• Sobi

    Ahoj,

    poněvadž jsem dostal několik dotazů na tenhle plášť tak to nebudu dávat jinam a založim tohle vlákno…

    porovnal jsem to s NN 2,25 a SS 2,1 2007

    no celkem mě překvapilo jakej je 2,25 SS balón, ale uvidíte to na snímkách, jen pozor celkem to zkresluje protože SS 08 má pevnější boky tak se tolik nebortí… takže foto:

    První: SS 2,25 08 – NN 2,25 08 – SS 2,1 07

    Druhý SS 2,25 08 – SS 2,1 08

    Třetí: nahoře SS 2,25 08 – dole SS 2,1 07

    0 0
    • Sobi  

      Další foto:

      První: SS 2,25 08 z boku – snake skin

      Druhá: vnitřek SS 2,1 07

      Třetí: vnitřek SS 2,25 08 snake skin

      0 0
    • Sobi  

      Další foto:

      První i druhý jsou shodný… bez žádných problémů, lámání či ohýbání jsem vložil SS 2,1 07 do vnitřku SS 2,25 08 snake skin :-)

      0 0
    • MlokCZ  

      Pár poznámek. Možná, že se nenasazený SS 08 zdá větší balón, ale podle mě vůbec větší balón není a je jako všechny ostatní dušové Schwalbe lehce podvyživený a stejně široký.

      Mám tu jeden nasazený kus doma na kole (manželky) a v partě ho vozí dalších několik lidí. Všechno to tedy jsou verze alpencross, ale nepředpokládám, že se budou nějak výrazně lišit od snake skin verze (tedy samozřejmě až na ten zesílený běhoun).

      Všechny ty kusy mají kolem 52–53mm šířku (ráfky vše kolem 19mm). Tedy úplně stejná šířka jako dalších hodně kusů Albertů a NN, které v partě více lidí jezdí (a jeden Albert opět v tuhle chvíli nasazen doma na jednom kole, také už dvousměsová verze 08).

      Jediný pláště od Schwalbe, které jsou trošku větší balóny než ostatní ve stejné šířce (2,25) jsou UST verze, které mají cca o 3mm větší šířku a tedy ty jediné mají téměř šířku jakou by měly mít (57mm).

      0 0
      • Sobi  

        Dík za doplnění… ještě je přesně změřím až to budu nazouvat… jak jsem psal, fakt mě to překvapilo… a výsledky jsem hodím a jaký je ten nový Albert?

        0 0
        • MlokCZ  

          Jak jsem ještě doplnil s fotkami níže, tak u Alberta jsem na tom úplně stejně jako u SS. Tedy měl jsem je připravené (ty nové dvojsměsové) na svoje kolo, ale místo toho přešel na UST NN/RR se kterými moc spokojenost (třeba teď Beskydy ani jeden defekt za těch 14 dní).

          Takže stejně jako ten SS nemůžu srovnávat ty nové x ty starší, jen co pozoruji u ostatních.

          0 0
          • Sobi  

            Pořád řeším základní otázku ohledně UST… pořád se bojim oprav v terenů…

            0 0
            • MlokCZ  

              A čeho se bojíš?

              Pokud to nezalepí tmel, tak prostě dáš duši, jediný rozdíl je, že je třeba pořádně prohlédnout plášť jestli tam nezbyl nějaký trn, který zacelil tmel.

              Ale hlavně těch defektů snad moc nebude.

              S NN/RR dušovými obyč verzí (tedy žádná snake skin nebo double defense) jsem měl defektů hafo.

              S Albert/SS alpencross s dušemi už jen jeden za 3,5tis. a to proražení.

              Teď s UST zatím bez defektu a to odhadem 2,5tis. km a to včetně teď 14 dní Beskyd na místních šutrech.

              0 0
              • ememem  

                to si najazdil na jednom RR 2.5kkm? to je UST o tolko odolnejsi? ja ked som mal RR tak bol po 1kkm v haji.

                0 0
                • MlokCZ  

                  Ne. Mizí mi naopak rychleji než starší dušové RR. Tam ale rozdíl bude spíš v tom, že srovnávám starší verzi. Novou verzi RR jsem dušovou nejezdil.

                  A tolik mám proto, že ho mám vzadu na obou kolech. Na jednom s ním mám 1500 a je nejvyšší čas na výměnu, na druhém cca ten tisíc a ještě chvilinku vydrží. Na starší verzi jsem ty 2000km vždy najel.

                  0 0
                  • MlokCZ  

                    Ale jinak jsem s tím 08 RR UST maximálně spokojený. Na těch relativně nízkých tlacích co jezdím drží velmi dobře (nevim který vliv je nejpodstatnější, zda nový vzorek, že je to UST a o malinko menší tlaky než jsem kdysi vozil v dušové verzi), narozdíl od staršího dušového RR.

                    Takže se teď dokonce odhodlám ho zkusit na jednom z kol i na předním kole.

                    0 0
      • MlokCZ  

        A fotky pro srovnání. SS alpencross 08 x NN UST 08.

        Pokud by to někdo nemohl přečíst, tak ten NN má 55,68mm šířku a ten SS má 52,96mm.

        A ještě jeden postřeh. Já už jsem ty 08 SS nejezdil, protože jsem místo toho přešel na UST pláště, takže nemůžu posoudit jak drží oproti starší jednosměsové verzi. Manželka ho už jezdí delší dobu a ubývá ji vzorek rychleji než mizel u 07. Pořád výdrž na zadním nebude špatná, ale tak skvělá jako ty starší už nebude. Zřejmě důsledek přechodu na dvě směsi. Takže doufám, že i o to lépe drží.

        0 0
        • ememem  

          to su bohuzial tie vylepsenia za kazdu cenu. tiez mam alpencross 07 ale kamos co ma vzadu SS 2.25 08 tak tvrdi ze sa ojazduje o dost rychlejsie jak bez dualu. a ze nabuduce radsej kupi draty a hotovo. v jazdnych vlastnostiach totizto vraj nepozoruje ziadny rozdiel. vpredu ma albert 08 a nemozem si pomoct ale podla mna aj ked som to nejazdil su tie citelne makksie stuple na bokoch uplne na hovno lebo tym ziskava tu fantasticku vlastnost co vsetky plaste s makkymi bokmi – drzi, drzi a potom nekontrolovane ustreli. v tom bol stary albert uplne super, sa mi zda ze to modne vylepsili ale realne aspon pre mna bude funkcnost zrejme horsia.

          0 0
          • MlokCZ  

            Tak to mě nevadí takové chování, aspoň lépe drží, to že nekotrolovaně ustřelí se mi u plášťů nestává, většinou to nehrotím na hranici pláště. A pokud je nějaká krizovka v těžším terénu (u mě hlavně v hromadě volných šutrů), tak je to o tom, zda to ustojím nebo ne a v tu chvíli je mi prd platné, že by mě dal plášť vědět předem, stejně bych s tím už nic neudělal. Rozhodující je pro mě kolik podrží.

            To ubývání u 08 SS je ale pořád v pohodě oproti třeba RR, takže to mi nevadí vůbec.

            0 0
    • zdenal01  

      Zvažuji koupi SS 2,1. Jak se chová na silnici? Teď jezdím na TIOGA Factory a na silnici hodně hučí a lepí se. Jinak v terénu super. Chtěl bych ho vyměnit za něco, s čím se dá vjet i na silnici ale aby v terénu držel. S přítelkyní ted¡ jezdíme cca 40% po silnici nebo zpevněné cyklostezce, zbytek lehký nebo stření terén. Ješte se mi líbil Ritchey Speedmax Beta.

      0 0
      • teepeex  

        dam ruku za Maxis Ranchero

        jedna z nejrychlejsich gum na silnici a zaroven neskutecne podrzi v terenu

        jedina vec v ktery nekraluje tak uplne a docela je lepivy bahno

        imho samosebou

        0 0
        • sway  

          Heh, co má znamenat formulace „imho samosebou“?

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.