Solar Storm X2 - baterie se vybije za 7min

114 nepřečtených
  • Cmana_2008

    Ahoj,

    koupil jsem si tohle světlo

    http://aukro.cz/show_item.php…

    dal jsem ho nabit a po jizdě cca 10 min svetlo zhaslo. Dal jsem ho nabit cca 2,5hod zapl na nejnizsi mod a vydrzelo 7 min. to se opakvalo i po nabiti pres celou noc.

    Co me zarazilo, tak po 15 min. nabijeni se dioda na nabijecce zazelena, jakoze je baterie full. tak nevim, kde je chyba.

    Nemate s tim nekdo zkusenost. Je chyba v nabijecce, nebo baterii.

    Svetlo bych mohl reklamovat, ale to bude trvat dlouho a ja ho potrebuju co nejdriv.

    Diky vsem za podmetne reakce.

    0 0
    • MirosPikos  

      Koupil si čínu za dvojnásobnou cenu:

      http://www.aliexpress.com/wholesale…

      Problém by mohl být s přehříváním, pokud zkoušíš světlo u sebe doma a neovívá ho chladný vzduch. Automatická ochrana ho prostě vypne. Tahle světla jsou prasácky udělaná a může být problém s schlazením.

      0 0
    • allrose  

      Lion baterie jsou choulostive na prebijeni=nabijecka 8,4V max,nabijeni probiha ve dvou fazich proudove a napetove,kde se donabije na nom. hodnotu.baterie ma mit ochranu proti prehrati pri nabijeni v fazi 1.

      Pri nedodrzeni zpusobu nabijeni dochazi k zkraceni zivotnosti baterie

      Reklamuj a neres

      0 0
    • Infidel  

      To vypadá mrtvý akumulátor, reklamace.

      0 0
    • HWSpeedy  

      Zkus pozadat nekoho v okoli co ma kompatibilni baterii a otestuj jeho plus vyzkouset jeho nabijecku na tvoji baterii.

      0 0
    • slavekRM  

      Stalo se mi to samé, ale vlastní vinou. Nechal jsem zdroj rok ležet a ten se pomalu a samovolně vybil. No a to je jeho konec. A totéž asi udělal předchozí majitel tvého světla.

      0 0
    • BlickM  

      1. zkus reklamovat

      nebo … pokud to svedeš, či někdo v okolí

      změř proud odebíraný z aku

      nabij aku jinak než s nabíječkou ze sady, např ze zdroje pohlídat nabíjecí proud a konec nabíjení

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • makaltom  

      čau mám to samé z cyklobazaru už přes rok za necelou tisícovku

      měl jsem taky problém asi po 1/2 roce s rychlým vybíjením a vedlo to k tomu že světlo zhasínalo velice rychle a poté ani nešlo nabíjet. Rozebral jsem aku a zjistil že spojení článků z plíšků je uhnilé. Přeletoval jsem to a zas vydrží několik hodin.

      Vedlo mě to k tomu zajít do sběrných dvorů, rozvrtat několik asusů, vyndat baterie přeměřit zda dávaj pořádný proudy a složit si několik náhradních akupacků, konektor jsem sehnal v Karlíně za 30 kč.

      0 0
    • jecnak  

      reklamu kde jsi koupil.

      0 0
    • DEIV00  

      To vypadá nejspíš na nějaký padělek. Zkusil bych to co nejdřív reklamovat :)

      0 0
    • wego1991  

      Má někdo tohle světlo? http://www.led-expert.cz/…eutral-White … Jaké je? Hledám světlo, které můžu i hodit na pásek na hlavu a použít jako čelovku.. Činu nechci jelikož na led-expertu je nyní záruka 3 roky, což mi přijde fajn a hlavně to potrebuju mít do pátku doma.

      Budu rád pokud někdo řekne jaká ta X5 je.. Případně zda je něco lepšího? (cenově +/- jako ta X5)… Případně jaký k tomu Aku pack na občasné dojetí za tmy, což by měl stačit i ten základ, ale jako čelovka to budu sem tam používat na noční Lysou horu apod, kde se delší doba svícení může hodit..

      0 0
      • wego1991  

        nikdo nic?

        0 0
        • nzg  

          Mam Solarstorm X2 (koupen z DX) s novym akupackem, ten origo vydrzl na max tak 2 hodiny.

          Vozim na riditkach. Na helmu jsem poridil Yinding NW z ledshopu a ten sviti o kategorii lepe. A navic je mensi, coz je na helme take vyhoda.

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
          • wego1991  

            Jaký máš prosimte Aku pack? Je mi jasné, že to bude o jiné vydrží x2 vs. x5 se stejným aku packem, ale potrebuji aspoň trochu inspiraci, pac nevím jaký vzít. Chci ať vydrží dost, ale zas na druhou stranu se mi nechce moc priplacet pač ještě musím do košíku hodit tu čelenku na použití jako čelovku a tak obecně světlo za 2 na to moje ježdění za stmívání (ne za noci) je až až..

            0 0
            • nzg  

              Akupacky mam tyto:

              Pro Solar storm mam ten SAMSUNG 5600mAh z led-expertu a pro Yinding mam Battery box Solarstorm BC-2 se 4 clankama 18650 Samsung 3200mAh

              0 0
              • wego1991  

                Díky. Asi bych taky šel do toho Samsungu 5600mAh.

                Teď sem narazil ještě na SolarStorm X6 … rozhoduji se tedy mezi touto X5tkou a tou X6 + aku pack SG 5600mAh.

                Dokáže někdo poradit co bude lepší nebo to je plus mínus stejné? Vím, že X5 má dva typy kuželů nezávislých na sobě, ale jako laik v tom nevidím žádný přínos.. momentálně z těch dvou není favorit ani jeden, tak proto si rád nechám poradit co vzít..

                0 0
                • wego1991  

                  Nikdo žádná rada? Rozhodování zůstane na mě? … A ***** :D

                  0 0
                  • goofy  

                    Mezi 23 a 8 ráno tady skoro nikdo není… Musíš počkat, až se tady objeví lidi z kanclů… :-D

                    0 0
                • Erknold  

                  „Hledám světlo, které můžu i hodit na pásek na hlavu a použít jako čelovku..“

                  Na toto jsou i dva XML čipy dost. Už vidím, jak se při pomalé chůzi budou chladit 4. Stejně i ty dva dávají tolik světla, že je to na hlavě až nepříjemné. Šel bych do X5 kvůli rozměrům, hmotnosti a dostatečnosti. Akorát bych k tomu bral akupak Panasonic. Zastávám názor kompaktního akupaku s co největší kapacitou. A Panasonic akumulátory se mi zatím osvědčily.

                  0 0
                  • wego1991  

                    A když tedy X6 vyradim z výběru a budu se rozhodovat mezi X5 a BT21 – co bys bral ty na to použití co píšu?

                    0 0
                    • Erknold  

                      to neporadím, nemám konkrétně vyzkoušenu ani jednu z uváděných. Takže nevím, jak jdou přidělat na hlavu. Psal jsem obecnou zkušenost s XML světla z Číny co mám.

                      0 0
                      • wego1991  

                        Jasně i tak díky. Už sem to nakonec rozlouskl a vzal sem NiteFightera BT21 tak snad to bude dobrá volba (za ty keke musí:)

                        0 0
                        • Lenka.05  

                          Tohle jsem koupila příteli k Vánocům, snad je spokojený, svítí to jak krá… no prostě to svítí hodně. I ten teplejší odstín je příjemnější, já mám X2 z Číny, jako slušný, ale na BT21 to nemá. Tak, stálo pětistovku no, tak si nestěžuju. S BT21 budeš určitě spokojený.

                          0 0
      • SolarStormCZ  

        X5 není úplně vhodná jako čelovka a to vzhledem ke způsobu ovládání. Přes jedno tlačítko se ovládají oba čipy a je lepší to mít před sebou na řídítkách, na hlavě nebudeš tušit co ti zrovna svítí a jakým režimem. Na hlavu nejlepší NiteFighter BT21 (příp.Yinding, ale za stejnou cenu je BT21 furt o třídu výš), nebo z těch levnějších SS X2.

        0 0
        • wego1991  

          Na kole ji na riditkach budu mít. Jako čelovku pouze na noční výšlap na horách (tj. jednou max dvakrát za rok). Na ty další zmiňované mrknu..

          0 0
        • wego1991  

          Ten NiteFighter BT21 http://www.led-expert.cz/…e-1700-lumen nevypadá vůbec zle. Akorát se dívám, že nejde přikoupit Aku pack…

          Má někdo reálné zkušenosti s oběma a poradí co pro mě bude lepší?

          0 0
          • SolarStormCZ  

            Myslím že se dá k BT21 větší akupack domluvit. Ale už v základu je tam 5200mAh.

            0 0
            • wego1991  

              Jo, že je v základu vidím, ale nejde (přímo u produktu) vybrat větší – ale to asi ani nevadí, těch 5200mAh by mi mohlo stačit.

              Upřímně řečeno se mi ta BT21 líbí asi více, ale u X5 mi zas přijde bytelnejsi držák a taky je otočný (možná se to někdy může asi hodit)… Na držák BT21 zas jde přidělat gopro, kterou taky mám. Zas na druhou stranu u Solarstormu je záruka 3 roky a u NiteFighteru jenom 2. Bože to je dilema :)

              0 0
    • kab  

      Ahoj,

      mám http://www.led-expert.cz/…yklosvitilna a mám naprosto stejný problém.

      Nějaké doporučení zkušených jakou náhradní baterii zvolit, kde a ta kolik? Pův.prodej.doklad už nenajdu, stejně mám svítilnu už přes 2 roky..

      díky

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • Mira116  

      Chtěl bych si koupit novou sadu SOLARSTORM X3,buďto na LED-EXPERT nebo na cyklosvítilny.cz. V obou eshopech ale teď nejsou na výběr téměř žádné silnější baterie. A to v liště u světla a hlavně ani jako alternativní,náh­radní akumulátor. Byl v nabídce TRUSTFIRE 9000 Mah ale teď jsou tam kapacity jen malé,BACK 4400 … Apod. Je možné k Solar… koupit hotovou baterii úplně jinou,s ještě možná větší kapacitou,VAR­TA,BOSCH,APC,Pa­nasonic,CBC,BEL­KIN či jiné takovéto?

      Takto jsem řešil baterii v UPS. Mám BELKIN UPS Superior 650 VA. Originál byla aku gelovka LONG 12V, 8 Ah. Kupoval jsem novou Panasonic 12V, 12 Ah. Stejné rozměry,napětí a jen větší kapacita. Nabíječka v UPS musí jen nabíjet výrazně déle,než u starého Longu,jinak ale bez rozdílu.

      Lze to takto řešit i u světel SOLARSTORM? Utáhne nabíječka baterii o výrazně vyšší kapacitě? Jakou baterii a hlavně kde? Softcom.cz,aku­mulatory.cz …

      Další věc… Profesionální přepínač mezi bateriemi. Chci mít na bajku baterie obě dvě a nechci se jak blb hrabat po tmě v kabelech a přepojovat to z jedné aku na druhou,když se aku úplně vyšlusuje! Chci to jen přepnout a jet zas dál. Nechci nic vyrábět,něco profesionální­ho,vodotěsné,pracho­těsné a nárazuvzdorné!

      POZNÁMKA K TÉMATU: Na aukro.cz se poslední dobou velmi výrazně vyskytují padělky a imitace všeho možného,po vzoru ebay.com! Po různu Čína,Taiwan,Vietnam a jiné úžasné destinace! Světlo které dotyčný koupil bylo zřejmě padělek či imitace. Velmi pravděpodobné také,že poškozený akumulátor či jeho řídící čip uvnitř.

      0 0
      • gollum  

        Pokud chceš kvalitní baterii k nějakému světlu typu Solarstrom, tak si pořiď pouzdro http://www.led-expert.cz/…terie-Li-Ion

        (klidně můžeš koupit i někde jinde) a k tomu kvalitní baterie Panasonic NCR18650B.

        nebo

        http://www.led-expert.cz/…-BOX-4x18650 (baterie Panasonic NCR18650B si tam k tomu můžeš přihodit)

        Jinak baterie 18650 s kapacitou 9000mAh je kravina, nejkvalitnější značkové baterie 18650 maji kolem 3400mAh (NCR18650B). Teď nemám přehled jak jsou na tom baterie v poslední době, asi se už objevili nějaké trochu lepší, ale spíše s jinýma vlastnostma (že třeba zvládají lépe větší vybíjecí proud), než že by byl nárůst kapacity.

        Pokud těch 9000mAh byla kapacita celého battery packu s napětím 8,4V, tak by tam musely být vevnitř asi 8 baterií 18650 (bateriím Trustfire bych odhadoval kapacitu asi 2200mAh).

        Zrovna teď mám před sebou baterii 18650, která o sobě tvrdí, že má kapacitu 9800mAh (kamarád mi ji půjčil na přeměření) a naměřil jsem u ní kapacitu 1100mAh. Když se číňanům zdá kapacita moc nízká, tak tam jednu nulu přidají :). V česku se baterie NCR18650B dají sehnat asi za 259kč/kus (na led-expertu za 329kč/kus) – v tom pouzdře jsou 4. Pokud si ty samé baterie necháš poslat z číny (je potřeba číst recenze u konkrétních baterií), tak se můžeš dostat na cenu asi 100kč/kus. Při nabíjení baterií je důležité, aby napětí nabíječky odpovídalo napětí baterie. Jakou nabíjíš kapacitu je jedno, jen čím větší kapacitu budeš nabíjet, tím déle se to bude nabíjet. Problém by mohl nastat jen pokud by jsi nabíjel baterii o velmi malé kapacitě velkým nabíjecím proudem. Pak je taky vhodnější, když baterie nabíjíš každou zvlášť, každou napětím 4,2V, než když nabíjíš celý akupack najednou (jsou tam baterie řazené 2S2P) napětím 8,4V. Pokud budeš kupovat novou sadu, tak případně můžeš koupit i nabíječku za cenu $5-$10, nebo kvalitnější za cca. $20 a nabíjet pak každou baterii 18650 zvlášť mimo akupack.

        v česku se dají baterie panasonic NCR18650B koupit třeba tady (pokud je budeš chtít kouipt levněji než u Led-expertu):

        http://shop.battex.cz/…18650B-D.php

        http://www.avacom.cz/…h-3-7v-liion

        0 0
        • tonik666  

          Battery pack mam, ten prvni uvedeny, a ma iednu zasadni nevyhodu – kdyz to drnca, pruziny neudrzi baterie a proud se prerusi. Je potreba mit nejake ty magneticke podlozky a baterie nastavit, aby temer dokonale padly delkou do battery packu. (bavim se o nechranenych zelenych panasonic).

          Nekde jsem videl i vylepsenou verzi 2 stejneho packu, ale dost mesicu to nesleduji.

          ale souhlas, ze pack je pro zivotnost baterii a ydrz nejlepsi

          0 0
          • gollum  

            Díky za připomínku, o tomhle jsem se zapomněl zmínit. Já používám k čelovce držák vlastní výroby a tam si baterie přilepuji (pojišťuji jejich umístění) izolepou aby semi v pružinách vůbec nehly.

            0 0
        • SolarStormCZ  

          Gollum: Ale prosímtě proč by měla být 9000mAh baterie kravina, než něco takovýho napíšeš a rozdáváš rozumy, tak si to nejprve ověř.

          Jedná se o Battery Pack Trustfire a je složen ze 6ks Li-Ion 3.7V 18650 Samsung každý o kapacitě 3000mAh (18000mAh), výsledná kapacita a proud je 9000mAh 7.4V při zapojení 2S3P.

          0 0
          • gollum  

            Jestli to používá články Samsung, tak pak je to možné. Bral jsem to, že to používá články Trustfire a těm bych kapacitu 3000mAh rozhodně nevěřil (mohou ji některé dosáhnout, ale rozhodně bych nevěřil, že to je jejich standartní kapacita, které dosahují). Jestli to má celé na sobě nápis Trustfire tak bych celkově bral informace co to má na sobě napsané s rezervou. Trustfire nepatří mezi „značky“, kterým se dá věřit všechno co napíší. Nebo ty snad považuješ značku Trustfire za záruku kavality? Je u toho Trustfire garantováno, že to bude vyrobeno z kvalitních článků Samsung, nebo tam dají baterie, které se jim dostanou zrovna do ruky (já osobně bych spíše předpokládal tuto možnost tzn. ten akupak může být dost různé kvality)?

            0 0
            • SolarStormCZ  

              V případě Trustfire z ebaye to je samozřejmě o náhodě co dostaneš, tam se to hemží i padělky Trustfire a to už je přitažený za vlasy, padělky low end značky…

              Předpokladem je brát od nich na přímo a nejlíp nechat si vyrobit produkty na zakázku, jako třeba ten battery pack složený právě ze Samsung článků. Pokud je někdo stálým odběratelem (distributorem) a ještě z evropského kontinentu, v žádným případě si nedovolí prodat něco podřadnýho.

              0 0
        • podvlada  

          Pokud se člověk nebojí (nevím proč by měl, ale lidi se dnes bojí různých věcí) objednat ze zahraničních eshopů, na ty panasonicy bych doporučil fasttech.com. Ověřeno spoustou lidí, že ty zelené Panasonic NCR18650B jsou opravdu kvalitní a stejné, jako seženeš tady, ale za trojnásobek ceny (minimálně).

          0 0
      • novas752  

        Jak dlouho s tim chces jezdit? Ja mam ten Trustfire 9000mAh (udajne, clanku je tam 6) a ani za 14 hodin provozu (zhruba 8h min, 4h stredni a 2h max vykon) jsem baterii podle indikatoru na svetle (Solar Storm X6) nebyl schopny vybit pod 75% (vsechny 3 diody svitily).

        Takze celkovou vydrz odahduju na 40h na nizky vykon pro X6, X3 ma asi o neco mensi spotrebu, se znackovyma bateriema (opet 6 clanku) by tomohlo byt klidne pres 50, to vystaci aspon na 4 noci v kuse. ;)

        0 0
      • MichalBr  

        Udělat si redukci na USB a napájet to jakoukoliv powerbankou :-) Mám to tak používám Xiaomi 10 000 mAh a maximální spokojenost

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
    • Mira116  

      Ohledně powerbanky by mohla být super ta s tím solárním panelem. Ale ta pořádná,kvalit­ní,vysokokapa­citní,samozřej­mě. Ve dne to nabíjet,jezdit s tím a v noci na to svítit. Mít to namísto nosiče,vzadu,za sedačkou,aby byl přímo,kolmo dopad světla na ten panel. Co říkáte na takový nápad?

      Co se týká těch akupacků. Myslel jsem,že tam jsou kompaktní bloky baterie,jako v mobilu či tabletu nebo gelovky,jako v UPS? Nikdy jsem ještě žádný SS neměl,tak nevím. Jak to tam s těmi bateriemi je? To jsou rozebíratelné mřížky,jako do rádia či do baterky pro holky… Takové ty malé kovové svítilny na 3 AAA,do kabelky. Něco takového tam je?

      0 0
      • gollum  

        Akupacky co se používají ve světlech jsou složeny z baterií Liion 18650 https://www.google.cz/search?…, obvykle jich tam je 4 nebo 6.

        2S2P (2řady po 2 bateriích tzn. napětí akupacku je 2×3,7V a kapacita celého akupacku je 2×kapacita jedné 18650) nebo 2S3P (2řady po 3 bateriích tzn. napětí akupacku je 2×3,7V a kapacita celého akupacku je 3×kapacita jedné 18650).

        Baterie Li-ion 18650 znamená, že má 18milimetrů v průměru a 65 milimetrů na délku. + Může být o pár milimetrů delší pokud je s ochranou elektronikou.

        Stejné baterie (18650) se používají i notebocích (+ nějaká elektronika k tomu), ale tam jich je jiný počet v jiném uspořádání.

        Pokud koupíš hotový akupack ke světlu, tak bude složený z baterií 18650 + bude k tomu nějaká elektronika, která se bude starat o hlidání napětí při nabíjení a vybíjení, celé to bude zabalené do nerozebíratel­ného obalu.

        Nebo si můžeš akupack složit z těch pouzder na které jsem dával odkaz + z kvalitních baterií 18650. A při nabíjení to rozebírat a nabíjet každou baterii jednotlivě v externí nabíječce.

        U „solárních“ powerbank se stačí se podívat na příkon samotného solárního panelu, když na něj dopadá kolmo světlo tzn. za ideálních podmínek, když se dotoho započítá že podmínky nejsou ideální (světlo nedopadá kolmo, občas stín) tak výsledek bude dost mizerný. Lidi co používají solární nabíjení (na delších cestách mimo civilizaci), tak používají daleko větší solární panely.

        Pak taky platí, že li-ion baterie nemají moc rády vysoké teploty, když powerbanku se solárním panelem budeš „škvařit“ na slunci, tak se jim to moc líbit nebude…

        Pokud chceš nějak řešit nabíjení powerbanky na kole při dlouhé jízdě, tak se podívej spíše na nějaká dynama v náboji kola. Ale pokud žádné extrémní cesty neplánuješ, tak doporučuju použít k nabíjení akupacku normální elektrickou zásuvku.

        0 0
        • podvlada  

          Souhlas. Ty malé solární nabíječky co vypadají jako větší mobil jsou obvykle k prdu (čest vyjímkám). Jestli solár, tak daleko větší a mít ho třeba nastálo na batohu, nebo v případě výletu na těžko s vozíkem na tom vozíku… Měl jsem na jednom čundru na báglu nastálo tu malou solární powerbanku co vypadá jako mobil, bylo to jen tak tak na dobíjení mobilu který zaznamenával trasu, tedy byl pořád stejně nabitý – a to asi většina energie šla spíše z nabitých baterií než přímo ze soláru. Nakonec se teda odporoučela úplně, baterky šly do kopru (0V), zřejmě špatně vyřešená elektronika co pořád něco žrala – ale to byl samozřejmě jen tenhle kus. Obecně ale platí, že ten solár má mizerný výkon na to, aby kapacitu dobil v rozumném čase.

          0 0
    • Ricci  

      toto vyzera zaujimavo pre Solarstorm

      https://www.fasttech.com/…8650b-li-ion

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • Mira116  

        Já tam Panasonic také nikde nevidím. Je tam sice kódové označení a kapacita,odpo­vídající Panasonicu v České republice ale jinak nic tomu nenasvědčuje. Fascinuje mě fotka,jak to mají přidělané na tom kole. Takhle tu baterku hned schodíš dolů a také pořád o ní budeš štrejchat. Navíc nahoře jsou lanovody ke všemu,na tomto místě nemůže být. A je to i pěkně debilní.

        0 0
        • novas752  

          Na některym kole jsou po vrchu, na některym ve spod a někde uvnitř vrchní rámovky nebo někde po spodní. Přidělat to jde na každý způsob vedení. Já mám lanka vedeny po vrchu horní trubky, baterypack je zavěšen pod ní těsně za hlavou a suché zipy provlečeny pod lanky.

          Pravda, v terénu se baterypack po trubce různě posouvá, takže si k obalu přišiju ještě jeden, který půjde okolo hlavové a zajistí to.

          0 0
          • Mira116  

            Souhlasím s Novas… Mě by se líbilo,kdyby to bylo jako baterie na elektrokole. Pod sedačkou,myslím ale mezi zadním kolem a tou svislou trubkou(přesmykač) Na to tam ale není místo a je tam vedení k přesmyku,takže tam nic. Já mám lanka také nahoře,na té horní trubce. Mám tam všechny 3. Koupil jsem si brašničku na mobil „ZÉFAL“ je to podobné hodně,jako SCI'CON Phone Frame Bag,jen ta cena je mnohem příznivější! Mám ji na té horní trubce,u hlavového slnžení. 2 sucháče dolů,1 okolo složení. Občas se mi stává,že přehozka mi nereaguje a visí,nepřeskočí. Ty suché zipy mi to škrtí,ikdyž jsou pod tím. Mám tam všude prachovky a ty mi to dělají. Já ty baterie dám asi dolů,ke klikám,kde nebudou vadit. Ale zase šutry,štěrk a voda z cest… Takže to chce promyslet. Možná,že by to šlo schovat do trojúhelníkové kapsy,co se dává do rámu nebo do podsedlové brašničky. Nikdy jsem to živě neviděl,tak uvidím,jak velké to reálně je.

            0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
      • Mira116  

        Já tam Panasonic také nikde nevidím. Je tam sice kódové označení a kapacita,odpo­vídající Panasonicu v České republice ale jinak nic tomu nenasvědčuje. Fascinuje mě fotka,jak to mají přidělané na tom kole. Takhle tu baterku hned schodíš dolů a také pořád o ní budeš štrejchat. Navíc nahoře jsou lanovody ke všemu,na tomto místě nemůže být. A je to i pěkně debilní.

        0 0
    • Mira116  

      Pro Gollum: S těmi bateriemi máš pravdu obecně. Je jedno zdali je to akumulátor do auta,motorky,do UPS či jsou to baterie tužkové AA, AAA… Vysoké teploty nesvědčí žádným. Když uvaříš baterku do auta,do UPS,nafoukne se a je v háji a vyhodíš jí! Mobil,tablet to samé. Šmejd z Číny exploduje a popálí tě nebo skrze jištění odfoukne a zase je na vyhození. Když se nic takového nestane,tak prostě třeba u tužkovek je už nelze nabít. Jak se uvaří,nedrží kapacitu a jsou k ..... ! Jak to tedy u těch solárů řeší,toto? U těch powerbank,mám na mysli. Jak říkáš,v létě 32C' se ta powerbanka musí úplně škvařit. Je tmavá,tím hůř ještě.

      Tebe se zeptám. Vozit na kole 2 baterie pro SS. Rosvítí se červená „LOW BATTERY“ ,přepneš na baterii 2 a jedeš v poho dál. Nebudu se hrabat po tmě,v noci v kabelech a přepojovat to z jedné baterie na druhou. To ani omylem! Kvalitní přepínač mezi bateriemi. Baterie 1/ baterie 2. Když dojedu domů,vybitou nabiji a pak zase zpět bat.2/ bat.1 a takto pořád mít sebou nabitou baterku. Co ty na to,jak to řešit? Kde koupit origo,kompatibilní přepínač pro SS? Jeden kabel do světla a 2 kabely z baterií a jen přecházet mezi bateriemi.

      0 0
      • gollum  

        Cestovatelé to řeší tak, že mají solární panel zvlášť a baterie taky zvlášť v místě, kde je chladněji.

        Já osobně bych nějaký přepínač baterie neřešil – další věc co se může rozbít.

        Přepojení baterií je celkem jednoduché jen se rozpojí a zase spojí jeden kabel…

        Ale ty píšeš, že to nechceš řešit, tak ti v tomhle nepomůžu.

        Pokud by to bylo potřeba, tak bych spíše vozil více světel (jedno na řidítkách + třeba čelovku…), samotné světlo může taky přestat fungovat.

        0 0
    • Mira116  

      Děkuji Gollum! Děkuji ale nestraš mě proboha. Světlo SS s 9000Mah+druhá baterie 9000Mah to už je pěkná pálka,tak mi ani nepiš,že to může přestat svítit! :-) Led Expert na to dává 3 roky záruku,tak to bude snad dobrý,doufám… Až to světlo budu mít,uvidím,jak to tam je fyzicky a zkusím koupit nějaký kvalitní vodotěsný přepínač. Věřím,že to přepojování nebude nic složitého ale uznej,že ve dvě,ve tři ráno,ve tmě ani tobě by se nechtělo v tom hrabat,když Ti to začne zhasínat. Po stovce,dvou kilometrů a takto pozdě jsi už utahaný,kdo by to chtěl dělat…

      0 0
    • Mira116  

      Chci se Vás všech zeptat. Dočetl jsem se,že jsou teď,asi už delší dobu tedy,v nabídce dva typy SS. Tím myslím typ barvy světla. Studené bílé světlo a teplé bílé světlo. Prostě jako u Led žárovek nebo zářivek,úsporných žárovek. Jaký tento typ tady většinou všichni máte,ten studený či teplý?? Co doporučujete?? Prodejce píše,že ten teplý lépe osvětluje a vykresluje překážky v terénu. Také jistě bude příjemnější na oči,NE?? Máte někdo zkušenost?

      0 0
      • gollum  

        Zkušenosti se SS nemám, ale když jsem si kupoval čelovku (armytek), tak výrobce nabízel dvě varianty – s teplou bílou a s normální bílou, tak jsem si nechal od prodejce poslat obě (až na diody byly totožné). Šel jsem si je pak porovnat do lesa (posvítit jsem si na větve, listí, různé překážky, jámy,…). Zjistil jsem, že s teplou bílou lépe vidím (i když je při stejném proudu má nepatrně méně lumenů).

        Se studenou bílou jsem viděl nepatrně lépe jen odražené světlo z reflexního materiálu (tam se asi projevilo několik lumenů navíc).

        Rozdíl mezi teplou a studenou bílou se ještě daleko více projeví za mokra, tam s teplou bílou vidím daleko lépe.

        Ale neber to že to je u každého stejně, někdo lépe vidí a vyhovuje mu více normální bílá.

        Pokud by byla teplá bílá pro každého za každé situace lepší, tak by se prodávala už jenom ona. Uvažuju dražší značkové světla, kde se rozdíl v ceně ledky ztratí. Do levných čínských světel dají to co zrovna mají poruce a je nejlevnější (tzn. čínská loterie).

        0 0
      • gollum  

        Pokud budeš světlo kupovat v česku, tak se zkus s prodejcem domluvit na tom, aby ti poslal obě světla, ty si je vyzkoušíš (doporučuju v lese po dešti za mokra) a to které ti bude vyhovovat si necháš druhé v 14denní lhůtě vrátíš (bez známek použití). Já jsem to takhle udělal (napsal jsem to prodejci, že to takhle udělam už před nákupem). Pokud je jeden z cílů prodejce spokojený zákazník, tak by ti měl bezproblému vyhovět. Někteří tuto možnost nabízejí sami.

        0 0
    • aliexpressmobile  

      Mám x2 a x3 z Číny a osobně žádný problém, naopak, svítí líp, než nějaký originál odtud.

      Máš vadný kus, víc v tom nehledej.

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • Mira116  

      Samozřejmě,že je to kus od kusu. SolarstormCZ také říká přeci,že je to o náhodě,co dostaneš. On neříká,že vše ze 100% z Číny je špatné. Přečti si pořádně,co tady píše!

      Když exploduje nebo vyhoří nabíječka v zásuvce není to tak nebezpečné,jako když Ti exploduje baterka v mobilu při hovoru. Ale když dole pod nohama,mezi nohama exploduje Čínská baterka SS,to musí být také nářez! Za jízdy na kole,no to musí být odvaz,hmm… Vy jste všichni blázni! Vůbec nevíte,jak nebezpečné tyto Čínské baterky jsou!!! Hlavně,když nový SS má novou rychlonabíječ­ku,která nabíjí rychle,velkým proudem! To si dáváte granát,dýmovnici mezi nohy,na kole!!! Nemusí se to projevit hned při dobíjení ale až při provozu na kole. Baterky v mobilech z Číny explodují také při hovoru často a ne při nabíjení. Baterky SS mají velkou kapacitu,tam je to nebezpečí obrovské!!! A samozřejmě,abych to nepodceňoval. Explodující nabíječka je dobrým zdrojem požáru v bytě!!! Tak POZOR!!!

      0 0
      • podvlada  

        A ty jsi nějakej cíťa.

        Kamarádovi třeba zahořel i iPhone, v noci při nabíjení. Relativně novej, 6. Stát se to prostě může u všeho.

        A baterky neexplodují, nedáváme si na kole mezi nohy granát. Pouze hoří nebo dochází k úniku velkýho množství plynů. Bouchá to jen, pokud je uzavřeš do hermetickýho obalu. Voděodolný svítilny, třeba. Stačí trochu vědět, jak se k Li-Ionkám chovat a riziko je minimální – resp. u všeho stejný. Tak z toho nedělej odjištěnou leteckou pumu ;-)

        Taky opatrně s „čínskou baterkou“. Co neni ;-)

        0 0
        • Mira116  

          Připouštím,že jsem sadu SS živě zatím neviděl. Budu li vycházet z toho,co tady všichni píšete,zřejmě se bude z baterry packu jen kouřit a bude vytékat elektrolyt. Dočetl jsem se ale i tady,že tyto sady SS mají digitálně řízený tok elektrické energie a ochranu proti úplnému vybíjení a přebíjení atd… Takže za ideálních podmínek asi nic takového nehrozí?

          Musím se ale ohradit proti tomu,že baterie obecně nemohou explodovat. Reálně samozřejmě to neprobíhá tak dramaticky,jak to zní ale k prudkému protržení kontejneru a následnému splanutí plynů u některých typů baterií běžně dochází. Hlavně tehdy,pokud se jedná o neznačkové,pod­řadné baterie či padělky a imitace. Jedná se hlavně o vysokokapacitní baterie do vozidel či gelovky do UPS. Gelovky do UPS jsou z principu jedny z nejbezpečnějších. Máš jí v UPS i 8 let a bez problémů. Měl by jsi ale vidět ten šrumec,když Čínská APC se ti v UPS nafoukne a kontejner rupne! A to i navzdory tomu,že UPS je jednoduchý počítač,hlídající všechny parametry,jako je teplota,napětí,čas zálohování,nabíjení a rovněž dává pozor na parazitní proudy v síti. Pokud však baterie špatně komunikuje s počítačem,nemusí být možné nebezpečí v baterii vůbec odhalit.

          V tomto plně souhlasím s SOLARSTORM CZ a Gollumem! Pokud si nabíječ myslí,že je kapacita výrazně vyšší než reálně je,nabíjí mnohem delší dobu a také vyšším proudem,pokud baterie lže i v ostatních parametrech. U Čínských APC,LONG a Panasonic věc zcela běžná.

          Malá poznámka: V tabletu například,nejsou baterie náhodou pevně uzavřené,když je tablet z výroby pevně zalepený,co??

          0 0
      • gollum  

        Obecně platí, že cokoliv nechávat nabíjet bez dozoru je hazard ať je to značkové, nebo neznačkové. U neznačkových věcí a padělků je obvykle jen větší pravděpodobnost že při výrobě na něco „zapomněli“, něco si zjednodušili, odflákli. U značkových věcí je větší pravděpodobnost, že by mohla probíhat nějaká výstupní kontrola kvality…

        Moje „nehody“ s bateriemi mimo nabíječku byly zatím spojené s tím že jsem je zkratoval. Jednou se mi podařilo zkratovat nabíjecí AA nimh baterii asi klíčemy v ledvince a propálila mi do ní díru :). Pak mi u jedné levnější značkové (trustfire) li-ion18650 baterie odešel ochranný obvod. Když jsem se ho pokoušel sundat, abych se dostal k vlastní baterii, která byla ještě použitelná, tak se mi jí podařilo zkratovat. Drát kterým jsem baterii zkratoval se během zlomku sekundy rozžhavil a trochu jsem se jím „pořezal“ (pokud se tak dá nazvat krájení rozžhaveným drátem…).

        Zatím veškeré nehody s bateriemy mimo nabíječku/nabíjení o kterých jsem slyšel byly spojené s tím že se kvůli něčemu extrémně zahřály (nadměrný odběr z méně kvalitní baterie, nebo z baterie s nedostatečnou kapacitou, vysoká okolní teplota…), nebo byly mechanicky poškozené (něčím se do nich rýplo/řízlo…).

        0 0
    • Mira116  

      Pro SOLARSTORM.CZ> Prosímtě,mohl by jsi nám ty trochu podrobněji napsat rozdíl mezi tou studenou bílou a teplou bílou u světel SS. Co by jsi doporučil? Co je lepší dle tebe? Jak tady teď psal Gollum. Nabízíte zákazníkům,ku­pujícím na zkoušku oba typy,teplý i studený a podle toho,jak zákazníkovi vyhovuje,tak ten si pak nechá a druhý vrátí??

      0 0
      • gollum  

        Některé obchody ti to nabídnou sami od sebe, když ti to nenabídnou tak teoreticky existuje 14denní lhůta na vyzkoušení, ale tu bych nezneužíval a radši se dohodnul s prodejcem dopředu. Já jsem světla zkoušel během jednoho večera v lese (cca. 1/2hodiny až hodinu) s vlastníma bateriema a snažil jsem se aby na světlu bylo co nejméně poznat, že na něj někdo šáhnul (tzn. vklidu jsem si svítil na různé předměty, nejezdil jsem s tím v bahnu na kole…) a pak jsem druhé světlo poslal hned zpátky (tj. i s oběma cestami poštou to bylo tak na týden).

        0 0
    • Mira116  

      Co říkate na tento test,tohoto nejvyššího SS,které se tu u nás údajně prodává? Pravda či přehnané?

      http://dolekop.com/…arstorm-xt40

      0 0
      • MichalBr  

        Úplně stačí X6 tá ti dá světla až až :-)

        A myslím, že se se spoustou lidí shodnu na tom, že není nad to mít dvě světla (helma a řidítka) :-)

        0 0
        • novas752  

          Jo jo má ho taky spolu s největšim baterypackem a ten nejvyšší výkon je fakt naprosto dostatečněj. Přesně jak tam píšou, dá se to mastit dolekopcem klidně ve slunečních brejlích.

          Za 14h provozu (cca 60% nejmenší, 30% střední a 10% max výkon) se mi nepodařilo „zhasnout“ ani jednu ze tří indikačních diod, takže by to nemělo být ani 25% kapacity. :)

          0 0
    • Mira116  

      Podle mne bohatě stačí i kvalitní X2 nebo X3. Já si chci teď koupit model X3 ale stačil by mi i ten X2. Rozdíl v ceně je však mezi nimi minimální ale rozdíl výkonu NE! Je tam 400 Lumenů ve prozpěch X3 a to není málo. Teď mám na kole starý BLACKBURN se dvěma reflektory a výkonem 250 lumenů,oba dva dohromady. Jeden úzký kužel dálkový a jeden široký na blízko. Svítí dobře do dálky i před kolo. Ale se systémem SS se to jistě nedá vůbec srovnávat. Také hlavně cena. Ten BLACKBURN stál v roce 2010 – 5990,– Kč! Je to systém XTM světelné zdroje Luxeon se software regulujícím dodávaný proud do světel. Navíc tepelná regulace s tělem odlitým z lehkých slitin a s žebrováním odvádějícím teplo,zajišťující chlazení. Takže v mnoha ohledech stejné,jako SS. Akorát SS tedy svítí mnohem,mnohem více a hkavně déle! Jediné co má lepší je provedení baterie. Plně vodotěsný a nárazuvzdorný monoblok. Jinak ale SS je ve všem lepší si já myslím.

      0 0
    • Mira116  

      Na druhém kole máme dvě světla. S tím souhlasím. Jsou to 2 světla SMART 2W egg white,60 Lux,12­1 Lm. Na 2 AA tužkové baterie každé. Jak někdo psal,že je dobré mít 2,čelovku,kolo. My je máme obě na kole. Jedno snížený výkon před kolo,nablízko a druhé plný výkon,jako dálkové. Celkem také stačí. Takže těch 2200 lumenů považuji opravdu za nesmyslné,zbytečné a přímo ujeté.

      0 0
      • HonzaRez  

        Tisíce lumenů jsou docela ujeté, ale ještě ujetější a hlavně srandovnější je doporučovat bludičku na 2 tužkovky…

        0 0
      • gollum  

        U led diod platí, že čím větší do nich pustíš proud, tím horší mají poměr lm/W, takže kvalitní světlo, které má velký maximální výkon není vůbec ujetý nápad, pokud se dá pustit i na nějaký nižší výkon. A tento výkon je regulovaný proudově, ne pulzně, nebo zapínáním/ vypínáním některých diod. Toto ber jako obecné tvrzení, které nevztahuji k žádnému konkrétnímu světlu.

        (nevím jaká je regulace výkonu u SS jestli pulzní nebo proudová)

        A zmiňovat v době výkonných diod napájených li-ion 18650 bateriemi bludičku na AA baterie mi taky příjde ujeté :)

        0 0
        • Mira116  

          Vy všichni tady si zřejmě myslíte,že každý v České Republice si může dovolit drahé světlo SS. !!! Vy vůbec neberete v potaz,že jsou tu lidé,kteří mohou mít pouze minimální mzdu a mají co dělat aby z toho vůbec vyžili!!! Vy všichni tady asi děláte ve Škodovce či u Hyundai a máte těch 30 000,– čistého nebo kolik přesně tam mají?! Já jsem z Karlovarského kraje a průměr tady máme 15 000,– Vyjímkou ale není ani běžně 11 – 12,tedy ta minimální mzda. Chtěl bych Vás vidět,jak s 2 dětmi na krku z tohoto platu machrujete se světlem SS! Já ho zatím nemám,protože si to prostě nemůžu dovolit. Šetřil jsem na něj dlouho a náhodou teď peníze jsou,tak o něm uvažuji. Bludička na 2 tužkovky,jak píšete blbost není,je to levnější varianta světla pro normální obyčejné lidi,kteří také chtějí večer na kole jezdit! Nejste tady sami,tak laskavě na to berte zřetel. 90 % obyčejných lidí,co jezdí na kole má levné světlo na tužkové baterky,třeba z Penny,Lídlu nebo nějaký Author či CATEYE nebo SMART třeba,jako já. Nemyslete sobecky jen na sebe a berte ohledy na normální lidi!

          0 0
          • novas752  

            Namoc si celicko, nikdo tady netlaci vsem ten reflektor od Speslu co stoji asi 8, SS a dalsi cinsky svetla naopak patri k tomu nejlevnejsimu co se v kategorii,vy­konnych svetel nabizi. Ja si na SS X6 a nejvetsi akupack bezproblemu nasetril z almuzny za roznos novin. ;) Navic kdyz na to mas koule, svetlo jako SS koupis v Cine asi za 20 babek, coz neni zadna palka.

            Bludicka se zarovickou spouste lidem staci, protoze lepsi nevyzkouseli a nebo ho nepotrebuji (nejezdi za tmy, jen treba vecer). Podle me je mrhani penezma koupe takovyho krapu daleko spis, nez koupe poradnyho svetla (kdyz bych ho vyuzil).

            Jako kdyz koupis boty za 400, co se za pul roku rozsypou, nebo boty za 3000, co vydrzej 10 let.

            0 0
            • Mira116  

              Až budeš mít dvě malé děti a hypotéku,tak si čelíčko namočíš ty! Nevíš co je zodpovědnost! Hypotéka 6800,– měsíčně na to nemáš koule ty! Nejdříve se starej o své blízké,o svou rodinu,pak si kupuj světlo na kolo za 2500,– Nákupy z Číny tady už rozebírat nebudu,mnoho lidí už tady na to napsalo názor. A jistě mnoho lidí má teď názor na tebe. Ty nakupuj v Číně,kup si klidně krám za 20 babek,je to tvoje věc,já si to světlo koupím tady s tříletou zárukou a plným servisem,který tady LED EXPERT a solarstorm.cz nabízejí. A také garantovaná kvalita a kapacita dodávaných baterií.

              0 0
              • novas752  

                Však já si ho koupil taky tady. ;) Právě abych měl záruku a aby mi náhodou nepřišel baterrypack uplácanej z hlíny. Nicméně znám pár lidí, kteří to z Alíka maj a maj v podstatě to samý co já za třetinovou cenu.

                A chápu, že je spoustu lidí, kteří vypláznout 1000+ za světlo prostě nemůžou, ale taky existuje ješt víc lidí, co si nemůžou dovolit kolo za 100 táců atd. atd. Nemá smysl brečet nad tim, že na něco nemám, já taky nemám na pětikilovou silnici, předraženej mobil, dron, drahý auto a co já vim co dalšího. A taky jsou lidi co si ani nemůžou dovolit spláchnout hajzl, protože vydělaj 2 dolary denně a/nebo je voda 5 kiláků daleko. Nemyslim si, že nemůžou spát z toho, že na ten Solar Storm prostě nemaj…

                Člověk, co hledá lowcost světýlko si na heurece apod. rovnou může vyfiltrovat požadovaný cenový rozpětí, takže o Solar Storm ani nezavadí. Jak už jsem psal, spoustě lidem taková světla stačí a spoustě holt stačit musí, nebo si musí přehodnotit žebříček preferencí.

                Jo a na hypotéku koule fakt nemám, to je pravda. Zadlužit se na x let dopředu bych já osobně volil až jako nejposlednější možnost.

                0 0
                • Mira116  

                  Když nemáš milion v hotovosti,moc možností nemáš. Nemůžeš s dvěma dětmi bydlet u rodičů nebo někde na ubytovně. Jak píšeš,to jsou právě ty preference,žebříček hodot… Nejdříve boty a oblečení pro tvé děti,elektřina,plyn atd. Pak také musíš mít co jíst celý měsíc,teprve pak můžeš řešit své záliby. Kolo,mobil či to světlo na kolo nejsou důležité,nejdříve musíš mít kde bydlet. Sorry ale na to ta tvá roznážka novin asi nestačí. Až budeš starší jistě to pochopíš…

                  0 0
                  • novas752  

                    Já už noviny dávno neroznášim. ;) To byla loňská záležitost na 2 měsíce.

                    Jako všude jinde platí „Jaký si to uděláš, takový to máš“.

                    Jo a ne vždy je světlo v kategorii záliba – spousta lidí nemusí mít auto a tak je pro ně kolo levný dopravní prostředek a „světlo furt“ je akorát v létě.

                    0 0
                    •  
                      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                      0 0
          • ELx  

            Člověče, dělat v Aši za 15.000,– může dělat asi jen magor nebo lempl, kterého v Německu nikdo nechce zaměstnat…

            0 0
            • Mira116  

              Znalec našich poměrů z Jihlavy… :-) Z čeho asi platim hypotéku a splátky na auto,ty vole! K tomu připočítej ještě zhruba 7 až 10 na jídlo měsíčně. A kolik myslíš,že nám Čechům dávají?? A to ještě musíš jezdit 70 – 90 km do vnitrozemí. Kolik ještě projedeš. V blízkosti hranic je to tady jen samá herna a samej vypatlanej feťák. Rozhodně tady v Německu na tebe nikdo nadšeně nečeká. Jsi velice najivní. Malá poznámka: Těch patnáct tady mají jen v jedné firmě,šedý průměr více je tady ta minimální mzda.

              0 0
              • Ricci  

                Chlape, mnohi maju svoje existencne problemy vratane mna a nepotrebuju ich ventilovat na internetovom fore a vyplakavat, fakt sa ti divim…

                Kazdy si zije zivot aky si sam zariadil, ja cestujem denne do prace hore dole cez 200 km a nemam potrebu sa niekde verejne vyplakavat…

                0 0
              • ELx  

                Tak, že máš hypotéku a splátky na auto je tak trochu tvůj nadstandart…

                Pokud bych bych vydělával 15 tis., tak si rozhodně nepořídím barák a auto na splátky.

                A pokud děláš v Česku někde ve fabrice za 15. , tak si opravdu lempl, který stojí u pásu a nic neumí.

                0 0
                • Mira116  

                  Máme tady v Aši textilku,ve které pracuje cca 90 lidí,šiček. Šijí se tam kalhoty,unifor­my,bundy,saka atd. Je to Německá firma,jako všechny tady. Průměrná mzda je tam asi 12 – 12 500,– tak nějak to tam je. Je to práce namáhavá a velice těžká,horko a prašné prostředí. Dělají se tam rovněž speciální uniformy pro záchranáře,hasiče a policii. Jsou nehořlavé a na výrobu naprosto odporné! Je to tam samá alergie,astma atd. Z látek se prostě strašně práší! Drahý Elxi,věř mi,že ty holky odtamtud by tě ukopali k smrti,kdyby jsi jim řekl,že jsou lemplové,kteří nic neumějí!

                  Máme tady také slévárnu,kde se odlévají celé bloky motorů do aut. Tam mají těch 15 – 17 000,– jak jsem uvedl. Je to ta jediná firma,kde to tady mají. Věř mi Elxi,že by Ti strach nedovolil těm slévačům tam říci,že jsou lemplové,kteří nic neumí! Ty můžeš být rád,že ta uživatelská jména tady jsou anonymní a nikdo asi tady neví,kdo jsi. Podle toho co jsi napsal,jsi ty ten lempl,který nic neumí! Bylo by zajímavé zeptat se tvého mistra,či vedoucího výroby,jak je s tebou spokojen!

                  0 0
                  • vt  

                    BTW jsi na foru o bikovani.

                    0 0
                    • Mira116  

                      Mimochodem,tak máš pravdu,tohle sem vážně nepatří! Hodně jsem se nechal unést. Smazat to asi nejde,tak co teď s tím… Pro RICCI: Děkuji za uznání,v odborové organizaci jsem působil 8 let,jen jako řadový člen ale… A děkuji za kapesníček! Já ale žádný důvod k pláči nemám. Napište něco ještě o světlech Solar Storm,ať to tedy zameteme. Ptal jsem se na žlutý odstín světla. Jen Gollum mi odpověděl. Nikdo jiný zkušenost nemá?? Bílé světlo SS nebo žlutý SS?? S jakými tady všichni jezdíte??

                      0 0
                      • vt  

                        Mam hodne bile, na delsi cesty by asi bylo prijemnejsi zlutejsi … ale 6 hodin jsem s nim vydrzel, takze ok.

                        0 0
                  •  
                    Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                    0 0
                  • Ricci  

                    Odporucam robit politicku karieru pripadne karieru v odboroch…

                    0 0
          • Bruca  

            Nerozciluj se. Praskne ti zilka a budeš tahat nohu. A kdo pak za tebe bude platit tu hypotéku? :D

            0 0
          • Martin  

            kapesníček?

            0 0
    • atty  

      Na „bludičku“ (mám 160lumenů na 1AA baterku – kvalitní, opravdu s deklarovaným výkonem) se dá jet maximálně tak po silnici a známé cyklostezce a jen pohodovou/výletní rychlostí. Když k tomu přidám 900 lumenovou čelovku, puštěnou na cca 400 lumenů), vidím velmi dobře, ale do neznámého terénu bych si s tím asi netroufl – na to je podle mne potřeba světlo v celkovém výkonu ± 800 lumenů nebo kombinaci čelovky a světla na řídítka s podobným souhrnným výkonem. Kdo má rád opravdu „denní světlo“ za každých podmínek a jezdí často tam kde to nezná nebo v extrémním terénu, nevidím nic špatného si pořídit i nějaké „dělo“ +1500 a více lumenů. Taky strašně záleží na kuželu a halo, tam může být baterka s daleko nižším výkonem podstatně přínosnější, než „raketa“ co dosvítí 500m, ale do stran není vidět vůbec nic. Takže 2200 lumenů není v určitých případech a pro jedince, kteří to využijí blbost, ale jistota dobře vidět – samozřejmě už jsem viděl spoustu idiotů, co tím svítili plnej ceres na silnici nebo na cyklostezce se slušným provozem – těm bych to světlo opravdu nacpal do…

      Navíc skoro všechny tyhle extra výkonnáý světla mají regulaci (podle driveru minimálně 3 stupně), takže se nepředpokládá, že rozumný uživatel to pustí na plno, když jede v klidu třeba domu z práce po známé trase, ale bude řešit první nebo třeba druhý výkonový stupeň.

      0 0
      • Mira116  

        Naprosto souhlasím se vším,co jsi napsal. Mnoho světel SMART na 2 AA svítí intenzivně pouze do jednoho bodu a když to dáš do dálky,je to úzká čára,uprostřed silnice a okolo tma. Je to pravda,rozhodně. Jak píšeš,není nutný velmi vysoký výkon ale široký kužel,dobré pokrytí plochy před kolem. Velice dobré pokrytí měli kdysi světla favorit a ESKA,ponechme prosím stranou dynamo,na kterém jsi nohy nechal. Na tu tehdejší dobu to nemělo chybu. Žádné baterky a žárovky za pár korun. Další věc je,jak píšeš,mít mozek. Nejezdit,jako magor tam,kde to neznáš. To je naprosto klíčové! Zabít se můžeš i s tím nejsilnějším světlem. Šutr,kořen stromu a jsi úplně na hadry! Vlastní zkušenost.

        0 0
    • Mira116  

      Omlouvám se všem za své poslední příspěvky. Je to puvodně téma Solar Storm a nějak se mi to tady vymklo. To samozřejmě nebyl můj puvodní záměr. Všem Vám přeji krásné léto,ať si co nejlépe užijete blížící se prázdniny a dovolené* Přeji co nejméně bouraček a úrazů na těch vašich kolech*

      0 0
    • Jakobo  

      Sakra NiMH baterky Vatra 2700 mAh, cerstve nabita, napeti naprazdno 1,41 V a fotak hlasi vybite baterky. Jine NiMH GP ReCyko 2000 mAh stejne napeti jsou v cajku. Nechapu to. Asi nejaky vysoky vnitrni odpor? Nutne potrebuji baterky, pac odjizdim na dovolenou a ty GP mam do akupaku. Jeste zkousim nejake stare NiMH noname. Ty GP jsou s nizkym samovybijenim, ty Varty se zase samovybiji nejak moc rychle, do par mesicu jsou prazdne. Mozna uz jsou na odpis? 6 roku maji, ale sporadickeho pouzivani.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.