Které silniční kolo do 100tisíc teď koupit?
Odkazy:
Nejlépe samozřejmně bychází decathlon. Má ale nevýhodu v podobě nesmyslně vysokých kol. Máte případně nějaký jiný typ?
Které silniční kolo do 100tisíc teď koupit?
Odkazy:
Nejlépe samozřejmně bychází decathlon. Má ale nevýhodu v podobě nesmyslně vysokých kol. Máte případně nějaký jiný typ?
Anketa: Které silniční kolo do 100tisíc teď koupit?
Jestli dobře vidím, tak Canyon má 62 a Van Rysel 65mm vysoká kola. Tedy bych spíše řekl, že ve tvém výběru má Trek nesmyslně nízká (35) kola
Proc tuhé kolo a ne vysoké ráfky? Jsi sprinter a chceš být vrchař :-)
Chci něco univerzálního. Chci jen jedno kolo. Abych mohl jezdit jak v Jeseníkách, tak doma v okolí Brna. A v okolí Brna jsou některé silnice trochu jak dlažební kostky.
Mám na kole 40mm, kolega má okolo 60mm, a rozdíl není tak výrazný. Pohodlí dělají 28mm pláště, dneska není problém sehnat rychlé 30. Takže nemusí díky výšce profilu tolik utrpět při správném obutí.
Pohodli je uz asi jedno, jestli tam bude 60 nebo 40mm, spis jde o bocni vitr a vyssi hmotnost kol. Taky neni 60mm kolo jako 60mm kolo.
Jako jo, s tím větrem se je potřeba naučit počítat. Ale dnešní profily ráfku už s tím jsou celkem ok ne?
Nicméně co do váhy atp. musí vědět tazatel, co jezdí. Každopádně kola není problém vyměnit, základ je ať sednou proporce rámu.
Na bočním větru je úplně jedno jaký je profil ráfku. Tam pomůže jen váha…
Jestli chceš aspoň trochu univerzála tak s těchto jedině Émondu, máš ve výběru docela rozdílné typy kol. Trochu napovídá ta výška rafků. U Canyonu bych koukl případně po Ultimate nebo Endurace.
Tak zrovna Jeseníky nejsou ultra kopce. Jestli chceš univerzál, tak Emonda není špatná. Mám základní SLRko a kolo je to pohodlné a lehké. Pokud budeš pořizovat SLko, tak vyměň řidítka – jsou hrozně nepohodlná. Co se týče tuhosti, tak nedokážu porovnat, nejsem sprinter.
.
Taky jsem kliknul na hlasování místo odkazu na kolo. Holt už asi nejsme nejmladší…:-D
Právě :-( ale zase jako jediný má Di, tak zvažuju, že to možná až tak blbý nebylo :-)
62 –65mm výška to hodně ztuhne jako celek až bych řekl ,že přes nerovnosti to je až nepříjemné /prostě tuhé ?Můj pocit .
Na vítr z boku se dá zvyknout ,ale jde to znát oproti 40–45?
Pokud univerzála tak z těch tří jedině Emondu. Ostatní dvě jsou Aero kola do rychla, kde začínají, jako celek, fungovat. Pokud nejezdíš po rovinách kolem 40km/h, tak to stejně ale dostatečně neoceníš. Osobně bych se podíval po Tarmacu SL7. To je super kolo a dá se snad sehnat i za slušné peníze, když už je na trhu SL8 a SL7 je výprodejový model.
Já v pátek objednal Cube agree C:62 Race https://www.cube.eu/…ca216a293153. Je pod 90tis.
Momentálně mám Cube agree C :62. To je na 105 Di2. To je za asi 70tis. Budu ho prodávat.
Kterou barvu?
Černou. Na tu oranžovou nemám koule. A černá se bude líp prodávat příští rok. Doufám
Vítej v klubu černokněžníků:-)
Ten Cube je moc pěkný, kdyby do něj šli nacpat 32mm tak už ho mám taky. Rozdíl v těch dvou modelech je pouze sada (ultegra di2 vs 105 di2) a jiný výrobce zapletených kol (oboje základní hliníkové záplety) pokud se nepletu. To ti za tu výměnu a peníze navíc stojí?
https://www.cube.eu/…8902ef061faa
Chtěl jsem vzít tohle s Wattmetrem, ale dávají na něj zrovna jen 172,5 mm kliky a já mám 190 cm. A taky se bojím, jak bych se na to složil. Možná příští rok.
Tak jsem radši vzal Agree na Ultegře. Na tý Dura-Ace mi to už přijde drahý.
Karbon záplety mám, tak je na to hodím.
Současné Agree má najeto 2000 km :-D. Mám ho od půlky června.
Espen
Právě :), na současném kole najeto 2000km, koupíš nové a když přehodíš stejné záplety tak budeš mít vlastně úplně stejné kolo jako teď jen místo 105 na ultegře :), ale hej když ti to za to stojí tak proč ne.
Ten LITENING AERO nevypadá taky zle, kratších klik bych se zas tak nebál (mám 196cm a taky mám 172.5mm) se stackem a reachem už je to horší :).
iceduck
O tom Litening Air jsem nevěděl, taky vypadá parádně, ale já asi stejně budu muset kvůli těm plášťům zůstat u cyklokrosových kol na silnici :).
Jeste tu je Litening Air, kam jdou 31 mm.