• dee.k

    Snad nespamuju novým vláknem… adekvátní jsem neobjevil.

    Pouze se chci podělit o zkušenost, s eshopem https://www.slapacikolo.cz/

    Mohl bych se vyvarovat, kdybych si před objednámím přečetl recenze, které potvrzuju.

    Holt při částce 1250 Kč není člověk tak ostražitý.

    Zaplaceno 25.10., zboží nikde, nereagují na maily, telefony, odstpoupení od smlouvy.

    https://obchody.heureka.cz/…-cz/recenze/

    https://mapy.cz/zakladni?…

    https://www.google.com/search?…

    1 0
    • enjoy  

      Jejich reakce na recenze jsou ovšem top:-)))

      13 0
        MTBIKER doporučuje
        Sportful Total Comfort kraťasy, černé Skladem > 2 ks

        Akce -40% Sportful Total Comfort kraťasy, černé

        od 2 349 Kč -40% MOC 4 349 Kč

        Shimano SLX SL-M7000-11 I-spec 2 řadicí páčky 2/3x11 Skladem 1 kus

        Výprodej -11% Shimano SLX SL-M7000-11 I-spec 2 řadicí páčky 2/3x11

        1 169 Kč -11% MOC 1 479 Kč

      • esmo  

        ty jejich reakce jsou velké wtf

        1 0
        • kycis  

          To teda, neco takoveho jsem jeste nevidel. Asi si mysli, jak je to vtipne…

          0 0
          • enjoy  

            Ne, oni jsou jen bytostně přesvědčení, že mají pravdu.

            2 0
        • kejda  

          Naše pravopisné perly tady na fóru nesahají majitelům těch stránek ani po kotníky…:)

          4 0
      • wilda81  

        Polovina negativních reakcí je na to, že zboží je vyprodané. Nedávno tu někdo strašně obhajoval, jak je super mít na eshopu vyřazené zboží s poznámkou, že už se nedělá. Tady je krásně vidět jak to ne/funguje :)

        7 0
        • jeniiiik  

          Přesně na to jsem si vzpomněl taky…

          0 0
          • DDDD  

            Tady spíš ale jde o to, že to zboží jde koupit/zaplatit a e-shop to následně nevrátí. Taky je otázka, zda je tvrzení e-shopu o dostupnosti prav­da

            0 0
            • kycis  

              Hele mě to hlavně přijde, že status skladem u dodavatele u toho jejich druhýho eshopu znamená: objednáme to na vaši adresu z Číny. Proto to pak trvá v řádu měsíců. Takovej supr obchodní model s dost dobrým cash flow:)

              1 0
        • mr.nikdo  

          Ja si na to vzpomnel pri shaneni veci na auto.

          3 inzeraty na bazaru + 3 eshopy – mate to?

          Oznaceni skladem, 2 dny aktualizovany inzerat.

          Ani jeden neodpovedel.

          Ale bud smazali inzerat anebo zmenili dostupnost.

          Byla tu i reakce, jak psat na eshop je hovadina.

          0 0
      • StuntJ  

        Jojo skvělý materiál :D

        Reakce obchodu Šlapací kolo

        No chudák jseš tak akorát patrně ty. Emaily chodí. Nikdo tě tě platit předem nenutil.....

        Retard, který si objedná zboží u kterého je uvedeno VYPRODÁNO U VÝROBCE a pak se divý a kope kolem sebe by měl spíš jít na léčení on. Také je mě vás líto a hlavně okolí, že svojí demencí stěžujete život ostatním.

        Nejsme výrobce, a tak pochopitelně neovlívníme výrobu. Ale právě kuli tomu jsme investovali nemalé peníze a čas tak aby bylo patrné zda je zboží k mání nebo ne.

        To že to 1% populace nechápe je jen jejich pochybení nikoliv naše.....

        2 0
    • psbiker  

      To je tak těžké si ověřit neznámého obchodníka před nákupem?

      0 0
    • Kurt  

      Ona toho asi Irina Aleksandrovna Krapivina bude mít moc a lidi jí nebaví. Provozuje i jiné e-shopy a odpovídá tam úplně ve stejném duchu:

      https://obchody.heureka.cz/…-cz/recenze/

      0 0
      • Jakobo  

        To jsou dobre recenze, u nekterych jsem se i zasmal. Co dodat, podvodnicci z Ruska.

        1 0
    • Georrge  

      Děkujeme za upozornění, ale jak už tu zaznělo, na ověření obchodu jsou lepší stránky, než téma na BF které brzy upadne v zapomnění. Bohužel ten, kdo si neověří obchod alespoň na heurece, to už tím tuplem nebude ověřovat na BF (zvlášť se zdejším šišatým vyhledávačem).

      1 1
    • Tomcat  

      Očekávám že to bude řešit , tedy nahlásí a bude to řešit jak Heureka tak ČOI .

      Jinak jak píše nick Georrge. Pak to bude připomínat různé lokální FB skupiny, k de kdejaká obecní blbka (tím nemyslím autora příspěvku) , varuje před něčím. Co samo Měštákům , nebo státním neohlásí a kupodivu ono se to tím napsáním na socky nezlepší.

      Byť myšleno dobře je to stejné jako pravidelné výkřiky do tmy jak tu někomu ukradli kolo. O to víc smutné, že to je třeba jediný příspěvek daného jedince.

      Pokud dotyčný mají takových virtuáních obchodů několik snaho o zablokování bude mnohem užitečnější než tu to psát.

      0 0
      • dee.k  

        Jj na ČOI podáno – jen momentální emoční potřeba „upustil“ a vyventilovat se :-)

        Jinak souhlas – bez koncepčního postupu nemá smysl

        2 0
        • Jan D.  

          Tohle mi hodně připomíná otřesný zážitek z cukrárny Aidy v Olomouci, kam jsme onehdá s rodinou omylem zabloudili. Naštěstí to tam už zavřeli, ale recenze stojí za to, na googlu jich byly stovky, ale už nejsou přístupné:) https://mapy.cz/?…

          Stížnost na ČOI jsem taky podal. Po čase přišlo vyjádření z ČOI, že těch stížností na ně maji stohy, ale že s tím nic s nezmůžou. Cukrárnu měla totiž pod palcem jakási balkánská mafie, asi tam prali špinavé peníze. Na Horním náměstí v Olomouci:D

          0 0
          • gerrard  

            Co udělali, že ti stáli za stížnost na COI?

            0 0
            • Jan D.  

              Byli jsme tam asi dva roky zpět se ženou a dětmi. Byl poslední den školky, tak jsme se procházeli po městě a že si dáme zmrzlinový pohár. Zrovna jsme šli kolem Aidy, tak jsme si tam sedli, objednali kafe a dětem poháry. Ke kafi donesli malou minerálku už otevřenou. Nechtěl jsem ji, ale nechtělo se mi to řešit. Pak se mi to rozleželo v hlavě a mrknul jsem na hodnocení na googlu. Všichni si tam stěžovali na nevyžádanou vodu a jiné věci co se jim tam staly. Pak jsem se podíval kolik ta voda stojí. 0,3l asi za 50 korun. Poháry byly jen banán s kopečkem zmrzliny a umělou šlehačkou asi za 130. Bylo to všechno nedobrý a předražený. Tak když jsem šel platit, řekl jsem jim, že vodu nezaplatím, že jsem si ji neobjednal a ať si přečtou hodnocení na internetu. Servírka byla milá, ale byli tam ještě takoví dva tmavší chlapíci se silným přízvukem, co si mě vzali stranou a začali na mě být hnusní, že si to teda zaplatím, že tohle říkají všichni:D U toho mě ten mladší chytil za krkem a stiskl jak malýho haranta. Fakt hrozný. Nechtěl jsem tohle dál řesit začal jsem se trochu bát, tak jsem servírce radši zaplatil (ta z toho taky byla docela vykulená) a šli jsme s rodinou rychle pryč. Doma jsem si pak ulevil Čoice.

              2 1
              • esmo  

                Mafiánské praktiky v cukrárně :D

                10 0
              • gerrard  

                To bych si spis stezoval na fizlarne.

                1 0
                • Jan D.  

                  Hele v tu chvíli když mě chytil a prskal mi do ksychtu to bylo první co mě napadlo. Chytil jsem ho za tu ruku a řekl mu, že jestli na mě ještě sáhne, že jdu volat policii, nebo tak něco. Pak už jen prskal.

                  0 0
              • psbiker  

                Tohle je silný příběh, sílu vynaloženou k psaní příspěvku bych lépe využil ke zrušení toho podniku.

                0 0
              • Jan D.  

                Oni těch cukráren měli víc. V Prostějově měli taky problémy: https://www.vecernikpv.cz/…bech-nesetri

                V Brně je Aida pořad, ale nevím jestli taky patří tomuhle klanu.

                0 0
      • Mr.Duck  

        Já nevím tohle už mi přijde velkej bizar že mi to stálo za přečtení :)

        Ten člověk je magor.

        0 0
        • Tomcat  

          To jo zvláštní jak moc to chce , potřebuje hájit.

          0 0
        • Mr.Duck  

          Resp. možná ne magor, ale rozhodně by neměl komunikovat se zákazníky :)

          1 0
        • Japhy  

          A hnedka za rohem, zajímavý že jsem se o tomhle krámku dozvěděl na b-f a ne z místních cyklo kouluárů.

          0 0
    • michomin  

      Musím říci, že recenze a reakce na ně mě pobavily. Nakupovat tam ale nebudu.

      Která recenze je tvoje?

      0 0
      • dee.k  

        Pokud myslíš mě, tak já ještě nepřidával. Čekám jak bude reagovat na vyšší instanci. Na ČOI, je rada požádat přes svou banku o „Chargeback“

        Při platbě kartou to prý celkem funguje, poněvadž realizace probíhá přes karetní společnost, ale já hradil okamžitým příkazem a tam už taková úspěšnost není. Za zkoušku a pár minut na lince to stálo…

        0 0
    • ronda  

      Letos v červnu jsem tam něco kupoval a bez problému. No ale podobně jsem si naběhnul v jiném e-shopu s díly na moto.

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • designer  

      Já si myslím, že tenhle e-shop si otevřel Olkyč! Přestěhoval se z Ostravy někde na sever Čech a tam si jede svůj byznys.

      6 0
      • standoslav  

        Možná ano, ale už se do Ostravy vrátil, dnes jsem ho potkal a jak jinak než že zase jel na kole.

        3 0
        • designer  

          V Ostravě byl dokonce spatřen někde v Albertu, mezi regalama i s kolem

          1 0
          • krabica  

            Jj, ale to už je tak 2 roky, co jsem ho tam viděl, nicméně jsem potkal v létě jednoho magora na Místecké, ruku do ohně za to nedám, ale tipl bych si, že to byl on.

            0 0
            • MartyM  

              Ja ho videl asi pred mesicem v kauflandu v Zabrehu jak tahl sveho zimaka tou galerii. Mel kratsi sestrih a evidentne ve forme. Moc se za ty roky nemeni.

              0 0
    • standoslav  

      To je u něj úplně normální, znají ho tady všude v obchodech a asi se s ním už nechtějí hádat.

      1 0
    • Esusek  

      Kupuji tam pravidelně a není problém, stejně tak plno mých známých.....

      Co je skladem pošlou ten den a většinou druhej den doma…Je jasný, že když si objednáš něco co není skladem tak si počkáš…zpravidla ale tak do týdne. Jen jednou když sem objednával plno věcí na generálku od různých výrobců to trvalo myslím 10–14 dnů.

      Co je na dotaz nebo vyprodané, po dotazu odpoví zda to uměj sehnat nebo ne.....

      Takže patrně bude chyba asi u tebe stejně jako na těch recenzích…jak tam píšou…tisíce objednávek (já mám poslední číslo objednávky 19244) a kolik je tam v porovnání stěžovatelů?

      0 23
      • liborg1982  

        Jasně. To víš, že jo. Máš tady na B-F celkem dvě reakce a obě směřují k tomuto e-shopu.

        8 0
      • roud  

        Hele že ty ses ten protivné věčně urazenej a nasranej prodávající co má eshop plnej věci co nejsou skladem a ani je nedokáže sehnat ? A místo toho aby si udělal na eshopu pořádek radši nezvedá telefony aby nemusel vracet prachy ?

        1 0
        • adam320  

          Mozna uz okradl vice nez 19tis. lidi:)

          2 0
        • Esusek  

          Asi máš se sebou nějaký problém ne? :D

          0 10
          • roud  

            Hele já jsem v pohodě jen ten tvůj eshop má strašlivý recenze a ty ti lidi nedají jentak ze sportu !

            0 0
      • Eastwood  

        Tak tohle vubec neni napadny :DDD

        Hele, dokud budete zakaznikum odpovidat takhle dementne, povysenecky, neprofesialne a budete je zesmesnovat, tak budete u velky casti zakazniku ignorovany a negativne propirany na netu.

        SeStimSmir.

        Absolutne nezvladate komunikaci. Jak mam potom jako potencialni zakaznik mit v duveru v takovy kaspary?

        6 0
        • Esusek  

          Proč píšeš takhle? Já nejsem majitel, ale zákazník co tam nakupuje.

          Zkusil jsi tam někdy něco koupit nebo jen papouškuješ něčí nesmysly?

          Asi žereš co napíšou na BF nebo poustěj na Nově ale sám máš zkušenosti nulové?

          Kdyby to bylo tak hrozný tak nebudou já nevím cca 10 let fungovat. Vypadá to že je vám 15 let a jste důležitý jak zadnice. Což vypovídá o vašich 1000 nesmyslných komentářů :D

          0 16
          • kubad  

            LOL dobrý komedie

            Máš ten e-shop asi hodně rád :D když se ho tak zastáváš a jinde mu děláš i reklamu

            A o ničem jiném tu na fóru nepíšeš – divné

            4 0
          • liborg1982  

            No vidíš, přišel si na to. Je nám tady všem tak zruba 15let a věci na kolo nám kupující rodiče. Takže můžeš v klidu zase odpolut a směřovat svou aktivitu někde jinde.

            Protože záleží, co řekne taťka. Ten vybere obchod, kde se nakoupí.

            0 0
            • cibi  

              hele, brzdi, nakupuju za vlastní peníze co mi dala na narozeniny babička.

              :-)

              4 0
              • liborg1982  

                To se máš. Já je sice dostal taky, ale naši mi je sebrali, že prý se budou hodit časem na oblek do tanečních. No hrůza.

                1 0
          • Eastwood  

            Nonono, nejak se čílíš. Samozrejme jsem tam nic nekoupil. A ani nenakoupim. Z jedinyho duvodu. Chovate se k zakaznikum jako cunata.

            Poradim ti zdarma. Kdyz reagujes na kritiku, potlac trochu ego. Sice mas asi dobrej pocit, jak jsi to v odpovedi zakaznikovi „nandal“, ale profesionalni to neni ani nahodou. O slusnosti nemluve. Neni zac.

            Podivej se na velky a USPESNY eshopy, jak komunikujou na kriticky komenty a recenze,, napr. viz Alza, Notino a dalsi.

            Jinak byste tam nemeli takhle „pekny“ recenze:.

            Tak tady maji odkaz vsichni, kteri to tu budou cist, at hned pred potencialni objednavkou u vas vidi, s kym maji co do cineni: https://obchody.heureka.cz/…ze/negativni#…

            3 0
            • orm  

              Ntvl, to jim psal brigadnik v sobotu po kalbe se zbytkacem, ne? Otresny styl komunikace.

              1 0
            • milan.v  

              Jako dobrý klaun…

              Přijde mi neskutečné, že si někdo dovolí reagovat takto hloupě a zcela neadekvátně a ještě ho to může živit…

              Pominu tu úroveň vyjadřování, gramatiku, atd… Myslím si, že on má o sobě i celkem vysoké mínění dle těch odpovědí… :-D

              Ano, nic není černobílé, něco ti zákazníci i jistě přibarví, ale…

              2 0
              • Eastwood  

                Presne tak. Ale i kdyby byl zakaznik sebevetsi prudic a picus, tak si to o nem muzu myslet anebo si to rict v kanclu a ne to vyblit na inetrnet. Zaprve se takovy zakaznik uz nevrati a zadruhy to odradi ostatni, kteri by nakoupili radi, ale nechteji podstoupit riziko, ze v pripade jakychkoli potizi jim nikdo nevyjde vstric a jeste je bude zostouzet na netu.

                Jsou to sasci. Ale kdo chce kam… :-D

                3 0
            • Markony  

              No podle vyjadřovaní a odpovědí to musí byt super obchod .

              0 0
          • david25  

            Dobre jsi se odkopal. Ta ego nejde odbourat co :D

            3 0
          • scalar  

            Pokud nemáš rád lidi a chceš e-shop, tak ho musí líp schovat.

            3 0
    • Guxx  

      Ukázkové odpovědi zákaznické podpory – podoba ve vyjadřování s místním fanouškem eshopu jistě bude jen náhodná;-)

      2 0
    • Jason Voorhees  

      Docela se divím, že mu ještě někdo nedal přes hubu. Asi dobře skrejvá ten svůj „kamennej obchod“. Slušnej kkt.

      1 0
      • Eastwood  

        Jsou to tragédi. Komentama to tady šéfik „jakožerandom­zákazník“ potvrzuje.

        K dnešnímu dni na Heuréce u jeho eshopu svítí spokojenost 71 %. To znamená cca 30 % zákazníků klikne na tlačítko Nespokojen.

        A to je skoro každej třetí zákazník. Tvl to je hrůzný číslo.

        0 0
        • Pikaču  

          Tak vy tomu nerozumíte. Lidi si objednávají zboží které není skladem. Je to jasně zákaznická chyba. Potom volají 20× denně kde maji zboží.

          To ty zákazníci si zaslouží špatné hodnocení.

          Jinak žerty stranou ( i když to každý nepochopí), jak může někdo nabízet něco co nemá skladem.

          A za komunikaci na heurece ho chválím. Je aktivní, to zákazníci ocení ;)))

          5 0
        • oddie  

          Tomu nerozumíte. 71% je spokojeno a to je víc než nějakých 30 :D

          1 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
    • hvala  

      Jak muze jeste fungovat???

      1 0
      • enjoy  

        Ten člověk má spíš potřebu se hádat(z jeho reakcí je to i dost zřejmé). Protože každý rozumný podniklatel by dávno stopnul svojí účast na heuréce, kdyby viděl takováto procenta spokojenosti.

        1 0
    • dee.k  

      Koukám vlákno žije svým životem a zřejmě občas dobře pobaví :D

      Bylo by fér dopsat, že mi 22.11.2023 přišel dobropis na účet v plné výši. Nicméně nákup zde už dobrovolně fakt nee.

      7 0
    • Slapaci  

      Ach ach dětičky…..

      Takže sem dostal echo, že jsou tu samí drsníci co se naváží do zákazníku a naši firmy….

      Nechtěl jsem, ale přeci jen mě to nedalo, abych si na vás taky nesmlsl…. Koukám že kromě raketových odborníku je tu taky samej učitel českého jazyka.

      dee.k no cement….. ok naše pochybení, že jste nevydržel čekat mimo sezonu, jelikož jste si objednal zboží. Které nemáme skladem…..

      kycis pro tvé malé IQ to znamená že to je skladem u dodavatele v EU nebo čr který jde s dobou a jsme napojený na jeho sklad…..jestli to tvá TEMU hlavička pobere….

      Kurt považuješ se za lida? Ano má toho moc, a nesnáší blbce tvého kalibru…..

      Jakobo přesně ty inčučuno….seš chytrej ale víš prd…ale tady si to natřel….

      Paní jednatelka je česká občanka a pochází z Ukrajiny. Má mimo jiné i další občanství ale nikoliv ruské. Ovládá 4 světové jazyky a dokonce má titul Ing. Ale nemá potřrebu s ním tady machrovat….

      Mám ti poslat obsílku s trestním oznámením za pomluvu a rasovou diskriminaci?

      Mr.Duc Díky magor sem a nestydím se za to….bohužel nemůže být plný internet takových intelektuálu z bike-fora….

      Michomin to jsme rádi

      roud Zajímavé…máš zkušenost? Zase jen machr co….viz se dozvíš níže pokud na to máš…

      Eastwood a nojo pan je profik, hned odkaz na negativní….ty seš jeliman a doufám že fakt nenakoupíš…. Ono to je trochu vše jinak, ale nevím jestli to tvoje IQ dááá….

      milan.v Ano mínění mám o sobě dost veliké….ale ty větší ne?

      Jason Voorhees přijeď!!!

      hvala Tohle slyším už po několikáté a přes 15 let pořád fungujeme…to je co…. Ono není nic černý jak se píše na internetu a není jen Bike-forum a heuréka…..

      Tak a nyní pro ty co mají svůj rozum a vyšší vzdělaní a IQ a bůh ví co ještě….

      Takže pánové….obchodu se věnuji od revoluce (1990) a věřte nebo ne vím toho hodně a ano jsme si vědom i že ty reakce nejsou košer…a právě proto je píšu…nejsme v Japonsku, abych se ještě omlouval za to že, se zákazník po…..

      Ono se totiž rapidně i chování lidí změnilo a chovají se jak prasata…a jsem již v takovém věku kdy si nemám potřebu kálet na hlavu a neříct jak se věci mají na rovinu. Ale chápu že pravdu snese málo kdo.

      Myslete si co chcete, je to svoboda (snad ještě) a jestli u nás nenakoupíte ok. Ono to není jen o tomto foru kde jste ano bud arogantní (rádoby) cyklisti nebo děti…vezměte se za nos a podívejte se na slinty co tu a na ostatních vláknech. Kdybych tu hledal nějakou cykloradu tak tu strávím týden a dozvím se prd…

      Heureka….tak asi takto…už dávno tam neinzerujeme. Ale jsme tam v režimu free…nic o tom většina nevíte…nicméně je to podvod a chodí tam leda jen somráci hledat ceny.

      Poláci to mají tak že párují podle názvu, ale všichni obchodníci vědí že jedinečné rozpoznaní je EAN. Takže tam se vyplatí hledat tak leda levnou elektroniku v kolech tam prd najdete….jelikož plášť se dělá třeba v několika provedení a ani se nedostane do porovnání…prostě nejhorší portál… proto tam vypadají i ty recenze jak vypadají…

      Všechny recenze 327 / Pozitivní 194 / Negativní 91 takže jak tady nějaký chytrák psal…ty procenta nesedí jelikož opět to není za celé období ale za posledních 90 dnů…. Tedy když tam ted dá někdo 2× 10% takto samozřejmě padne (neba mě počítat kam)….to samé dělá i spousta jiných portálu…

      4,6 celková spokojenost s obchodem….takže záleží na uhlu pohledu a nevěřit všemu co se píše na netu….

      Máme 10mil obyvatel stejně tak přes 5mil Slováci…tedy je to špetka z lidí….jak několikrát melu dokola…tisíce objednávek, ale samozřejmě pochvala se nenosí…je jasné, že z venku to může působit jak působí…a naštěstí to není jen o tomto portálu a heurece…

      NA Google napíše jeden bobeček negativní zkušenost jelikož jsem mu nedal na poprvé hned 40% slevu…takže napíše 10 podobným kamarádům co dají nesmyslnou recenzi aniž by měli nějakou zkušenost jen na základě jednoho arogantního pitomce….pak je opět skore někde dole….

      Tohle není obhajoba, jen prostě tak jak to je…. Umím být milý a hodný a i pomoc…ale samozřejmě jak se mění doba mění se i postupy…pokud se to někomu nelibí může jít jinam. Ano nesnáším všechny Pepíky co jsou z internetu přechytračení a pak si objednají převodník, nebo kliky a vrátí je jelikož jim tam nejdou? No tak když tomu nerozumím tak se do toho ne….nebo se zeptám před objednání odborníka a nikoliv na foru…

      Proč to neprodám? No i navzdory těm negativum já vím, že tu je mraky spokojených lidí…protože funguju přes 15let, z 60 tisíc mám prodejnu o skladu za 4mega v nákupu, 140 kol na prodejně…ale jo jsem debil co to neumí a dělá vše špatně…. Jsou za tím hodiny práce, víkendu místo chlastání nebo volnočasových aktivit…..Co jste dokázali vy? Pokud někdo dáte 5 mega je to celé vaše….. skončit je prostě ze dne na den v tomto stavu nereálné! To by se muselo stát to co na Ukrajině…

      Proč prodávám něco co není skladem? No tak na eshopu mám 80 tisíc položek…a fakt na to nemám a ani nechci mít všechno skladem. A je to prostě moje strategie…normálně to funguje, jenže samo Covid. Nedostatek zboží dlouhé naskladnění, takže samo s tím lidi ********… . NEmám tam nic co se už nevyrábí (muže se stát o pár kusech) Proto jsem nemalé prachy dal na to, aby se zobrazovalo co je a co není dostupný a stejně tak máme pravdivě označeno co je u nás skladem. Ale srali mě lidi co volají a ptají se…říkám ano je to tam napsané máme to skladem! Pak sem zjistil že to dělá většina, že je to na eshopu skladem a pak to někde objednají…. Ale to my neděláme! Jsme my ty blbý, že si někdo objedná něco co není skladem u nás, je to tam napsané a pak ještě v nákupním košíku před odesláním a v emailu…..co víc….facku přes net dát neumím…

      Je to prostě hodnota na víc…a třeba právě proto funguju, protože třeba umím objednat co nikde nemají…i když by to uměli ale na eshopu to nemají…třeba teď převodníky Shimano, kotoučová brzda v náboji, apod. věci ze zahraničí....…ob­jednávky za tisíce…. Proč ne… na duši nevyděláme….

      Kdo přijde na krám tak žasne. Takový výběr komponentu, příslušenství nemá většina obchodů ani ty přední, co mají sice eshop plný ve skladu ale na prodejně prd…. /kdo chce podívá se na galerii)

      Takže se tu mějte…jdu raději dělat něco příjemnějšího a věnovat se opravdovým zákazníkům co ocení mé služby a ne jen psát nesmysli na fora….

      Jo a ještě co nikdo nedává…zajímavé jak jsou lidé (starší a s vyšším IQ) na seznamu.....to je divné co…tam jsou zákazníci relativně spokojenější…https://w­ww.zbozi.cz/ob­chod/114222/

      2 45
      • roud  

        A to ti trvalo tuhle odpověď sesmolit rok ? A ještě jsi si kvůli tomu zaregistroval nový účet ? :D

        11 0
      • nomecz  

        mlceti zlato… mozna je cas premejlet o zmene povolani, protoze tenhle vyplod dal vsem tem komentarum korunu :-)))

        19 0
        • mirorek2  

          postavil si obchod na kola, ale srali ho lidi co volají a ptají se…

          to je jak z pohádky, furt si myslím, že trolí :-)

          7 0
      • jeniiiik  

        :D :D :D

        3 0
      • mr.antik  

        Tvl to je marketingový poklad…

        5 0
      • hvala  

        Jeste vetsi debil nez jsme doufali :-D

        5 0
      • embi  

        Arogantní lopata se nám přišla na BF vyzvracet.

        5 0
      • hvala  

        Tj kkt, sem si procetl ty recenze na Seznamu, jak tady pan majitel uvadi, a ze by tam byli lidi spokojenejsi, to se rict neda.. Nikdo rozumnej, kdo si tam ty recenze precte, tam nemuze nakoupit. Se tam budu muset vypravit, abych toho cloveka videl na zivo :-D

        3 0
      • Cabasekxxx  

        Víš. Člověk co se umí slušně chovat, má zástupy spokojených zákazníků a jeho byznys mu skutečně funguje tak jak tady popisuješ. Nemá potřebu psát na svoji obhajobu takovýhle slinty co jsi tady vyplodil. Za něj totiž mluví odvedená práce.

        4 0
      • Jason Voorhees  

        Tak ty máš dost. Nevím proč bych měl jezdit, s kktama neobchoduju. Nejdřív si zameť před svým prahem a pak rozdávej moudra. U tebe si nikdo svéprávnej nic nekoupí.

        3 0
      • milan.v  

        Napsal jsem:

        Jako dobrý klaun…

        Přijde mi neskutečné, že si někdo dovolí reagovat takto hloupě a zcela neadekvátně a ještě ho to může živit…

        Pominu tu úroveň vyjadřování, gramatiku, atd… Myslím si, že on má o sobě i celkem vysoké mínění dle těch odpovědí… :-D

        Ano, nic není černobílé, něco ti zákazníci i jistě přibarví, ale…


        Takže ještě větší klaun, než jsme doufali…

        8 0
      • Charlie_R  

        …a ne jen psát nesmysli na fora….

        Nu co s vámi chlapče? Nepotěšil jste mne, ani já vás nepotěším.

        3 0
      • oberleutnant Weiss  

        Inu – špatná reklama, taky reklama – kvůli tomu už asi stojí za to se zaregistrovat na fórum a měsíc po posledním příspěvku sem vetknout takovouhle perlu, aby se vláno posunulo nahoru a opět se rozproudila debata…:-D

        3 0
      • mr.garisson  

        Někomu ten styl třeba vyhovuje, ale věř, že dost zákazníků odradí způsob obhajoby recenzí, kterou se prezentuješ. A to jsou potenciální zákazníci, kteří si raději nic nekoupí. A pokud jsi zkušený podnikatel tak víš, že vyšší obrat je i většinou vyšší zisk. Čili, z logiky věci jdeš sám proti sobě a ještě nesmírně plýtváš energií a časem. Vezmi si, kolik textu bylo potřeba vyplodit u těch všech negativních hodnocení a přitom stačilo vše uvést na pravou míru slušným způsobem.

        To, že je zákazník hovado je prostě fakt, který by měl zůstat pouze interní záležitostí. Ale je tvůj obchod a můžeš si ho vést dle libosti. :)

        4 0
        • Slavik  

          Není to jeho obchod. Je to nějaké Irini, která asi skupuje e-shopy.

          0 0
          • milan.v  

            Tak někde asi ty odkloněné prachy vyprat a zlegalizovat musí, event. posloužit jako hodný bílý koník…

            0 0
      • Mr.Duck  

        Všechny recenze 327 / Pozitivní 194 / Negativní 91

        Cool. Já když otevřel shop, měli jsme celkově 393, pozitivní 392, negativní 1. Ten 1 člověk byl nespokojený že jeho kolo přišlo v mizerném stavu a my mu dali jen 80% slevu na práci :)

        Děláš to blbě a tenhle post to jen dokazuje.

        4 0
        • Jason Voorhees  

          Neboř mu tu jeho bábovičku. Přátelé, mě tohle kroutí nehty. Taky dělám v obchodě, pivo a potraviny teda, ale chovat se takhle k zákazníkúm, tak za dva dny letím. A to mám šéfa totálního prudiče a asociála (sám to o sobě tvrdí) :-D

          2 0
      • Radek Broz  

        Tohle bych dal do nějaký učebnice jako naprosto „ukázkový“ damage control :D

        6 0
      • jIrI___  

        Brilantní :D

        1 0
      • foosi  

        Prosím, co je „kotoučová brzda v náboji“?

        Předem děkuji za vysvětlení

        0 0
      • Crazymore  

        Tvl, tak teď si tomu dal :D A já kamarádovi nevěřil když jsme se o Šlapacíkolo bavili :-)

        0 0
      • oddie  

        Pecka! Koukám do mailů, ještě jsem u vás nikdy nic nekoupil. Dáte mi 40% slevu na první nákup? :) Zrovna nějaké Shimano převodníky by se mi hodily, když je nikde nemaj…

        0 0
        • Esi  

          Taky bych si jeden SLX 32z převodník na 1×12 Shimano kliky s 40% slevou vzal, z nouze jsem bral Absolute black

          0 0
          • oddie  

            Já mám větší špek, 36z k dvojtácu, ty už se asi nedělaj… Ne že bych nevěděl, kde ho sehnat, ale v ČR to teda není.

            0 0
            • Esi  

              To budu taky potřebovat, ale tohle sezónu asi zvládnu, mám 2×10 na kole na kterém jezdím do práce převody už teda nový řetěz neberou, ale mám 5 jetých řetězu tak tam budu točit tyhle dokud to půjde, to ze už to trochu hůř řadí mi na kole které pouzivam jen na ježdění do práce nevadí, jsem zvedavej kolik toho na tom najezdim, klidně bych si tipnul ze každý řetěz ještě dá 1000km

              0 0
            • Stingray  

              Mam asi 36 xt na 2×11 kdybys chctel..

              0 0
              • oddie  

                To bude mít asi jinou rozteč, já to mám na staré M785… BCD 104. Orig tam ani 36 nebyla, takže jedině z M677 nebo z M617, nebo pak nějaké náhrady.

                0 0
      • Peslezedirou  

        Tenhle příspěvek má potenciál, aby se stal legendárním na tomto foru :-D))

        8 0
      • -b-n-x-  

        Výborná reklama.

        Díky moc za sebeprezentaci. Sice jsem vás neznal, ale teď vím, že se v životě nic od vás nebudu zajímat. A všem známým dám stejné doporučení.

        Ještě jednou, díky

        :-)

        2 0
      • Japhy  

        Moc pěkné, takový exot a kousek od baráku. Chystám se do Terezína ke klempířovi pro parapety tak si k vám asi skáknu pro řetěz nebo nějaký jiný spotřebák. To musím vidět na vlastní oči :-D

        8 0
        • -b-n-x-  

          Mohl bys to skrytě natočit?

          :-)

          10 0
          • Crazymore  

            Jasně a ještě by u toho mohl hrát lamu anebo mít nějakou „blbou“ otázku :D

            2 0
            • mr.antik  

              a dostané flákanec jako bonus

              2 0
            • Esi  

              Několik dotazů na různé komponenty a potom bych koupil 2 koncovky na bowden :-)

              2 0
              • kejda  

                A pak je vrátit, protože nepasují. E-shop je povinen dle zákona vrátit celou částku VČETNĚ POŠTOVNÉHO /DOPRAVNÉHO/… :))))

                1 0
                • enjoy  

                  A dopravné zpět ti za to stojí? :-)

                  A ta čočka, co by si k tomu dostal od tohohle podnikajícího individua? :-))

                  0 0
                  • kejda  

                    Jo, stojí :))).

                    A na tu čočku bych si rád počkal, „můj e-shop, můj sklad“ ale jednatelka je někdo úplně jiný :). Tak jestli tam ten jouda nedělá jen skladníka :). Anebo je v podmínce :)

                    0 0
        • Jason Voorhees  

          Ale bacha! Kdo přijde na krám, tak žasne!

          1 0
          • LM  

            Žasne předtím, než na něj pan majitel promluví, nebo až potom? :-)

            0 0
          • Tomas_82  

            Já na krámě nebyl...... a žasnu taky!

            7 0
      • keymaker  

        Na justice.cz poslední výkazy z roku 2018, kdy firma vygenerovala ztrátu a má záporný vlastní kapitál. Bilanční suma okolo 2,5 mil. CZK. Mno nevím nevim… Výsledovka není přiložena.

        0 0
      • Eastwood  

        A protože jsi úplně spokojenej, psychicky vyrovnanej, vlastní byznys ti jede skvěle na 100 % a nic tě nerozhodí, tak pod novým nickem vyplodíš takovejhle elaborát na svoji obhajobu něčeho, co pro tebe vlastně není vůbec důležitý, žejo? :DD Tak určitě, chichi :)

        Prostě se k zákazníkům chováš jako hulvát, profesionalita nula, argumentace nula, komunikační skill nula a završíš to blábolem s vyhrožováním trestním oznámením. Bububu, klaune :D

        5 0
      • Vrci  

        Zkusil jsem najít nějaký spotrebak na svoje kola:

        brzdové destičky campa Ekar – nic

        Řetěz 13 s Ekar – nic

        Brzdové špalky pro kola ZIPP (swisssstop balck prince pro Campa brzdy) – nic

        12s řetěz Chorus nebo Record – nic

        Takže sortiment nic moc

        0 0
        • Eastwood  

          Ten eshop je jen navoněná bída.

          0 0
        • BSA  

          A převodníky Shimano bys nechtěl? Ty pán sehnat dokáže, zatímco jiní ne.

          0 0
        • nomecz  

          Hele zas bud realista :) kdo v dnesni dobe drzi na krame dily na Campu potazmo takovou specifickou sadu jako Ekar … par prodejcu co dela italsky znacky ktery to sem tam osazujou se asi najde ale jinak …

          2 0
          • Vrci  

            „umím objednat co nikde nemají…“

            Tohle ale mají leckde

            0 0
            • Potkan007  

              Tak ono „umím objednat co nikde nemají“ jinak znamená i „mám na eshopu zalistované i položky, které nemám skladem a asi nezaručím, jak rychle a jestli vůbec přijdou“. To je pak otázka, jestli je lepší mít 1000 položek ke koupi a u většiny dodání druhý den, nebo 2000 a tři čtvrtiny mít na objednání.

              0 0
              • enjoy  

                Princip uvažování podnikatele v té druhé variantě je ten, že přece nenechám část trhu konkurenci.

                V mém případě je situace už tak vtipná, že produkty mého zaměření (obecně řečeno nosiče na auta) prodáva třeba hudební nebo zahradnický eshop. Atd:-)

                0 1
                • Zvanty  

                  Koupím harfu a na převoz na chatu a zpět potřebuju nosič na auto, páč do auta ji nenarvu, přeci nebudu objednávat ze dvou eshopů. Myslete politicky Halík. :)

                  4 0
                • myscho  

                  Z muzikeru som objednával pár veci na bike a vždy v pohode a za lacno. Takže pre mňa za mňa nech sa volajú aj kondom.cz

                  8 0
                  • Janes  

                    Přesně, já tam teda kupuju věci na muziku, ale můžu potvrdit, že je to slušný a spolehlivý dodavatel.

                    0 0
                  • jIrI___  

                    Jediná nevýhoda je vracení zboží. Posílá se na Slovensko a nemají žádný reklamační kód = vyšší poštovné. To je vlastně jediný důvod, proč se tomuhle eshopu vyhýbám.

                    1 0
      • lukasmcl  

        Až si sem budete psát další oslavné hodnocení, použijte radši místo obvyklých pěti teček třeba šest, to už nikdo podle buranského stylu neodhalí.

        0 0
      • adam320  

        Vubec jsi nepochopil principy obycejneho chovani, natoz chovani k zakaznikovi. Velice pochybuji o tom, ze tohle je prosperujici firma. Ta se totiz pozna vetsinou tak, ze se o ni v pozitivnim duchu dozvi lidi treba pokecem s kamosema nebo nekde na zavodech. Sam musis uznat, ze to neni tvuj pripad:)

        A ano, lidi jsou neznali a sileni a negativni recenzi, nebo i fyzicky velmi neprijemnou zpetnou vazbu ti daji casto neopravnene. Stane se. Nicmene pokud se nechovas jako debil a v klidu lidem vysvetlis co se deje a proc, tak to vetsinou konci pozitivne.

        Preji co nejmene bolestive prozreni, a verim, ze to bude brzy:)

        3 0
      • vlk  

        To jste si tedy udělal reklamu, obvzlášť jak tam vyhrožujete trestním podáním… U vás bych opravdu nechtěl po nákupu řešit nějakou reklamaci nebo vrácení zboží…

        0 0
    • oberleutnant Weiss  

      = smazáno – špatně zařazeno =

      0 0
    • Ales007  

      Ahoj, podělím se o svou čerstvou zkušenost s obchodem CYKLO best, s. r. o. (eshop cyklobest.cz).

      Před 2 týdny objednány blatníky SKS Bluemels. Když jsem je chtěl dva dny po přijetí namontovat, zjistil jsem, že je balení nekompletní – zcela chyběl veškerý spojovací materiál, včetně středové úchytky na zadní blatník, takže blatníky úplně k ničemu.

      Když jsem chtěl s prodejcem situaci řešit, zcela se odmlčel a nereaguje na žádné maily. Protože jsem platil kartou, zažádal jsem o chargeback u své banky, tak jsem zvědavý, jak se k tomu postaví.

      Docela mě to překvapilo – na netu mají veskrze pozitivní hodnocení…

      0 0
      • designer  

        Co je to ta služba chargeback, respektive, jaké jsou u této služby podmínky? To si takhle můžeš zažádat o vrácení platby a banka tohle zprostředkuje? Pokud jsi platil kartou, tak by se spíš než o tvou banku mělo jednat o VISA/Mastercard…?

        0 0
      • kejda  

        Chargeback ještě neznamená, že ti peníze vrátí. Jak je uvedeno, „v ideálním případě“ dostanete peníze zpět.

        Budou se dotazovat obchodníka, v čem je problém atd…

        0 0
      • Ales007  

        Tak pro info – banka (Fio) mojí první žádost zamítla. Prý jsem nedoložil dostatek podkladů pro řešení situace. Sice mě o jejich doložení (mimochodem fakt netuším, co jsem měl více dodat než screeny veškeré „komunikace“, včetně fotodokumentace nekompletního zboží) nikdo nepožádal, ale budiž. Proti jejich rozhodnutí jsem vznesl námitku a včera přišlo další rozhodnutí – opět zamítnuto. Nyní argumentují, že nikde na stránkách prodejce není uvedeno, že součástí blatníků má být i spojovací materiál (stejná hovadina jako byste si koupili skříňku z Ikey a čekali, že v ní budou jenom jednotlivé příčky, bez šroubů, bez všeho). Pak se odvolávají na jejich reklamační řád, ve kterém se píše, že kupující může nevyhovující zboží zaslat zpět na adresu prodejce (jako fakt čekají, že budu tak naivní a pošlu jim to na vlastní náklady zpátky a budu doufat, že mi vrátí peníze, i když se mnou doteď odmítají komunikovat a nechtějí věc vůbec řešit?). Popravdě mě jejich přístup dost naštval, takže už mi zbývá poslední možnost – obrátit se na finančního arbitra, což také udělám.

        0 4
        • JachymP  

          Na tvém místě bych jim ty blatníky poslal zpět. Tobě jsou stejně k ničemu a šance, že ti vrátí peníze je slušná. Je to normální kamenný obchod, ne žádný ineternet-šmejd. Já jsem tam před 8 lety kupoval kolo a sice taky nějaké problémy, ale nic co by se nedalo pochopit. Samozřejmě nevím, co se tam děje teď, jestli třeba není jiný majitel…

          0 0
          • Ales007  

            Hele, posílat jim to zpět (bez předchozí domluvy) opravdu nebudu. Před zakoupením se mnou normálně komunikovali – vyměnili jsme si několik mailů ohledně problémů s platbou – takže problém v komunikačním kanálu zjevně není. Po nastání problému se úplně odmlčeli – dokonce jsem vyplnil i ten jejich internetový reklamační formulář – nulová reakce na obojí…

            0 1
            • Esi  

              TAk ze zákona máš právo odstoupit od smlouvy do 14 dní bez udání důvodu. Reklamovat můžeš když to má nějakou vadu, to že bylo zboží nekompletní budeš dost těžko prokazovat, je to na jejich dobré vůli a ta asimoc není tak že bych to poslal zpátky do 14 dní.

              1 0
              • Štěpánek  

                A co když mu nebudou chtít vrátit peníze nebo jen část, když jim pošle zpět ve 14-denní lhůtě zboží nekompletní..

                0 0
                • Esi  

                  No tak to asi nezjistí když jim to nevrátí, napsal bych k tomu vrácení průvodní dopis s tím že vracím z důvodu že zboží je nekompletní. víc pro to neuděláš a kvůli těm pár korunám nestojí za to s tím ztrácet více času

                  3 0
                • gerrard  

                  A víš na 100%, že dostal nekompletní zboží? Ty někdy měls u blatníků spojovák, kterým přiděláváš blatníky ke kolu? Já nikdy. Jeden telefon, nechovat se jak arogantní blb a má to vyřešené.

                  0 2
                  • Ales007  

                    Ano, vím to na 100 %. Blatníky jsem po měsíci zakoupil u Kupkolo.cz a veškerý spojovací materiál zde byl. Jinak nevím, proč mi říkáš arogantní blb…

                    0 3
                    • gerrard  

                      Takže prošvihls 14 dní na vrácení zboží a teď vymýšlíš a kopeš. Nepíšu že si arogantní blb, ale že se v telefonu stačí nechovat jako arogantní blb, když chceš něco vyřešit. Uvědomuješ si, že tu pliveš na fungující zavedený obchod, který hrne značky jako Bianchi, Rocky Mountain, KTM a prodej jedněch blatníků je rozhodně nepoloží a nemají důvod ti nevyjít vstříc. Osobní zkušenost je u nich maximální ochota. Stačí nebýt uražený, ale když nezafunguje jeden komunikační kanál, tak zkusit druhý.

                      0 5
                      • Ales007  

                        Hele, za to, že jsem „prošvihl“ 14 denní lhůtu, opravdu nemůžu já. Psal jsem tam hned po rozbalení balíčku (což bylo asi 2 dny po přijetí). Pochop, že mně je úplně jedno, jak zavedený obchod to je – pokud se chovají jako šmejdi, tak pro mě šmejdi prostě jsou, ať už je jejich jméno jakékoliv. A že se jich takhle srdceryvně zastáváš? Že by osobní zainteresovanost? :-)

                        0 2
                        • kubad  

                          Očividně dobře vyřešeno z tvé strany.

                          Ale souhlas prodejce taky špatně

                          Pokud mě na email neodpoví. Vemu telefon.

                          Pokud se nedovolám tak pošlu v zákonné lhůtě zpět.

                          Pak už se těžko řeší

                          1 0
                          • Polopol  

                            Mám kamaráda, který si u nich ve městě objednává dražší a horší pizzu jenom proto, že ta pizzeria má jako jediná objednávkový formulář a nemusí tam volat. :-D

                            1 0
                        • gerrard  

                          Jasně že osobní zainteresovanost. Jak sem tu už psal občas od nich něco osobně beru a pokaždé max spokojenost a nejsou to žádní podvodníci, ale normální kamenný obchod, kde nikde na rozdíl od některých jiných brněnských obchodů nebyl problém. Jestli je pro tebe šmejd někdo, kdo ti neodpoví na mail, tak žiješ v nějakém sluníčkovém světě, kde ráno budí děti růžoví jednorožci. Je to úplná banalita, nejspíš nedorozumění. Problém z toho děláš ty a označovat někoho za šmejda kvůli pytlíku šroubků no tvl. Zatím z tebe mám pocit, že si chceš nechat blatníky a ještě dostat prachy. Děláš všechno proto, aby to nedopadlo a mohls tady brečet.

                          0 4
                          • Ales007  

                            Tvl, žijeme snad v 21. století. Z jakýho titulu mi tady tvrdíš, že telefonický kontakt je nadřazený emailové komunikaci? Zvlášť, když se mnou mailem předtím normálně komunikovali. Jasně, jsem celej žhavej nechat si blatníky, který mi budou k úplnýmu ho*nu, protože jenom ty šroubky k vzpěrám jsou jedinečný a nenahraditelný. Možná podle sebe soudím tebe?

                            2 4
                            • Slavik  

                              Asi jsi na nějakým spam listu a email jim třeba nedorazil. Ani se nedivím… :-)

                              1 2
                            • vlk  

                              To je zcela mimo. Lidi uvědomte si, že jednak email není v žádném případě zaručená služba a jednak je to jako posílat koresponďák. Pokud Vám protistrana nepotvrdí doručení tak nemáte nikdy jitsotu, že email dorazil do cíle, že se někde při nějakém výpadku mailového serveru nebo brány neztratil, že u příjemce nepadl do spamu nebo ne nesmazal nebo ho nedal do karantény antivirák.Případně a to se také zcela běžně stává, že se někdy dostane díky nějakému útoku na blacklist veškerá komunikace z určité části sítě. Snad jsem to napsal jednoduše pro lidi co nejsou IT srozumitelně. A to nemluvím prostě o lidské chybě, že to někdo přečedt a zapomněl na to a ostatní to brali jako vyřešené. Stát se mohlo cokoli. Prostě jednak ten email vůbce nemusel dorazit a jednak i pokud dorazil tak to neznamená, že jej někdo četl. Telefon je jistota. Jinak pokud řeším emailem vrácení zboží nebo reklamaci, tak vždy na konec napíši, ať mi potvrdí přijetí emailu.

                              6 1
                            • orm  

                              Vis jak technicky funguje email, ze je jednoduche ho padelat a neni to sluzba, kde je garantovano doruceni? 21. stoleti je vtipne, kdyz email technologie je bez mala 50 let stara :-).

                              3 0
                            • couffy  

                              Co je na šroubkách jedinečného a nenahraditelného?

                              0 0
                  • Štěpánek  

                    „Obsahuje sadu vzpěr, pevný most z nerezové oceli a montážní materiál“., je na stránkách prodejce.

                    https://www.cyklobest.cz/…asic-28-55mm

                    2 0
                    • gerrard  

                      Může být, že sks ví předem co máš na kole za díry :). Němci byli dycky dál.

                      Edit: tak jsem mrkl na SKS stránky a potvrzuju, že tam má být. Tímto se omlouvám za dezinfo.

                      0 0
                      • Melvin  

                        Spíš si nedovedu představit, že koupím blatníky a nic k tomu není. Jak potom řešíš uchycení?

                        0 0
                        • gerrard  

                          Normálně. Dojdeš do komory, vezmeš Marsku se šroubkama, podložkama a matičkama a vybereš ty co ti sedí. Občas, když máš nějaký trochu divočejší rám se stejně nevyhneš většímu nebo menšímu samo domo dodělání, protože je tam něco jinak.

                          0 5
                          • Eastwood  

                            Na jednu stranu chapu a ocenuju improvizacni schopnosti ala Premek Podlaha a ze jsme narod kutilu.

                            Nadruhou stranu, kdyz si neco novyho kupuju a prodejce deklaruje, co vse bude zbozi obsahovat, tak povazuju za normalni se ozvat a reklamovat, pokud to prodejce nesplnil.

                            1 0
                            • gerrard  

                              Dvě věci:

                              1. když teda na 100% víme, že to tam má být, tak bych to chtěl taky. První co bych udělal, tak bych zvednul telefon a zkusil se domluvit, jak to budeme řešit. Pokud by se mně nikdo neozval na mail, tak s tím bych se jako důkazem neochoty nespokojil. K reklamaci plateb na kartě a plivání na Internetu bych se vůbec nedostal.
                              2. Namontovat blatníky chce trochu manuální zručnosti a trochu vybavení jako třeba pilku, pilník – teda pokud chceš aby to trochu vypadalo. A ne každý rám je plně kompatibilní s každýma blatníkama, tak si občas musíš trochu pomoct. Když už máš doma takové věci, tak bych čekal i základní hromádku šroubků a fakt na to nemusíš být Béďa Trávníček.
                              3 0
                              • Pikaču  

                                Hele to ze to neudelal správně je jasne. Ale cekat ze bude mit hromadu sroubu je nesmysl. Nemusi to mit, produkt nevyhovuje tak vrátí. Nekupuje si nářadí v OBI ale hotový výrobek.

                                5 0
                                • gerrard  

                                  :) Že tys ty blatníky neviděl. :) Fotka co všechno máš v návodu za potřebné nářadí.

                                  0 0
                                  • TheJD  

                                    Ty blatniky jsou udelane na standardni uchyty na ramu a vidlici. To, ze neco nemusi uplne sedet a potrebuje upravit (na nekterych ramech/vidlicich) je ok, ale neni ok, kdyz tam nejsou ty sroubky, kteryma se to ma smontovat. Vetsina tech sroubku je na smontovani samotnych blatniku, ne na namontovani na kolo!

                                    0 0
                          • Ales007  

                            Jasně…a speciální šroubky na úchyty vzpěr si vyrobím na soustruhu, že? :-)

                            0 4
                            • gerrard  

                              Tak jestli máš doma soustruh a vyrábíš na něm šroubky, tak co řešíš?

                              0 1
              • Eastwood  

                Reklamovat z duvodu nekompletnosti zbozi samotzejme lze. Zadna jejich dobra vule.

                Je jedno, jestli ti prijde zbozi poskozene, nebo nekompletni. Duvod k reklamaci je to vzdy.

                1 0
                • Esi  

                  jasně ale ta reklamace předpokládá že jim to zboží pošleš a ne že si s tima budeš 2 měsíce dopisovat.

                  0 0
                  • Eastwood  

                    To jo, to je nutny jim to oslat.

                    Na webu maji adresu pro zaslani, takze jim to tam s pruvodnim dopisem poslat jako reklamaci a cekat na vyrizeni reklamace.

                    0 0
                    • Ales007  

                      Na webu mají hlavně uvedeno, že požadují vyplnění reklamačního formuláře, na základě kterého se určí následný postup. Vyplnil jsem ho a nic…

                      0 1
                      • Eastwood  

                        Reklamace neni ze zakona podminena nejakym jejich formularem. Je to jen dobra vule zakaznika, zda to vyplni.

                        Ze zakona musi mit na webu uvedenou adresu pro doruceni reklamaci a vratek (to maji). Zaroven jsou povinni prijmout reklamaci na kterekoli sve provozovne a vystavit potvrzeni.

                        Tak jim to normalne posli ( a pripoj list s popisem) anebo jim to dones na provozovnu, mas li ji pobliz.

                        0 0
              • Ales007  

                Ale však já to reklamovat chtěl – jen jsem zkrátka raději dopředu kontaktoval prodejce s dotazem, jak nastalou situaci řešit a domluvit se na přesném postupu reklamace. Že se zachovali tak, jak se zachovali, mi jednoduše signalizovalo, že na mě se*ou a dokážu si živě představit situaci, že jim balík pošlu zpět a neuvidím ani peníze ani blatníky.

                0 1
            • gerrard  

              Je to úplně normální kamenný obchod s eshopem. Občas tam dokonce něco koupím. Místo abys zvedl telefon a rychle se domluvil, že ti tam nejspíš chybí spojovák a jestli tam má být (já ho teda nikdy u blatníků neměl a bral jsem z domácích zásob), tak vymýšlíš kraviny a to všechno kvůli zboží za 1000,– Kč. Chováš se jak maximální pacient, který sice ví co by všichni měli, ale sám se chováš značně pomateně. Se trochu uklidni a začni řešit problém a ne si ho užívat a nimrat se v něm.

              0 7
              • mr.garisson  

                U SKS je spojovák vždy a navíc to je uvedené u zboží, takže se jedná o nekompletní dodávku ze strany prodejce. Tím bych asi začal. Pak je teda vcelku zarážející, jak kupující postupoval, ale ze strany obchodu mi přijde dost nekorektní, že vůbec nereagují na emaily, formuláře apod. Nepřijde mi to jako seriosní jednání prodejce.

                3 0
                • gerrard  

                  Že nereagují tvrdí stěžovatel. :) Podle toho co už tu stihl napsat, tak to bůhvíjak bylo.

                  0 4
                  • Ales007  

                    Tvl, fakt už se prosím k ničemu nevyjadřuj. Akorát tady hejtíš, jediný, co jsem chtěl, bylo napsat recenzi na neobvyklé jednání tohoto eshopu.

                    0 3
              • jIrI___  

                Když komunikuju s kýmkoliv ohledně záležitosti, kde cítím, že mě druhý má možnost/bude chtít odrbat (což se tady očividně děje), je základ komunikovat jen a pouze přes mail, ať má člověk veškerou komunikaci zálohovanou třeba pro toho finančního arbitra. Telefon nikdy, ten je dobrý tak na domlouvání piva s kamarádem. Pro někoho je vyhozený litr neznatelný, pro jiného je to mzda takřka za dva dny práce.

                1 1
                • gerrard  

                  Což, když druhá strana nebude chtít reagovat a spálí mosty je super strategie. :) To bude mít hromadu úplně zbytečné jednostranné komunikace.

                  1 2
                  • Azmir  

                    Dokáže tím, že on pro to udělal maximum a druhá strana nesplnila své zákonné povinnosti?

                    0 0
                  • Ales007  

                    Řekl bych, že kdyby to zašlo do krajního řešení a případného soudního sporu – asi by eshop mohl v pohodě doložit zase jejich emaily, že? To tě asi nenapadlo…

                    0 2
                • kubad  

                  což samozřejmě nevylučuje možnost telefonicky se domluvit a pak to potvrdit přes e-mail, což je většinou nejrychlejší a nejspolehlivější cesta, místo vypisování e-malů v kterých je často jen část informací.

                  1 1
                  • mr.garisson  

                    Mě spíš přijde, že ho prostě ignorovali.

                    0 0
                    • ladys  

                      Není to z jejich strany správně, že nekomunikují. Ale vypisovat zde je také k ničemu. Prostě měl formulář vytisknout a poslat jim zboží zpět s požadavkem na vrácení peněz + poštovné. Poslat to tak, aby měl doklad o převzetí. A pokud by peníze nevrátili, tak to řešit přes banku a ČOI. A následně to napsat sem.

                      1 0
                      • mr.garisson  

                        Souhlas, já osobně bych to tak udělal a snad to bude i poučení pro ostatní.

                        0 0
        • Esi  

          A co si jako čekal jiného, provedl jsi platbu a zboží ti by,o doručeno, to že jsi se zbožím nespokojen s tím nemá banka nic společného a nepřísluší jí to řešit. Zboží reklamuj u prodejce a nebo mu ho prostě vrať.

          1 0
        • skaj  

          Sorry, ale resis to blbe. Financni arbitr udela to same jako banka – a naprosto opravnene. Platba prosla, plneni take dorazilo. Banka neni instituce, co by vam to mela piskat…

          Ty mas resit reklamaci a nebo odstoupeni od smlouvy. Tu nejjednodusi cestu, tedy odstoupeni od smlouvy do 14 dnu jsi promeskal (mel si to zabalit a poslat nehlede na to jestli se ti ozyvaji nebo ne).

          Tedy reklamace – zasli na adresu na webu s pruvodnim dopisem (odkaz se, ze spojovaci material jinde maji), nech si doklad. Maji 30 dnu na reseni. S nejvetsi pravdepodobnosti ti vrati prachy. Stiznosti pak res s COI, ne s bankou.

          Vzdyt „riskujes“ blatniky za litr, proboha:) Vzhledem k tomu, ze si je v klidu objednas v mezicase jinde, to evidente ani pro tebe neni zadna vyznamna castka. A jo, ted mi budes psat o principu a tak – jasne, nastvali te. Ale porad „je ve hre“ dobra vecere a nebo retez ci dva…

          6 0
        • milan.v  

          Dobrý klaun…

          Takže budeš zatěžovat banku, arbitra… Ještě bys měl přidat i další subjekty…

          Nestydím se říct, že to je čistá demence…

          4 4
          • designer  

            Naopak, je správné, že se nenechá odbýt. Protože přesně na tohle nepoctivý prodejce čeká (a většinou mu to skutečně vyjde). Musí dostat přes prsty už z principu.

            2 3
            • Esi  

              Ale co na tom chceš jako řešit s bankou?? Objednal jsi zboží, od e-shopu ti něco přišlo a tvoje platba taky dorazila, pro banku splněno.

              Kdyby došlo na soud tak by mě zajímalo jak chceš prokázat že v tom balíku ten pytlík šroubu nebyl.

              1 1
              • designer  

                Banka (resp. kartové společnosti) nabízí službu chargeback jako ochranu kupujících před nepoctivými obchodníky. Pokud obchodník pochybil a nekomunikuje, je dobré, že tahle služba existuje.

                Pokud by došlo na soudní spor, tak nevím jak obchodník prokáže, že tam ty šroubky byly. Ale hlavně, povinností obchodníka je i komunikovat se zákazníkem, pakliže spolu uzavřeli obchod. Už jen proto, že zákazník zaplatil za zboží a to mu nebylo dodáno tak, jak jej obchodník nabízí.

                0 0
                • enjoy  

                  Obchodník má prokazovat, že tam ty šroubky byly?

                  Obávám se, že důkazní břemeno je v tomto případě spíše na druhé straně sporu :-)

                  1 0
                  • jeniiiik  

                    Přitom by obchodníkovi stačilo napsat k dovozci a ten mu to dopošle. Jen je to asi lempl a má to v paži.

                    Každopádně pokud ho tazatel bombarduje nesmyslama, tak pro takové mamlasy něco dělá cokoli s fakt velkou ochotou. Stačí co předvádí tady a že to žene do banky a k arbitrovi.

                    3 2
                • Cabasekxxx  

                  Ale chargeback, alespoň co jsem já vyčetl a pochopil, funguje jako ochrana pokud někomu zaplatíš, ale on zboží nepošle a nekomunikuje. Ale tady prostě obchod proběhl a z obou stran došlo k tomu, čemu mělo dojít. Zákazník zaplatil, obchodník poslal zboží a to bylo i následně doručeno. Pokud nebylo zboží kompletní, a obchodník na email nereagoval. Mělo být v zákonné lhůtě odesláno zpět. Banka s tímhle opravdu nemá co dělat.

                  Řešit měsíc anabázi se šroubky u blatníků je ...... No bez komentáře.

                  0 0
                  • enjoy  

                    Osobně si myslím, že tady byla reklamace na místě. Resp. reklamace chybějícího zboží v dodávce.

                    Klasické vrácení do 14 dní by lehce mohlo mít za následek to, že by prodejce vyžadoval vrácení kompletního zboží.

                    To by byl teprve fór:-)

                    0 0
                    • Cabasekxxx  

                      Jo. To máš asi pravdu. Souhlasím, že reklamace by byla jistější.

                      Jako fór asi blbej, ale pravda by to být mohla :-)

                      0 0
      • Polopol  

        Tak jim zavolej…

        1 1
        • gerrard  

          To by bylo moc jednoduché. :)

          2 0
          • Kubánec  

            Je přeci lepší se o tom vypisovat tady :)

            3 0
            • kejda  

              Uff, u oběda jsem to celé přelouskal, ale teda kvůli takové fíčovince tady týden vypisovat, to chce fištróna, kupující je srdcař :))

              6 0
              • Slavik  

                Kupující to hlavně posraI tím, že to nevrátil ve 14 denní lhůtě, páč by musel platit poštovný… Tím bych začal. :-)

                Je fakt, že vrták do kolene je o cca. 2 kila dražší než to poštovný…

                2 1
    • Brus  

      a pokud to schvali, tak zcela vyuzijou 90 denni lhutu, kdy si penize zadrzi. raiffeisen mi to takhle udelala, vratili presne posledni den lhuty i presto, ze ten prodejce to vratil temer hned po tom, co jsem to pres chargeback zacal resit.

      0 0
    • Ales007  

      Hele, napíšu k tomu už jenom tohle. S prodejcem jsem se chtěl nejprve spojit proto, že jsem očekával, že se jedná jen o nějakou chybu a přijde odpověď typu „Omlouváme se, šrouby musely někde vypadnout, posíláme vám jiné z jiného balení“ nebo „Pošlete nám zboží zpět a vrátíme vám peníze“. Celý příběh jsem sem psal jako varování před nestandardním chováním jistého eshopu, to je vše. To, že se tu hned vyrojilo několik hejtrů, kteří mě osočují z toho, že jsem debil nebo kolenovrt, tak to je holt úděl internetových diskuzí a v pohodě se s tím smířím… Já si svých vydělaných peněz vážím a tisícovka pro mě určitě není zanedbatelná částka. A pokud vidím, že se mnou chce někdo vyje*ávat, rozhodně se budu bránit. Howgh

      1 4
      • tomxxx  

        a když nezareagovali, tak je nejlepší rovnou kontaktovat banku.

        ok, dává smysl. Protože oni nemají třeba telefon, podmínky vrácení zboží atd.

        2 0
      • kejda  

        Tak ještě jednou, proč jim nezavoláš? Máš vadu řeči? Netvrď mi, že nezvedají telefon na prodejně. Osobně se s lidmi v cyklobestu znám, tak by mne to zajímalo.

        1 1
        • kubad  

          čeká až mu odpoví, aby jim to mohl poslat na reklamaci, jak mají na stránkách uvedeno

          taky nechápu

          2 0
        • Polopol  

          Dobrý den,

          Volám vám ohledně těch šroubků a matiček, co jste mi neposlali spolu s blatníky.

          Psali jsme si ohledně toho maily, ale už jste neodpověděli.

          Tak jsem to řešil přes banku, pak přes bankovního arbitra a týden jsem to řešil na bike fóru a nic nepomohlo, tak to zkusím přes ČOI a asi vás budu žalovat.

          Jo už ten mail vidím. Kolega z reklamačního omarodil, tak tu máme trochu zmatek. Mohl jste zavolat rovnou. Šroubky posílám. Omlouváme se a mějte se.

          Moc prosím, zavolej tam :-D

          7 0
    • tomxxx  

      .

      0 0
    • Ales007  

      Hele, vím, že jsem psal, že už nebudu reagovat, ale slušnost mi nedá. Zrovna mi volal osobně jednatel firmy a omlouval se za nedorozumění – můj případ prý vyřizoval jejich zaměstnanec, který je momentálně na několikaměsíční dovolené a netuší, proč vše neřešil. Prý mi okamžitě vrátí peníze – spojovací materiál je specifický (což jsem tu psal), a u SKS nelze objednat zvlášť. Takže palec nahoru za to, že se k tomu nakonec postavili čelem. Je mi jasný, že se tu do mě teď pustíte, že kdybych zavolal hned, nic z tohodle by se nestalo. Jen je mi teda zvláštní, že se ozvali zničehonic po dvou měsících mlčení – zřejmě síla Bike-fora?

      3 0
      • Barak  

        Tvl, ty ses teda rizek. S tebou bych chtel mit dvojdomek. Nic ve zlym.

        10 1
      • jIrI___  

        Zaměstnanec a „několikaměsíční dovolená“… Aha, mohl vymyslet lepší výmluvu :). Ale vše dobře dopadlo, to je hlavní.

        1 3
      • AussigBiker  

        Volal? A proc neposlal email? Nechapu…

        1 0
      • jeniiiik  

        :D :D :D :D Jo no, někdo odtud mu napsal o debžotovi bez osmi šroubků. Ať si tím zbytečně nemrvi jméno.

        3 2
        • jIrI___  

          Máš v tom nějaký zmatek. Jméno společnosti nemrví zákazník, který nedostal to, co si zaplatil. Jméno mrví nedůsledný zaměstnanec, kterému se nechtěl problém řešit… Pokud mu management opravdu schválil několikaměsíční dovolenou, pak vina padá i na jejich hlavu, protože evidentně mají špatně nastavená pravidla zastupitelnosti a sdílení informací v teamu.

          2 1
          • Kubánec  

            A jak víš, co dostal a co nedostal? Takže když jako nedotknutelný zákazník jsem nedej bože tak trochu magor tak se vždycky musím domoct svého? V tom případě bych se rád zeptal, čím se živíš?

            1 1
          • ladys  

            Přečti si na co reaguješ… Cituji: Ať si tím zbytečně nemrvi jméno.

            O zákazníkovi ani slovo. Co se u nich stalo je zbytečné rozebírat. Několika měsíční dovolená je blbost. Mě třeba neodpověděl Čez proč mám drahou elektřinu, když jim nestoupli výrobní náklady a mají rekordní zisk. To je bordel na tom světě:D

            0 0
        • gerrard  

          Já to nebyl, ale měl sem sto chutí. :)

          3 2
          • Kubánec  

            On za to nemůže… Je z té divné generace a navíc z Prahý :)) Jasná účelovka! Chce poškodit bezúhonného prodejce z Brna :))

            1 1

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.