• hanz

    smutný, co dodat

    0 0
    • Sinty  

      Sedlová trubka?

      0 0
      • hanz  

        bingo..ale od čeho sedlová trubka…a co je za nálepku na tý sedlový trubce co tam nemá vůbec co dělat ale je tam?…hmm

        0 0
    • morelon  

      tak rozmýšlam rozmýšlam, ale netuším čo to má znamenať

      0 0
    • Eilyn  

      Co je na tom tak smutného? :D

      0 0
    • Radek Broz  

      Jsi nevěděl, že tyhle se d¨budou dělat tam? A vůbec – kdykoliv je tu debata o „rb – CZ handmade vs. zbytek světa“, tak všichni tvrdí, jak se to nejlepší vyrábí na Tchaiwanu :P

      0 0
    • pepino  

      TV Panasonic z Plzně no hnus, jsou tu prej samí lemplové :-)

      0 0
    • chodec  

      Podle mě jen psychologickej problém. Čekal si na kolo z USA a oni na to pitomci hoděj tenhle znáček.

      Podle mechanika, se kterým jsem Blura LT před vánocema dával dohromady, a kterýmu prošla před tím rukama většina těch, co v čechách jezdí mají tyhle nové míň nepravidelností ve svárech a lepší (jemnější) anodizaci. Navíc se to evidentně posléze stejně vozí do USA ke kontrole kvality a finálnímu sestavení, protože podle „rodného listu“ toho mého to sestavil a zkontroloval nějaký Wyatt Howard, který podle karikatury na glejtu moc asijsky nevypadá. Nejprve jsem byl také trochu rozladěnej, ale když o tom přemejšlím racionálně, tak není důvod, proč by to mělo znamenat nějaké mínus s výjimkou toho, že o tom těžko půjde tvrdit „100% ameriská práce“, což je stejně informace naprd ;-)) Tak hlavu vzhůru a spoustu pěkných km. Pokud ti to vadí hodně, tak je to ideální místo, kam hodit reflexní nálepku ;-)))

      0 0
      • hanz  

        je to tak, psychologickej problem…s kvalitou nemám sebemenší pochybnosti

        0 0
      • vladaza  

        myslím, žes to vystihnul, doba, kdy dálný východ znamenal důvod k úšklebku nebo zdviženému obočí je definitivně pryč, pro nás evropany / nakonec i strejdu Sama/ je třeba dodat – BOHUŽEL!!! mám obavu, že z toho tlaku z východu se časem evropský průmysl totálně p…e

        0 0
    • orca.1  

      ..čekal jsem nějaký mrtvý lidi, mozky na silnici, nebo tak něco, ale tohle mi vzalo dech…

      0 0
    • Blabas  

      čekal jsem přejetýho týpka a najdu „přejetýho“ týpka, co si chudák myslel, že Made in USA ještě existuje. Asie je nejen levnější ale i preciznější, i když se to těžko polyká, i američan už to pochopil.

      0 0
    • Nimrod  

      nezdá se mi moc důležitý kde to bylo vyrobený ale spíš jak… a záleží jenom na výrobci, jestli skontroluje hotovej výrobek, jestli je fakt 100% v pořádku. a když to neskontroluje, tak je to jeho blbost, aspoň se lidi poučí a on nebude mít zisky… teda snad :-)

      0 0
      • hanz  

        nejde vůbec o to že je to z asie ale jde o to že ti to nikdo neřekne předem…přesně jak píše chodec, čekáš rám z usa, v papírech to má usa, borec na vizitce taky není asiat ale na rámu je made in taiwan..psycho­logickej problem. Jinak si osobně myslím že asie disponuje lepšíma technologiema atd ale prostě když jdeš k SC tak nekupuješ jen vpp ale i ruční práci z usa..a najednou tomu není tak.

        0 0
      • hanz  

        nejde vůbec o to že je to z asie ale jde o to že ti to nikdo neřekne předem…přesně jak píše chodec, čekáš rám z usa, v papírech to má usa, borec na vizitce taky není asiat ale na rámu je made in taiwan..psycho­logickej problem. Jinak si osobně myslím že asie disponuje lepšíma technologiema atd ale prostě když jdeš k SC tak nekupuješ jen vpp ale i ruční práci z usa..a najednou tomu není tak.

        0 0
        • Nimrod  

          to s tou ruční prací chápu

          0 0
        • panaczek  

          no pockej, ramy na taiwanu dela SC uz takovy 2–3 roky, a nijak se s tim netaji. Posledni, kdo presel do Asie, byl Titus – alespon s hlinikovou a karbonovou produkci.

          znacka SC uz ve statech vypadla z tech „boutique bike brands“.

          nevim, jak to myslis s tou rucni vyrobou – pokud vim, tak jedina Ventana dela porad rucne. a pak znacky, ktery delaj hodne nebo prevazne na miru.

          0 0
          • jerrry  

            nejsem si jistej, ale ziju v domneni ze je to model od modelu – ze treba Nomad se stale dela v US. Jinak, na Sportlifu jeden byl a zrovinka ten svar na nem nebyl moc vystavni ..... krivej jak savle ..

            0 0
          • hanz  

            no mělo to být tak že jednočepy taiwan, vpp usa..asi se už přesunuje i vpp…a co bylo usa bylo a je ručně vařený.

            0 0
          • bad robot  

            a podle clanku z 20.3.2005 to vypada ze i dele nez 3 roky…

            http://mbaction.com/ME2/dirmod.asp?…

            osobne bych v tom nevidel problem, nekdo tady psal ze tam vyrabi i titus a co vim tak i yeti ma custom buildera na tchaiwanu pro nektere modely…

            0 0
        • jan 2  

          asie disponuje lepšíma technologiema  – výborný zážitek, hlavně plat těchto odborníků, odvody zaměstnavatele, ošatné pro zaměstnance 7,5 h prac. doba, kvalitní a nezávadné prac. prostředí těchto pomalu otroků z východu – otevři oči. Tomuhle pracovník z USA nemůže konkurovat, za plat odborníka z východu a v jeho prac. prostředí a podmínkách skutečně občan USA dělat nebude, naopak takový zaměstnavatel je tam hnán před soud a odbory ho rozcupujou…

          Tohle ovšem možná hosp. recese změní – možná

          0 0
    • tomfree  

      Jo nic už není jak bývalo,ale nemyslím si že by se to nějak výrazně projevilo na funkci rostlináře.

      0 0
      • ota  

        jsem na ty svary na SC koukal na Sportlifu a byl jsem překvapený, že nevypadaly zas nějak extra.kvalitu nehodnotím, ale vzhled mě překvapil

        0 0
    • kudlanka32  

      doporucuju skocit pod vlak, to pomaha.....

      0 0
    • ddd - andy  

      Kdybych pred vas postavil dve stejny, ale uplne stejny krabicky zapalek a o jedne prohlasil, ze je z USA, kterou si vyberete.. :-)

      0 0
      • orca.1  

        Tu z Taiwanu, pochopitelně :))

        0 0
      • Bajker16  

        Koukám že hodně lidí koukalo na Pelíšky :-)…

        0 0
      • hribik A1  

        podla toho, odkial je ta druha :-DDDD

        0 0
      • dieegoo  

        Samozřejmě tu americkou…

        0 0
      • burnout/syndrome1  

        A komu tím prospějete, Co?!Snad druhé straně ??!!

        0 0
      • Peslezedirou  

        V případě hanzova rámu, někde udělali soudruzi z NDR chybu…

        0 0
      • Včelda  

        No přeci tu z USA :-)

        Jak píšou ostatní. Je to jedno :-)

        Mě více vadí, že teď dělají karbonové 105mm a pak až LT 160mm. Chybí mi tam něco kolem 120mm což považuji v našich podmínkách za optimální, ale to je asi na jiné vlákno.

        „Jo a neodpruženým bikerům dávám rok, maximalně dva;-)“

         
        0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Honza729  

      Super nazev threadu :-/

      0 0
    • Bebe  

      Prozradíš přes koho jsi ho bral? btw tohle mě taky pěkně dostalo :-(

      0 0
    • jerrry  

      smutny ??? spis legracni :-)))

      hele je tu vazne nekdo kdo by opravdu, ale opravdu chtel ram „opravdu made in US“ ??? Pripada mi, ze cast publika zije v nejake mylce, ze ramy v US svaruji snad v NASA nebo na MITu. Hosi, pokud uvidite nekdy ram opravdu z US pak si troufnu rict ze na 90% to varil nejakej „bubak“ nekde z Portorika, Jamajky nebo nejlip z Mexika, co se varit naucil od kamose nekde na ubytovne. Tedy imho nic moc – to mozna radeji z te Ciny. Ze by to byl „pan svarec“ na to zapomente. Protoze pana svarece original z US byste proste nezaplatili – ano uricte jsou a svarovat umi sakra dobre, ale delaji jiny prace a taky jinak hodnoceny …

      To ze vyroba je presunuta do asie neni hanba – je to krok, kterej sockam, umoznil si koupit veci na ktery byste proste jinak nemeli. TO ze si dneska muzte koupit bikak od Speslu nebo Santy je proto ze se dela jinde a je tudiz levnejsi. Jinak byste na to zirali v casaku a drandili Autora. Pokud si firma ohlida kvalitu (a to zcela jiste a bez diskuzi lze) tak neni nad cim narikat. Existuje spousta emerickejch veci, nyni made in China, ktery svoji kvalitou prekonavaji veci, ktere se puvodne vyrabely v US.

      Navic opravdu si ty emericany neidealizujte – jsem velky pritel ameriky ale i tam jsou lidi jako jinde. Navic, cim je narod bohatsi, tim je linejsi a tim vic vselijakejch cizincu musi delat obycejny prace. Je to stejna pi*ovina jak kdyz si kamos kdysi zakladal ze kupuje auta ZASADNE z nemecka, protoze jen nemci umi delat kvalitu – nojo, ale kdo kdy videl nemce ve fabrice – dnes je tam polovina Jugosu a polovina Turku … pak do ty fabriky jednou vlezl a od ty doby mu je Japonec dobrej :-) I kdyz, kdovi kde se dneska delaji ti Japonci, ze ? :-)))

      0 0
      • pos3k  

        prej jsou opravdu bohati jen bankeri centralni banky :)

        2 hanz: kdybych to necekal, tak by me to taky mrzelo. Taky nemam rad podobne prekvapeni.

        0 0
      • hanz  

        třeba ještě v roce 06 měl intense v katalogu fotku všech zaměstnanců, cca 20–30 lidí, žádnej bubak takže nevíš moc o čem píšeš a nevíš ani o čem se tu bavíme my.....tady nejde o žádný bubáky, taiwance nebo jiný lidi, tady jde o to že kupuješ rám kterej má bejt z usa, politika firmy a marketing je částečně stavěnej právě na hand made in usa a dojde taiwan…to je prostě jako kdyby ti někdo řekl že oktávka je nejlepší auto protože je německá a ty si to koupíš, oktávka není německá, sice je pořád super ale jak to teda doprdele mysleli? hmm

        0 0
      • jfk  

        myslím, že máš pravdu. před cca 15 lety jsem dělal jako student v německu v továrně, kde se vyráběla mj. ložiska do různých součástek do aut. a tam jsem získal dva poznatky: že německá auta opravdu nedělají němečtí dělníci a že součástky různých výrobců vylézají z jedné pece:-) made in usa dnes automaticky neznamená nic. ani kvalitu, ani nekvalitu

        0 0
        • Nimrod  

          mě se zdá, že tu s jerrrym myslíte veklosériovou výrobu, zato hanz myslí spíš malosériovou…

          0 0
      • wartburg  

        Tady ty blaboly od zoufalcu, co maj cinsky kola me fakt bavej.

        0 0
    • qwerty  

      Jasny důkaz, že z Tajvanska je vše lepší, ba nejlepší. Vysvětlím: Ještě loňský Blur XC měl návod na huštění tlumiče jen pro ridery do – tuším – 200 lbs. Něco jako ne zcela pevný, ne zcela oficiální váhový limit. A letos už má návod do 240 lbsů jako fortelnější býky. To znamená, že na východě, kde slunce vychází, je už zase dnes dávno už zítra. Podle barvy je tohle BLT. Oranžová ano je bóží. Ještě bóžejší, než Arnoštek.

      0 0
    • goofy  

      No to je nemile prekvapko… Jak jsi psal vyse. ne ze by to kolo bylo horsi, ale proste kdyz clovek neco ceka a prijde neco jineho. Uz treba viz ten tvuj Nomad predtim…

      0 0
    • bikerzdenek  

      Smutné to je, ale tenhle bacil za chvíli nakazí úplně všecho, takže tlachat je tak vše, co můžeme proti tomu dělat

      0 0
      • Jaromír  

        já bych to tak nedramatizoval. Uvedu příklad : Prophet MX1 2006 stál 186.000,–, 2007 slevnili na 147.000,– a na 2008 (jestli nemají na bikesportu Chrudim překlep) stojí už 86.000,– . , což je podle mně adekvátní cena. Za dva roky sleva 100.000,–. A já se ptám jak to, když výbava je jen o trochu horší ? Že by Taiwan ?

        0 0
        • bikerzdenek  

          No něco na tom je. Cena jde dolů, kvalita jde dolů, takže si věc koupíš za stejné období dvakrát, dvakrát to zaplatíš, takže za to dáš stejné peníze jako dřív, ale spokojení jsou nakonec všichni. Máš novou, možná hezčí, modernímu trendu odpovídající věc, je co vyrábět a komu prodávat a asi je to tak dobře. A není to jen záležitost Made in Taiwan, možná jsem to s tím bacilem trochu přehnal a platí to obecněji a nemá smysl to řešit, protože to teď prostě tak je. A hlavně už většinou neplatí, že Made in Taiwan ap. je dnes horší než např. Made in EU.

          0 0
          • goofy  

            Proc proboha myslis, ze presunutim vyroby na Taiwan se kvalita zhorsi???

            0 0
            • bikerzdenek  

              To nebylo myšleno tak, že se zhorší kvalita posunutím výroby na Taiwan. Tam jde především o zatím levnou pracovní sílu. Taky jsi možná nedočetl poslední větu. Navíc ta problematika je tak složitá, že to nejde vyjádřit několika řádky. Užitná hodnota nové věci může být i třeba vyšší, ale ty výrobky prostě vydrží /většinou, ne obecně/ méně. Možná je to blbý příměr, ale prodávám 17 let foťáky, tak už trochu porovnávat můžu a na kole jezdím taky, takže vidím, že se mi kolo třeba víc líbí, má lepší užitné vlastnosti, ale např. řetěz si dnes koupím za stejnou dobu jako před deseti lety dvakrát a to není tím, že bych dvakrát více jezdil. Ale druhá věc je, že to tu fakt nevyřešíme.

              0 0
              • goofy  

                Jenze to neni problem presunute vyroby na taiwan, ale to je problem mentality vyrobcu. Proc delat drahy retez, ktery vydrzi X-kilometru? Redeji vyrobu trochu zlevnime, mirne osulime na materialu a pak si koupi za tu dobu treba 2…

                U ramu bych to vubec tak cerne nevidel. I Taiwan muze bezproblemu dodrzovat stejne technologicke postupy jako USA. Jenze uz tam nebude ten punc rucni vyroby spojeny se vsim. Proste kontroly, tepelne upravy, vsechno muze probihat porad stejne (viz posledni kontrola ramu SC stejne v USA). Si vem ze takovy Specialized vari u sikmookych uz peknou radku let a zeby nejak extremne praskaly? Tohle nema co docineni s kvalitou vyroby na Taiwanu, ale proste jenom s politikou vyrobcu.

                0 0
                • Manas  

                  Spec Demo 9 Praskly snad vsechny co jsem videl :-)

                  0 0
                  • Radek Broz  

                    A kolik jich prasklo, ze jsem je ani videt nestihl, ale slysel o nich;-) Dát 3 nebo dokonce 5 (!) kousků za sezónu je fakt slušný skóre.

                    0 0
                    • Manas  

                      Maverick :-)

                      0 0
                      • Radek Broz  

                        ano;-)

                        0 0
                        • hanz  

                          mav dal jen dvě, navíc u druhýho to bylo jen vahadlo který je ted už jiný ale burge dal 5, to je slušný skore :-)

                          0 0
                          • Radek Broz  

                            Pravda – 2 a má třetí. Což na kluka jeho hmotnosti stejně jde. Ale těch 5 – to bych nezvládl, ani kdybych se o to fakt snažil :o)

                            0 0
                          • Manas  

                            Jj, tak o tom presne mluvil Fik. Prej ho zlomil, tak dostal jiny na pujceni, to zlomil taky, tak prej dalsi a dalsi :-)

                            0 0
                            • hanz  

                              jo tak nějak, ale on burge taky toho moc nakecá, znam ho a věci jako všude nejsou jen černobílé.

                              0 0
                  • kOmE  

                    Spis praskaly osmicky ,a praskali v tom vykovku uprostred ,ne ve svarech ,takze spis vadna kontrukce. devitky vydrzely mnohem vic. Ale mawerick je na ne skutecne specialista.

                    0 0
                  • goofy  

                    Ja vedel, ze to demo tam mam dopsat… Jo jo. Tohle je ram, ktery se speslu nepovedl, ale taiwan za to nemuze :-)

                    0 0
                • bikerzdenek  

                  Asi oba víme o čem je řeč, ale pár řádků na vzájemnou shodu nestačí. Nicméně tento problém neřeším, 80% výroby možná více je už u šikmookých a v řadě případů fabriky jsou tam modernější než jinde. Foťáky se tam dělají skoro komplet včetně nejšpičkovějších technologií, které si v tomhle oboru donedávna chránili Japonci jak oko v hlavě. Na zakládací příspěvek jsem reagoval právě z toho důvodu, že to sice je smutné, /každý je přeci trochu patriot/ ale není to řešitelné. A to co jsi nakousl s mentalitou výrobců, máš sice pravdu, ale ta řídí čistě ekonomikou ,zjednodušeně řečeno, míň vydrží – víc prodám, ale spokojení jsou všichni.

                  0 0
                  • bikerzdenek  

                    Pardon, Japonci jsou samozřejmě taky šikmooký, ale i odtud se stěhuje výroba víc nalevo /tím chi říct pro ně na západ/.

                    0 0
            • burnout/syndrome1  

              No možná na tom něco bude,když Manitou vrátili výrobu zpět do USA.Ale zase ve Státech ty vidlice dělají zase Taiwanci.naopak teď vlastně zase Italové přesunuli část výroby Marzoch právě na Taiwan.Kdo ví,jak to vlastně je

              0 0
    • Karlos009  

      Smutné je na tom hlavně to, že už i hrdé a né zrovna levné značky kol podlehly a vydaly se stejně jako většina směrem ke konzumu. To je totiž sen každého obchodníka, přesvědčit zákazníka, že výrobek je hyper super moderní ze 2krát zeslabovaných trubek jakousi metodou hydro a že on rozhodně potřebuje právě ten jeho hi-tech produkt, který je o 50gramů lehčí. Co na tom že za 2,5roku praskne, tou doubou se už totiž vyrábí 3krát zeslabovaný zase o 20g lehčí a tak vydělají podruhé a zákazník má ještě dobrý pocit, že má nějnovější a nejmodernější nářadí. A tak je to nejen z koly, jak nakonec píše Bikerzdenek.

      0 0
      • chodec  

        Neřekl bych, že je to tak zlé. Nevím, o kterých značkách mluvíš, ale přesun výroby, o kterém se tu bavíme nemá s cestou ke konzumu tak, jak ji popisuješ v principu nic společného (respektive ta jej nemusí nutně provázet, pokud to není cíl výrobce). Přesun výroby do Asie je zkrátka trend, který je diktován snahou o přežití a pokrytí celosvětové poptávky a dá se dělat (v závislosti na cílech výrobce) bez jakékoliv újmy na kvalitě. Konečně málokdo v čechách a na moravě by souhlasil s tvrzením, že přesun třeba německých a francouzských a japonských provozů k nám má nějaký vliv na kvalitu. Je to prostě jen otázka toho, odkud kam je levnější zboží dovážet a kde vychází levněji provozovat mašiny. Konkrétně u SC se stále pracuje se stejným materiálem dodaným SC, konstrukce je stejná jako u rámů, co se doposud vyráběly v USA a rámy se nakonec stejně kompletují a kontrolují v USA. Zadáváno je tak v tomhle případě jen sváření a povrchová úprava a v těchto ohledech se podle prvních k nám dovezených kusů zdá, že kvalita ani jednoho nejspíš neutrpěla, spíše naopak (viz můj příspěvek výše).

        0 0
        • Karlos009  

          Netvrdím, že utrpěla kvalita, ale SC pro mne byl jeden z členů malé exklusivní skupiny stavitelů rámů, kteří ho vezmou do ruky, svaří, opracují a pak za nemalý peníz prodají relativně malé skupině zájemců. Tohle kouzlo nálepkou „Made in Taiwan“ mizí a zůstáva už jenom ten business, jak píše burnout. :-).

          0 0
      • burnout/syndrome1  

        business je business,s ta­kovýmto názorem,co máš,typuji,že jezdíš RB nebo Jamise či Rocky Mountain

        0 0
    • Misiak  

      chces prezit? prisposob sa! bud si rucnu pracu a brutalnu cenu obhajis a budes predavat aj dalej, alebo padaj na vychod. pekne vidno ze aj take silne meno ako sc nakoniec podlahlo… btw nevidim v tom problem pokial to prejde nejakou rozumnou vystupnou kontrolou.

      0 0
    • gazman  

      Na mojem je to v poho.

      0 0
    • gazman  

      U mojeho je to v poho.

      0 0
      • gazman  

        No chtěl jsem to dát jako odpověď na zakládající přízpěvek,ale jaksi to nefacha.

        0 0
      • Skater  

        já tam mam napsalný Hand builti in USA from foreign and domestic components:-)

        0 0
    • Blabas  

      Mám doma Mrina CrMo TB Handamade un USA 1996 s doživotní zárukou. Krásně je vidět jak je letovanej ručně. Když to psychologicky neuneseš, tak ti ho za ten Thaiwan vyměnim. Já už si nějak zvyknu:-)

      0 0
    • Tomcat  

      Smutný co dodat? No dalo se to čekat, já teda problém s SC ten že už rok nemůžu sehnat VP-Free 07, velikost M, rám.

      0 0
    • pasek  

      rekl bych ze to vubec smutne nejni, i pokud by s eto vyrabelo v usa bude ti to tam varit nakej pristehovalec(me­xican) kerej zdrhnul pres hranice do usa ! neni na tom nic spatnyho tusim ze adidas taky vyrabi vobleceni v asii (a aspon ja sem dycky bral adidas za pomerne kvalitni znacku:-))

      0 0
    • Volf  

      Mýtus nekvality Taiwanu je stejný jako to, že každý biker je Mirek Dušín…

      0 0
      • hanz  

        proč si nejdřív nepřečteš diskuzi abys věděl o čem je řeč, pak by se ti nestalo že meleš z cesty

        0 0
        • matts1  

          asi chápu, taky by mě to dostalo. Ne že bych si myslel, že šikmoočka neumí svařit rám, ale prostě někdo si na tom zakládá, že má fakt made in USA, marketing značky na tom staví a pak když dojde tohle, je to prostě smutný. Už jen to, že si člověk přijde jak blbec, kdyby to tam aspoň nepsali :) Chceš kolo z ameru a dostaneš toto.

          0 0
    • vifon  

      Skoda, trosku tymto SC straca svoj punc americkej „kultovky“.Bolo to pekne vybalit ram na ktorom bola pripnuty stitok s menom a podpisom stavitela (Eric Highlander – asi nejaky horal :-)) a laserom vypalenou vlajeckou USA (aj s hviezdami) na sedlovke.Tymito a samozrejme dalsimi detailami sa nejako SC vymedzoval od klasickej seriovky. Aj ked mna serie, ze mi anodizacia na ramovom trojuholiko (handmade USA) posobvenim slnka vybledla. Ono sa ale SC nemozno divit. Snazi sa len spristupnit sirsiemu okruhu zaujemcov za este pristupnu cenu kvalitu made in SC. Celosvetovo je Sc ziadanou znackou a vyrobou v USA nestacia uspokojovat dopyt. Aby nemuseli dvihat cenu, prisiel logicky krok – presun na Taiwan. Tak to bolo aj so Superlightom, Julianou, Hecklerom…

      0 0
      • chodec  

        ale jo – ten štítek tam je pořád. Maník, co rám osazuje a kompletuje a kontroluje je tam podepsanej a namalovanej a je to podle jména a vizáže stále amerikánec (jméno viz můj příspěvek výše) ;-) jen mu ty trubky neposvařuje Johnny ve vedlejším kumbále, ale nějaká parta hic o pár tisíc km vedle a namísto vlaječky USA na to vysmahnou nejakou hvězdici či co. Ale štítky a „rodné listy“ z montáže v USA mají stále ;-))

        0 0
    • qwerty  

      Z mtbr:

      Hi Ryan, All of the design work and prototyping of all Santa Cruz frames is done here in Santa Cruz, for tubing fabrication and welding production we use vendors, then back to Santa Cruz for inspection, finishing, and assembly before shipping out to dealers and distributors.

      The current Nomad, Blur-4X, VP-Free, Stigmata, and V10 frames are made in the USA. *Labeled – Made in the USA

      The current Juliana SL, Superlight, Heckler, Bullit, Blur-LT, Blur-XC, Jackal and Chameleon frames are for the most part made in Taiwan with the QC/final inspection, powdercoating, assembly, etc. done here in Santa Cruz, California. *Labeled * Made in Taiwan

      Thanks for your interest in Santa Cruz, and let me know if you have any other questions.

      Scott Turner – Santa Cruz Bicycles Santa Cruz, California

      0 0
    • dodydody  

      Ani netuším kdy si to blejsknul :) před tím než jsme otvírali to pivko :) a nebo až pak :(

      0 0
      • hanz  

        no blejsknul jsem to asi rok před tím než jsme otevřeli to pivo :-)…čekni datum, todle není tvuj rám.

        0 0
    • mr.antik  

      No to by se mohl pomalu dostávat SC na cenu „normálních“ kvalitních rámu :-)

      0 0
    • lenochod  

      Mě to překvapilo taky, ale už jsem se s tím smířil. Jízdní vlastnosti za to stojí!

      0 0
    • lenochod  

      Svojí pravdu nebudeme skrývat :o)))) Pro neznalé, citace z Cimrmana při nálezu protistátní básně pečlivě ukryté ve vycházkové holi.

      0 0
      • pepino  

        Tuším, že to bylo v násadě od lopaty po překopání zahrady

        0 0
        • pepino  

          Tak pardon, krumpáče.

          0 0
          • lenochod  

            Ach tak, děkuju za opravu, nyní bych měl asi napsat něco ze Švestky :o)

            0 0
          • Dav...1  

            A nebylo to nahodou v nasade :D No jinak k tematu ja osobne si myslim ze USA se svoji kvalitou vyrobku taky nejsou nikterak vysoko takze to vyjde asi nastejno.

            0 0
    • borda  

      :-) mel jsem svyho casu kolo cannodale. jedna z veci, ktera mi na nem dost vadila byl napis (celkem velkej) handmade in USA :-)

      druha vec co mi vadila je, ze fatty je silenej poruchovej kram a vokolek ma naprosto tristni pristup k reklamacim. uzna, to jo, ale nejake zakonne lhuty ho vubec neserou :-). se divim, ze jsem je s tim kramem neposlal do haje hned. no, zaplatpanbuh, uz je z domu.

      mel jsem x taiwanskych vidlic – rebu, toru, scareba, ted fox a jedinej problem jsem mel s fatty ultra dlr. osobne znam dalsi dva lidi co tuto vidlici maji a obema se zcela posrala…

      0 0
      • roud  

        To sem rád že neznáš mě :O)

        0 0
        • borda  

          rekl bych podle fotek, ze mas starsi  verzi – dl. ty jsou v pohode. jeden z tech dvou ji dostal za svoji dlr a jezdi na ni bez problemu. kazdopadne je komicke, ze soudruzi v usa jsou x let pozadu. rebound na svoje (alespon v CR) hrube predrazene vidlice zacali davat hooodne dlouho po jakekoli (byt te nejlowendovejsi) konkurenci a jeste to konstrukcne absolutne nezvladli… ty vidlice proste tekly… a ono kdyz si koupis novyho cannondala, po prvni vyjizdce ti zacne chcat vidlice, reklamace trva 6 nedel a po mesici chcije stejne zase… kolega to samy… ja ten kram radsi prodal a kolega ma jak pisu dl. ram dobrej a slozitejsi veci jim klukum moc nejdou. cannondale never more. mozna jeste tak silnicku :-)

          0 0
          • roud  

            Mno osobně bych viděl největší problém v servisu a ofiko zastoupení zde  než  cannonu :O( jinak je to opravdu DL

            0 0
            • borda  

              tak to jsi v pohode :-). jinak souhlasim. pristup katastrofalni. nevim jak to je ted, ale kdyz si vezmu, ze jeste loni meli ofic MOC za fatty ultra DLR cca 35 k :-D a po tom, co ti hned odejde ji spravuji 6 nedel – no, musel bych bejt sprostej. Pro srovnani – praskl mi ram GT I-Drive 2.0 2005 asi rok a 3/4 po koupi kola. nemohl jsem najit zarucak ani uctenku, byl konec podzimu, tak jsem tak nejak ani nechvatal a probral jsem se na jare, tyden po skonceni zakonne zaruky (to jsem se dozvedel zpetne – papiry jsem proste nenasel). zavolal jsem do aspire, ze jsem v takovyhle situaci a jestli by nebyli ochotny se mnou bavit alespon o sleve na novy ram – proste zoufaly pokus. Do tydne!!!! jsem mel doma novy ram I-drive 1.0 2007!!!. i s novym zarucakem. v ramci reklamace – zadarmo. Tomu rikam pristup.

              0 0
              • roud  

                jj tak to bohužel je ceny u nás sou brutálně napálený ochota dovozce a servisu prakticky žádná ale co bysme nechtěli sme češi :O(

                0 0
    • hanz  

      je to přes rok staré vlákno todle…nikoho nemrzí že se to delá na taiwanu ale mrzelo nás že se s tím santa zrovna nevytasil..sice to v tichosti přiznal.

      Mě je to fuk, jezdil jsem X křivých rámů od věhlasných značek s handmade nalepkou, ale když si kupuješ neco co má marku handmade in usa tak by to tak mělo být…sám ted jezdím novýho taiwanskýho blura a dokud nás praskliny nerozdelí tak ho jezdit budu, fantastické kolo.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.