Ahoj mohl by ste mi někdo přiblížit jakej je v tom rozdil ?
Ahoj mohl by ste mi někdo přiblížit jakej je v tom rozdil ?
solo air se nastavuje sám přepouštěním tlaku vzduchu.
dual si foukaš každou komoru zvlášť a můžeš si ladit vlastnosti vidlice.
Prosim muzu se Te zeptat na radu mimo toto vlakno??
napiš mě na mejl co mám v profilu
V počtu ventilků :-)
Ale to je pravda:-)
Jenom doplním ostatní: vzhledem k tomu, že Dual airu je (alespoň u Reby) doporučený stejný tlak pro pozitivní i negativní komoru, tak v zásadě žádný :-)
Takže jinak: u Dual airu máš víc možností, jak rozvrtat nastavení …
A Dual Air se afaik častěji sere a má větší pasivní odpory a je těžší, a to mám pocit dokonce i víc než pružina – aspoň u některýho ročníku Totema to tak bylo (snad se nepletu).
Pike – dual air s u-turnem byl uplně v pohodě, jen se tam „automaticky“ přefukoval vzduch z pozitivky do negativky, což mělo za následek snížení zdvihu tak na polovinu.
Ale pro lehčí váhy je to docela dobrý řešení jak poladit vhodný průběh.
Špatné těsnění na pístku ?
jj, něco takového.
U Soloairu je ještě jeden malý „problém“ a to mrtvý chod. Kdysi se to popisovalo někde ve vláknech, ale zo už je dávno. Nicméně jsem jednoho Recona 427 soloair měl a chodil skvěle, mrtvý chod jsem nepozoroval.
Zeptám se jak je to u SA s olejem.
Přiblížím problém, když jsem před nějákým časem rozebíral recona, tak má být dle návodu vršek nohy (pod víčkem s ventilkem) zalit trochou oleje. Vzhledem k tomu, že při mém rozebrání, tam žádný nebyl jsou dvě možnosti. Při servisu tam žádný nedali nebo v průběhu času přetekl do negativní komory.
Je to vůbec možné a pokud ano, jak ho dostat pryč? (otočit vzhuru nohama a vypustit vzduch?)
Normalne nalej olej na pistek a neres, ono se ho tam nedava zadny velky mnozstvi, takze i kdyby pretek do negativky tak ji to spis prospeje nez ublizi