Mně to přijde vyloženě vtipný. Dohledáte někdo nedávný tiskový zprávy, že Spešl ale v žádným případě žádný 650b kola nechystá? http://www.specialized.com/…-bikes/pitch
Mně to přijde vyloženě vtipný. Dohledáte někdo nedávný tiskový zprávy, že Spešl ale v žádným případě žádný 650b kola nechystá? http://www.specialized.com/…-bikes/pitch
Celkem pekna cenova kategorie:)
Asi jim to prislo jako mensi zlo, nez se vracet k 26",
protoze neumeji priznat chybu.
Naopak… Tyhle řady jsou náhrada místo 26" modelů jako alternativa k existujícím 29".
taky se to tak da rict, zalezi na uhlu pohledu.
Na zlo/nezlo serou. Hlavně když se to prodá za víc chechtáků
Proč chybu ? :-)
Zlomenej rám před sedlovou trubkou ve stylu Orbey docela eklhaft.
Jak to vypadá je docela fuk, spíš je pro mne nepochopitelné, že si někdo chce zbytečně a záměrně zvyšovat výšku rámu v tom nejméně vhodném místě.
Já bych to neviděl tak černě ono těm náctiletým co to protáhnou někde po sídlišti a do skateparku to bude jedno.
Už docela dlouho zpátky ohlásil Spešl Sumpjumpera 27,5, takže tohle je trochu s křízkem po funuse.
Ohlasil neohlásil, já už ho mám dávno. :p
to zadní kolo s RaR 2,25 je tam úplně na pohodu nebo je to trochu kompromis? resp. jestli to už někdy šrtlo?
Neškrtlo, ani s bahnem. Mezi zadní stavbou u sedlový trubky a pláštěm je asi 1–1,5 cm, mezi horní vzpěrou a pláštěm taky něco přes cenťák. Kdyby tam mělo bejt míň, tak se na 650b vyprdnu. Plášť má výšku 698 mm. Díky za dotaz. ;)
I demo a enduro budou 650b. 26 bude jen status a skakaci kola.
Nejsou někde bližší info o tom enduru, to je totiž kolo, které mne hodně zajímá.
Ne jen obrazky, ale i z techo lze odhadnout, ze CS je kratsi nez u stumpa 650b (mezera mezi prevodnikem a gumou …) A reach to bude mit spis podobny jako 26 nez 29 …
Btw, mam pocit, ze tebe zajima posledni doubou skoro kazdy kolo, ne? :-)
Nevím jak to děláš ty, ale já si před nákupem nového bajku docela dost podrobně studuju, co je v nabídce a co budu dostupné. Navíc mne to baví.
http://www.endurotribe.com/…alized-2015/#…
letosni barvy jsou dost divoky …
.
luxus
Ještě, že si to kluci stihli koupit v 26"
Proc?
Dostupnost plášťů, ráfků,.. menší cena za to samé (při přehazování plášťů mám rozdíl 17mm a ničeho jsem si nevšiml, na 650B jsem se už taky svezl)
Treba RaRa 26×2.25 Snake Skin jsem dlouho nenasel. Vlastne nasel, ale jen jako 29 a snad i 27,5 verzi.
Třeba u nás a okolí 50km neseženeš jediný plášť v 650B natož kdybych chtěl třeba sjezdovou gumu. A bahňáky to snad ještě nemá v nabídce nikdo. A to je důvod proč bych to fakt nechtěl. Jedeš někam na dovču řízneš plášť, zrušíš ráfek a můžeš jet domů. To samé u řidítek 35mm a podobných nestandardních a zatím nerozšířených věcí.
Zajimavy ja ziji na vesnici a i v mistnich obchudcich sezenu 650b plast bezproblemu :-) … Zijes nekde uprostred lesa?
Ne je tady asi tak 9 krámů a ani v jednom nemají 650b asi žiješ v pokrokové vesnici
Slušovice? :-)
Dostupnost je horší, některé vzorky ještě na 650b nejsou.
K té dovolené – vždycky beru náhradní plášť. Stejně tak řetěz a aspoň jedny desky. Naposledy jsme tahal i pedály – prostě malé věci, které se všude vlezou, ale v nouzi se můžou hodit.
tak doufám, že vytáhnou solidní carbon fate v tomhle rozměru. Cpát holkám na závody 29 se ukázalo ne úplně dobrý
Trošku to rozveď sím. Na závody nejezdím, ale rád se mrknu na SP XCO a tam je vidět, jak se s tím kolem občas perou.
A myslíš že na 27,5 to bude lepší? Na XC a maraton asi jo.
Co jsem koukala letos na WC DH, tak holky na 27,5 za tím nehorázně vlajou. A to jak dřív jezdila taková Emmeline Ragot, to byla radost pohledět, jak to kolo ovládá.
na XC světáku je vidět jak se s tím do kopců perou holky co mají top výkonnost. To kolo je na prudký stoupání vražda.
To, že letos holky z giantu na 27.5 dostkrát válcují konkurenci může být náhoda a nemusí.
Normální holky hobby co nemají jejich výkonnost jsou na tom o to hůř. Pak se to osazuje 34/22 pilama a podobná zvěř, což ale zase nestačí na ty vláčky s chlapama po startu na padesátkách a často ani na maratonech.
Extrémně to holkám pomůže v technice. zejména ve sjezdech a v šutrech, protože vozí S a Mka – téměř nulová šance letět přes řidítka a víc to odpustí když vypadne z optimální stopy.
Pro holky co mají nad 175 a jsou silové typy, tedy závodnice s váhou nad 65kg tak pro ty možná, jinak je to boj.
nojo, kolo je prostě pro ženský nevhodnej sport, já to věděla :)
To skoro všechny. Od malička bych je vedl ke kukingu, žehlingu, uklízingu apod
Dostáváš od ženskejch na frak co :)
…šukingu?
kuringu?
To kolo je na prudký stoupání vražda. – čím myslíš že to je?
Jednou jsem tady napsal, že mám v prudkém stoupání s 29kou problémy a sesypali se na mě místní 29káři s tím, že neumím jezdit apod…kromě toho, že 29ka má větší BB drop, je stabilnější, má lepší grip v kopcích a kontakt s terénem atd. U mě to bylo částečně chybějícími lehčími převody a hlavně sníženou možností udat 29ce okamžité zrychlení tam, kde jsem to v prudkém stoupání potřeboval, abych se udržel. Takže docela rád slyším, že to někdo potvrzuje – začínal jsem propadat panice, že 29ky jsou ve všem tak dokonalé.
Trochu něco jinýho je dlouhý prudký stoupání po dobrým povrchu a technickej výjezd… Co se týče technickejch výjezdů, tam je 29ka díky vyšší trakci úplně jinde. Co se týče prudkejch stoupání na pevným povrchu, tam holt člověk musí trochu udržet morál a šlapat pořád plynule, když se do toho začne dupat jak do zelí, tak se ta vyšší hmotnost začne projevovat…
za prvé – tebe jsem se neptal, tys mně toho napsal už habaděj :-)
za druhé – tak třeba trakci do kopců jsem bohužel moc nepobral, nevím jestli 29ky kola mají o 3 nebo 4 milimetry čtvereční větší kontakt s povrchem než 26ky, ale váha jezdce se zase rozloží na větší plochu což snižuje tření a zvyšuje možnost prohrabu, ale o tom nechci polemizovat
za třetí – když už ses tady vyloupnul, přiznej se – ty tady číháš jestli na McBlackovu myšlenku bude někdo reagovat, abys ho tady udusil dřív než si toho někdo všimne, že?
Jo aha, já už si vzpomínám, kterej ty jsi…
Blacky, užij si diskuzi :D.
nic na mě nahraj, větu já už si vzpomínám, kterej ty jsi… od tebe čtu už asi potřetí
celou dobu se tady bavíme o použití pro holky, tak přestaň motat hrušky a jablka.
Tvoje dojmy z jízdy jsou k tomu irelevantní
no to jsem samozřejmě pochopil, že se bavíte o ženskej, umím číst, ale píšeš že s tím mají problémy tak mě zajímá tvůj názor proč to tak je? Je to nějaký problém, že jsem k tomu připsal moji zkušenost? Jen mě zajímá, proč s tím holky bojují.
zřejmě ti neuniklo, že mezi muži a ženami je v cyklistice obrovská výkonostní propast, daleko větší než v jiných vytrvalostních sportech. To je ten hlavní důvod, prostě na to na delším závodě nejsou síly, případně pokud jsou extrémní kopce tak ani na kratším (viz třeba expert climb v NMNM)
Třeba si taky uvědomit, že drtivá většina cyklistů mužů zase nedosahuje výkonnosti elite žen.
jasný ale v čr je elite žen tak 10, živí se tím ani ne půlka, pak pár top hobby, řekněme 20 a pak celkem propast výkonu a zbytek.
Kromě pozorování a rozhovorů na závodech to beru podle holek z teamu a i přes velmi solidní výkon to prostě v kopcích je boj. Na XC to částečně vyváří lepší průchodnost v XC pasážích, ale na maratonech je jen minimum sjezdů kde na 29" zrychlíš, navíc u holek je jízda z kopce něco jinýho než u chlapů. To je na jiný povídání.
takze co z toho vychazi? 29 nebrat!:)
to mi neuniklo, ale co mě uniká tak odpověď a konkrétní důvod proč teda Cpát holkám na závody 29 se ukázalo ne úplně dobrý
Ježiš co je to za blábol. Vážim a měřim jako většina ženskejch na závodech, nebo klidně méně a že bych se s něčim pral :D Naopak mi příde, že holky nemusej tolik řešit techniku a jedou hlava nehlava.
když o tom víš hovno, tak bud radši ticho.
už to tvoje porovnání, že chlap stejné výšky a váhy je na tom stejně jako podobná ženská o něčem svědčí
Speslu uz dochazi slovnicek na nazvy? ze z puvodne pomerne povedeneho AM/EN fulla udelali hnusny pevnak? :-)
Poslední dobou mi přijde(a taky to tak bude), že 29 a 27,5 jsou tu hlavně proto, aby z lidí vytáhli mnohonásobně více peněz za horší kolo, ale aby měl aspon kupující pocit, že si kupuje nějakou super novinku, protože 16 tis za altus a XCM to je fakt peklo.
Zaprvé inflace, zadruhé to nemůžeš srovnávat s nějakým výprodejem, zatřetí je to Spešl a zvlášť v lowendech sotva můžeš čekat výhodnou koupi, co se týče cena/výkon… Zase ti pak nikdo neúčtuje další prachy navíc za sestavení atp…
Jenomže inflace není 100% za pár let :) Jasně chápu že to je sice katalogová cena je to spešl a je to super uber novinka, ale i tak mi ta cena přijde hodně mimo.
nevím jak tohle konkrétní kolo ale Spešl má letos v levných kolech docela slušnou výbavu oproti Meridě/Authoru (ostatní zn. nevím) beru teď cenu do 15 tisíc.
Nezbejvá než souhlasit, i proto mi to přišlo tak úsměvný. Hlavně si myslím, že ty ceny u těhlech modelů dolů nepůjdou ani v roce 2015.
To je uplně jedno, za 16 tisíc kolo na XCM vidlici a aceře je prostě výsměch, to se na mě nezlob. Každopádně kupce si to najde, protože spešl :)
Aspoň má ten nápis Spešl. Kamarád chtěl poradit s výběrem kola za 10 až 15, tak jsem mu našel nějaký slušný bazarovky a on si nakonec koupil v Hervisu KTM 27.5 za těch 15, pochopitelně s XCM.
Tak oni ty cena pěkně napálili i v drahejch modelech pro rok 2014. Šlo to tak o 20–30%, což je hodně. Jako chvíli jsem o spešlu přemýšlel, ale musel bych vlastnit ropovod, aby to kolo za něco stálo.
konečně i spešl pochopil že 29 je mrtvej rozměr na kterým se nedá pořádně jezdit teda kromě cyklostezky
Dokud to má Jarda No.1, tak nic jinýho nechci!
Mne to případa s těma 29a27,5 jako uměle vytvořený problém výrobci po naplnění trhu koly26.Proč,ale se třeba nezvětšuje a nazmenšuje pruměr u silničních kol nejsem žadna konzerva,ale rozhodně na pruměr 29 nepujdu a to uvažují si koupit ještě celoodpružene kolo.Podle mne jsou 29 tak dobra na nějaké XC zavody v Australii a ne na ježdění na klikatých lesních stezkách.
Je vidět,že jsi na dobrém 29 celopéru ještě nejel :-)
+1, není 29 jako 29..
Tak tak
a furt dokola
29" NEBRAT!!! je tu o tom celé téma z letoška
:-P
:-D vím, podíval jsem se na tvůj bike…
A na jaký 29" se mám svézt aby mě to začalo bavit?
Epic mě nechytl a camber EVO taky ne, tak ještě asi 29 enduro, ale moc šancí tomu nedávám.
Pokud tě nenadchl epic,camber nebo stumpjumper,které jsou ve svých kategoriích top kola,tak enduro tě za srdce nechytí,protože v téhle kategorii jsou menší kola prostě lepší.
Asi jsem na to moc malý, nebo nevím. Když jsem z camberu evo přeskočil na enduro expert 26" tak to bylo hned jiný svezení.
souhlas 29" ANO ale jediné jako HTcko
Přesně… Jak to je full, tak nejde udělat krátká zadní stavba, tak se vůbec nedá zatáčet… Stačí se podívat, jak se s tím trápí třeba takovej Prokop nebo Ropelato :D.
Proč si jedeš furt tu svojí? Mě to na 29" nebaví. Pro mě jsou to nudná kola, že ty na tom jezdíš a vyhovuje ti to je tvoje věc. Nebo mi chceš tvrdit, že nemám žádný skill a zkušenosti abych to mohl posoudit?
Nevim no rekl bych ze to je strasne individualni a o pocitech. Ja zas jezdil 29 pak jsem si sedl na mensi kola (650b) a proste jsem se lip citil na 29. Po vyzkouseni mnoha variant musim rict ze pokud clovek chce neco universalniho prijde mi ta 29 vic efektivni…Kdyz chce mit 2 kola = case solved…
Tak hlavně asi záleží na tom co a kde jezdíš. Do parku a na skoky asi 29" ideál nebude.
Jako proc ne?
Protože je to na *****…
Byla jsem letos zatím 4 dny v bikeparku – ČR a Německo. 29 jsem viděla všehovšudy jednu, a to ne že by tam jezdil celej den. Jsem zvědavá, jaký ten poměr bude ve Francii, ale za minulé roky to bylo pár kusů za 14 dní.
Tak masove prodavana 29, ktera do BP muze jet je vicemene jen jedna, to se clovek nemuze divit.
V tom bych ani neviděl problém, co se týče rozměru… Materiálově už to je jiná věc, pořádný gumy a odolný ráfky na lítání po bikeparku na 29 moc nejsou a i když by byly, tak to bude hodně těžký…
Pro nevyježděné jezdce, co si to v parku chtějí jednou za čas užít a nic neřešit, ta devětadváca ideál je. Jinak podle chuti.
Taky to nebyla reakce na tebe… Jinak ono ve výsledku je to stejně především o tom, jak má člověk skill, každá velikost má výhody v jinejch situacích a dost to je o zvyku… Já třeba teď když po cca sezóně a půl ježdění čistě 29" sednul na 27,5", tak mi to přišlo jako dětský kolo a v terénu bych se na tom bál. Ale počítám dát tomu pár dní ježdění, tak si taky zvyknu.
Myslim že časem na silniční dojde taky.
tak už dlouho se dělá pro menší postavy silnička s 27.5 rozměrem. Letos dokonce začalo enve dělat i carbon ráfky k tomu…
na triatlonech u holek to je ve světě k vidění. v čr moc ne
Myslel jsem spíš zvětšování průměrů kol. Lidstvo je prý čím dál vyšší.
Moc nechápu, co by to na silnici mělo přinést… Tam pokud potřebuješ větší setrvačnost, tak je lepší dát vyšší (a tedy ve stejný kategorii těžší) aero ráfky.
Do terénu to toho taky moc nepřineslo a podívej jakej to roztočilo byznys.
To jsi vzal kde, že nepřineslo?
To sem odpozoroval.
kdo byl pomalejší na 26, je stále pomalejší na 29. Jasně, chápu tu výhodu pro vysoký lidi. Ale to je taky ten důvod, proč i silniční kola za chvíli porostou.
na silnici bych to tak horký neviděl, tam máme naštěstí konzervativní UCI:)
Mluvíme o terénu, ne? Tam se 29ka chová o dost jinak, někomu to vyhovuje, někomu ne…
nevim no, mě to o dost jinak teda nepřišlo, ale nejel sem tisíce 29 a statisíce 26.
Má lepší trakci, vyšší stabilitu, ale zase hůř zrychluje…
Já vim, probíralo se tu myslim už asi 2× (:-D) Ale mě ten rozdíl nějak zásadní nepřišel. Hlavně nejezdim závody a co sem tak vypozoroval, i na tom Spešlu člověk musí šlapat aby to jelo. Ale vyhnutí už nebude, nový XC kolo 26 asi brzo těžko seženu.
Tak jasně, pořád to je jenom kolo a jede podle toho, jak to umí/šlape jezdec…
Z Diskuze na pinkbiku, proc se prestala prodavat sb66 u clanku o Gravesovy
" Says „still sell the bike“ followed by „stopped producing the bike“…so who knows : )
" Q – Earlier this season you ceased production of the SB-66, the same bike that Jared Graves piloted to a third place finish at the 2013 Downhill World Championships. What was the reasoning behind this?
A – We love the SB-66 and it's the best selling bike we've ever produced. We still sell the bike in international markets and online through Competitive Cyclist. The simple reason we stopped producing the bike is our dealers weren't comfortable stocking a 26" bike when 27.5" is all the craze. We still like 26" wheeled bikes and the SB-66 was one of the best in the category, but ultimately we have to make what our customers want. I can say that most of the Yeti staff still chooses the SB-66 carbon as their ride of choice."
Tos asi tak …
Akú výhodu by mali na silnici väčšie kolesá?
Asi žádnou, stejně jako 29 pro mě, jenom píšu, že průměrná výška lidstva je čim dál větší, tak aby na tom pak lidi nevypadali jak blbci.
Priemerná výška mužov v Európe za posledných 100 rokov narástla cca o 1,1mm ročne (11cm za 100 rokov). Avšak priemerná výška mužov je tiež rôzna. Priemerný Španiel je vysoký 175cm a priemerný Švéd takmer 180cm.
Takže Švédi, by mali jazdiť väčšie kolesá ako 622, aby nevypadali ako blbci, alebo Španieli a Ázijci menšie (napr. 650C)? A čo taký Jens Voigt? Vypadá na kole ako blbec?
Neznám žádnýho Voigta, nepopíráš co sem napsal, nepíšu že to bude zítra.
neznat Jense, na cykloforum bych nelezl :)
jinak teda u silnic pro to prostor nevidím, něco už jsem na nich najel, stejně jako na 26 se slickama nebo crossech a jak by to šlo dál odladit pro silniční použití mě teda nenapadá.
Po nasazení carbon monokoků, elektriky a kotoučovek už je to dokonalý…
odolnost plášťů a galusek stejně jako na MTB je stále problém k vyřešení, tomu ale rozměr nepomůže.
Po nasazení carbon monokoků, elektriky a kotoučovek už je to dokonalý…
co ted budou vyrobci kol delat? :) jiste ale vymysli neco bez ceho se neobejdem :)
to je jasný overdrive 2-X sloupky, nový osy a středy a jiný píčovinky.
jsem zvědav kdo zkusí 1×12 na silnici :) velká 48, vzadu 10–30
Nepopierala som to priamo, ale som sa ti mojim príspevkom snažila naznačiť, že čo si napísal je hlúposť. Ale ty si to nepochopil. A keď nepoznáš pána „shut up legs“ tak sa k cestnej cyklistike asi radšej ani nevyjadruj ;)
Mně se ten rám líbí :)
uz aby i pro nas trh vybehla barevnost stumpa fsr. Jsem zvedav.
Mě též… za tohle bych 15 skutečně nedal :-)brzdy tektry, vidle Suntour XCM a až na hazku (Acera), na altusu… zlatý dobrý stavby…
a až budeš chtít pak nový kolo tak to starý s nápisem spešl alespon prodáš.
Ale force nebo mrx a maxbike sotva. Už třeba cube, ktm, canyon se prodává dost blbě, natož ty největší low endy.
to je taky kriterium. kromě toho, že za 15 je jebka u hlediska jízdy v 650B od kohokoli a maximální komentář co můžeš čekat bude „pěknej spešl“ namísto „co to je za kolo?“ :)
Jo, jo, když chceš z někoho udělat kafku a nerozumí tomu… myslím si, jen to že za 15 či do 20 tisíc by to mělo být spíš kolo co ti někdo složí a 26 (dostaneš se na lepší poměr cena vs. užitná hodnota).Nebo jetý, ale dobře ošetřovaný kolo z bazaru… Ale jí za tyhle peníze do 29 či do 27,5 je vcelku nerozum..
Hm a když si kupuješ lepší kolo, vždycky nějak užiješ to starý (zimák, dáš ho někomu atd.)..když se o něho dobře staráš…
No a např. Cube či Canyony už umějí udělat sexy rámy, který se může líbit… chápu reklamní masírka je velká a většinou znaj jen Specialized, možná Gianta a Meridu… stačí říct a ukázat, že i profi týmy používají tyhle značky (např. Cube, Canyon)..
to není o kavce, to co píšu je pravda. řečičky kolem jsou jen zbytečný plácání.
zas jezdit třeba dvě sezóny na těžký základní jebce od spešlu jen abych to pak prodal o 1500 dráž je fakt jedno
Na nějakém aukru nebo bazoši to možná mít vliv bude, ale prostě rozumní lidé co tomu aspon trošku rozumí tak těm bude značka u zadku.
Tady si zas někdo dělá patent na rozum :).
Proč? Ty bys radši vzal na bazaru spešla na aceře a XCM nebo nějaké MRX na třeba raidonu a deorku?
Ale s tím prodejem má McBlacky fakt pravdu…
Spousta lidí prostě vidí nápis Specialized a mají to za něco víc ;). Takovým lidem to pak stejně ani nevysvětlíš.
To nikde taky nepopírám, sice zrovna nikoho takového neznám, ale věřím že i takových je dost.
Já znám bohužel několik příkladů ze svého okolí. Za boha jim nevysvětlíš, že 29" na 175cm při rozpočtu 15k není vhodná volba. Prostě chtějí Spešla (prodavač jim v obchodě řekne, že na 29" se míň našlapou – a to si nedělám srandu) a jen se rozhodujou jakého si vyberou.
Neboj, moc dobře vím čeho jsou prodavači schopni, zase na druhou tsranu je chápu, prostě potřebujou prodat.
no rozumí tomu v čr tak 10000 lidí když hodně, takže těm ostatním to s klidem prodáš
Všichni ostatní nebudou vybírat kolo v takové cenové relaci na cyklobazaru, ale zajdou do kamenáku nebo do hervisu a vezmou co jim doporučí prodavač.
Takže ty Spešly nikdo nekupuje, říkáš? :)
To sem nikde nepsal, bavíme se tu ted o bazarových kolech a prostě když někdo koukne na cyklobazar tak ve většině případů ví co chce a za jaké prachy, a jak už jsem psal, většinou si radši koupí vybavenější MRX než horšího spešla.
Jak myslíš… Co se týče prodejů na bazaru, tak mám taky celkem jasno, komu z vás dvou věřím spíš…
Tak to mě ani u vás dvou zrovna ani nepřekvapuje.
Ono vůbec ten bazarovej prodej je v ČR úplně nahlavu. Lidi si koupí kolo, odjedou na něm dvě sezóny a pak očekávají, že za to dostanou plnou sumu. Podle mě to má reálnou cenu poloviny – osazení to odnáší ať tak či tak a dostat ho znovu do formy, to stojí peníze – polovinu těch peněz. Zatímco u Specialized si to s přehledem obhájíš – protože rámy jsou perfektní, tak u nějaké MRX, Maxbiku a podobně jen těžko, pak to prodáváš a musíš lhát, jaká je to supr značka a podobně. Osazení je jen polovina úspěchu. :)
za polovinu to prodáš po sezoně když teda beru sezonu na bajku jako 4–8t km (vážně)
to ale myslíš za polovič MOC, za kterou ho snad nikdo nekupuje (aspoň z těch, co ho po roce prodávaj)
No, bral jsem to spíš v průměru – většina lidí nedá za sezónu ani 1000 km – když se bavíme o ČR celkově :) Zde na foru to bude tak průměr 2500 – 3500 a pak mlaďasové bez ženských a práce, závodníci – tam jsou možnosti opravdu všemožné. Ondra Cink dal za poslední rok bez závodů přes 7,279.8 Km (strava.com) – z toho je ale určitě mimálně polovina na silničce, ale nevím, zda tam dává všechny vyjíždky. 8 tisíc, to tu moc lidí čistě na MTB asi nedá. Ta půlka ceny za dvě sezóny je tak nějak reálná (samozřejmě ale záleží na kus od kusu). Spíše jsem se chtěl pozastavit nad tím, jak někteří blázni – a že jich tu je, prodávájí deset let stará kola za 75% ceny a když jim řekneš, že to kolo nemá cenu ani poloviny, tak na tebe koukají jak na zloděje.. :D
Lol, Ondra Cink dá tak minimálně třikrát tolik, jestli ne čtyřikrát…
Věř tomu, že tam není ani zdaleka všechno…
Tomu i věřím. :)
tomu sam neveris vid? s takovym najezdem by byl tezko tam kde je
Kámo, bike forum průměr bude tak 1000 :D Leda by ho nahnali nějaký skuteční najížděči km, ale většina lidí tu jezdí jen hubou.
asi takhle nejlíp jsem prodával spešla a authory, dost zájemců hned.
než jsem prodal canyon, capic, cube nebo axmana tak celkem dlouho, ukecávání a cena dolů.
vopruz a téměř zadarmo nový kolo Miles – výhra na závodech.
A totální mega vopruz století novej Genesis carbon na XO, WCS, SLR, R7 ten šel po dvou měsících za skoro stejný prachy jako 4 sezony jetej spešl v horší výbavě…
ale jak říkáš „chytrý kupec“ zde na BF všechny ty MRX, Force a jiný jebky sice na deore a ne alivio vykoupí obratem ruky.
:smích
Pitch Comp 650 cena 16.000,– acera + altus = kompletní váha 14.16 kg
… a to se vyplatí!
Má úžasně tichý chod! Cože Horste? neslyším tě :-D