http://www.auto.cz/…-2-tsi-66043
Rychle rychle volejte dealera Škoda :-)
http://www.auto.cz/…-2-tsi-66043
Rychle rychle volejte dealera Škoda :-)
Anketa: K čemu použijete vrácený tříválec?
Hovno To Pojede
hovno to predjede :-D
Přesně. :D
honem to prodej
Taky bych to prodal a koupil něco lepšího.
Aha. A co máš za auto?
neber to tak osobne ;-)
Já to neberu vůbec osobně, jenom názory, které má Dominik, bych čekal od člověka, který má naježděných x desítek/stovek tisíc km v rúzných autech/motorech a vychází z nějaké praxe, to je vše ;)
Apríl se snad někde podaří a důchodci tam ráno budou stát ve frontách :-)))
1. duben?
Tiskový mluvčí Škody, prof. MVDr. h.c. Hans-Jörg Aprilmann DiS. :-D
ten se povedl :D
zeptej se jestli to platí i pro výměnu Té tvojí plečky ( biku ) za rapida v kombíku
Za moje kolo mi prý dají jeden stěrač nebo dva koberečky :-D
blbost dostaneš A8 místo fabky
jeste ke vsemu od Skodovky! znas ten, jak si Chuck Norris v KFC objednal Big Mac – a dostal ho? :D
1.2 bych nechtěl ani zadarmo. :D
v tom případě sedni na svoji tříkolku 3.0 TDI, šlápni do pedálů a odfrč :)
Já klidně dvě.
mas recht jsem stejneho nazoru, ale zas na druhou stranu je spousta zastancu co jedou max ze sidliste do kauflandu a to verim ze si to chvalej.
tak do města je HTP imho super motor…výkon není zas až tak potřeba, spotřeba nízká, povinný nízký, zahřátý je to hned…
Do města určitě ideál ale pro mě má auto smysl spíš na dálkové trasy.
:O)) jste směšní kluci, v devatenácti mluvíte o autech pohrdavě, jako profi šoféři s 500 000 km na tacháči. Nedivte se, když se za to stanete terčem posměchu, rýpání a pod.
Předražený to je, furt se to sype. Ve značkovém servisu mi dopizdili dveře jak nějací
19 letí učni ve stodole (Octávka 2,0 Ambiente). Známí mají
s poruchovostí stejně špatné zkušenosti. Po roce jsem ji prodal.
vrže, s cca 300 kg zátěží musíš do kopce na dvojku. Žere to jak tank.
V rychlosti nad 110 km se cestující vzájemně neslyší. Kostitřes, ze
kterého člověk po 100 km vyleze, jak kdyby narubal tunu uhlí.
šrot), vlastní Ford Scorpio 2,3 litru, 100 kW – hnusný, až krásný.
Obrovský, ve všech směrech skvěle prostorný koráb. Pohodlný, spolehlivost
těžko hodnotit, páč to byla stará vylítaná rachotina s 380 tis. na
tacháči na vyježdění a poté do šrotu.
100% spolehlivost, skvěle hravá. Skvělý ********.
skvělá 100% spolehlivost. Spíš takový fotrovský auto, ale dobrý.
dobrý ********, jinak skvělý ve všech ohledech.
kouzelný – získal si mě nejvíc ze všech dosavadních aut. Úžasný
zátah, úžasné pohodlí – ve 130 km/h ticho jak v kostele, při
přejezdu příčné prahy necítíte/neslyšíte.
úplně něco jiného, škodovky jsem od dob favorita neměl rád, ale udeřila
mě do očí jako skvěle zachovalá za velice dobrou cenu. Byl to jeden velký
omyl – šla do světa nejrychleji ze všech, byl to po technické stránce
krok (obrovský skok) zpět, ale prodal jsem ji ještě s 10 tis. Kč ziskem,
tak to nebolelo.
prvotní dojmy velice kladné.
Takže na základě mých zkušeností podtrhuji, škodárna největší děs běs, nechápu její obchodní úspěch v ČR, když za stejný pěníz může člověk dostat úplně jinou kategorii. Japonci skvělí, technicky a spolehlivostí dokonalí. Saab – obrovská škoda té automobilky, byla to nedoceněná a nepochopená auta. Poslední modely byly i vzhledově líbivé.
Auto brzo z jara koupím, na podzim prodám – přes zimu nejezdím. A stárnu a autem mého srdce je nyní Mazda.
Ale stárnu a autem mého srdce je nyní Mazda. Moje slova. Mazda 6, 2.0 benzin, 108kW. Nic slabšího nebrat.
Lol napíšeš že sme směšní ale přitom se mnou souhlasíš. Saaby jsou super, luxusní, rychlé a bezpečné ještě bych přidal volvo. :)
No já nepotvrzuji tvůj názor = nesouhlasím s TEBOU, protože ty ani vlastní názor nemáš, prezentuješ názor jiných, cos od nich naposlouchal. Chápeš už?
Ne já mluvím výhradně o tom v čem jsem jel.
Promiň, ale tady si neodpustím jednu citaci:
„O 1.2 htp mě říkal automechanik že je na nic. Vlastní zkušenosti nemám ale…“
Jinak – já skoro neřídím, mám najeto možná pár tisíc, většinu v rodinné Felícii 1,3. Není to žádný supr auto, ale když někam potřebuju dojet, tak tam dojedu. Takže svůj účel plní. Neřídím pro zábavu, takže nepotřebuju, aby to mělo nějakou úroveň. Jel jsem i v lepších autech, ale ten účel splnily víceméně podobně, jen větší kufr byl často výhodou.
ale M ishak vychází ze zkušeností s danýma autama, u Tebe mně připadá, co se někde doslechneš, to tu suverénně prezenzuješ jako svůj názor, ty LoLku :D
Napiš kolik km máš v čem odježděných, to bude nejlepší..
nikde sem netvrdil, že mám zkušenosti jako „šoféři s 500 000 km na tacháčí“…pouze sem řekl, že 1,2 HTP není špatnej motor, ale nesmí se od něj chtít něco na co není stavěnej…
Jinak tvůj pohled na škodovky je špatnej, ale to neznamená že je jedinej správnej…děda s bábi mají formana, skoro dvacet let starý auto, tahají do na pole, do lesa (fakt občas nevěřím co všechno to projede), všude – furt slouží. Naši měli feldu, rv. 97, doteďka nám stojí na dvoře jako druhý auto a je plně pojízdná. švagrová má fabku, nalítaných hodně přes 300 tisíc, má za sebou cca roční obtýdenní ježdění brno-zurich a zpátky, a furt slouží bez nějakých větších problémů, na první pohled bys určitě netypoval takový stáří…
Na druhou stranu todle všechno sou starší auta, to že dneska sou škodárny pedražený a kvalita taky nic moc, to nepopírám
1,2 HTP není stavěný na ježdění, to je ten *******
na ježdění na dálkový trasy, bych já řekl (přičemž dálkový u HTP bych řekl tak od 30km nahoru)
Jak už sem tu někde psal, tak imho do města je to fakt ideální motor
A co že si tím chtěl vlastně říci?
To, že ti kluci tu zaplnili diskuzi, aniž by měli osobní zkušenost jakýmkoliv autem – mají pouze naposloucháno a přesto chrlí rozumy. To jsem tím tu chtěl říct a do opozice dát výčet mých aut a přesto tu nenajdeš půl slova, kde bych něco pindal – pouze v rámci reakce na ně (nepamatuji si nicky, jen že je oboum 19. Kolik mají najeto mymo autoškolu? 1000 km ve fotrovým autě, když vezli mámu do města k holiči? :o))
nevím jak Dominik, ale já mluvím pouze ze svých zkušeností, ve zmiňované fabce HTP sem najezdil cca 1000km (a ne, není to mých jediných 1000km), takže si myslím že trošku tuším jak jezdí ;-)
Ale prosím tě, je spoustu horších aut i na dlouhé trasy. Něco jsem se v HTPčku najezdil, pendloval mezi Prahou a Brnem a nepřišlo mi, že bych nějak výrazně strádal či trpěl.
Prostě úplně normální auto, co tě odveze z bodu A do bodu B a od kterého se nic jiného nečeká.
S tou poslední větou naprostej souhlas.
jo jen po 150 km už cítíš každou nerovnost a vylezeš z toho hrbatej. Fábie je SHIT Favorit a Felicia je aspoň prostorný auto, čelní náraz ve Fáčku a Feldě rozsudek smrti.
Favorit a Felicia je prostorný auto? Oproti Fábii? To si hrajeme na několika centimetrech rozdílu, které ani v jednom případě neznamenají prostorné auto. (:
Já mám relativně mladá záda, ale pověz s čím srovnáváš tu vyklepanost. Ve stejné třídě to bude podobné. Já Fábii nemám za něco extra, ale je hafo horších aut.
Nevím já už několik let v této třídě nejezdím. A za ty prachy bych raději pořídil o třídu většího korejce.
jo v té době jsem měl možnost jezdit ještě PEUGEOT 206 SW, zlatý auto proti Fábii.
206 je mnohem pohodlnější. Ze všech škodovek mě po delší cestě bolí záda.
Taky aby ne z dětské sedačky:)
:D
*****, dobře!
+1
Felda Combi je proti Fábce Combi opravdu o dost prostornější. Sice je ten interiér fakt spartansky udělaný, ale vejde se víc…;)
Suchý aprílovský šprým v podání škody.
Tohle je aspon k popukání: Je apríl, malá holčička přijde za maminkou do kuchyně a povídá: „Mami, tatínek se šel oběsit na půdu.“
Maminka vyběhne směrem na půdu a holčička za ní volá: "Apríl, visí ve sklepě.
Vždy mě pobaví lidi co říkají/sdílejí absolutně nevtipné vtipy :D
Asi Apríl, ne?
Když už jsme u těch škodovek… Má někdo reálné porovnání 1,9 SDI vs HaaPka ve Fabii? Eventuelně 1,9 SDI v Octavii combi? Není to přece jenom už málo na tak těžký auto?
mám srovnání Fabia combi 1,9 SDI vs. Fabia II 1,2 HTP 44kw…výkon to nemá ani jedno, ale vybral bych si radši ten diesel…přijde mi to takový příjemnější (asi to bude tím větším krouťákem, prostě se mi v tom líp jezdí), navíc to jezdí skoro zadarmo, a je to skoro nesmrtelnej motor…
JÁ ZKUŠONOSTi SE STAROU oCTÁVKU 1,9sdi Po městě dobrý, po dálnicitaky, ale na státovce se s tím nepředjedeani nákláďák.
Spotřeba minimální, motor věčný 500.000.km jako nic. Fábia o njšco líp jede, ale zase ne o moc. Fábie je auto do města ne na dálky nad 100 km je to *******, záda mne vždy boleli jen ze škodovek. Nyní Nissan Primera ta poslední a služební KIA CEED SW
a tak to se mi fakt ulevilo…uz 35let v rodine necekame na nic jineho, nez na tuhle supa zpravu..
ale já teda nejsem řidič, to je fakt, ale zjistil jsem, takhle, když jsem se vezl na delší vzdálenosti, že je třeba velkej rozdíl mezi 2jkovym Superbem combi 4×4 (ačkoli se mi nejvíc líbí) a last BMW7 ci MB S 500 4MATIC… ale asi takhle až moc se motory a vůbec všechno měnit zatím nechystaj, nebo jo…??? a zadarmo? :)))
Kua, já to HTP loni prodal.
podobna kravina jako tohle:
Htp i tsi sou proste motory pro blbecci co se nechali nachytat reklamou , cim mensi motor tim vic problemu a cim mensi motor a vetsi vykot tim vic megaproblemu. Objem nelze nicim nahradit. Htp je fakt leda pro ducjodce co jedou jednou tydne na hrbitov amaj to asi 5 km a po tom co dotoho skocili z Embecka jim to prijde jako dobry. Jinak by to meli zakazat ty auta jsou prekazky dopravy. 1.2 tsi je desne slozity a navic ten vykon tam je v desne malym rozmezi otacek. Nejlesi fabka je ta stim motorem co byl ve felde.
jo, máš recht. auta zakázat a řidiče na místě, kde je policie zastaví, popravit střelou do týla.
Fabka s motorem co byl ve felde, je urcite nejjednodussi a nejlevnejsi na pripadnou opravu ,ale HTP taky neni zadna tragedie jak se tady pise, v porovnani s podobnymi motory to zas neni tak strasne.
Ale není to žádná sláva…MPíčko je rozhodně lepší a to 50Kw MPičko ve Fábce taky nejede tak zle…
Me HTP nevadi, co jsem porovnaval s 1.4 16V 55kW tak to do cca 100km/h jelo stejne, HTP mozna lip kvuli kratsimu zprevodovani, ono je proste treba zvolit vhodny motor k tomu co kdo jezdi a jake ma naroky.
ten vykon u tsi je prave v doost sirokym rozmezi otaček,protoze to ma turbo:D
Tohle vlákno je bžunda :O)
200 pro HejTyPi*o :)
FSI jede jako prase to je pravda htp nejede ale zase jak dlou to FSI a HTP vydrzi na 100 000 zacnou prvni problemy neda to ani 500 000 km
Už jsem viděl v bazaru 1,2HTP 40kW se 410 000km.
Ty motory už se vyrábí 9 let a vidíte někde inzeráty typu: Prodám Fabia HTP, motor KO. ?
Na jednom foru byl uživatel, který HTP 47kW najezdil 260 000km, po dálnici pořád 150, čekal, kdy se to vysype, aby koupil něco lepšího, ale za ty kilometry měnil snad dvakrát zapalovací cívku, možná výfuk, jinak mimo běžné udržby nic. Nechal pak pro jistotu dělat rozvody, ale prý ani na napínácích a věcech kolem nebylo vidět nějak moc opotřebení, prý zbytečná práce.
Já najel s HTP 47kW 100 000km bez jediné poruchy na motoru, měnil jsem pouze přední desky, centrál zámek LZ dveří a výfuk, jinak naprosto bezproblémové auto, teď s tím jezdí rodiče. Spotřeba 6,5l/100km po těch 100 000km (podle tankování, to si zapisuju) a to byla spousta popojížděk, dálníce 130–140 tacho, žádná záměrně úsporná jízda, delší jízdy v pohodě kolem šesti litrů, jednou jsem jel mimo dálnice a větší města 100km trasu za 5,1l/100km.
Na běžné ježdění naprosto dostačující motor.
ruku na srdce ale kolik lidí tolik km s touhle fábkou najede ? nedávno jsem taky kupoval auto tak moc dobře vím že bazary jsou přeplněný těmahle fábijema (klidně i 10–20 kusů na bazaru) a většina jich má najeto v rozmezí 50–100000km a válej se tam za naprosto směšný peníze proč asi ? (je mi jasný že je nikdo nechce :D )