• Specík

    zdravím, původně jsem chtěl jít do endurka nebo sx-traila. Ale napadlo mě postavit jezdivějšího Statuse, má tu někdo tuhle kombinaci? Přeci jen už to má 200mm zdvih.

    Viděl bych to na 170 vidli, lehčí kola, dvouplacku, vyšší sedlovku atd.. – váhou cca 16kg ale nejsem si jistý aby to nebyl tank. Zamlouvá se mi hlavně vzhledově – ale stačí mi i 150 zdvih :)

    0 0
    • Baba-Ji  

      zeptej se Pitose

      http://www.bike-forum.cz/…l-12664.html

      0 0
    • Výběr z produktů
      GHOST Nirvana Trail Universal 29 kolo, green/red Skladem 1 kus

      Novinka -11% GHOST Nirvana Trail Universal 29 kolo, green/red

      od 41 599 Kč -11% MOC 51 999 Kč

      BMC Fourstroke FOUR 29 kolo, iron grey/black Skladem > 2 ks

      savings BMC Fourstroke FOUR 29 kolo, iron grey/black

      od 76 499 Kč savings MOC 109 999 Kč

      Mondraker Foxy Carbon R 29 kolo, carbon/orange Skladem 1 kus

      -17% Mondraker Foxy Carbon R 29 kolo, carbon/orange

      od 82 799 Kč -17% MOC 165 999 Kč

      Přejít do shopu (Kola / Horská)
    • Pedro404  

      Na to bych se asi vyprd, Status je už hodně do sjezdova, co spíš Enduro Evo?

      0 0
      • Specík  

        Ještě doplním hlavní info, že novej rám Statuse 2013 můžu mít do 20tis. Určitě by Endurko Evo bylo zajímavější, ale s financema už je to horší :) Jedině starší Endurko.

        0 0
    • hctr  

      Postavit se to da http://p.vitalmtb.com/…wsstatus.jpg?… ale radej bych sel taky do endura nebo enduro eva :)

      0 0
    • Aspean  

      Za mě taky spíš Enduro Evo

      0 0
    • crom  

      enduro preci jen kazdy muze mit zarazeny jinde,ale pokud stim nebudes jezdit park nebo velky polety do bordelu a chces stim objizdet traily,skoky po ose vzal bych spis to Enduro

      0 0
    • logoman  

      Salamounsky SX. Pruzina chodi citliveji nez vzduch, jezdivost zalezi na gumach.

      Mozna budu prodavat svoje kolo … :-D

      0 0
    • goofy  

      A na co bys to tak ± chtel. Da se na tom postavit relativne solidni univerzal, ale zazraky necekej. Porad to bude spis sjezdovejsi masina a pokud ti staci 150mm zdvihu, tak ti nevim… Ale pokud jezdis dost parku a mezi tim nejaky ten enduro (moderni to slovo) vylet, tak proc ne

      0 0
      • Specík  

        No chtěl bych ho jako univerzál. Je pravda že doposud jsem jezdil na pitchi, a s tím jsem se do parku neodvážil, a v Alpách bych vyšší zdvich uvítal.

        Mám kousek Špičák a do Alp blíž než do rychleb – ale i tady u nás bych to viděl na ty 50km výlety – nahoře být rychle nemusím a procházka s bikem se dá taky.

        Nejspíš do něj i po všem asi půjdu, protože ho můžu mít levně – s komponentama co tu mám bych se dostal na cca 15,5kg se vzduch. tlumičem (který asi kvuli propedálu bude potřeba) bych se možná dostal k 15kg. Řekl bych že geometrií se blíží i k sx-trailu, a ten taky jako AM bike nevypadal :) (přinejhorším se sezonu s tim porvu a pak seženu Enduro rám).

        0 0
    • Diva  

      koupil sem statuse 1 jako 2. kolo do bikeparku stim ze kdyz to bude aspon trochu jezdivy tak prodam sensora ale po prvnich 5 km cestou domu mi bylo jasny ze tohle na jezdeni neni :)

      0 0
    • nic-nechci  

      Abys udělal ze Statuse endurko, bude tě to stát nemálo peněz. Status je Freeridovo/sjezdová mašina s 200mm zdvihu rámu. Abys tohle vykomponzoval, budeš muset nasadit dost lehký věci a stejně to pořád nebude ono. Vykašli se na to a kup si Enduro, klidně v EVO verzi (Mimochodem Enduro EVO zvládlo letošní Redbull Rampage).

      0 0
    • Tomcat  
      • 170 vidle geometrie katastrofa
      • 2tác? Klidně A přesmyk tam chceš dát jak?
      • 16kg ale i ty kecko. Jasně titan, carbon a cena že se z toho po…
      0 0
      • Specík  

        Už je pohromadě, jezdí se na tom 2× líp než jsem čekal :) Dokonce vyjedu kopce co jsem vyjel s Pičem – jako pičák to nahoru nejezdí, ale dolů jede jak tank. Pič v Lku byl jak autobus, tohle mi vyhovuje víc.

        Otestováno i na Špičáku, kam jsem se s pičem bál. Výlety 50km není problém, vše je o kolech a gumách. Díky kompresím na vidli a tlumáku to téměř nehoupe. Jezdivost bych přirovnal k SX-trailu. Ještě nedávno, kdyby chtěl někdo udělat podobnou sestavu, tak mu řeknu že je magor :) Ale chtěl jsem to vyzkoušet, přinejhorším bych další sezonu sehnal enduro rám.

        Jediný co je hodně velkej nezvyk je vysokej střed, takže když vysunu sedlovku na šlapání, tak jsem pěkně vysoko (ideální by byla tak 250mm telekopka :)

        Váha 15,82kg – foto klidně udělám :) Ve stejné sestavě je rám těžší jen o 1,3kg …

        Lehká, ale tuhá kola + bezduše udělají hodně. Lyrik na vzduchu je taky lehkej, dalo by se ještě dost ušetřit na tlumiči, představci, sedlovce, klikách (kromě tlumiče budu z toho měnit všechno – maximálně titan pružinu).

        Uchycení na přesmyk má stejnej jako má pič (přímá montáž na rám). Ale po testování tam nejpíš šoupnu jednotác (32 nebo 34) a 10sp kazetu 11–36.

        Takže asi tak :)

        0 0
      • Mr.Duck  

        Nonono, ja ho mam postavenej ciste na DH, a je lehce pres 16kg, ram je na sjezdaka dost lehkej, da se to postavit lehoucky (netvrdim, ze to stalo malo, ale titan ani karbon tam nenajdes).

        Nicmene to prirovnani k SX trailu je dost mimo, mel sem SX trail, a presel sem od nej ke Statusu, s podobnym osazenim SX jede na naky to skrz kantry o dost lip, na Statusu mi 5km do bikeparku v lete delalo dost problem. Na druhou stranu, z kopce je Status o level dal, ale na enduro je to podle me zbytecny..evidentne to funguje, ale osobne bych do toho nesel..

        0 0
    • king-bike  

      Specialized No.1

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.