze kterych 4700 konstrukcne vychazi, to je na ni to atraktivni, plus cena), takze paky a hazka a mozna smyk musi byt Tiagra 4700 a nic jineho (ten smyk mozna i cokoli z 11sp sad, nevim), kazeta je tusim stejna jako ostatni 10 sp kazety…

                Takze to vlastne neni tak hrozne, nejvetsi problem s kompatibilitou u vice kol delaji zaplety a kazety, takhle pokud ma clovek stavajici kola na 10sp Shimano, muze mit nejake dalsi na 4700 a stale tocit zaplety, jen pokud se neco posere na tom drivetrainu s 4700, musi to vzdy nahradit jen 4700

                0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
            • MI.KU  

              Mě by zajímalo to ,,už šel do karbonu,, ty v tom cítíš nějaký rozdíl? Karbon u kola za 30–40 bude horší jak hliník.

              Já třeba teď budu asi měnit karbonovou sedlovku za ALU Thomson – hlavní důvod je ze chci primej zámek bez offsetu (důvod proč budu chtít novou) a ALU proto ze mi oproti současné karbonove ušetří váhu trochu a funkční rozdíl v tom není – ta karbonová tlumí vibrace úplně stejně co ALU – nijak.

              Místo toho raději dam peníze za full karbon sedlo kde ty ližiny s tělem z karbonu už nějak pracovat budou.

              Je to spis ram od rámu než o materiálu.

              0 0
              • jecnak  

                Takhle obecne to bohuzel neplati ani u tech sedlovek. Mrkni na vlakno Realne testy. Jinak vic jak karbon liziny sedla pruzi titanove.

                0 0
                • MI.KU  

                  Sedlovku mám 15 cm z rámu – to může pružit možná ta od Canyonu ale běžná karbonová těžko – a Thomson má fajn design váhu a stejnou funkci za fajn cenu.

                  Karbon nepopírám jen málokde má v reálu opravdu znatelný přínos.

                  Ty ližiny na to kouknu ale Airone R00 se mi konstrukčně líbilo ze má ližiny upevněné až u konce.

                  0 0
                  • jecnak  

                    Hodne zalezi na prumeru, jestli mas 31,6 a vic, tak je to asi fakt jedno. U 27,2 mi prisly proti duralovym sedlovkam velmi pohodlne karbon Eastony. Delaly se i bez offsetu. Karbon liziny mam ted na dvou sedlech a jsou mene pohodlne nez titan. Menit to ale kvuli nim nebudu.

                    0 0
                    • MI.KU  

                      Průměr mám 25,4mm.

                      Titan ližiny sedla sem neměl to neposoudím.

                      0 0
              • tromboonen  

                Je mi jasny, ze tebe s Tvym nedavnym nakupem nepresvedcim a vsichni uz tu o tom vime.. me pripada rozdil mezi hlinikem a karbonem velky, karbon ma i jine vyhody nez „pohodli“, treba opravitelnost, vetsi pruchodnost pro sirsi plaste, vaha, tvar/geo, atd. Je pravda, ze u neznackovych katalogovych ramu v nejnizsi kategorii to nemusi byt ono, ale treba ten Wilik na tom byl podle recenzi slusne, az na tu vahu (castecne osazenim)..

                Psal jsem ja osobne a psal jsem treba i na bazaru nebo koupi pouziteho ramu a stavbou, nic proti hline, jen muj nazor.

                0 0
                • MI.KU  

                  Jako neberu ti to ono vždy záleží co kdo zkoušel – myslím ze většina lidi má ALU spojeno se staršími levnými koly před x lety a pak se u vyšších cen soustředí na karbon – jenže on i ten ALU prošel vývojem a není ALU jako ALU – to samé i karbon ze.

                  Opravitelnost – ano nějak zalepit to jde – ale opravdu má rám v tom místě stejné vlastnosti když má přerušená vlákna…? Osobně bych na oprabovanem rámu jak karbon tak ALU nejezdil.

                  Průchodnost plášťů – byť mám závodní geometrii rámem v reálu projde 32mm plášť – takže limit sou čelisti 28–30mm.

                  Váha rámu – pod 1100g není špatné

                  Geo – úplně stejná jako u SuperSix – materiál nebyl problém.

                  Pohodlí – dle testerů z Bikeradar pohodlnější a živější než většina karbonů z uvedené cenové relace 50–70.

                  Mě bylo celkem fuk co koupím – původně sem chtěl karbon Itala na Campě – a dopadlo to na US ALU na Shimanu – a zkoušel sem jich dost cca půl roku než sem k tomu došel.

                  Třeba vidlici nijak nepopírám a riditka taky člověk dost pozná zvlášť bez rukavic.

                  0 0
                  • jecnak  

                    Ja treba duralovy veci z kola postupne vytesnuju, protoze mi vsechno casem prasklo. Z karbonu zatim nic, jen vlastni blbosti po padu nebo jeden ultragramarsky doplnek asi kvuli spatne technologii nebo prilisnemu odlehceni.

                    0 0
                    • MI.KU  

                      Hm já se chystám pomenit tu sedlovku kvůli offsetu – najít dobrou karbonovou proč ne ale zatím vede ten Thomson.

                      Dál chci predstavec – teď mám 115 a je to málo a když půjdu tělem víc dopředu budu brát 130 a úhel místo –6° bude –10°.

                      No a riditka bych naopak chtěl karbonový tam vidím velký přínos spolu s dobrou omotavkou ;)

                      0 0
                  • tromboonen  

                    Jak rikam, Tebe nepresvedcim, ale to Tve kolo taky zdaleka neni za 30k, ze? Takze taky jabka s hruskama.. a ne, opravou karbonu nemyslim „nejak zalepit diru“, opravit se da temer vse, je jen otazkou jestli se to vyplati a opravene misto ma vetsi pevnost nez puvodni, kdyz to clovek, ktery dela opravu umi, to je vlastnost kompozitu.

                    0 0
                    • MI.KU  

                      No dobře za 30 ne ale budou i fajn levnější ALU.

                      Nojo nějak opravit jo ale pořád se to musí nějak někde nastavit.

                      0 0
                      • tromboonen  

                        No, pridas tam par gramu, par vlaken, pevnost to ma vetsi, maximalne to v tom jednom miste bude mene pruzne, ale pruzit to muze o kus dal, o svarovani hlinikovych ramu vime..

                        Hele dvojku mam prastarej hlinik (CX ram z eBaye za 100 ecek nebo tak nejak) a nic proti tomu nemam, tezsi to je, tvrdsi to je, ale jezdi se na tom fajn, beru i na asfalt se silnicnima kolama kdyz se bojim o jednici/nekam jedu, nemyslim, ze by moderni top hlina byla o tolik lepsi, lehci mozna, porad se mi lip jede na karbonu.. (a BTW sedlovka 27.5, Pave od Speslu mi pruzi na obou)

                        0 0
                  • ruinin  

                    co se týká karbonový vidlice kterou mám – podle údajů katalogu, není divný, že karbon cinká skoro stejně jako hliník? já myslel že klepnutí do karbonu by mělo bejt takový tupější zvukově… jestli mě nepodvedli a nedali vidlici hliníkovou

                    0 0
                    • MI.KU  

                      Hele já když si cinknul na svůj hliník tak sem si myslel ze mě podvedli a dali mi plastaka ;) cinka – tedy necinka děla takovej tupej plastovej zvuk jak karbon – když poklepu vidlici a sedlovku – karbon – a rám – hliník – není v tom skoro rozdíl.

                      Bude záležet ten zvuk na konkrétním materiálu a jeho sile podle toho ti to bude ,,zvonit,,.

                      0 0
                    • nooski  

                      Satane!

                      0 0
                    • plzakj  

                      Zkusil bych ji nariznout.

                      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován adminem.
      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován adminem.
      0 0
    • Max8766  

      pokud někdo stále zájem, zde je seznam silničních kol.

      https://www.bestadvisor.com/road-bikes

      Doporučil bych Giordano libera, protože jsem ji vlastnit po dlouhou dobu, a tam byl žádný problém s kole. Komponenty jsou dobré, a to jede hladké. Jen jsem upgrated pneumatiky není to tak dávno, ale všechno ostatní vypadá jako nový.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.