Ahoj,
asi mi dochází baterie ve snímači rychlosti Polar Speed (mám CS 400). Nezkoušel jste někdo podomácku snímač rozebrat a baterku vyměnit?
Díky za rady. Radek
Ahoj,
asi mi dochází baterie ve snímači rychlosti Polar Speed (mám CS 400). Nezkoušel jste někdo podomácku snímač rozebrat a baterku vyměnit?
Díky za rady. Radek
…asi mě to taky čeká, po necelých třech letech, něco jsem našel na webu, musí se to ale „násilím“ rozlepit a následně slepit, tady je návod nějakého uživatele – http://brianlewis.net/…_CS_Sensors/
kazdopadne lacnejsie ako dat za novy 40 Eur…
Moj zatial drzi uz 2,5 roka,no ktovie,dokedy.
pokud vím tak se to řeší výměnou za starý, a pak je ta cena skoro o 1/2 nižší, jinak mě odešla baterka v cadenci tak se tomu taky mrknu na zub
no aj polovica ceny je hovadsky moc,hlavne,ked som to kupoval v DE :-)
je to zaletovane
Diky za typ.Koupim baterku a zkusim to v tydnu rozebrat.Pak dam vedet jak to dopadlo.
Tak jsem dnes snímač opatrně rozdělal ulamovacím nožíkem (šlo to celkem lehce), baterku vyměnil a zase to slepil. Celá „operace“ mi zabrala 10 minut. A funguje to! Náklady 29 Kč:)
Díky za typ! Radek
Dělal sem to W.I.N.D.u a funguje to už od března. Akorát sem to teda musel na tvrdo rozříznout nožem a pak sem to slepil silikonem.
Dělal někdo podobnou operaci?
Mám snímač W.I.N.D., ale je tam nejspíš slabý signál, tak jsem ho chtěl přejumperovat. Bohužel se do něj neumím dostat. Je tady někdo, kdo jumperoval tenhle snímač?
Podělím se o zajímavou zkušennost s reklamací rychlostního čidla Polar WIND pro CS600, které přestalo fungovat cca po 1 a 3/4 roce.
Před měsícem jsem jej donesl do autorizovaného servisního střediska H.S.H. Sport na Praze 5 a dnes mi volal technik s výsledkem, že se reklamace neuznává, ale že nabízí slevu na nákup nového. Během veselého hovoru s asertivném technikem, který mě poučil, že se mnou domítá diskutovat „20 hodin“ a že nechápe proč to nechápu jsem pojal podezření, které se nakonec potvrdilo. Technik snímač vůbec nerozebral a diagnozu (vybitá baterie mým častým používáním) určil tak, že „to tak většinou je“. Můj argument, že deklarovanou životnost čidla jsem mohl vyjezdit tak z 10–20% (později jsem si z manuálu vytáhnul životnost 3000 hodin)nebral v potaz a protože hovor nikam nevedl tak jsem požádal o kontakt na vedoucího či majitele.
Vše je opravdu o lidech. Majitel, a touto cestou mu chci poděkovat, vyslechl mé argumenty, dohodli jsme se, že přinesu výjezd z PolarTraineru za dané období (což mu pomůže při uplatnění interní reklamace proti Polaru) a nové čidlo mi okamžitě třeba i dnes vydají. A tak se i stalo. Happy End.
Vlepim to sem. U 725ky prestalo fungovat cidlo rychlosti, respektive zaclo chvili merit, pak zas nic. Vymena baterky nepomohla a ani prepnuti na vyssi vykon vysilace pomoci vnitrniho jumperu nepomohlo. Zjistil jsem vicemene nahodou vadny magneticke spinaci kontakt. Po vymene (mikropajka nutna) slape vesele dal.