• Thomas

    Tak me napadlo zjistit kdo zvas ma sluzebni kolo :-) Me novy zamestnavatel jako bonus koupil sluzebni kolo:-)

    0 0
    • mosquito  

      tak takovych lidi asi moc nebude, ale byt OSVC tak si samo koupim na firmu poradnyho bajka :)

      0 0
      • chodec  

        No pokud nepodnikáš jako kurýr nebo pizza boy, tak bych rád věděl, jak finačáku zdůvodníš kolo v účetnictví – myslím to vážně – na bázi OSVC de fakto funguju a účetnictví mám, ale tenhle manévr jsem ještě neviděl ;-)

        0 0
        • mosquito  

          uplne stejne jako auto ci motorku – podle me si to muze poridit i treba blbej programator, taky potrebuje dojizdet za zakaznikama ne :)

          0 0
          • Nehas  

            Jen třeba DH by se vysvětlovalo špatně. " No já jezdím jen za zákazníkama co bydlí pod kopcem" :-) Ale asi na FÚ nejsou s to rozlišit co je jaké kolo.

            0 0
            • MlokCZ  

              No co, prostě k některým zákazníkům vedou rozbitější cesty, tak na to musím mít pořádný kolo :-)

              0 0
            • mosquito  

              dost lidi si kupuje luxusni SUV i do mesta, tak proc bys nemohl DH :)

              jen me tak napada dalsi vyhoda – jelikoz kolo nema tachac tak nemusis vymyslet jak nasidit kilometry do knihy jizd :-D :-D :-D

              0 0
          • Pavel  

            Programátor jsem, ale kolo si do nákladů raději nedám. Nejbližšího zákazníka mám 60 km z „domu“, a to bych asi neukecal… Ale ne že by mne to nenapadlo:-).

            0 0
            • Pavel  

              Hold jsem blbej…

              0 0
              • zdenek  

                Z toho si nic nedělej. Jednou jsem o tom četl na nějakém účetnickém serveru. Obhájit se to dá max. u nějakých rozvozů zásilek nebo u profi závodníků.

                0 0
                • karliner  

                  a jak se asi dá obhájit Porsche Cayenne v ceně 4 mega jako montážní vozidlo skupinzy N1 ty chytrej čtenáři chytrejch účetnickejch serverů ;-)

                  0 0
                  • pepek  

                    Má pravdu předsedo, nevím jak s cayenem, ale kolo je problém. Jednomu známému to neprošlo.

                    0 0
                  • Karbic  

                    když je auto homologovaný ve skupině N1, tak to je prostě montážní vozidlo N1 a nikdo s tím nic neudělá…

                    0 0
          • gouryella  

            Ti dam blbej programator voe :)

            0 0
            • mosquito  

              voe :) mluvim za sebe :-P

              0 0
              • gouryella  

                oi tak pardon :))

                0 0
              • vlk  

                No já slyšel, že jsi dost dobrej programátor. Když to budeš vztahovat na sebe, tak by jsi tu mohl urazit možná většinu programátorů. Takže touto poznámkou to nevyžehlíš :o)

                Mimochodem, Tě obdivuji, že Tě „dělnická“ programátořina ještě baví, že nejdeš o stupínek nahoru(třeba analytik, project manager nebo vedoucí) :o)

                0 0
            • Honza z H  

              Asi to myslel jako že jenom blbej programátor musí jezdit za zákazníkama, za chytrým jezdí zákazníci sami :-))

              0 0
              • gouryella  

                Jo aha. Tak nebo tak, blbej delnas to ma marny. I s jezdenim kamkoliv a za kymkoliv ne? :)

                0 0
        • kubad  

          jde to, ale nesmí se to s cenou přehnat :-)

          0 0
      • bam  

        to byla jedna z prvnich veci co jsem jako OSVC resil s ucetnim :) V podstate by to slo, ale jako se vsim, musel by jsi pak obhajit ze ho potrebujes k vytvoreni zisku. Navic tezko budes vykladat ze ho nepouzivas i k soukromejm ucelum. Coz bych rekl, ze pokud nejsi kuryr bude vetsina jizd. Taky by to asi chtelo knihu jizd… :(

        0 0
        • Brzdič  

          Na odvolání jsem „okecal“ horší věci. Ideální je pokud máš sídlo firmy doma a provozovnu někde jinde. Jenomže se ti to nemůže vyplatit. Daleko lepší je jezdit na starým favoušovi za 500Kč a účtovat jízdy na osobák. Zaúčtované náklady budou vyšší, než když dáš kolo v ceně 20000–40000 do nákladů. K soukromým účelům bych ho nepoužíval, protože na firmu by byla napsaná silnička a soukromě bych jezdil na bajku :-))) Těžko by mi dokazovali, že je to jinak ;-)

          Knihu jízd by to chtělo. A psát přesně účel cesty 5.5. – 1km – papírnictví, papíry do tiskárny – VD854 6.5. – 2km – SuperComp, toner do tiskárny – VD861 7.5. – 5km – pan Novák – předání faktury (upomínky) 9.5. – 5km – pan Novák – převzetí hotovosti – PD025 9.5. – 2km – finančák, podání přiznání k DPH Samozřejmě by každá jízda byla provázaná s příslušným účetním dokladem (VD, PD). Taková kniha je potom jasný důkaz, že kolo potřebuješ k zajištění a udržení příjmů

          Trošku lepší varianta, než dát kolo do nákladů jako dopravní prostředek, by mohlo být zaúčtování kola na propagaci a reklamu firmy. Nechat si udělat dres(y) s logem svoji firmy a každá jízda kamkoliv by byla jízdou reklamní. Asi by šlo dát do nákladů i cestovné a startovné na závodech. Nesmělo by se ale překročit procento výdajů na reklamu dané zákonem o dani z příjmu. Nikdy jsem to neměl zapotřebí zkoušet, takže pokud by to někdo chtěl realizovat, tak si nejdříve ověřte jak se na to bude tvářit váš finančák, v lepším případě ministerstvo financí. ******* je, že na řadu věcí neexistuje jednotný výklad a potom co úředník to jiný názor :-(

          0 0
    • McBlacky  

      ty woe tak to není špatný :) comáš za práci jestli to není tajný?

      0 0
      • Thomas  

        vedouci vyroby male provozovny – musim jezid na kooperace atd. A autem se bojim :-) Tak mam sluzebni bike :-)

        0 0
    • martt  

      V Siemense bol taky velky areal, ze tam bolo par sluzobnych bicyklov.

      0 0
    • wendak  

      U nás je taky velkej areál a máme služební kola, akorát se musí vejít do 5000,– Kč, takže na něm jezdíme půl roku, pak jde do opravy, za 2–3 tisíce ho opraví a zase půl roku až rok a zase do opravy …

      0 0
      • -Alan-  

        Takže po třech opravách je z toho konečně kolo, může se to odepsat a zaměstnanci se mají dobře?

        0 0
        • wendak  

          z toho kolo není nikdy, protože oprava se vždycky smrskne na kliky, řetěz, kazetu, nový odrazky a světla :)

          0 0
    • petrun  

      Šťastný člověče, takového osvíceného zaměstnavatele si važ !!!

      0 0
    • dancing dog  

      ty jo, slyšel jsem o služebních koloběžkách,viděl jsem služební inlajny, ale bajka ještě ne…

      0 0
    • mho  

      Sluzebni kolo v praci mame. Ale uprimne receno napul ilegalne, nebot nikdo nevi jak jej skloubit s pozadavky na bezpecnost prace a jak resit pripadnou odpovednost zamestnavatele za zrakveni se nekde v provozu.

      Jak to mate osetreno u vas?

      0 0
      • tom xtr  

        Jedno služební kolo ve firmě mám /ne pro sobe, ale pro zaměnstnance/, přiměřeně „drahé“ – cca 25000 Kč. Použití je jako servisní vozidlo pro blízké cíle po městě. Vedem pro něj knihu jízd, „řidič“ se účastní školení řidičů spolu s řidiči motorových vozidel. Podle auditu na bezpečnost práce by to mělo stačit. S finančním úřadem podle daňového poradce nebude v tomhle případě žádný problém. U jiných firem, které má na starosti, to prošlo bez problémů.

        0 0
      • BFG  

        chyba

        0 0
    • Zeppelin  

      Masakr, zrovna hledam novou práci, nenašlo by se něco u vás? :-D

      0 0
    • Meluzina  

      zřejmě si tě hodlá zaměstnavatel ponechat navždy:-)

      0 0
    • KubaBajk  

      V práci máme čtyři Maxbiky na Aliviu, komplet vybavené crossy, takže vlastně treky. Jeden je můj.

      Na cyklostezku dobrý.

      0 0
    • Frostty  

      Zlatý fond bajk fóra.

      0 0
    • Stingray  

      Tak znám jednu firmu co má v provozu pár Ibisů :-D Takže když máte šikovnou účetní, tak jde všechno..

      0 0
    • KarY.1  

      Služební kola úplně až tak ne,ale jelikož pracuji v místě kde se kola aj půjčují a potřebuje se někam dojet (cca pár stovek metrů) tak si je půjčíme.Knihu jízd si samozřejmě nevedeme.Celkově kol máme cca 30 ks takže se dá vybrat

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.