• šlapatko

    Nazdar, zde vkládejte reálné šířky 29palcových plášťů.

    Ideální bude uvést:

    vnitřní šířku ráfku

    šířku udávanou výrobcem

    naměřenou šířku

    tlak v pneu, při měření

    Dále můžete uvést, šířku rozloženého pláště (kevlar verze) a popřípadě váhu. Šířka rozloženého může odhalit nudli už před zakoupením v krámě:-)

    To je vše co mě napadá, případné nápady na vylepšení uvítám:-)

    Hloupé komenty budu mazat.Jde mi o informace.

    0 0
    • šlapatko  

      začnu první

      Specalized Renegade s-works 1,95

      ráfek 18mm

      skutečná 52mm

      tlak 30psi

      váha 448g

      Specialized Fast Trak s-works 2,2

      ráfek 18mm

      skutečná 51,5mm

      tlak 30psi

      Maxxis Crossmark kevlar 2,1

      ráfek 18mm

      skutečná52,5

      tlak 30psi

      Mám tři různé rozměry a všechny jsou ± stejné.To se vyplatí:-)

      0 0
    • newbie  

      Schwalbe Nobby Nic 2,35 (SS, Evo, TLR)

      ráfek 22,6 mm, tlak 30 psi

      60,8 mm

      0 0
    • Spock lone wolf  

      WTB Nanoraptor 2,1 drát, bez duše (s duší se mi zdá se roztahoval míň)

      ráfek 19 mm, tlak 30 psi

      52,7 mm

      0 0
    • MlokCZ  

      2011 RaR 2,25 snake skin

      ráfek 19mm

      šířka 55mm

      tlak 30psi (přední na 25psi je široký také téměř těch 55mm)

      hmotnost 600–630g (váženy 4 kusy)

      2012 RaR 2,25 snake skin

      šířku zatím ještě nevím, nahazovat budu co nevidět (pak doplním)

      hmotnost 635,654, 658, 659g (tedy místo slibovaných pár gramů dolu šel ještě o pár gramů reálně nahoru)

      0 0
    • Hynas  

      Technický dotaz (po odpovědi možno smazat…): naměřenou šířka nafouknutého pláště na ráfku uvést celkovou (tj. včetně špuntů) nebo jen běhoun?

      0 0
      • MlokCZ  

        Bez špuntů (případně obojí). Důležité je se dozvědět objem pláště, tam je šířka přes vzorek fuk.

        0 0
      • šlapatko  

        Jak píše mlok, měřím jen běhoun bez vzorku.

        0 0
    • Mark-H14  

      Uvítal bych skutečnou šířku Specialized Renagade S-works 29×1,8.

      Bohužel tyto snad nikdo nevozí, ale vzhledem k tomu, že 1,95 mají 53mm, tak by ty 1,8 nemusely být zrovna žiletky.

      0 0
    • Hynas  

      Pozdrav od WTB.

      Ráfek 18mm:

      WTB Nanoraptor 2,1 DNA kevlar 52mm

      WTB Mutanoraptor 1,85 DNA kevlar 43mm (roztaženo 105mm)

      Ráfek 28mm:

      WTB Exiwolf 2,3 DNA kevlar 54mm

      WTB Weirwolf LT 2,55 DNA kevlar 61mm.

      0 0
      • Hynas  

        Všechno plášťové pláště jako bezdušové s NT.

        0 0
        • Polka  

          Ty rafky jsou fakt vnitrni sirka? Mam zmerenych vic plastu ale vnitrni sirku fakt nevim, vnejsi jo, takze to sem davat nechcu, abych zbytecne nematl.

          0 0
          • MlokCZ  

            Ty nové AC co máš na kole by měly mít 21mm. A pokud jde o další ráfky, tak případně napiš jen vnější šířku (a uveď že je vnější) a k tomu co to je za ráfek, to už se dohledá.

            0 0
            • Polka  

              Ok, takze takto:

              WTB Nanoraptor 29×2.1" drat (s dusi)

              • rafek 23mm (vnejsi naky noname snad :) )
              • sirka 52mm
              • tlak 40psi

              Maxxis Crossmark 29×2.1" drat (s dusi)

              • rafek 26mm (vnejsi AC 2010)
              • sirka 52mm
              • tlak 40psi

              WTB Prowler 29×2.1" kevlar (NT)

              • rafek 26mm (vnejsi AC 2010)
              • sirka 52mm
              • vaha 670g
              • tlak 35psi

              Schwalbe Racing Ralph 29×2,25" kevlar (NT)

              • rafek 26mm (vnejsi AC 2012)
              • sirka 56mm
              • vaha 602g, 573g
              • tlak 30psi
              0 0
    • šlapatko  

      Schwalbe Rapid Rob 29×2,25

      ráfek 19m

      naměřeno 55mm

      tlak 40 psi

      0 0
      • Docent  

        Schwalbe Rapid Rob-drát 29×2,25

        ráfek 18mm

        šířka pláště 54mm

        tlak 30psi

        WTB Nano-drát 29×2,1

        ráfek 18mm

        šířka pláště 53mm

        tlak 28psi

        0 0
    • kaktusjack  

      Schwalbe Nobby Nic 29×2.25 Evo SS TLR

      • ráfek: 17 mm
      • naměřená šířka: 53.5 mm (přes špunty 56 mm)
      • tlak: 27 psi
      • s duší

      Schwalbe Rocket Ron 29×2.25 Performance

      • ráfek: 17 mm
      • naměřená šířka: 54.5 mm (přes špunty 57 mm)
      • tlak: 32.5 psi
      • s duší
      0 0
      • stip1978  

        Hele a není nesmysl dávat 2,25 pláště na 17mm ráfek?

        0 0
        • kaktusjack  

          Ještě se to dá, akorát vzadu nesmím jít s tlakem příliš nízko, jinak už je znát, že to není ono. RoR tam byly nasazeny od výroby a to jsou dokonce o chlup objemnější než NN. Brzo ale budu mít nová kola s 21mm ráfky, tak tam to bude pohoda.

          0 0
    • Peslezedirou  

      Rubena Scylla Tubeless 2,25"

      Ráfek ZTR Arch, 19mm, vnitřní rozměr

      Plášť 53mm (bez duše)

      0 0
    • Martin  

      geax saguaro 2,2 – 55 mm (ježděný asi rok a půl, s duší, cca 2,5 atm)

      maxxis crossmark 2,1 – 53 mm (------||------)

      obé na FRM 29 SL, ráfek tuším 17mm

      někde jsem tu psal i conti MK 2,2 – ty měly kolem 50 mm, pokud si dobře vzpomínám

      0 0
    • petulák  

      Maxxis Ikon 29×2,2 EXO 3C : VÁHA 600 gr,šírka 50,5mm

      Ráfik DT SWISS X470–18mm

      0 0
      • delfyn  

        ten by měl mít 580g. šířka teda nic moc nevím proč to označení to mám víc na Krosmarku.

        Hlavně by mě zajímali zkušenosti s tímhle pláštěm jak jede, jak zabírá, asi bych šel do těch bez EXO

        0 0
        • petulák  

          Rychlý plášt¡ do sucha.Na asfalte výrazne tichší ako ralf. Nahodit¡ ho ako bezdušák bola drina, musel som dat 2 vrstvy pásky ale stejne sa mu nechcelo ani kompresorom :-(

          A dnes som ho premeral znovu po 150km a nameral som 54mm až mám strach čo bude dalej.Možno som na neho tučný=95kg+batoh.

          Ralfa som jazdil s 200g dušou takže moc to porovnat nejde.

          0 0
          • Peslezedirou  

            :-) tak to je vtipný, samo, že se každý plášť vytáhne, ale že takhle rychle :-)

            0 0
    • Danikklotz  

      Ráfky ZRT Arch = 19mm, tlak cca 25psi

      plast Geax Gaguaro TNT 2,2 – bezduše

      na ráfku 57mm

      hmotnost 750g

      plst geax AKA TNT 2,2 bezduše

      na ráfku 56mm

      hmotnost 740g

      0 0
    • šlapatko  

      specialized ground control 2,1

      ráfek 19mm

      52mm

      30psi

      continental raceking 2,2

      ráfek 19mm

      52,7mm

      30psi

      0 0
    • Mark-H14  

      Specialized Renegade S-works 1,8

      ráfek ZTR Crest 24,4 mm

      skutečná 45 mm

      tlak 43 psi

      váha 450 g

      0 0
    • strtom  

      dotaz na 29devitkáře. Přemýšlím že si koupím 29 spešlik full a při prohlížení geometrie se to až tak neliší od 26 případ stumpjumper. Zkoušeli jste do 29 nacpat 26 kola? Pokud ano dalo se na tom jezdit?

      0 0
      • MlokCZ  

        Ta geometrie se až tak neliší, ovšem to jenom proto, že u jednoho jsou 29" kola a u druhého 26" kola.

        Dej do 29 Stumpa 26" kola a hned se to bude proklatě lišit.

        Jestli rád reješ pedály v zemi, tak ta 26" kola do 29 Stumpa můžeš zkusit :-)

        0 0
      • kubad  

        kolem baraku jo :-)

        0 0
    • Kamikaze 591  

      Ráfek 19mm

      Conti RK 2,0 – 48mm

      Conti MK 2,2 – 49,25mm (užovka jak prase)

      0 0
    • MlokCZ  

      2012 Race King protection 2,2"

      ráfek 19mm

      šířka 55mm – bál jsem se aby nebyly moc úzké, tohle je výborné, přesně kolik mají mít

      tlak 40psi (před chvilkou jsem je nahodil, takže tam mám o něco vyšší tlak, dle ostatních plášťů co jsem vozil odhaduju, že šířka po čase zůstane, tedy o co to půjde dolů za nižší tlak o to se vytáhnou)

      hmotnost – do rozmezí 610–620g se vlezly všechny 4 zvážené kousky

      Ta hmotnost překvapila, jendka opravdu stabilní u více kousků a ještě k tomu o 30–40g méně než katalogová hmotnost.

      Nahodil jsem je nejprve bez tmelu, což jen tak nešlo. Musel jsem nahodit nejdřív na 20 minut s duší na větší tlak, aby chytily tvar. Pak už se chytly po chvilce i na sucho.

      Bez tmelu jsem nahazoval, protože jsem chtěl vyzkoušet jak dobře nebo špatně samy o sobě těsní.

      Jeden kousek po hodině bez měřitelné ztráty tlaku. Druhý kousek nepatrně ucházel v jednom místě (bylo slyšet jak tam syčí a po hodině ztratil asi 7psi).

      Po doplnění tmelu to místo okamžitě zaceleno.

      Boky protection verze ± srovnatelné se snake skin verzí u Schwalbe.

      0 0
      • Kamikaze 591  

        Protection verze je něco jako snakeskin nebo proti defektu? Jde mi o to, jestli je mezi protection a neprotection verzí nějaký větší rozdíl co se týče valivého odporu.

        0 0
        • PatrikL  

          protection verzia má prakticky o jednu 60 tpi vrstvu naviac ako je vidieť na obrázku

          http://www.conti-online.com/…port_en.html

          http://www.conti-online.com/…tion_en.html

          0 0
        • MlokCZ  

          Racesport verze má na běhounu tři vrstvy 3×60tpi, boky má dvě vrstvy 2×60tpi.

          Protection verze má na bokách i běhounu o jednu 60tpi vrstv více, tedy má 4×60tpi běhoun a 3×60tpi boky.

          Pro 2012 je protection verze tubeless ready (nebyla pro 2011) a navíc má zřejmě i lehký zátěr. Tedy nejlépe připravená verze pro použití bez duší.

          Naopak racesport verze už oficiálně ve 2012 modelech není TLR.

          Valivý odpor má protection verze o malinko horší, ale není to zhoršení tak hrozné jako u Schwalbe u double defense verze.

          Třeba u MK2 protection verze jsem se nestačil divit, jak dobře dopadnul v měření valivého odporu. Měření pro RK v protection verzi není k mání

          Projeté to ještě nemám, protection verzi bych zatím přirovnal právě k RaR snake skin (oproti RaR snake skin v reálu nakonec o pár gramů lehčí ty RK protection při stejné šířce), kde zůstaly u Schwalbe u 67tpi (a u obyč verze a UST přešli na 127tpi). Asi takový podobný rozdíl bych v tom na první osahání viděl.

          Uvidíme až je pořádně i projedu.

          Chtěl jsem na celopevňáka spíše dost rychlé pláště, protection verze jsem se nebál a ještě zatím nebojím :-)

          Zatím mám tip, že to pojede o chlup lépe než RaR snake skin.

          0 0
    • richard_majer  

      Sirka Schwalbe Racing Ralph EVO 29×2,25 je 56mm

      Specialized The Captain 29×2,0 je 53mm

      do ted jsem jezdil na 26kole, uzke plaste. Napr Ritchey Z-Max WCS 1,9 kde sirka je 42mm…

      Je neco podobneho i na 29? Zatim jsem videl jen same „balony“ :-(

      Chtel bych sirku plastu nekde kolem 45–47mm maximalne

      Diky za radu…

      0 0
      • elefant  

        Niečo užšie by malo byť napríklad toto:

        Schwable Smart Sam 29×1.75 (47–622, 700×45c)

        Ale netuším, aká je reálne nameraná šírka, ani to, v čom sa líši od SS 28×1.75. Hmm, asi je rozdiel v prevedení Evolution vs. Performance (a v dvojnásobnej cene). A možno z neho marketingovo urobili 29-ku, lebo 29 je vyššie číslo ako 28… :)

        Ten 28×1.75 možno budem objednávať.

        0 0
      • Mark-H14  

        Specialized Renegade S-works 1,8

        ráfek ZTR Crest 21 mm

        skutečná 45 mm

        tlak 43 psi

        váha 450 g

        0 0
      • petrun  

        Na ráfku DT SWISS 470 – Schwalbe Racing Ralph EVO 29×2,25 pouhých 54,6 mm :-(

        0 0
    • makimaki  

      Maxxis Crossmark kevlar 2,1

      ráfek 23mm

      skutečná 51mm

      přes špunty 52.5mm

      tlak 2,3

      0 0
    • jaja.k1  

      Takže i z jiného soudku:

      Innova-pro Cross fit, 29×2,1 kevlar

      ráfek 21

      tlak 2,4/2,8 (přední, zadní)

      šířka 50/51

      Hmotnost si už přesně nepamatuji, ale nelišila ze o moc oproti katalogovému údaji (byla o něco vyšší).

      0 0
    • Bafoon  

      Schwalbe Hans Dampf 29×2,35 SS, Trailstar

      ráfek ZTR Flow

      cca 2,6bar

      60,5mm

      0 0
    • Martin  

      FRM 29 SL, 17mm ráfek

      conti X-King 2,2", 54mm přes boky, 4,5 bar, rozložený jsem neměřil

      conti R-king 2,2",56mm přes boky, 4,5 bar, rozložený 15,2cm

      ty tlaky jsou na lepší roztažení patek a jejich srovnání, oza pár dní přecházím na bezduše, provozní tlaky budou nižší

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.